پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 28 فروردین 1396 - salamkhabar.com

سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 30 اسفند 1395 سلام خبر 30 اردیبهشت 1396 سلام خبر 31 خرداد 1396 سلام خبر 31 تیر 1396 سلام خبر 31 مرداد 1396 سلام خبر 30 شهریور 1396 سلام خبر 30 مهر 1396 سلام خبر 30 آبان 1396 سلام خبر 30 آذر 1396 سلام خبر 30 دی 1396 سلام خبر 30 بهمن 1396 سلام خبر 29 اسفند 1396 سلام خبر 1 فروردین 1396 سلام خبر 2 فروردین 1396 سلام خبر 3 فروردین 1396 سلام خبر 4 فروردین 1396 سلام خبر 5 فروردین 1396 سلام خبر 6 فروردین 1396 سلام خبر 7 فروردین 1396 سلام خبر 8 فروردین 1396 سلام خبر 9 فروردین 1396 سلام خبر 10 فروردین 1396 سلام خبر 11 فروردین 1396 سلام خبر 12 فروردین 1396 سلام خبر 13 فروردین 1396 سلام خبر 14 فروردین 1396 سلام خبر 15 فروردین 1396 سلام خبر 16 فروردین 1396 سلام خبر 17 فروردین 1396 سلام خبر 18 فروردین 1396 سلام خبر 19 فروردین 1396 سلام خبر 20 فروردین 1396 سلام خبر 21 فروردین 1396 سلام خبر 22 فروردین 1396 سلام خبر 23 فروردین 1396 سلام خبر 24 فروردین 1396 سلام خبر 25 فروردین 1396 سلام خبر 26 فروردین 1396 سلام خبر 27 فروردین 1396 سلام خبر 28 فروردین 1396 سلام خبر 29 فروردین 1396 سلام خبر 30 فروردین 1396 سلام خبر 31 فروردین 1396 
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۵    
چند وقتی است که اخباری درباره جلسه برخی اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری منتشر شده و به گفته یکی از اعضای حاضر در جلسه، درباره موضوع حصر هم صحبت شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۵    
سرپرست سازمان حج و زیارت با بیان این که بزودی فهرست کاروان های حج تمتع اعلام می شود گفت: اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حج، از سر گرفته خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۵    
وزیر بهداشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر توجه به اخلاق، گفت: پس از دهه ها تجربه مملکت داری، دیگر می دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی زمان معرفی نامزد نهایی را به روزهای آخر تبلیغات ریاست جمهوری موکول کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: دولت برای توسعه و ایجاد اشتغال روستاییان و مرزنشینان تسهیلات خوبی در نظر گرفته است که روستاییان می توانند از آنها بهره مند شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۵    
بخشی از کسانی که در دستگاه فرهنگی ما حضور دارند، همچنان انتظار پروپاگاندا به معنای کامل کلمه را از یک فیلم دارند... می خواهند گوبلز پرورش دهند و من گوبلز نیستم. آنها فقط و فقط شعار می خواهند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۵    
جلسه ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۵    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران از تایید صلاحیت 9288 کاندیدای انتخابات شوراها در استان تهران در هیات های اجرایی خبر داد و گفت که از این تعداد 763 نفر در هیات های اجرایی رد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به کاهش سهم تولید پراید در بین تولیدات این کارخانه، تأکید کرد تا زمانی که تقاضا برای خرید این خودرو وجود دارد، از رده خارج نخواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۵    
بینی، گونه و لب هایش عمل شده و دندان هایش نیزمیلیون ها تومان خرج برداشته بود تا آن طور مرتب و یکدست شوند ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۱۵    
بر این باورم موج ثبت نام که تقریبا همه منتقد روحانی هستند، به رغم این که او مایل به هیچ کاندیدای ذخیره نبود، روحانی را وادار به پذیرش حضور جهانگیری کرده است ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۵    
مدعیان امروز آب و نان چند برابری برجام، بدیهیات بسیاری را نادیده می گیرند و از این روست که انتقادهای آنها با این که حجم و گستره وسیعی دارد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۵    
وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان این که حضور اسحاق جهانگیری برای این انتخابات ضروری است، می گوید که به غیر از معاون اول رییس جمهور با افراد دیگری برای حضور در انتخابات صحبت شده بود که تنها جهانگیری این ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۵    
به شهادت آمار و گزارش های رسمی، حوزه اقتصاد یکی از حوزه هایی است که دولت یازدهم قابل دفاع ترین عملکرد را در آن دارد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۵    
متغیرها نشان می دهد واکنش شاخص بازار ارز در روزهای ثبت نام انتخاباتی سال 96 نسبت به دوره قبل کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۵    
عارف با بیان جزئیاتی از روند تشکیل کمیته گفت و گوی ملی ، ابراز امیدواری کرد که رفع حصر بتواند یکی از نتایج تشکیل این کمیته باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
فائزه هاشمی معتقد است که با توجه به تعدد کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، ثبت نام اسحاق جهانگیری در کنار حسن روحانی، استراتژی خوبی است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
اپوزیسیون اصلی ترکیه امروز (دوشنبه) خواستار لغو نتیجه همه پرسی اصلاح قانون اساسی ترکیه شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۵    
یک منبع محلی در نینوا داعش با بازگشت اعضای عراقی اش که پس از گریختن از موصل اکنون در رقه هستند، مخالفت کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۵    
نشست کارشناسی اجلاس آستانه فردا به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی بارش شدید برای کهگیلویه و بویراحمد و شمال خراسان رضوی طی روز جاری، از ورد سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
بازدید مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا و همسرش از پایگاه نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی پاپ فرانسیس در مراسم عید پاک در میدان سن پیترز واتیکان ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
شرکت های انگلیسی به فرصت های موجود در ایران در آستانه رونق 600 میلیارد دلاری سرمایه گذاری های تجاری و زیرساخت این کشور در 10 سال آینده، محتاطانه چشم دوخته اند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
یک پهپاد آمریکایی تجمعی از اعضای گروه تروریستی القاعده را در استان ابین در جنوب یمن هدف قرار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح برخی مسائل درباره فوت عارف لرستانی - بازیگر کشورمان، در عین حال از کاندیدهای ریاست جمهوری خواست تا موضع شان را درباره "سلامت مردم" مشخص کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
گروه اطلاعاتی الصقور عراق اعلام کرد که ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش هنوز زنده و در سوریه است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
"این بحث بماند که اصولا غرب به خصوص آمریکا ایجاد کننده و حامی همه جانبه تروریسم در دنیای اسلام است، اما نفس حضور این کشور در افغانستان از همان ابتدا برای مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت و فراهم سازی ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
طلای جهانی در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و تقاضای سرمایه گذاران برای خرید این فلز ارزشمند به عنوان دارایی امن در برابر تنش های ژئوپلتیکی فزاینده ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران با همکاری همه نیروهای مسلح خنثی شده است، گفت: راهبرد ما برای مقابله با داعش این است که قبل از رسیدن به مرزها باید از بین برود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
ترکیه دیروز یکی از مهم ترین تصمیم های سیاسی اش در سال های اخیر را گرفت؛ با رای مثبت اکثریت 51 درصدی مردم به رفراندوم تغییر قانون اساسی، بعد از چندین دهه نظام پارلمانی مبتنی بر احزاب ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
پیشکسوت استقلال معتقد است که اگر بازیکنان در مصاف آبی های پایتخت و تراکتورسازی تنها به فکر بازی کردن باشند، دیداری جذاب از سوی دو تیم ارائه خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال 96 برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
وزیر کشور گفت: ایران و پاکستان با مشترکات مرزی، فرهنگی، دینی و تاریخی و ظرفیت های بسیار زیاد اقتصادی و تجاری می توانند شریک بسیار خوبی برای یکدیگر باشند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
یک نماینده اصولگرای مجلس می گوید: جمنا کامل نیست یعنی جمع نیروهای انقلابی نیست و به تعداد خاص محدود است و این تعداد را خودشان با سازوکاری که باز هم خودشان تعریف کرده اند، مشخص کرده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: سفر اخیرم به لندن برای شرکت در جلسه سالانه هیئت مدیره بنیاد تالاسمی بود که طبق روال هر ساله موظف به شرکت در آن هستم.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
یک کاربر اینترنتی در صفحه مربوط به معرفی رجب طیب اردوغان در سایت ویکی پدیا، از وی به عنوان دیکتاتور نام برد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
نازنین حالا دیگر به بی نام بودن عادت کرده است، به اینکه حق درس خواندن نداشته باشد. دنیای نازنین خالیست از دخترانگی و رنگارنگی و تا بحال هم هیچ کس پیدا نشده از او بپرسد چرا در این شهر دَرندشت بی هویت ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (دوشنبه) بوده و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه شنبه همچنان ادامه داشته باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه استان حماه کنترل شهر "صوران" را در دست گرفتند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه پس از پیروزی رای "آری" در انتخابات که قدرت هایش را توسعه می دهد، تاکید کرد، زمان آن رسیده که ترکیه احیای مجدد حکم اعدام را مدنظر قرار دهد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۵    
به گفته رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس، هزینه ای که برای پذیرایی از هر مهمان در تالارهای پذیرایی در نظر گرفته می شود از حدود 20 تا 25 هزار تومان شروع شده و بسته به سفارش میزبان افزایش ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
در کوچه پس کوچه های شهر که راه می روی به مردمانی برمی خوری که نانشان را در زباله گردی در سطح شهر جست وجو می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
رییس اداره امور دندان پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف تعرفه های خدمات دندانپزشکی را توضیح داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
اصل این قصه که کسی در کنار روحانی و کمک وی باشد، ایده مرحوم آیت الله هاشمی بود. منتها عمرشان وفا نکرد و نتوانستند خوشان این طرح را اجرایی کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
عالی ترین دادگاه سازمان ملل قرار است روز چهارشنبه درباره ادعای مطرح شده از سوی کی یف در زمینه توقف ارسال پول، تسلیحات و سرباز به شرق اوکراین علیه روسیه حکم دهد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: مردم می دانند که صدا وسیما جدا از وظایف قانونی اش از یک جناح خاص حمایت می کند. با گسترش شبکه های مجازی اقبال آنها به صدا و سیما کم شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف رادیو و تلویزیون خصوصی در طرح جدید نحوه اداره صداوسیما خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مقام های افغان در کابل گفت، دولت جدید در حال بررسی واکنش های دیپلماتیک، نظامی و اقتصادی به دشمنان طالبانی و داعشی خود در افغانستان است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس شورای فدراسیون روسیه بعد از دیدار با پادشاه عربستان در ریاض تأکید کرد که مسکو اجازه برکناری بشار اسد با زور را نمی دهد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۵    
با وجود اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید پنج سالۀ قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم فوتبال می گوید هنوز چیزی نهایی نشده اما شاید 10 سال هم در این تیم بماند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
هزاران تن از مردم ترکیه در اعتراض به نتیجه رفراندومی که به اردوغان اختیارات اجرایی فوق العاده ای می دهد، به خیابان ها آمدند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی ائتلاف عربی مدعی شد که این ائتلاف به دنبال پیروزی نظامی در یمن نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
یک روانشناس گفت: والدین نسبت به بحران های دوره سنی فرزندانشان آگاه باشند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که بیش از 60 کودک در حمله به کاروان اتوبوس در محله الراشدین در نزدیکی حلب سوریه کشته شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
27 فروردین ماه سالروز شهادت سردار شهید رضا چراغی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
داور بین المللی کشتی گفت: در المپیک ریو یکسری مشکلات از نظر داوری اتفاق افتاد که خوشایند نبود و اکنون باتوجه به این که می خواهند کشتی را کمی زیباتر کنند، تغییراتی در قوانین داوری ایجاد کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
مرحوم هاشمی در دوره ریاست جمهوری اش با مقوله انتخابات برخورد مدنی داشت؛ کمااین که در انتخابات سال 76 خطبه صیانت از آرایی که ایشان در نماز جمعه خواند با مخالفت عده زیادی از مخالفان خاتمی روبه رو شد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
اظهارات هفته گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره دلار و سیاست پولی این کشور، شواهد بیشتری از تغییر در سیاست پولی "دلار قوی" را فراهم می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
دولت به دستگاه های دولتی اعلام و تاکید کرده است که اگر کسی بدون توهین، انتقاد کرد، نباید با پیامد اداری یا قضایی مواجه شود.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
با توجه به برخی موارد نقض حقوق مصرف کنندگان از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو، ایسنا بر آن شد تا سلسله گزارش هایی را به آگاه سازی شهروندان از حقوق قانونی شان در این حوزه اختصاص دهد ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
یکی با لباس کاراته، دیگری با دمپایی ابری، یکی کفن پوش است و یکی دیگر ترجیح می دهد جلوی دوربین ها رقص مو انجام دهد؛ اینجا ایران است و همه این افراد می خواهند رییس جمهور شوند!
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
وزارت خارجه سوریه از سازمان ملل خواست تا برای مبارزه علیه تروریست به نیروهای دولت این کشور یپیوندد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
هواپیماهای وابسته به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بار دیگر دست به عملیات هلی برن در حومه شرقی دیر الزور زدند که تحت کنترل داعش است.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
رهبر بزرگ ترین حزب اپوزوسیون ترکیه پس از اعلام نتایج غیررسمی رفراندوم اخیر در این کشور گفت: شورای عالی انتخابات با تصمیم اخیر خود رفراندوم را به یک رأی گیری بحث برانگیز تبدیل کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس شورای عالی انتخابات در پاسخ به اعتراضات احزاب اپوزوسیون مبنی بر زیر سوال رفتن مشروعیت رفراندوم اخیر در ترکیه ...
سلام خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
با روی کار آمدن دولت حسن روحانی و وعده هایی که درباره دسترسی آزاد اطلاعات داده بود، گمانه هایی درباره رفع فیلتر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک مطرح شد ...