یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 12 دی 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 دی 1397 صراط نیوز 2 دی 1397 صراط نیوز 3 دی 1397 صراط نیوز 4 دی 1397 صراط نیوز 5 دی 1397 صراط نیوز 6 دی 1397 صراط نیوز 7 دی 1397 صراط نیوز 8 دی 1397 صراط نیوز 9 دی 1397 صراط نیوز 10 دی 1397 صراط نیوز 11 دی 1397 صراط نیوز 12 دی 1397 صراط نیوز 13 دی 1397 صراط نیوز 14 دی 1397 صراط نیوز 15 دی 1397 صراط نیوز 16 دی 1397 صراط نیوز 17 دی 1397 صراط نیوز 18 دی 1397 صراط نیوز 19 دی 1397 صراط نیوز 20 دی 1397 صراط نیوز 21 دی 1397 صراط نیوز 22 دی 1397 صراط نیوز 23 دی 1397 صراط نیوز 24 دی 1397 صراط نیوز 25 دی 1397 صراط نیوز 26 دی 1397 صراط نیوز 27 دی 1397 صراط نیوز 28 دی 1397 صراط نیوز 29 دی 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
پیاده روی، ورزشی بیش از حد ساده و راحت به نظر می رسد، اما در واقعیت این گونه نیست. تنها 5 تا 10 دقیقه پیاده روی می تواند فواید سلامت مختلف را برای شما به ارمغان آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۱    
زلزله 4.7 ریشتری خورموج در استان بوشهر را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۶    
سریال نوروزی مُر قانون به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی مهران مهام این روز ها در لوکیشن دارآباد تصویربرداری می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه یک محیط یاددهی یادگیری است و افراد مختلف حق ورود بدون مجوز به آن را ندارند لذا مدیران مدارس باید در این خصوص کاملا جدی عمل کنند و بدون هماهنگی با اداره متبوع از ورود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶    
براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 6 ماهه سال 97، در این مدت بیش از بیش از یک تن باسکول توزین ثابت وترازو ها وباسکول کیسه گیری یاکیله گیری، از 2 کشور جهان وارد ایران شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۶    
پراید ارزان قیمت است و قابل جایگزینی نیست. این مهمترین دفاع مدیران ایرانی از خودروی پرحاشیه ای است که نزدیک به دودهه است در خیابان های ایران جولان می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در تجمعاتی که انجام می شود، می گویند که بنده از سازمان خصوصی سازی استعفا بدهم. والله بنده استعفا داده ام، به صورت کتبی هم این کار را کرده ام.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۲    
بازیکنان تیم ملی عصر امروز تمرین سبکی را پس از ورود به ابوظبی و استقرار در هتل در محل تمرین خود برگزار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۶    
سرمربی پرسپولیس و همکارانش طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده بود، صبح پنجشنبه وارد تهران می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تازه ترین استفتاء درباره حکم گوش دادن به آهنگ رپ را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۶    
با دستور مقام قضایی شش حکم در خصوص تغییر کاربری زمین های کشاورزی در روستای شموشک سفلی در استان گلستان اجرا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز سامانه بارشی جدید با بارش باران و برف در دامنه های جنوبی البرز و در استان های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جلسه تعیین تکلیف نهایی کنکور سال آینده برگزار شد، گفت: ورود به 85درصد ظرفیت دانشگاه ها نیازی به شرکت در کنکور و تحمل اضطراب های طاقت فرسا ندارد و صرفاً سوابق تحصیلی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش بعد از برگزاری جلسه تعیین تکلیف نهایی درباره کنکور سال 1398، از خداحافظی با برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا همان "کنکور سراسری" خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۲:۳۰    
در حالی که کشور ما در مقایسه با سایر کشور ها کمترین میزان سرمایه گذاری دولتی در آموزش و پرورش را دارد، دولت هر روز به طرح های صرفه جویانه تازه ای در عرصه تعلیم و تربیت رسمیت می بخشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۲:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: باید اعلام قیمت ها بر اساس روال و قاعده باشد و افزایش قیمت محصولات به صورت خودسرانه غیرقانونی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۲:۰۰    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری پاییز امسال را 11.7 درصد اعلام کرد که نسبت به پاییز سال گذشته بدون تغییر بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۱:۴۵    
احمد نجفی در حاشیه بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال نفوذ ، چند کلامی با او صحبت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۱:۳۰    
وزارت خارجه اردن با اشاره به دستگیری سه تبعه خود هنگام ورود غیرقانونی به آب های ساحلی ایران در خلیج فارس، از برخورد مناسب ایرانی ها با شهروندان خود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۱:۰۰    
بهروز افخمی در نشستی در جشنواره عمار روایتی متفاوت از هفت ارایه داد و همچنین درباره رویکرد جشنواره های خارجی به سینمای ایران صحبت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۵    
کشور های عربی با هروله ای که برای بازگشت به دمشق دارند، چشم طمع به سود بازسازی در سوریه دوخته اند که البته در بازسازی نیز نمی توان به آن ها اعتماد کرد و سوریه نیز چنین اعتقادی دارد که اصرار به حضور ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۱    
چون درآمدش خوب بود. ما تلفن های سرقتی را به افغانستان می بردیم و آنجا به قیمت خوبی می فروختیم. حتی تلفن هایی گرانقمیتی که در ایران پس از سرقت قفلش بسته می شود را به افغانستان می بردیم و آنجا قابل ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۶    
قبل از ورود کودک به خانه باید وسایل لازم برای نگهداری از وی را آماه کنید و تجهیزات لازم برای نگهداری از وی را مهیا سازید. وان حمام یکی از لوازم ضروری برای شستن فرزندتان است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۲    
صفحه بی قانون با انتشار فتوطنزی از احمدرضا کاظمی، به ماجرای پخش تصاویر نامتعارف از تلویزیون کیش با کنایه به فیلم جدایی نادر از سیمین واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۰    
معاون رییس جمهور گفت: بر مبنای قانون اساسی کشورمان وظیفه داریم در مقابل ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم و این فی نفسه ارزشمند است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۱    
نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگانی از معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
هر شاخه تیرآهن 18 با مبلغ 845 هزار تومان در بازار معامله می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۶    
در نظرسنجی نهم دی ماه 1397 سریال تلویزیونی بانوی عمارت شبکه سه سیما در جلب نظر مخاطبان از دیگر سریال های در حال پخش پیشی گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: حسینی قابلیت های بالایی دارد و جای او در جام ملت های آسیا خالی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۶    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: باید در مقابل روند فعلی خصوصی سازی ایستادگی، مطالبه و مبارزه کنیم، ما بخیل نیستیم که صنایع و کارخانجات به مردم واگذار شوند و خیر آن را ببرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی وزارت کشور از برگزاری همایش استانداران سراسر کشور در روزهای آتی خبر داد و گفت: در این همایش سیاست های دولت و برنامه های پیش رو برای اداره کشور تشریح خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۱    
مستند هاشمی زنده است علی رغم حاشیه های بسیار در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآمد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۲    
موزیک ویدیو و شعر پاره سنگ مهدی یراحی که چندی پیش منتشر شده، غیرمجاز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۰    
مدیر یکی از کارخانه های لوازم خانگی گفت: صنعت لوازم خانگی بعد از انقلاب با پیشرفت تکنولوژی توانست مسیر خود را از واردات به سمت تولید تغییردهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۱    
گمرک ایران ممنوعیت ثبت سفارش 47 ردیف تعرفه ای را برداشته است؛ دستوری که به نظر می رسد جهت حمایت از سه صنعت بزرگ نساجی، فلزات و خودرو انجام شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۱    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، آخرین گزارش ها از اقدامات انجام شده برای بوی نامطبوع در برخی مناطق تهران را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۲    
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در نامه ای به سرپرست راه و شهرسازی استان اصفهان درخواست کرد تا اقدامات اجرایی به منظور بازگشایی خیابان موسوم به آقا نورالله نجفی در محدوده بافت تاریخی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۶    
باشگاه ذوب آهن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۷    
ظاهرا ماجرای وارد نشدن محمدرضا شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران در روز سه شنبه (11 دی ماه)، همراه نداشتن کارت پرسنلی نبوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۵    
با برگزاری پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده آقای عمارت ختم رسیدگی از سوی قاضی صلواتی اعلام و مقرر شد درمهلت قانونی حکم صادر شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۶    
ارزش دلار در آخرین دور از مبادلات بازارهای ارزی جهان در برابر ین و فرانک با کاهش مواجه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۷    
سفر یک هزار و 879 گردشگر آمریکایی به ایران در 9 ماه نخست امسال
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۱    
بازیکن تیم فوتبال پیکان حساب بانکی اش از طریق کلاهبرداری اینترنتی خالی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی حزب اعتمادملّی با اظهار بی اطّلاعی از طرح تشکیل مجمع اصلاح طلبان و ادغام احزاب اصلاح طلب در آن، می گوید ما چنین چیزی را قبول نداریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۵    
فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد:فرماندار تهران در گزارشی اعلام کرد منشاء این بو ایستگاه متروی ملت است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۲    
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره عکس نورنگار عصر چهارشنبه با معرفی برگزیدگان در فرهنگستان هنر برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۶    
بحث در مورد منشأ بو در تهران همچنان داغ بوده و کارشناسان به دنبال یافتن سرمنشأ آن هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۰    
بزرگداشت حمید سمندریان در تئاتر شهر، پیشنهاد تماشای یک نمایش، توضیحات مسعود ده نمکی برای فیلمش و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۱    
سرپرست باشگاه استقلال از دروازه بان تیمش حمایت کرد تا به نوعی شایعات پیرامون جدایی این بازیکن از جمع آبی های پایتخت را تکذیب کرده باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در هفته آینده بخش های مختلف سلامت و درمان بودجه 98 در این کمیسیون بررسی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت نفت هند گفت: ایران سرمایه گذاری در طرح توسعه تاسیسات شرکت چنای پترولیوم را رد نکرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۷    
دانشجویان، طلاب و کارگران معترض به واگذاری های رانتی اعلام کردند: ما برکناری و محاکمه مسئولان سازمان خصوصی سازی که در روند واگذاری ها دچار تخلفات اداری و اقتصادی شده اند، را دنبال خواهیم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۱    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای ضمن پیش بینی وزش باد شدید در سه استان از بارش باران و برف در مناطق مختلف کشور خبرداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۱    
با رای حداکثری هیئت امنای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، پیروز حناچی به عنوان رییس هیئت امنای این سازمان انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۱    
در برنامه تلویزیونی شب گشت شبکه پنج سیما با اجرای محمد سلوکی اتفاقی عجیب رخ داد؛ طی 2 شب یک شماره برنده قرعه کشی شد!
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی امروز با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در نجف اشرف دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۲    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توضیحاتی را در خصوص بوی نامطبوع در تهران ارائه کرد و گفت : بوی نامطبوع در تهران کم تر شده است .
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور بر ضرورت شیرین سازی آب دریا و انتقال به اقصی نقاط کشور تاکید کرد و گفت: گام اول برای سرمایه گذاری در کشاورزی، سرمایه گذاری در بخش آب است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران جدیدترین وضعیت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک های کشور را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع انفجاری در ساختمانی در روسیه با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام دکتر سیدسعیدرضا عاملی را به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۱    
بر اساس اعلام مدیر کل محیط زیست هرگونه شکستگی فاضلاب تا این لحظه رد شده است و بررسی ها تاکنون به نتیجه مستندی نرسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۱    
در حاشیه دیدار وزیر ورزش از اردوی تیم ملی کشتی، مربیان تیم ملی خواستار تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۲    
رئیس شورای عالی استان ها ضمن تشریح جزئیات سرانجام نامه ها و درخواست های این شورا از دولت و رئیس جمهور و از عدم پرداخت سهم دولت در زمینه حمل و نقل عمومی کلان شهرها گلایه کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۶    
نماز عبادی سیاسی این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در مصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۷    
بازپخش سریال های قدیمی شاید برای یک رسانه امری خوشایند و قابل قبول نباشد، اما همیشه مورد توجه مخاطبان تلویزیون بوده است. بیژن بیرنگ می گوید در آن سریال ها عشق وجود داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۵    
امروز (12 دی) بازار طلا و ارز کاهش جزئی قیمت را تجربه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از تلاش گشت های ویژه برای شناسایی منشاء بوی نامطبوع در پایتخت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
بخش تاریخ (درس و عبرت) پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن ششمین سالگرد رحلت عالمِ ربّانی، آیت الله مجتبی تهرانی مجموعه ای از تصاویر آن معلم اخلاق را منتشر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با برتری پیکان و کاله مازندران مقابل رقبا پیگیری شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: زحمات همه اهالی کشتی که باعث عزت و افتخار ایران شده و می شود، قابل تقدیر و تشکر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل با سعود بن احمد البروانی سفیر عمان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خوردوسازان ملزم هستند براساس شرایط قرارداد با مردم، محصولات خود را عرضه کرده و تعهدات خود را عملی کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیگیری های 5ساله برای احقاق حقوق بیمه شدگان در پرونده بابک زنجانی گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح روز جمعه دمای هوای تهران 3 تا 7 درجه کاهش می یابد و تا اواخر وقت این روز در پاره ای نقاط (به خصوص نیمه جنوبی استان) وزش باد خیلی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۷    
کیفرخواست پرونده جاسوسان محیط زیستی، از سوی دادگاه به متهمان ابلاغ شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱    
پایگاه اینترنتی بیزنس اینسایدر به بررسی شواهد جدیدی درباره میزان ثروت ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ و همسرش جرد کوشنر، مشاور رئیس جمهور آمریکا پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی پایان هفته در محورهای استان البرز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۶    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرمربی تیم سپاهان اصفهان صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه تفکیک وزرات کار از مجلس مسترد می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
جمعی از دانشجویان، کارگران و طلاب صبح چهارشنبه مقابل سازمان خصوصی سازی در اعتراض به نحوه واگذاری سهام شرکت های دولتی و در حمایت از کارگران هفت تپه، فولاد ملی، هپکو ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۶    
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان وارد ابوظبی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۶    
سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری در مصلای امام خمینی تهران اقامه خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
بررسی روند آماری نرخ تورم مرکز آمار و بانک مرکزی نشان می دهد نرخ تورم مرکز آمار با فاصله زمانی یک و یا حداکثر 2 ماهه به نرخ تورم بانک مرکزی می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
در سانحه قطار که امروز روی پلی در این کشور روی داد 6 نفر کشته شدند. علت این سانحه هنوز مشخص نیست اما گزارش های اولیه از برخورد یک قطار مسافربری با یک قطار باری حکایت دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
اولین جلسه رسمی دادگاه مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه با حضور خانواده شاکر برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۲    
حکم محرومیت برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی اعلام شد و به بزرگترین چالش فوتبالی در روز های اخیر تبدیل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۷    
دادستانی کل کشور نشست خبری را درباره حادثه دانشگاه آزاد با حضور رییس این دانشگاه تشکیل داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
جعفری دولت آبادی بر برخورد با رانندگانی که در حال مستی پشت ماشین می نشینند و توقیف خودروی آنها تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۲    
دولت فرانسه به مناسبت مراسم ازدواج محمدرضا پهلوی بوگاتی منحصر به فردی را به او هدیه داد که در حال حاضر هر از چندگاهی در نمایشگاه های تخصصی خودرو در معرض دید عموم قرار می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۲    
پیام تبریک محمود احمدی نژاد به مناسبت آغاز سال نو میلادی با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر دفاع گفت: بودجه دفاعی کشور در سال آینده حدود 21 درصد نسبت به سال 97 افزایش خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۷    
حضرت امام خمینی شاگرد فاضل خود یعنی حاج آقا مجتبی تهرانی را به جمع آوری فتاوا و تنظیم اولین نسخه از رساله عملیه و مناسک حج خویش مامور کردند که در همان ایام به چاپ رسید و در دسترس مقلدان قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۷    
برخورد یک دستگاه پراید با اسب در تنگ مهریان یاسوج سبب مصدومیت 6 سرنشین پراید شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون 3 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی های وزارت بهداشت اختصاص دادیم و مجبور شدیم 500 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی برای بدهی دارویی برداشت کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
صراط: محمدرضا گلزار اولین ایرانی هنرمند و خلاق و کار آفرین از سوی سازمان بین المللی سیتی وان ( SITI1 ) عضو وابسته UNWTO و از سوی IAUP مستقر در نیویورک و لندن به عنوان سفیر سیتی وان ( SITI1 ) در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۲    
هیأت دولت استانداران 4 استان کشور را مشخص کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای مردم توضیح داده شود فردای فیلترینگ اینستاگرام چه اتفاقی رخ می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۱    
حسن روحانی گفت: تراز تجاری کشور در 9 ماه گذشته با اختلاف 750 میلیون دلار، مثبت بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش 300 تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ خبر داد و گفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی، به کیلویی 14 هزار و 200 تومان رسیده است.
  • ۱