یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 15 دی 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 دی 1397 صراط نیوز 2 دی 1397 صراط نیوز 3 دی 1397 صراط نیوز 4 دی 1397 صراط نیوز 5 دی 1397 صراط نیوز 6 دی 1397 صراط نیوز 7 دی 1397 صراط نیوز 8 دی 1397 صراط نیوز 9 دی 1397 صراط نیوز 10 دی 1397 صراط نیوز 11 دی 1397 صراط نیوز 12 دی 1397 صراط نیوز 13 دی 1397 صراط نیوز 14 دی 1397 صراط نیوز 15 دی 1397 صراط نیوز 16 دی 1397 صراط نیوز 17 دی 1397 صراط نیوز 18 دی 1397 صراط نیوز 19 دی 1397 صراط نیوز 20 دی 1397 صراط نیوز 21 دی 1397 صراط نیوز 22 دی 1397 صراط نیوز 23 دی 1397 صراط نیوز 24 دی 1397 صراط نیوز 25 دی 1397 صراط نیوز 26 دی 1397 صراط نیوز 27 دی 1397 صراط نیوز 28 دی 1397 صراط نیوز 29 دی 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۱    
برای خرید انواع ترشی در میادین شهرداری بسته به نوع آن ها باید قیمت های مختلفی پرداخت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۱    
برنامه دست به دست که هر روز ساعت 17:30 از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش می شود میزبان مهمانانی مثل محمدرضا فروتن خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
چنبره حلقه مدیریتی در کنار روحانی و تصمیماتش و همچنین تاثیر گذاری های مؤثر در ساختمان پاستور باعث شده است که اصلاح طلبان بعد از 6 سال به روحانی بابت مشایی های اطرافش، هشدار بدهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۱    
بانک ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند و به حدود 10 هزار و 450 تومان رساندند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل شرکت حمل نقل ریلی اعلام کرد: به دلیل عدم حمایت دولت، قطارهای ترن ست به دلیل هزینه های سنگین از سیستم فروش حذف شد و گام بعدی قطارهای حومه ای هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۲    
نماینده پارلمان عراق خبر داد پیش نویس طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور به کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان این کشور رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
در اولین حراج سال جدید میلادی در بازار جدید ماهی توکیو، رئیس یک مجموعه رستوران سوشی در ژاپن یک ماهی تن عظیم را به بهای بیش از سه میلیون دلار خریده و رکوردی بر جای گذاشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۰    
نرخ سکه در مسیر کاهشی حرکت کرد. به گونه ای که سکه تمام طرح قدیم با کاهش قیمت نسبت به روز پنج شنبه، به رقم 3,450,000 تومان رسید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
در برنامه آسیا 2019 وقتی مجری برنامه محمد حسین میثاقی از سردار آزمون اسم مرکز استان قزوین را پرسید، او در جواب قم را به عنوان مرکز استان قزوین معرفی کرد که با خنده بیرانوند و عوامل پشت صحنه روبه رو ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۷    
معترضان فرانسوی در هشتمین هفته متوالی و نخستین شنبه سال نوی میلادی به خیابان های پاریس و دیگر شهرهای این کشور آمدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۱    
مرد شیاد که در پوشش شرکت های کاغذی و به بهانه تهیه وام های کم بهره اقدام به کلاهبرداری 100 میلیارد تومانی کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۲    
هزاران نفر از مردم کره شمالی با برپایی تجمعی گسترده در میدان کیم ایل سونگ پیونگ یانگ در حمایت از رهبرشان کیم جونگ اون شعار سردادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۵    
ملی پوش پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در تلوزیون قطری کارشناس خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۶    
رئیس زندان بروجرد در نشست هم اندیشی مسئولین فرهنگی زندانهای لرستان پس از گفتن خیر مقدم به مدعوین و تقدیر از حضور آنان در این نشست تصریح کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۴۷    
بودجه تخصیص یافته به شبکه ریلی نسبت به سال های گذشته، روند نزولی گرفته که این امر زمینه ساز افزایش تصادفات جاده ای و کشته های این بخش می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۵    
بی وای دی S6 با مبلغ 205 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. برای خرید خودرو شاسی بلند بسته به مدل، کارکرد، سال تولید، آپشن و ... باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مصوب مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به مجلس برگردانده شده و با نامه رئیس مجلس به مجمع ارجاع شده بود در صحن مجمع تشخیص اصلاح شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۰    
سید عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته به تماشای نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نشست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۱    
بعد از ماجرای الحاجی گرو و عدم موفقیت این بازیکن در لیگ ایران بعید است شفر، این بازیکن غنایی را بخواهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۰    
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به برداشته شدن نرده های نمازجمعه تهران نوشت: باید این نرده ها برداشته شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۷    
استاندار خوزستان با اشاره به سناریوهایی که در ادعاهای اسماعیل بخشی مستتر است، بیان داشت: من یک سوال دارم و آن اینکه این فرد 25 روز است آزاد شده و به سرکار خود رفته ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۵    
جلسه رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با توجه به مشکلات تامین نقدینگی واحدهای تولیدی، با محوریت حمایت از تولید جهت حفظ اشتغال ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۶    
سازمان برنامه و بودجه در واکنش به انتشار خبرهایی در رسانه های اجتماعی در مورد بودجه نوسازی و تجهیز مدارس در لایحه بودجه 98، اعتبار پیش بینی شده در این خصوص را 275میلیارد ریال عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۷    
مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی برگزار شد. نکته قابل توجه حضور علی دایی و مهدی مهدوی کیا در این مراسم بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۵    
نخستین جشنواره مردمی ابراهیم هادی در بخش های فیلم کوتاه، عکس، گرافیک و متن برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۰۲    
بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدچمران از وزیر اطلاعات خواست ادعای اسماعیل بخشی را مورد برسی قرار داده و در صورت صحت این اظهارات ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۰    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۱    
تصاویری از رامبد جوان، بازیگر و کارگردان سینما را با ظاهری که کمتر از او دیده اید، ببینید.رامبد جوان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۲    
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمند یارانه ها گفت: نتیجه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۰    
چلسی با گل های موراتا یاران انصاری فرد را از جام حذفی انگلیس حذف کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت برای حل مشکلات شرکت های کشتیرانی اهتمام جدی دارد، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم بار سنگینی بر دوش دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۵    
یکی از سوژه های این روز های ملی پوشان رنگ موی رامین رضاییان است که کمی شبیه حناست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۶    
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار عبدالله عبدالله ابراز امیدواری کرد که سند جامع همکاری های مشترک ایران و افغانستان هرچه زودتر نهایی و به امضای سران 2 کشور برسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۷    
سرپرست اجرای احکام کیفری در جرائم عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اراک در خصوص وضعیت بررسی پرونده شهرک خودرو اراک نیز با بیان اینکه 20 یلیارد تومان تخلف پرونده شهرک خودرو اراک به بیت المال بازگردانده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۱    
رسانه ملی برنامه های مختلفی را ویژه جام ملت های آسیا برای مخاطبان تدارک دیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۷    
جدیدترین دیوارنگاره خانه طراحان انقلاب اسلامی با موضوع جوانان و جوانگرایی و با عنوان نسل روشن 15 دی ماه در میدان ولیعصر (عج) جانمایی شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به لزوم استقلال و خودکفایی در حوزه های صنعتی، به اهمیت فعالیت قطعه سازان کشور در شرایط سخت تحریم اشاره کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی فدرال آمریکا گفت که وی قرار نیست استعفا کند و حتی اگر ترامپ از وی بخواهد استعفا دهد این درخواست را رد خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۱    
تکلیف مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس فردا مشخص می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۲    
شیوه نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار ابلاغ و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرجع رسیدگی به این موضوع شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۰    
مدیر برنامه های بهنام صفوی، از آخرین وضعیت جسمانی این خواننده جوان گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۷    
در جامعه امروزی با وجود اینکه هر روز شاهد نوآوری و ایجاد مشاغل جدید هستیم اما همچنان گزینه های کاری زیادی برای افراد معلول وجود ندارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به سازندگان مسکن مهر هشدار داد که بارش برف به هیچ عنوان نباید مانع اجرای پروژه های مسکن مهر باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۶    
موضوع بودجه تبدیل به یک کلاف سردرگم بین نمایندگان مجلس و دولت شده است، از یک سو تحریم های اعمال شده به دولت باعث شده تا درامدهای دولت به شدت کاهش پیدا کند و از سوی دیگر نوع بودجه بندی که امسال صورت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۷    
نخستین عکس از محسن کیایی به همراه اولین دیالوگ ماجرای نیمروز: رد خون ، در فاصله یک ماه تا رونمایی از این فیلم منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حادثه تصادف سرویس دانش آموزان جنوب تهران، گفت: چند حادثه دیگر باید رخ دهد تا بر سرویس مدارس و دانشگاه ها نظارت اعمال شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۱    
کنسرت علیرضا قربانی شامگاه جمعه 14 دی ماه درسالن پتروشیمی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار تبریز برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۲    
جلسه امروز (شنبه) سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه های منشا لغو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۰    
وزیر کشور در پیامی فرا رسیدن پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در امر گزینش را تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۷    
شرکت بزرگ اپل طی سه ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته و عملا 40 درصد از ارزش سهام آن سقوط کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۶    
با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی منصوب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه برخی یادشان رفته که چگونه بر سرکار آمدند،تصریح کرد: وزرایی که مدعی اصلاح طلبی هستند، هماهنگی مناسبی با فراکسیون امید ندارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: وظیفه مجمع تنافی با وظیفه شورای نگهبان ندارد و به لحاظ نتیجه ، نظر مجمع حاکم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۵    
مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در حالی امروز به پایان خواهد رسید که مصدومیت و باخت مهدی خدابخشی از اتفاقات مهم رقابت های روز پایان بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۲    
در بازار ارز نیز صرافی های بانکی هر یورو را با نرخ 12 هزار و 550 تومان و هر دلار آمریکا 10 هزار و 595 تومان می فروشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱    
نه دزدی، نه دزدی بلدی و نه از دزد و غارتگر بیت المال تمجید می کنی. نمی خواهندت چون باندی نداری که با هم چپاول کنید، باهم بخورید و بریزید و بپاشید و بر فقر مردم بخندید...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
سه بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال از ابوظبی هم پیگیر مطالبات مالی خود هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
معاون وزیر خارجه ایران امروز شنبه در کابل با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دیدار و گفت و گو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۶    
صراط: به گزارش صراط به نقل از تابناک، شاهین سپهری : همیشه با شکل گیری برخی نا بسامانی ها در جامعه، مشاغل کاذب که ناشی از بیکاری پنهان است به شدت رشد می کند و یکی از آنها شرخری است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۲    
زمان کنفرانس مطبوعاتی کی روش قبل از بازی با یمن مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور برای فردا یکشنبه 16 دی ماه و روز دوشنبه در 12 استان کشورمان بارش برف، باران و کولاک برف پیش بینی کرد همچنین احتمال "وقوع بهمن" در جاده های ارتباطی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات نابجای مقامات سیاسی انگلیس، بر نقش دولت لندن در حمایت از گروه های تروریستی در منطقه و رقم خوردن فجایع انسانی در خاورمیانه تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۶    
آمار و عملکرد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نوید جام ملت هایی دیدنی می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۷    
دولت در لایحه سند مالی سال آینده کشور در بخش درآمد های موضوعی، به هزینه های مربوطه برای صدور و تعویض کارت هوشمند ملی پرداخته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۷    
ربیه و رقیه دوقلو های بهم چسبیده بنگلادشی در بیمارستان علوم پزشکی داکا. دوقلو های دوساله قرار است به مجارستان رفته تا درمان شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از حضور رییس بانک مرکزی در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۰    
اسامی داوران بازی ایران و یمن در مرحله گروهی جام ملت های آسیا مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان امروز در سفر به کابل با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان درباره صلح و سند جامع همکاری دو کشور گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۷    
آقای حدادعادل تعریف می کردند؛ سال 77، خانمی به خانه ما زنگ زده بود و گفته بود که می خواهیم برای خواستگاری خدمت برسیم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس آخرین روند بررسی سوال از رئیس جمهور در مجلس را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۵    
فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری باند حرفه ای سارقان مغازه خبر داد و گفت: یکی از این سارقان که کلید سازی حرفه ای بود با استفاده از حرفه کلید سازی با کمک همدستش از مغازه ها سرقت میکردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۵    
تصویری از فلک کردن یک سارق توسط ماموران شهربانی تهران که در سال 1275 به ثبت رسیده اشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۶    
وینفرد شفر سرمربی استقلال امروز به تهران بازگشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۰    
در اینجا نادرترین تصاویری که از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جمع آوری شده، نمایش داده می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۱    
مهدی یراحی در کنسرت شب گذشته خود، به حواشی روزهای اخیر واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۵    
فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق گفت: طی 2،3 سال اخیر حدود 30 تُن مواد منفجره وارد مرزهای جنوب شرق کشور شده که توسط نیروهای مرزبانی ما کشف شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۲    
شجاعی با وجود اینکه هنوز مهر حکمش خشک نشده و انتصابش بعنوان استاندار خراسان شمالی به دو ماه نرسیده، نه تنها خود را صاحب استان می داند بلکه خطاب به وزیر صنعت می گوید که ما نمی گذاریم!
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۲    
طبق قانون، کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشی از پاداش آسیایی پرسپولیس را برمی دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۶    
هم ایشان به ویژه به واسطه جایگاه شان تحقیقات کاملی را درباره من انجام داده بودند و هم من به واسطه پرس و جو از استادان و هم کلاسی های همسرم در دانشگاه درباره خلق و خو و خصوصیات اخلاقی اش، تحقیق کردم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به منظور رایزنی با مقامات افغانستان پیرامون مناسبات دوجانبه به کابل سفر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از ثبت تصاویری از رد پای پلنگ در دنای شرقی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۱    
بازگیر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به بوی نامطبوع تهران توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۱    
باشگاه پرسپولیس به یک شرط حاضر به انتقال گادوین منشا به تیم فوتبال ذوب آهن است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان میزبان مقامات هندی می شود، این در حالی است که آمریکا به شدت به دنبال سنگ اندازی در قطع روابط ایران و هند است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۰    
جعفری دولت آبادی گفت: این فرد در دادگاه بدوی به حبس نسبتا طولانی محکوم شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه CFT پس از اعمال اصلاحات توسط مجلس ارسال و در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت اما فقط دو ایراد از ایراداتی که شورا گرفته بود مرتفع شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس تعداد خودروهای موجود در این گمرک که در انتظار ترخیص هستند را 3460 دستگاه اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۲    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح شنبه 15دی ماه را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: میزان برقی که از ایران به کشورهای دیگر صادر می شود، در قیاس با میزان تولید، بسیار کم است و این در شرایطی است که پتانسیل افزایش صادرات تا دو برابر میزان فعلی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی سه روز آینده کشور را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۲    
جابجایی عجیب و خطرناک بار با پراید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۶    
ناوگروه اعزامی ارتش، اوایل سال آینده به ماموریت اقیانوس اطلس اعزام می شود و مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن نیز 5 ماه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۰    
روز هفتم دی ماه پرونده ای از کلانتری 130 نازی آباد در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۰    
روزنامه دنیای اقتصاد در جدول زیر ، قیمت گوشی تلفن همراه را منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۷    
برای خرید ارزان ترین آپارتمان های شهر تهران باید از متری 2 میلیون و 340 هزار تومان تا 4 میلیون و 500 هزار تومان باید هزینه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف، کولاک و سیل و آب گرفتگی در 19 استان کشور گفت: بیش از 6 هزار نفر به دلیل این حادثه طی 48 ساعت گذشته امدادرسانی شده اند.
  • ۱