یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 22 دی 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 1 دی 1397 صراط نیوز 2 دی 1397 صراط نیوز 3 دی 1397 صراط نیوز 4 دی 1397 صراط نیوز 5 دی 1397 صراط نیوز 6 دی 1397 صراط نیوز 7 دی 1397 صراط نیوز 8 دی 1397 صراط نیوز 9 دی 1397 صراط نیوز 10 دی 1397 صراط نیوز 11 دی 1397 صراط نیوز 12 دی 1397 صراط نیوز 13 دی 1397 صراط نیوز 14 دی 1397 صراط نیوز 15 دی 1397 صراط نیوز 16 دی 1397 صراط نیوز 17 دی 1397 صراط نیوز 18 دی 1397 صراط نیوز 19 دی 1397 صراط نیوز 20 دی 1397 صراط نیوز 21 دی 1397 صراط نیوز 22 دی 1397 صراط نیوز 23 دی 1397 صراط نیوز 24 دی 1397 صراط نیوز 25 دی 1397 صراط نیوز 26 دی 1397 صراط نیوز 27 دی 1397 صراط نیوز 28 دی 1397 صراط نیوز 29 دی 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۵    
زمین لرزه ای به قدرت 4.6 ریشتر، سومار در استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۷    
روی کارآمدن احزاب پوپولیست در لهستان عامل مهمی در رشد افراط گرایی در لهستان محسوب می شود و کاخ سفید در صدد بهره جویی از این شرایط است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۲    
9 بوکسور اعزامی تیم ملی ایران به رقابت های مجارستان مشخص شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی، تلاش آمریکا برای برگزاری همایش ضد ایرانی در لهستان را ناشی از ناامیدی آمریکایی ها از اقداماتشان علیه ایران خواند و گفت که تلاش این کشور برای تأثیرگذاری بر بازار ارز خنثی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۵    
دادستان شهرستان امیدیه در استان خوزستان گفت: دستور بازداشت مدیران یک گروه تلگرامی در این شهرستان که اسناد محرمانه را صادر کرده اند و باعث تشویش اذهان عمومی شده اند صادر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود، فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۶    
تیم ملی ایران در بازی بعدی خود روز چهارشنبه به مصاف عراق خواهد رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به نظر می رسد عده ای به صورت سیستماتیک با رواج شایعات درصدد ایجاد آشوب ذهنی در مردم و آشفتگی در بازار هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۶    
نوبت عصر تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در کمپ امیر اسپورت ترکیه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: شاید این تحریم ها به عنوان یک فرصت برای ما تلقی شود و باید آن ها را به فرصت تبدیل کنیم و به طرف بومی سازی و اقتصاد مقاومتی برویم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۱    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تیم ملی در سا ل های خوب فوتبالش به سر می برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۲    
اطلاعات و عکس هایی تازه از فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۰    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در صنایع دفاعی، زمینی، هوایی و دریایی رشد فزاینده ای داریم به طوری که به مرحله ساخت زیردریایی رسیدیم که کار بسیار بزرگی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۷    
براساس حکم دادگاه ویژه روحانیت سید حسن آقا میری خلع لباس دائم شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۵    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح اهداف رزمایش اخیر نهاجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این نیرو و نمایش جنگنده های بومی در منطقه هوایی مهرآباد خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۶    
کودکان بستری شده در بیمارستان کودکان مفید، به مناسبت روز پرستار نقاشی های زیبایی را به پرستاران خود هدیه دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۵    
سرانجام پس از رایزنی های مختلف، فیروز کریمی جایگزین جواد نکونام در تیم فوتبال نساجی مازندران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۲    
واگذاری 100 درصد سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان بزرگترین خصوصی سازی از نقطه قیمت گذاری تا برگزاری مزایده و انتقال آن میان برنده اول و دوم با شائبه و ایرادهای عجیبی مواجه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۰    
فرماندار بندرماهشهر با تائید کشف جسد یک جوان حدودا 22 ساله از اهالی روستا گرگر این شهرستان گفت: علت مرگ این مرد جوان در دست بررسی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر متولیان بودجه نگاهی به نظرات سال های گذشته شورا کرده بودند درخواست بیان جزئیاتی که بار ها اظهار شده نمی کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافر بدحال پرواز مشهد به کویت منجر به تغییر مسیر این پرواز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۶    
وزارت نیرو در چارچوب راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد دارای صلاحیت های عمومی و تخصصی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند پنج نفره سارقان منازل که چند نفر از آن ها در پوشش نظافتچی فعالیت می کردند، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۲    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش زمان ثبت سفارش کالا از سه به 6ماه خبر داد و گفت: با افزایش زمان اعتبار ثبت سفارش کالا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۶    
گزارش وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذرماه امسال منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
درستی گفت: تثبیت نسبی کاهش قیمت دلار، نرخ تلفن همراه را در برخی از برندها 15 تا 20 درصد کاهش داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا در مناطق وسیعی از کشور برف و باران می بارد و در برخی مناطق زاگرس و جنوب کشور خطر سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۷    
تصویری از هیجان فوتبالی پیمان معادی و پسرش را که به تازگی این بازیگر در اینستاگرام منتشر کرده است، ببینید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۵    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داده های آماری بیانگر این است که وضعیت آلودگی هوای عسلویه به مراتب از تهران بدتر است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۲    
نشست مشق شب، ضرورت یا عدم ضرورت با حضور نویسندگان و کارشناسان تعلیم و تربیت چهارشنبه 26 دی ماه برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۱    
وزیر انرژی امارات امروز (شنبه) تاکید کرد که با توجه به توافق اوپک و کشورهای غیرعضو صادرکننده نفت برای کاهش تولید، پیش بینی می شود قیمت نفت در سال 2019 میلادی 70 دلار باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیمش با تلاش زیاد موفق شد از سد ویتنام بگذرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۰    
فولکس واگن در سال 2018، 10.8 میلیون خودرو فروخت و رکورد زد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۱    
دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به مشکلات کارگران هفت تپه گفت: در ماجرای آق دره تا زمانی که رهبری اقدام نکرده بودند کسی حرفی نمی زد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۵    
گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات خود را بین 30 تا 87 درصد افزایش داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۷    
امروزه یکی از پدیده های ناهنجار اجتماعی مساله خیانت است، به گونه ای که دیگر قبح آن در برخی جوامع نیز از بین رفته است و به راحتی زنان و مردان به داشتن روابط فرا زناشویی روی می آورند و حتی در پاره ای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۵    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه روز شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی تشکیل جلسه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۵    
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: طارمی برخوردی با بازیکن ویتنام داشت که این برخورد ها در فوتبال طبیعی است اما داور به طارمی اخطاری داد که اشتباه بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۶    
موسوعه حج خونین در ارتباط با حج 66 در 9 جلد آماده چاپ شده است. همچنین درمورد حادثه مسجدالحرام و فاجعه منا نیز موسوعه ای درحال تهیه است که اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا منعکس خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۰    
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا را با پیروزی پرگل برابر یمن پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر ویتنام به میدان رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
گردهمایی هنرمندان تئاتر برای اعتراض به مشکلات صنفی، عصر امروز در عمارت تازه خانه تئاتر برگزار شد. صدور یک بیانیه خطاب به مسوولان سه قوه کشور، پایان بخش این گردهمایی اعتراضی بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۲    
نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: این اراده که قرارداد کی روش با فدراسیون ایران تمدید شود وجود دارد و این اتفاق غیر ممکن نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۶    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: نشست صمیمانه دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف با سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۰    
نرخ انواع خودروهای کروکی را ببینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس حزب دموکراتیک لبنان در استقبال از سفیر ایران نقش حمایتی ایران از مقاومت در مقابله با تروریسم را ستود و به ایستادگی ایران در برابر قدرت های جهانی اشاره کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۱    
سرمربی ویتنام می گوید تیمش توانایی مقابله با شاگردان کی روش را نداشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۲    
با تلاش آتش نشانان دو کارگر تبعه افغان که زیر آوار بی احتیاطی در زمین گودبرداری شده درخیابان 17 شهریور محبوس شده بودند، از مرگ حتمی نجات یافتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۲    
تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14:30 به وقت ایران در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به میدان رفتند. گزارش لحظه به لحظه این بازی را اینجا بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۰    
بنابر پیش بینی برخی منابع غیررسمی، سردترین روزهای زمستان همراه با سرما و یخبندان در بیشتر مناطق ایران در راه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۷    
سید حسن آقا میری در جدیدترین پست خود از خلع لباس دائم خود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۱    
طی 9 ماهه امسال یک میلیون و 46 هزار و 99 نوزاد در کشور متولد شده است که استان تهران بیشترین آمار ولادت را در میان استان های مختلف داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۱    
سرهنگ معظمی گودرزی از دستگیری دو سارق با بیش از 200 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در پایتخت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
در چندسال گذشته در صفحات اجتماعی و پیام رسانهای مختلف مختلف همواره شاهد سوءاستفاده افراد و برخی کانالها از نامها و برندها بودیم که نتایج تأسف باری را رقم زد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
برنامه ورزش و مردم از این هفته با اجرا و تهیه کنندگی پیمان یوسفی روی آنتن می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۲    
تصویری جالب از دو کودک طرفدار ایران و ویتنام.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۰    
رییس جمهور سابق ایران خودش را فوتبالیست می داند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ظریف یکشنبه در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی عازم عراق خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۷    
بازیگر سریال بانوی عمارت درباره دست دادن زن و مرد اظهار نظری عجیب کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۵    
توئیتر مسابقات جام ملت های آسیا 2019 تصویری از دو هوادار مسن تیم ملی کشورمان را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۲    
کادرفنی و بازیکنان استقلال هم اکنون دیدار تیم ملی برابر ویتنام را تماشا می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
شرکت سایپا نیز پس از ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد مردم به شایعات در مورد بانک ها توجه نداشته باشند و مطمئن باشند بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ گونه آسیب به ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۶    
براساس لیست جدید شرکت پارس خودرو قیمت پارس تندر از 48 میلیون و 260 هزار تومان به 84 میلیون و 200 تومان رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
شهردار تهران به خبر احتمال اخذ عوارض بابت تردد از 5 تونل شهری تهران، واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14:30 به وقت ایران در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به میدان رفتند. گزارش لحظه به لحظه این بازی را اینجا بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۲    
حسین شریعتمداری که یکی از مخاطبان مستند اخیر بی بی سی است، توضیحاتی را درباره ادعاهای مطرح طرح و سوالات متعدد درباره سروش، کدیور، مهاجرانی و باستانی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۷    
بعد از دیدار امروز تیم ملی مقابل ویتنام بازیکنانی که در ترکیب به میدان نرفته اند در همین زمین تمرین خواهند کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۱    
صبح امروز سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان شرکت دومان توکان در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از شروع دیدار با سرمربی ویتنام دیدار و خوش وبش کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون تلفیق از رقم بشکه ای 56 دلار برای هر بشکه نفت در لایحه بودجه 98 دفاع کرد و آن را برای شرایط تحریمی مناسب دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۵    
امام جمعه موقت تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد میزان تولید زباله خود را به نصف کاهش دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۲    
یکی از مدیران ارشد شرکت هواوی در کانادا روز جمعه بعد از گذشت هفت سال از مقام خود استعفا کرد، امری که نشانگر تداوم تنش میان کانادا و چین بر سر دستگیری مدیر ارشد مالی هواوی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که روی این تیم به خاطر قهرمان نشدن 43 ساله در آسیا فشاری نیست و بازیکنان ایران از فوتبال لذت می برند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به پنجاه و سومین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۶    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ویتنام در بازی دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۰    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخبی که طی هفته گذشته از دنیای حیات وحش در نقاط مختلف جهان گرفته شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷    
وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهروندان ایرانی به دلیل آنفلوانزای خوکی به گرجستان سفر نکنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی(پالرمو) در کمیسیون امنیت مجمع آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۱    
سکه طلای تمام بهار آزادی طرح جدید امروز 22 دی ماه به قیمت 3 میلیون و 850 هزار تومان داد و ستد می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۵    
منابع خبری از وقوع انفجار در پایتخت فرانسه خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
در یک کار تیمی و حساس، جان مادر باردار دارای مشکل قلبی و دو قلوهایش نجات یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
جدیدترین عکس منتشر شده از پریناز ایزدیار در فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما تجویدی را ببینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر نقش این سازمان در تعدیل و کنترل قیمت میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری پسری خبر داد که با فیلمبرداری از یک رابطه شوم، اقدام به اخاذی میلیونی از دختری نوجوان کرده بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۰    
کیفیت هوای تهران با افزایش 27 واحدی میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص 78 در شرایط سالم قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سوژه اصلی رسانه های ویتنامی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰    
سرمربی جدید سوریه بازیکن سابق تیم ملی این کشور و مربی تیم را از کادر فنی اش کنار گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از صدور رای برای یک شرکت خودروساز داخلی به جمع آوری خودروهای تولیدی ناقص خود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲    
یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام با انتشار عکسی از یک سطل زباله در گلزار شهدای چیذر نوشت: متاسفانه تصاویر و یادگارهای شهدا در میان زباله ها ریخته شده است؛ هیچکس هم پاسخگو نیست!
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲    
در ماه گذشته هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 هزار تومان داد و ستد می شد اما با اینکه در هفته گذشته قیمت هر تسه تا 61 هزار تومان هم بالا رفت، امروز قیمت اکثر این اوراق حدود 56 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت گوسفندی از واردات دام زنده از کشور رومانی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۰    
امیرمهدی ژوله به کنایه بیان کرد که به دلیل جنگیدن دلاورانه ویتنام مقابل آمریکا، باید سه گل از این تیم دریافت کنیم تا برد ناجوانمردانه مقابل یمن جبران شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:بنده و برخی از همکارانم به جد پیگیر موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها هستیم تا اینکه هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود اما به صورت کلی بحث در حال رفع شدن است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
مراسم ترحیم والده فرمانده کل ارتش با حضور شخصیت های سیاسی، لشکری و امنیتی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که روز گذشته توسط وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا مطرح شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید دو هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه بندی را به سقف اول بودجه برگردانیم تا حداقل با این رقم اندک ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۶    
دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواستار ورود قوه قضاییه به پرونده غیر شفاف طرح تحول سلامت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۰    
وقوع بهمن شدید در ارتفاعات سوئیس رستورانی که در مسیر این بهمن بود را نیز در امان نذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۷    
مسعود سلطانی فر از انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در هفته جاری خبر داد و گفت: در کنار تیم ملی هستیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۷    
خیلی از ستارگان سینمای هالیوود یک یا چند روز در هفته از مترو یا وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند.
  • ۱