پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 20 اسفند 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 1 اسفند 1399 صراط نیوز 2 اسفند 1399 صراط نیوز 3 اسفند 1399 صراط نیوز 4 اسفند 1399 صراط نیوز 5 اسفند 1399 صراط نیوز 6 اسفند 1399 صراط نیوز 7 اسفند 1399 صراط نیوز 8 اسفند 1399 صراط نیوز 9 اسفند 1399 صراط نیوز 10 اسفند 1399 صراط نیوز 11 اسفند 1399 صراط نیوز 12 اسفند 1399 صراط نیوز 13 اسفند 1399 صراط نیوز 14 اسفند 1399 صراط نیوز 15 اسفند 1399 صراط نیوز 16 اسفند 1399 صراط نیوز 17 اسفند 1399 صراط نیوز 18 اسفند 1399 صراط نیوز 19 اسفند 1399 صراط نیوز 20 اسفند 1399 صراط نیوز 21 اسفند 1399 صراط نیوز 22 اسفند 1399 صراط نیوز 23 اسفند 1399 صراط نیوز 24 اسفند 1399 صراط نیوز 25 اسفند 1399 صراط نیوز 26 اسفند 1399 صراط نیوز 27 اسفند 1399 صراط نیوز 28 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۱    
امروز شاخص کل بورس با اُفت 6 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 262 هزار واحدی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۲:۱۸    
رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد به زودی برای بازدید از دیوار مرزی راهی ایالت تگزاس خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۶    
عکسی که میترا ابراهیمی در اینستاگرام منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 45 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 24 هزار و 650 تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۹    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 25 اسفند را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان انتقال خون و مرکز قلب شهید رجایی امروز شنبه 23 اسفندماه منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
قیمت روز انواع خودرو های ایرانی و خارجی را در بازار آزاد مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
بیتکوین در ادامه روند صعودی خود در آستانه فتح کانال 57 هزار دلاری قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۳    
برنج موردنظر برای سفره سبزی پلو ماهی شب عید برای این خانواده چهار نفره را برنج ایرانی و با کیفیت مناسب سبزی پلو با ماهی در نظر گرفته ایم که کیلویی 35 هزار تومان در برنج فروشی ها فروخته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۵    
فرمانده انتظامی کرج از کشف انبار دپو برنج در دهقان ویلا خبر داد و گفت: در بازرسی از این ویلا 12 تن برنج ایرانی به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
سرمربی استقلال در تلاش است تا بتواند مهاجم تیمش را در شرایط بهتری نسبت به ماه های گذشته قرار دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
هنرمندان یکی از اقشار جامعه هستند که مورد توجه مردم جامعه قرار می گیرند و زندگی شخصی آن ها از نظر هوادارنشان بسیار جذاب است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۵    
برگه میوه یکی از اقلام آجیل است که البته به صورت جداگانه هم مصرف می شود که در این گزارش قیمت انواع آن را گردآوری کرده ایم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال گفت : کودکان بیشتر از گذشته در معرض ابتلا به کرونا انگلیسی هستند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید جدی گرفته شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
بخشدار فتح المبین شوش از انفجار مین در غرب کرخه این شهرستان و جان باختن کودک 10 ساله خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: متولی محاسبه نرخ مالیات بر خودروهای لوکس، سازمان امور مالیاتی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۰۵    
مریخ نورد پشتکار مشغول کاوشگری و یافتن نشانه های احتمالی حیات در سطح سیاره سرخ است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۲    
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: مردم مراقب رفتار های ناشناخته کرونا ی جهش یافته باشند چراکه حدود 60 تا 80 درصد از افراد بی علامت مبتلا می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۵:۳۵    
عکسی که نگین معتضدی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۴:۳۲    
رئیس پلیس راه راهور ناجا در "ساری"، گفت: با همگرایی و هم افزایی دستگاه های متولی امر ترافیک در ایام تعطیلات نوروز 1400 بدنبال ارتقای ایمنی جاده ها هستیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۳:۳۲    
فرمانده انتظامی البرز گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران، 206 کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی کشف شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۲:۳۲    
ساعت دیواری رویال ماروتی مدل MAN-6007 سایز بزرگ به قیمت 58 هزار و 800 تومان در بازار به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۱:۴۴    
دو نشست سالانه چین یک رویداد مهم در حیات سیاسی این کشور محسوب می شود و تمام اقلیت های قومی چین با اعزام نمایندگان خود در این نشست ها شرکت می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۲    
بهنوش بختیاری تصویر زیر را در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۹    
اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است خبر از اعمال تغییرات عمده در بخش TweetDeck شبکه اجتماعی توئیتر می دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
دولت فرانسه با توجه به افزایش بستری بیماران کرونایی شرایط در بیمارستان ها به ویژه در پاریس را نگران کننده دانسته و از انتقال برخی بیماران کرونایی به کشورهایی مانند بلژیک خبر داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۵    
عصر ایران نوشت: ویدئویی از یک خانواده فقیر کپرنشین با 4 بچه یتیم در چابهار را مشاهده کنید که شبانه ریختند و خانه کپری شان را خراب کردند تا از سر مجبوری چادر بزنند اما دیشب چادر را پاره کردند و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
ریزش قیمت ها در برخی از مدل های خودرو طی 24 ساعت گذشته نیز ادامه داشته است به طوری که پژو 207 اتوماتیک در این مدت 2 میلیون تومان دیگر ارزان شده است و به قیمت 390 میلیون تومان رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
یک منبع امنیتی از تیراندازی به یک خودروی متعلق به سفارت ایران در کابل خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
جهش قیمت مسکن در تهران سبب رونق بازار ملک در پردیس شده به طوری که هر روز بر تعداد فایل های فروش املاک نوساز در این شهر جدید افزوده می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به نارضایتی و نگرانی فزاینده مردم از نحوه اداره کشور گفت: ملّت ایران همه موجودیت خود را پای کار انقلاب آورد و اینک پس از چهل سال مقاومت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مطالعه بر توانایی های ذهنی، روحیات و احساسات تاثیرات شگفت انگیزی دارد. اینطور ثابت شده که مطالعه فعالیتی است که اثرات مفیدی روی جنبه های مختلف سلامت دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
یک سایت اماراتی ادعا کرد که کشورهای عربستان، امارات و هند به عنوان میزبان های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انتخاب شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
در جریان اعتراضات هزاران نفری به خشونت پلیس در یونان، 3 مأمور زخمی شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند 4 نفره متجاوز به عنف و خفت گیر در این شهرستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۶    
در سال 1942 میلادی متوسط ساعت خواب هشت ساعت بود، اما هم اکنون این میزان به 6.8 ساعت در هر شب رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۳    
نازی آباد از محلات بسیاری قدیمی منطقه 16 شهرداری تهران به شمار می رود که در جنوب شهر تهران قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی 2 باب آرایشگاه زنانه در ساوه باعث ابتلای ده ها تن از بانوان مراجعه کننده و برخی اعضای خانواده هایشان به ویروس کرونا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
عکسی که طناز طباطبایی با ترلان پروانه در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۱    
خبرنگار عربستانی با انتشار توئیتی مدعی شد که امروز یا حداکثر فردا، تیم های میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهند شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
بازیکن کروات استقلال که پس از بازی با شهرخودرو با محمود فکری سرمربی وقت آبی پوشان دچار اختلافاتی شد و پس از برگزاری دربی تهران از ایران خارج شده بود، به زودی به جمع آبی پوشان بازمیگردد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال دیدار نخست وزیر این رژیم با ولی عهد سعودی در سفر به منطقه خلیج فارس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۲    
دیده بان نوشت: براساس داده های تریدینگ اکونومیکس که در گزارش های جداگانه منتشر شده؛ نرخ تورم نزدیک به صفر در افغانستان، نرخ تورم در عراق کمی بیش از 4 درصد و در ایران به بیش از 46 درصد است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 18 روز چهارشنبه بیست اسفند ماه، 2254 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سووالی مبنی بر انتشار تمبر در اقلیم کردستان تاکید کرد: روشن است آن چه در فضای عمومی منتشر شده، خلاف اصول و قواعد بین الملل است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۷    
هم زمان با فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، پرچم گنبد مطهر رضوی تعویض شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
دادستان شهرستان دماوند با بیان اینکه در حال حاضر 1280 مشاور املاک در دماوند وجود دارد، گفت: در اکثر روستاهای دماوند دهیاران به جای این که سیاست های نظام را اجرا کنند و حافظ اراضی باشند خود متخلف ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
مهدی طارمی ستاره ایرانی پرتو به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ پرتغال انتخاب شد. دیدار شب گذشته بین دو تیم یوونتوس و پورتو در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دراماتیک ترین شکل ممکن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با اشاره به ایجاد شبکه بازرسان نامحسوس مردمی گفت: این شبکه مردمی در کنار بازرسان اصناف و کمک حال آن ها است و یک شبکه جداگانه نیست و این بازرسی های نامحسوس تا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از گل آرایی، نورپردازی و فضاسازی صحن پیامبر اعظم(ص) در حرم امام رضا(ع) هم زمان با فرارسیدن عید مبعث خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
مسابقات بین المللی قرآن کریم به پایان رسید و نمایندگان کشورمان در همه رشته ها به جز حفظ کل طلاب به مقام اول دست پیدا کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش برف در ارتفاعات البرز واقع در استان های تهران، گیلان و مازندران قابل توجه خواهد بود و نیاز است که دستگاه های برف روب آمادگی کامل داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به بستری 352 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته گفت: در این بازه زمانی 19 نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا، فوت کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
بازرس کل استان قزوین گفت: در پی استقرار بازرسان بازرسی کل استان در شهرداری قزوین چند نفر از کارکنان این شهرداری به اتهام اختلاس و اخذ رشوه بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
با بازداشت یکی از معاونان شهرداری بابل، شمار دستگیر شدگان در این نهاد شهری به اتهام مسائل مالی به 9 نفر رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
افزایش حمل بار به دلیل روزهای پایانی سال به همراه عدم پذیرش طرف ترک موجب ایجاد صف 15 کیلومتری در دومین مرز زمینی کشور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک توکیو2020 هنوز نهایی نشده است و در جلسه بعدی ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی طرح مصوب اعلام خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
وزیر خارجه روسیه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در ریاض دیدار و گفتگو کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
به بهانه مطرح شدن بیت کوین به عنوان مهریه چند مورد از مهریه های عجیب و جنجالی بررسی شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۸    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میادین میوه و تره بار تهران روز پنج شنبه و روز جمعه از ساعت 8 صبح تا ساعت یک بعد از ظهر، باز هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
سالم زندگی کردن یکی از راه های مشخص برای افزایش طول عمر است، اما عادت هایی در زندگی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها عمر خود را زیاد کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
کارشناس هواشناسی کوهستان گفت: بارش های قابل ملاحظه همراه با باد های شدید، شرایط وقوع بهمن در ارتفاعات کشور را در اواخر هفته فراهم خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با بیان اینکه همه شهرستان های کشور در معرض بروز سویه های مقاوم و جدید جهش یافته ی داخلی هستند، گفت: باید تکلیف سفرهای نوروزی به صراحت مشخص شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از پرداخت آخرین مرحله واریز منابع به حساب فدراسیون ها در سال 99 خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
ویدئویی از طراحی اولیه سنگ مزار مرحوم علی انصاریان را ببینید. بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی 15 بهمن پس از تحمل بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت. منبع: خبرفوری
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
نوسانات انس جهانی و نرخ ارز در بازار داخلی سبب شده تا در چند روز اخیر شاهد تغییر قیمت ها در بازار سکه و طلا باشیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار بررسی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر خوی و بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 امروز در وزارت کشور برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
نسرین مقانلو تصویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
سازمان بازرسی اعلام کرد عدم صدور فاکتور رسمی توسط غرفه های فروش میوه در میدان بزرگ تخلف است و متخلفان اعمال قانون می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر همت این وزارتخانه برای تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز از کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی طی روزهای آینده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۸    
در سالروز بعثت پیامبر اسلام، از موشن لوگو سریال نوروز رنگی رونمایی شد؛ این سریال از اول فروردین ماه از شبکه 5 سیما پخش می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
عکسی که شبنم قلی خانی با یک لباس زمان قاجاری در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
در پایان معاملات امروز بازار قیمت طلا و سکه بالا رفت و قیمت دلار هم نسبت به روز گذشته به ثبات رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۷    
نایب رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای گفت: علیرغم افزایش 100درصدی جذب و توزیع روغن و مرغ، اما به دلیل هجوم دلالان، این دو کالا نایاب شده و فروشگاهها نیز مجبور به عرضه براساس زمانبندی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۴    
رئیس سازمان زندان ها گفت: این اطمینان را می دهیم که افراد مستحق تخفیف که در فرآیند اصلاح و تربیت متنبه شده و شرایط بازگشت به جامعه را دارند شناسایی و آزاد می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تسهیلات این دانشگاه برای پذیرش الکترونیکی و کاهش مراجعه حضوری دانشجویان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
ترانه تیتراژ ابتدایی سریال همبازی به تهیه کنندگی نوید محمودی که توسط وحید قاسمی خواننده و آهنگساز افغانستانی با شعری از سخی راهی اجرا شده است، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مسئولان نهاد های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
ویژه برنامه نوروزترین نوروز با میزبانی امیرحسین صدیق مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش باران خوش اندام از 26 اسفندماه تا 13 فروردین ماه 1400 به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
هیلاری کلینتون در واکنش به مناقشه اخیر مربوط به صحبت های جنجالی مگان مارکل همسر نوه ملکه انگلیس، اعضای خاندان سطنتی این کشور را به خاطر "کوتاهی در حمایت از زنی جوان که فقط میخواهد زندگی خودش را داشته ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
پیش از این تیم منتخب سرخابی ها برای بزرگذاشت نام انصاریان و میناوند به مصاف تیم منتخب 98 رفته بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
نخستین مانور امدادرسانی هوایی چهارشنبه 20 اسفند 1399 با حضور نیرو های هلال احمر و مدیریت بحران شهرداری در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
مایع ظرفشویی لوفانته مدل Lemon Mint حجم 200 میلی لیتر به قیمت 7 هزار و 100 تومان در بازار به فروش می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
مؤسسه زنان عرب از تقدیم جایزه "بانوی اول عرب" به دختر حاکم دبی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، چاقی و اضافه وزن را عاملی برای ابتلا به بیماری های مختلف از جمله کرونا خواند و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رنگ آمیزی ماکت های تخم مرغی به عنوان المان های نوروزی برای تعبیه در امکان مختلف شهر تهران با شرکت چندین هنرمند در بوستان دانشجو تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
عضو هیئت رئیسه اتحادیه کسب وکار های مجازی گفت: برخی از گروه ها، خدماتی برای خانه تکانی ارائه می دهند، اما هیچ جواز فعالیتی ندارند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
سریال نمایش خانگی آهوی من مارال با انتشار تست گریم حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در سکوت خبری کلید خورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد نیمی از مردم آمریکا به توان ذهنی و جسمی رئیس جمهور آمریکا اطمینان ندارند و بابت عدم شرکت او در نشست خبری نگران هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
با توجه به شرایط کنونی، قرار نیست کشورمان میزبان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 فوتبال شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 61 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به 60 هزار و 928 نفر رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری از 25 اسفند ماه در قالب فروش بلیت های نوروزی 20 درصد افزایش می یابد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
مهران غفوریان این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
مدیر باشگاه یوونتوس بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد تمدید قرارداد رونالدو در اولویت باشگاه نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
وزیر خارجه آلمان با متهم کردن ایران به بی ثبات کردن منطقه، مدعی تلاش تروئیکای اروپایی برای حفظ توافق هسته ای ایران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس به بیماری کرونا مبتلا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
حجت الاسلام بی آزار تهرانی سخنرانی مذهبی و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در بیمارستان بستری شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
شاخص بورس در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه بیش از 3هزار واحد افت کرد.
  • ۱