پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 2 اسفند 1399 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 31 فروردین 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1399 صراط نیوز 31 خرداد 1399 صراط نیوز 31 تیر 1399 صراط نیوز 31 مرداد 1399 صراط نیوز 31 شهریور 1399 صراط نیوز 30 مهر 1399 صراط نیوز 30 آبان 1399 صراط نیوز 30 آذر 1399 صراط نیوز 30 دی 1399 صراط نیوز 1 بهمن 1399 صراط نیوز 1 اسفند 1399 صراط نیوز 2 اسفند 1399 صراط نیوز 3 اسفند 1399 صراط نیوز 4 اسفند 1399 صراط نیوز 5 اسفند 1399 صراط نیوز 6 اسفند 1399 صراط نیوز 7 اسفند 1399 صراط نیوز 8 اسفند 1399 صراط نیوز 9 اسفند 1399 صراط نیوز 10 اسفند 1399 صراط نیوز 11 اسفند 1399 صراط نیوز 12 اسفند 1399 صراط نیوز 13 اسفند 1399 صراط نیوز 14 اسفند 1399 صراط نیوز 15 اسفند 1399 صراط نیوز 16 اسفند 1399 صراط نیوز 17 اسفند 1399 صراط نیوز 18 اسفند 1399 صراط نیوز 19 اسفند 1399 صراط نیوز 20 اسفند 1399 صراط نیوز 21 اسفند 1399 صراط نیوز 22 اسفند 1399 صراط نیوز 23 اسفند 1399 صراط نیوز 24 اسفند 1399 صراط نیوز 25 اسفند 1399 صراط نیوز 26 اسفند 1399 صراط نیوز 27 اسفند 1399 صراط نیوز 28 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1399 صراط نیوز 30 اسفند 1399 
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۵:۴۷    
بهمن ماه امسال میانگین دمای هوای کشور 3 درجه بیشتر از میانگین بلندمدت بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۳:۴۷    
پژوهشگران اسپانیایی با کمک یک روش تجزیه و تحلیل سه بعدی موفق شده اند تومورهای مغزی را با دقت بیشتری بررسی کنند تا درمان بهتری برای آنها ارائه دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
فرش دستباف چالش تر، یکی از مهم ترین صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که از شهرتی جهانی برخوردار است و همه ساله بخش قابل توجهی از سهم صادرات فرش کشور را به خود تخصیص می دهد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نسبت به کمین مجرمان سایبری برای اخاذی از کاربران در روز پدر هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام پور متقی داور لیگ برتر فوتبال ایران از اهداف خود در داوری فوتبال می گوید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
خلبان بازنشسته که برای چهارمین بار به اتهام شرب خمر بازداشت شده بود پای میز محاکمه ایستاد و نماینده دادستان برای وی درخواست اعدام را مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
دبیر کارگروه تنظیم بازار از کاهش قیمت گوشت قرمز از اواخر این هفته خبر داد و گفت: دست دلال ها از بازار گوشت کوتاه خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
استاندار خوزستان از بسته شدن دو مرز شلمچه و چذابه در این استان به روی مسافران عراقی به مدت یک هفته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اهدا لباس سرتیپی 116 ساله خانواده احمدی به موزه قاجار تبریز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان تهران گفت: نسبت به هفته گذشته بطور متوسط روی هر شانه تخم مرغ، 3هزار تومان کاهش قیمت را مشاهده می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه پنجم اسفند اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف می شود، ولی از برجام خارج نخواهیم شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
دانیال پسربچه 9 ساله روز گذشته پس از 9 ماه بی خبری در حالی در روستا های سبزوار پیدا شد که به دلیل ضرب و شتم و خشونت از سوی پدر شرایط جسمی بسیار ناگواری داشت و به گفته دایی اش فقط از او دو چشم می دیدم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۰    
یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش بر فراز خلیج فارس مورد اصابت قرار گرفت و جاوید الاثر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۴    
لیورپول در ادامه روند نتایج ضعیف در لیگ برتر به اورتون باخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
سیل و آب گرفتگی جاکارتا را فلج کرده است. این شرایط موجب انتقال بیش از هزار و 300 نفر از ساکنان جاکارتا به پناهگاه های موقت شد. منبع: صداوسیما
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۴۷    
پنج کتاب ویلا اِربِل: جنگ جهانی دوم، فرار و خانه ای در فرانسه ، 48 قانون قدرت ، پاپشاه ، تاریخ تفکر سیاسی چین و قانون اساسی آمریکا چقدر دموکراتیک است منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۲۶    
نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر از ساعت 9 صبح امروز دوم اسفندماه به مدت هفت روز آغاز به کار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۵۶    
روزگاری که هنوز از باغ های سرسبز اراج خبری نبود، تنومند و استوار کم آبی را تاب آورده و از نخستین ساکنان آبادی به شمار می رفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۲۶    
فعال صنفی کارگران گفت: اینکه 110 زن کولبر را شناسایی کرده اند، فقط متعلق به 7 روستای استان کرمانشاه است و اگر کل استان های غربی را پایش کنند، آمار واقعی چند برابر این عدد است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۳:۴۷    
دبیر انجمن داروسازان تهران درباره مشکلات پیش آمده برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک در داروخانه های کشور نکاتی را یادآور شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۳:۲۹    
روایتی از احوال امروز روزنامه نگارانی که 2 دهه پیش در میدان جوانان دور هم جمع شدند و عکس یادگاری گرفتند، ما را پای مستند میدان جوانان سابق میخکوب می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۹    
مصرف زیاد میوه ها به دلیل قندی که دارند موجب چاقی می شوند. اما در این بین برخی میوه ها هستند که مصرف روزانه آنها نه تنها موجب چاقی نمی شوند که به جلوگیری از آن نیز کمک می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۴۷    
شیوه تهیه پنیر لیقوان به عنوان یکی از نمادهای مهم و اصلی لبنی آذربایجان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۰۲    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: افراد نباید طولانی مدت ماسک بزنند زیرا با مرطوب شدن آن دیگر کارایی خود را از دست می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
تعطیلات نوروز نزدیک است و برخی به فکر خرید شب عید افتاده اند، بعضی هم خانه تکانی می کنند و می خواهند کمدهای خود را از اجناس اضافی خالی کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۸    
پنجم اسفند ماه سال 91 برای اولین بار در اقتصاد ایران یک دولت مبلغی به میزان 85 هزار تومان به عنوان عیدی برای عموم مردم به حساب سرپرستان خانوارها واریز کرد. اتفاقی که دیگر در اقتصاد ایران تکرار نشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
از امروز صدور دفترچه های جدید درمانی در کشور ممنوع شد؛ به نظر می رسد این طرح فواید اقتصادی زیادی برای کشور به همراه داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۲    
رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
حضور بهنام بانی در تیم هنرمندان سوژه شوخی کوپیدار قرار گرفته و او در تصویری جالب، بانی را در مقابل ستاره های نامدار رئال مادرید قرار داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
برای خرید آپارتمان با بودجه کمتر از 900 میلیون تومان باید به سراغ فایل های محله هایی مانند وحیدیه، جیحون، سی متری جی، بریانک، هاشمی و ... رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۱    
ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فردا یکشنبه پایانه مرزی تمرچین در زمینه تردد مسافران از ساعت 14 بسته می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
در دومین روز اسفند ماه 1399 آمار کرونایی کشور در ابتلا، فوتی و بستری ریزشی مقطعی را تجربه کرده، اما در اتفاقی نادر پس از سه ماه شمار بیماران بدحال نسبت به روز قبل افزایش پیدا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۶    
زلزله ای با شدت 3.7 ریشتر چغابل لرستان را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار متنی گلایه آمیز در صفحه شخصی اش از خداحافظی خود با ارکسترهای دولتی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
خبر فروش یک قصر تاریخی متعلق به پرنس هانوفر توسط پسرش به قیمت یک یورو بازتاب زیادی در رسانه ها داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
ایلنا: مدافع سپاهان نسبت به شکایتش از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. مدافع سپاهان نسبت به شکایتش از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۵    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با هشدار نسبت به شکل گیری پیک جدید کرونا در اسفندماه از افزایش ابتلای جوانان به این بیماری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پردیس با تکذیب نقش داشتن مشاوران املاک در افزایش قیمت ها گفت: مشاوران املاک کاره ای نیستند و تنها 15 درصد خرید و فروش ملکی دست مشاوران املاک است و اراده افزایش قیمت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امشب وارد تهران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
31 کشور جهان تاکنون واکسن روسی اسپوتنیک V برای مقابله با ویروس کرونا را مورد تایید قرار داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای شهادت دو تن از اعضای قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین را تبریک و تسلیت گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
از اواخر بهمن ماه روند قیمت ها در بازار خودرو کاهشی شد و طی یک هفته اخیر نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۷    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی در غرب پایتخت با سابقه 10 فقره سرقت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۱    
کارشناس اقتصادی گفت: سودجویانی در بازار ارز های دیجیتال پا به عرصه گذاشته اند که با کلاهبرداری "بیت کورن" را به جای "بیت کوین" به مردم می فروشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز یک شنبه 3 اسفند 99 که از شبکه های 7، 4 و معارف پخش می شود، منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در توسعه سایت هسته ای دیمونا، از عدم واکنش مقام های غربی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
وزیر بهداشت از واردات 250 هزار واکسن کرونای چینی طی هفته آتی خبر داد و گفت: کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی وارد شده به استان خوزستان بودند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۳    
استفاده از پول بخش قابل توجهی از برنامه روزمره ما را تشکیل می دهدحالا بیایید نگاهی به جالب ترین و دیوانه کننده ترین حقایق در مورد پول بیندازیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
چیت سازان گفت: واحد های تولیدی که بدهی معوق داشتند، برای استفاده از مهلت پرداخت بدهی تا شهریور 1400 فرصت دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
تعداد پرندگان مهاجر تلف شده در تالاب میانکاله تاکنون به 12 هزار و 429 قطعه رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
دادرس گفت: نظام توزیع گوشت در کشور ما مناسب نیست و نیاز به بازنگری و برنامه ریزی دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۱    
ناسا تصاویر تازه ای را از مریخ نورد استقامت دریافت و آنها را از طریق حساب کاربری اختصاصی این مریخ نورد در توئیتر منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۳    
مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت : در حال حاضر نیازمند تمام گروه های خونی هستیم، اما نیاز به گروه های منفی بیشتر است .
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۸    
با برگزاری رقابت های مارپیچ کوچک، کار زنان اسکی باز ایران در قهرمانی جهان به پایان رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت خبر داد و نسبت به احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و ترددهای کوهستانی همچنین پرهیز از سفرهای غیرضروری توصیه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۹    
فدراسیون شطرنج که به تازگی حاشیه های جدیدی را تجربه می کند، در تازه ترین اتفاق به دلیل درگیری در این فدراسیون پای پلیس به ساختمان فدراسیون باز شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
آخرین وضعیت پیوستن مهاجم تیم سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۳    
ویدئوهای مختلفی توسط مردم تگزاس منتشر شده و همگی مدعی هستند برفی که در روزهای اخیر این ایالت را سفیدپوش کرده، به هیچ عنوان طبیعی نیست و در مواجه با آتش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۷    
یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تصمیم گیری برای اختصاص 150 هزار میلیارد تومان به منظور همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
شما هم وقتی دندانتان لق می شود، آنقدر با آن بازی می کنید تا بیفتد؟ یا مثلاً قندیل بلند می بینید، تحریک می شوید آن را بشکنید؟ راز، چه؟ واقعاً برملاکردن راز هم خیلی وسوسه انگیز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۸    
در آخرین تغییرات تیم فوتبال ذوب آهن آخرین اخبار حکایت از جدایی کرچیچ مربی و دشتی بازیکن این تیم از جمع سبزپوشان حکایت دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
جانشین فرمانده انتظامی یزد از ریزش آوار در یزد خبر داد و گفت: این حادثه جان یک کارگر ساختمانی را گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: توزیع اقلام امدادی برخی از آسیب دیدگان حادثه زلزله را راضی نکرده بود و اعتراضاتی وجود داشت که مقرر شد تا اقلام به صورت خانه به خانه توزیع شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: ما مسئله واگذاری به بخش خصوصی را یک ضرورت می دانیم اما به شرط اینکه بخش خصوصی را قوی کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۱    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۸    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ویدئوی مالکوم ایکس، شهیدی که رهبر انقلاب برای او فاتحه خواندند را به مناسبت سالگرد شهادت مالکوم ایکس منتشر کرد که در آن سخنان این شهید درباره مخالفان اسلام ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
کرونا که نبود، بهانه ای هم وجود نداشت و سازمان لیگ مجبور بود به هر ضرب و زوری شده تقویم یک ساله رقابت های لیگ برتر را مشخص کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه رسمی خواستار جذب قرضی سجاد آقایی مهاجم جوان استقلال شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۳    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا به نحوه انجام سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: قرارگاه گزارشی در مورد نحوه سفر در ایام نوروز ارائه داد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
نیروی هوایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی این کشور در آلاباما، هر 2 خلبان آن کشته شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
شهردار تهران در پیامی به سمینار علمی-تخصصی سلامت مردان، گفت: مردان از توجه کمتر به خود رنج می برند و نسبت به سلامت خود کم توجه ترند و در این زمینه نقش انجمن اورولوژی ایران بسیار مهم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۶    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به منظور کنترل شیوع کرونا در استان خوزستان، مرزهای ایران با عراق بسته و تردد به خوزستان ممنوع می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز روند نزولی را نسبت به دو روز پیش تجربه کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۴    
با وجود اینکه مسئولان همواره وعده رفع مشکلات تولید و توزیع روغن جامد و مایع را می دهند اما همچنان روغن جامد در بازار کمیاب است و در برخی فروشگاه ها به هر کارت ملی تنها یک روغن جامد تعلق می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۱    
سال 1400 در ساعت 13 و 7 دقیقه و 24 ثانیه روز 30 اسفند تحویل خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف 173 عدد سکه طلای تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این پرونده یک نفر دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: مراسم تشییع پیکر های شهیدان علی رضا گل محمدی و شهید محمود حاجی قاسمی که در مأموریت جستجوی پیکر های شهدا به فیض شهادت نائل آمدند در قم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۴    
وزیر بهداشت گفت: کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی بودند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نقش موثر مرزبانان در تسهیل خدمات رسانی نیروهای امدادی در آتش سوزی گمرک اسلام قلعه افغانستان، گفت: تردد در پایانه مرزی دوغارون به لحاظ امنیتی و روال کاری مساعد است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۱    
پیش بینی می شود به خاطر طوفان و یخبندان زمستانی در تگزاس و به بار آمدن خسارت های سنگین شرکت های بیمه آمریکایی زیان بالایی را تجربه کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۸    
وزیر کشور از ممنوعیت سفر به خوزستان و محدودیت در ترددهای درون و بیرون شهری در این استان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
یک متخصص تغذیه ضمن توصیه به خوردن میوه کیوی، آن را یک روش طبیعی برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
از نامزد های انتخابات فدراسیون فوتبال به مناظره تلویزیونی دعوت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
کرمی درباره مشاهده شدن یک پرنده نادر به نام کوربال سیاه برای نخستین بار در تهران توضیحاتی را ارائه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت اظهار داشت: فعلا فقط برای برخی از کالا هایی مانند لوازم خانگی، لاستیک های سبک و سنگین و کالا های سرمایه ای و مصرفی پردوام که لیست آن ها به انجمن ها و اتحادیه ها ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
پس از بارش برف و سرمای بی سابقه در تگزاس میلیون ها نفر برای چندمین روز پی در پی بدون آب و برق زندگی خود را سپری می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
سفارت امارات در لندن با بیان اینکه شیخه لطیفه، دختر محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی، در خانه تحت مراقبت است مدعی شد گزارش های رسانه ای درباره وی منعکس کننده شرایط واقعی نیست!
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
مدافع سپاهان با شکایت از باشگاه پرسپولیس پنجره این تیم را بست.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک ضمن ارائه توضیحاتی درباره جزئیات فروش فوق العاده پوشاک در آستانه شب عید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
رضا رشیدپور به تازگی با انتشار پستی در فضای مجازی به دلخوری علیرضا علیفر واکنش نشان داده است. منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور گفت: رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی به اتمام رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۰    
بر اساس افشاگری کارمندان هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن دی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا همواره تاکید داشت که نوشابه کوکاکولای رژیمی اش در جلوی چشمش باز شود و صدای باز شدن پلمب بطری کچاپ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
تپه حصار واقع در حاشیه جنوبی شهر دامغان برای نخستین بار توسط اریخ اشمیت از دانشگاه پنسیلوانیا در سال 1312 مورد کاوش قرار گرفت و پس از حفاری هایی مشخص شد این تپه تاریخی حدود 7 هزار سال قدمت دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
رییس پیشین هیات نجات غریق و غواصی استان البرز گفت: از زمان شیوع کرونا و با تعطیلی استخرها، بسیاری از منجیان غریق به دلیل بیکاری و برای تامین درآمد مجبور شدند که در کارواش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
طی مانوری هماهنگ با سراسر کشور، برق مراکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال و انشعاب های غیرمجاز مورد استفاده تابلو های تبلیغاتی در تهران قطع شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رییس مرکز اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی در پی درخواست برای در اولویت قرار گرفتن هنرمندان در دریافت واکسن کرونا از مردم عذرخواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری فارس، مصوبات نهایی کمیسیون تلفیق درباره لایحه اصلاحی بودجه 1400 منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به اظهارات وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با توجه به شیوع ویروس انگلیسی در کشور و قدرت سرایت بسیار بالای گونه جهش یافته، کووید19 این بار با توانی مضاعف در حال پیش روی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
  • ۱