پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۳۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 16 شهریور 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 1 شهریور 1401 صراط نیوز 2 شهریور 1401 صراط نیوز 3 شهریور 1401 صراط نیوز 4 شهریور 1401 صراط نیوز 5 شهریور 1401 صراط نیوز 6 شهریور 1401 صراط نیوز 7 شهریور 1401 صراط نیوز 8 شهریور 1401 صراط نیوز 9 شهریور 1401 صراط نیوز 10 شهریور 1401 صراط نیوز 11 شهریور 1401 صراط نیوز 12 شهریور 1401 صراط نیوز 13 شهریور 1401 صراط نیوز 14 شهریور 1401 صراط نیوز 15 شهریور 1401 صراط نیوز 16 شهریور 1401 صراط نیوز 17 شهریور 1401 صراط نیوز 18 شهریور 1401 صراط نیوز 19 شهریور 1401 صراط نیوز 20 شهریور 1401 صراط نیوز 21 شهریور 1401 صراط نیوز 22 شهریور 1401 صراط نیوز 23 شهریور 1401 صراط نیوز 24 شهریور 1401 صراط نیوز 25 شهریور 1401 صراط نیوز 26 شهریور 1401 صراط نیوز 27 شهریور 1401 صراط نیوز 28 شهریور 1401 صراط نیوز 29 شهریور 1401 صراط نیوز 30 شهریور 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳    
حاشیه جلسه هیات دولت / 16 شهریور 1401
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۶    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی تصریح کرد که صبر آمریکا برای حصول توافق در وین جهت احیای برجام بی پایان نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۶    
نرخ انواع سکه شامل سکه تمام طرح جدید (امامی)، سکه تمام طرح قدیم (بهار آزادی) و سکه گرمی در شروع معاملات امروز بازار تغییراتی را تجربه کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۶    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر تاکید کرد: اصل محرمانگی در تمامی سامانه ها رعایت خواهد شد و رعایت شده است و در مرحله اول در مراکز ماده 16 این اتفاق می افتد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۶    
شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، در جلسه اخیر با ساخت 5 عنوان فیلم موافقت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۶    
شهردار تهران اعلام کرده بود که در دو دهه گذشته هیچگاه تعداد اتوبوس ها از 4900 دستگاه بیشتر نشده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۶    
نصب دوربین در اتاق عمل بیمارستان های سراسر کشور اجباری می شود. نامه ای به امضای سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان با موضوع نصب دوربین در اتاق عمل مراکز درمانی در سراسر کشور منتشر شده است که ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات پرستاران را بر خود واجب می دانیم و تلاش داریم که با ایجاد امنیت شغلی برای این قشر زحمت کش آرامش روانی و سلامت جسم جامعه را ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: از فردا پنجشنبه ورود زوار خارجی از پایانه مرزی بازرگان آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۱    
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محور های منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرز های دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۷:۵۱    
وزارت دفاع آمریکا از مفقود شدن دوربین های کشتی های بدون سرنشین آمریکایی توقیف شده توسط ایران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۵    
امروز چهارشنبه 16 شهریور 1401 آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۵    
تعیین تکلیف سریال جیران حسن فتحی از یک سو به یک هیئت کارشناسی پنج نفره واگذار شد و از طرف دیگر وزیر ارشاد در روز های گذشته صراحتاً اعلام کرده است که این سریال به چرخه تولید و پخش برمی گردد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۰    
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور با اشاره به روند کاهش نرخ رشد جمعیت در طول دهه های اخیر گفت: اگر این رویه ادامه پیدا کند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۰    
جاذبه شبکه افق که صبح چهارشنبه خبری را مبنی بر حضور پسر مرحوم حبیب الله صادقی در این برنامه و هدیه آخرین اثر این نقاش فقید به حسن روح الامین منتشر کرد، بابت انتشار این خبر عذرخواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۰    
منابع رسانه ای اعلام کردند که وزیران دفاع و کشور عراق برای بررسی و اطلاع از اجرای طرح امنیت مراسم اربعین به کربلا و نجف سفر کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۵    
آخرین خبر ها از مرزخسروی حاکی از آن است که زائرین سرگردان در پشت مرز عراق پس از رایزنی های انجام شده توسط مسئولان ایرانی، با اتوبوس های ایرانی به شهر کاظمین منتقل شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۵    
توئیتر پایگاه خبری تحلیلی صراط https://twitter.com/seratnews_com?s=08
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۰    
صفحه رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی از دراگان اسکوچیچ قدردانی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۰    
کریم باقری با پس گرفتن پاسپورتش، نشان داد که قصدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۲    
روز گذشته و در پی انتشار یک توئیت گمانه زنی ها درباره تصویب و اجرای طرح صیانت قوت گرفت. این درحالی است که نمایندگان مجلس در این باره ابراز بی اطلاعی کردند و البته تاکید کردند که طرح مجلس هنوز نزد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۰    
زائران حسینی از جای جای ایران و حتی کشور های همسایه به هر طریقی خود را به یکی از مرز های اربعینی رسانده اند تا هر طور شده به وصال امام مظلوم شان برسند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۰    
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای در واکنش به برخی شبهات درباره آینده رهبری نظام تصریح کرد: خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۵    
این مادر عراقی به رسانه های عراقی گفت: موکب من برای پذیرایی چای با لیموترش از زائرانی که عازم کربلا هستند کوچک است و فقط آرزو دارم که نامم در کارنامه خادمان زائران امام حسین(ع) نوشته شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۵    
زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان ایران شب گذشته در میان هواداران استقلال حاضر شد و بازی این تیم را از نزدیک مشاهده کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۵    
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات مدیره انجمن تامین کنندگان غلات ایران گفت: در حال حاضر 250 هزار تن شکر از برزیل آماده تخلیه در بنادر ایران هستند. قیمت شکر در بازار های جهانی در هر تن حدود 25 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
دادگاه فدرال عراق پس از رد درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان، بیانیه ای شدیداللحن صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۰    
نتایج مطالعه ای جدید نشان می دهد نور آبیِ صفحه گوشی اثراتِ خطرناکی روی بدن دارد که یکی از آن ها تسریع فرآیندِ پیری است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی عنوان کرد که ذخایر اورانیوم غنی سازی شده ایران به 19 برابر حد تعیین شده در توافق هسته ای رسیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
شرکت هواپیمایی ایرتور، علت لغو پرواز این شرکت در مسیر بوشهر- نجف را استقبال نکردن مردم عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۵    
پژوهشگران دانشگاه مک مستر موفق به کشف سمی شده اند که پیش از این ناشناخته بوده و می تواند راه را برای توسعه نسل جدیدی از آنتی بیوتیک ها هموار کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۰    
قوه قضاییه می گوید حکم قصاص "قاتل شهید سلمان احسانی" صبح امروز اجرا شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۵    
یک مسئول عراقی اعلام کرد که طی پنج روز گذشته بیش از 23 هزار زائر ایرانی از مرز منذریه (خسروی) وارد عراق شده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۵    
دولت آلبانی روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع و از همه دیپلمات های ایرانی خواست خاک این کشور را ترک کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۰    
به گزارش پایگاه خبری صراط ، آناشید حسینی فردی که با ازدواج دوم خود با پسر سفیر ایران در دانمارک در فضای مجازی مطرح شده و خود را به عنوان یک بلاگر حجاب استایل مطرح کرد را مشاهده می نمائید. ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
متخصص زنان و زایمان در اردکان گفت: نوزادی با وزن پنج کیلو و 500 گرم در بیمارستان ضیایی به روش سزارین از مادری 33 ساله در این شهرستان به دنیا آمد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت در دست بررسی قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۵    
دفاع مدنی عراق، امروز (چهارشنبه) از نجات 42 نفر از آتش سوزی هتلی در استان کربلا خبر داد و عنوان کرد که این آتش سوزی مجروحان و تلفات زیادی را به ثبت رساند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۰    
پس از انتشار عکس هایی که نشان می دهد ملکه الیزابت دوم با لیز تراس، نخست وزیر جدید انگلیس ملاقات می کند، نگرانی های جدیدی درباره سلامت ملکه به وجود آورده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۲    
سید محمد حسینی با تاکید بر اینکه نسخه نهایی توافق احتمالی قطعا منتشر خواهد شد، یادآوری کرد که زمستان برای اروپا در پیش است و به ضرب الاجل غربی ها توجهی نداریم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: زوار اگر مرز خسروی را برای اربعین انتخاب کرده اند فعلاً از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۰    
با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور، شهرام وثوقی راد به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۵    
طبق اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، بازگشت کارلوس کی روش به ایران برای هدایت تیم ملی قطعی شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
سرازیر شدن بار گوجه فرنگی در اتوبان موجب برخورد چند خودرو با یکدیگر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۰    
روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل امروز چهارشنبه مدعی شد که توافقی با ایران در چارچوب مذاکرات رفع تحریم ها در وین در آینده نزدیک امضا نخواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵    
براساس یک کارآزمایی بالینی برروی زنان بین 55 تا 70 سال، اضافه کردن یک ماده مغذی مشخص به رژیم غذایی این افراد، توانسته قدرت دفاع آنتی اکسیدانی بدن آن ها را تقویت کرده و احتمال ابتلا به دیابت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۰    
دلار امروز چهارشنبه 16 شهریور در صرافی ملی به 28 هزار و 570 تومان رسید. سکه امامی بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز 13 میلیون و 900 هزار فروخته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۳    
مشتریان این مرد ژاپنی افرادی هستند که از تنهایی فرار می کنند و می خواهند کسی را در کنار خود داشته باشند. وی در این کار درخواست های نامتعارف و حمل کالا را نمی پذیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دور دوم سفر های استانی از اواسط مهر آغاز می شود، گفت: در یک برنامه زمان بندی تا پایان سال تمام تعهدات سفر های استانی از محل منابع عمومی پرداخت می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۵    
به گزارش پایگاه خبری صراط ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت که رییس جمهور در توصیه به مسوولی که فرزندش برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر ویزا گرفته بود گفت: اگر فرزند به خارج رفت، پدر هم برود! ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۰    
دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور حکمی نظافتچی منزل بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام تلاش برای ارسال اطلاعات به دشمن به تحمل 3 سال حبس محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مقداری دینار دیروز از عراق وارد شده و از فردا توزیع می شود، گفت: مردم برای تهیه ارز اربعین علاوه بر صرافی ها به بانک ها مراجعه کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۰    
پرواز هواپیمای آسمان در مسیر تهران- بوشهر به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شیراز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۰    
اعضای هیأت رئیسه در مورد بحث تغییر سرمربی تیم ملی با اکثریت آراء به توافق رسیدند و بدین ترتیب تاج مأمور شد تا پروژه بازگشت کی روش را نهایی کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اعمال می شود و معوقات آن نیز به حساب آن ها واریز خواهد شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۵    
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روز ها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ثبت نام 95 درصد دانش آموزان در مدارس پایتخت گفت: نزدیک به 100 هزار همکار در 4500 واحد آموزشیِ دولتی و غیردولتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۰    
کارلوس کی روش همه شرط های فدراسیون فوتبال ایران را پذیرفت تا در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۵    
وزیر اطلاعات خبر فساد مالی و دستگیری یکی از وابستگان یکی از وزرا را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۰    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۰    
پیتر استراب نویسنده مشهور رمان های ژانر وحشت درگذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رضا فکری، خواننده جوان موسیقی کلاسیک قرار است به زودی در کنسرت چنین گفت زرتشت به آهنگسازی و رهبری علی رهبری در اپرای مارینسکی شهر سنت پترزبورگ به روی صحنه برود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۰    
مسئول روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: طی روز های گذشته 3 نفر از زائران اربعین کشورمان در گذشتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۰    
قیمت طلا امروز چهارشنبه کاهش یافت، زیرا بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا پس از تقویت انتظارات فدرال رزرو برای ادامه روند افزایش نرخ بهره، افزایش یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۵    
وزیر کشور در خصوص شایعه گرانی و یا کاهش سهمیه بنزین 1500 تومانی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای 7 استان از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۵    
هرچند شیوع کرونا در ایام اربعین امسال بسیار کمتر از وضعیت دو سال گذشته است، اما کرونا هنوز تمام نشده است؛ ضمن اینکه بخاطر گرما، ازدحام جمعیت و دلایل مختلف دیگر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت ناوگان هوایی ایران گفت: در بحث تعمیر هواپیما وضعیت بسیار خوبی داریم و در حال حاضر 9 فروند هواپیمای روسی در ایران در حال تعمیر هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۵    
تیم ملی والیبال ایران پس از اتمام مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، با دو پله سقوط در رده دهم جهان قرار گرفت.