چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۲۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 30 شهریور 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 1 شهریور 1401 صراط نیوز 2 شهریور 1401 صراط نیوز 3 شهریور 1401 صراط نیوز 4 شهریور 1401 صراط نیوز 5 شهریور 1401 صراط نیوز 6 شهریور 1401 صراط نیوز 7 شهریور 1401 صراط نیوز 8 شهریور 1401 صراط نیوز 9 شهریور 1401 صراط نیوز 10 شهریور 1401 صراط نیوز 11 شهریور 1401 صراط نیوز 12 شهریور 1401 صراط نیوز 13 شهریور 1401 صراط نیوز 14 شهریور 1401 صراط نیوز 15 شهریور 1401 صراط نیوز 16 شهریور 1401 صراط نیوز 17 شهریور 1401 صراط نیوز 18 شهریور 1401 صراط نیوز 19 شهریور 1401 صراط نیوز 20 شهریور 1401 صراط نیوز 21 شهریور 1401 صراط نیوز 22 شهریور 1401 صراط نیوز 23 شهریور 1401 صراط نیوز 24 شهریور 1401 صراط نیوز 25 شهریور 1401 صراط نیوز 26 شهریور 1401 صراط نیوز 27 شهریور 1401 صراط نیوز 28 شهریور 1401 صراط نیوز 29 شهریور 1401 صراط نیوز 30 شهریور 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۹    
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می کند تا از شر سنگ کلیه در امان بمانید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران محدوده های وردآورد و ایران خودرو سنگین است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۱    
زلزله 5 ریشتری، حوالی شهر خوی استان آذربایجان غربی را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۱    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است بامداد فردا ایران را ترک کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۳    
سایت نت بلاکس رسما با انتشار وضعیت دسترسی به واتساپ برای کاربران ایرانی، اختلال شدید در این شبکه اجتماعی را تائید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به بحران های فزاینده جهان از جمله ناامنی غذایی، بحران انرژی، گرمای بی سابقه، خشکسالی، همه گیری کرونا، تورم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۳    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۳    
فرمانده یگان زنان یگان های ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان زنان برای اولین بار در ناآرامی ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته 8 لیدر زن دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۸    
سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه ای از دستگیری یک تبعه خارجی و 6 نفر لیدر داخلی که در جهت ایجاد آشوب در شهرستان فعالیت داشتند توسط نیرو های این سازمان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در اولین اظهار نظر اعلام کرد: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: دو نفر از آتش نشانان در جریان این عملیات مصدوم و تحویل اورژانس داده شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان فارس از تفهیم اتهام متهمان پرونده نوجوان 16 ساله زرین دشتی با حضور وکلای شاکی ومتهمان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه بزرگ در محله "نوبنیاد" خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۳    
آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در تهران
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۳    
دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری های شب گذشته در کرمانشاه 2 نفر کشته شده اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده، چرا که این افراد با سلاح های غیرسازمانی هدف قرار گرفته اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۳    
بررسی وضعیت اینترنت همراه و ثابت نشان می دهد که از دقایقی پیش دسترسی به پلتفرم اینستاگرام با IP ایران امکان پذیر نیست. نت بلاکس نیز تایید کرد که دسترسی به اینستاگرام در ایران محدود شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوب و غرب استان و بارش های رگباری در شمال تهران هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس جمهور گفت: ما قائل به سرنوشت مشترک برای بشریت هستیم و از جهانی شدن عدالت حمایت می کنیم. ما آنچه را برای خود می پسندیم برای دیگران آرزو می کنیم و آنچه را برای خود نمی پسندیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۸    
نمایندگان در نشست علنی روز (چهارشنبه 30 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح دوفوریتی استفساریه بند (ه) تبصره (12) قانون بودجه سال 1401 کل کشور ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۱    
فرماندار شیراز گفت: در پی فراخوان گروه های ضد انقلاب، چهار مأمور انتظامی مجروح شدند و یک همیار پلیس نیز بر اثر شدت جراحات، آسمانی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۸    
حسین کلانی دو روز پیش در کالیفرنیای آمریکا با سکته مغزی مواجه شد و طی دو روز گذشته تحت مراقبت های ویژه قرار داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۲    
سرگئی مارکوف مشاور سابق رئیس جمهور روسیه با تهدید انگلیس به حمله اتمی گفت: شهر های شما هدف قرار خواهند گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۸    
نشست هماهنگی نمایندگان تیم های ملی فوتبال ایران و اروگوئه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۸    
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به اتمام حجت های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح دارویار، کمبود های دارویی از 100 قلم به 78 قلم کاهش یافت و مصرف بی رویه و غیر منطقی برخی دارو ها نیز کنترل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۸    
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور آن را خلاف قانون دانست و گفت: در صورت ادامه این موضوع اصول قانون اساسی زیر پا می ماند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه درباره گشت ارشاد در مرحله ابلاغ دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۸    
شرکت (ایی-ای) رسما تایید کرد که شایعه ساخت بازی مرد آهنی درست است و این بازی در استودیوی موتیو در شهر مونترال در حال ساخت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: وزارت رفاه درخواست کرد یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سرانجام برسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف چند خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۳    
سایت بانک مرکزی ایران از دسترس خارج شد
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مشخص نیست روحانی چه تصمیمی برای آینده سیاسی خود دارد؛ آیا قصد حضور دوباره در ریاست جمهوری یا مجلس را کرده؟ چنین فرضی البته بعید است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۲    
اسماعیل زارعی کوشا می گوید: در هیچ مقطعی این حجم از تبلیغات سنگین رسانه ای و طراحی رسانه ای را نداشته ایم. از این رو بسیاری تحت تاثیر فضا های رسانه ای قرار گرفته اند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۳    
استاندار تهران در یک پیام توییتری اعلام کرد: حدود 1800 نفر از افراد حاضر در تجمعات دوشنبه شب تهران، سابقه حضور در تجمعات و بعضاً اغتشاشات قبلی را دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۳    
هوایپمای پرواز ساعت 5:45 اهواز به تهران به دلیل نقص فنی به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز بازگشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رهبر معظم انقلاب بیان کردند: دفاع مقدس را یک اصل برای ملت ایران ثابت کرد که صیانت کشور و بازدارندگی با مقاومت به دست می آید، نه تسلیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۳    
فرماندار خرمشهر از بازگشایی مرز شلمچه به روی تجار و بازرگانان خبر داد و گفت: روند صادرات از مرز شلمچه از سر گرفته شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۸    
تصویری از اسکورت رئیس جمهور ایران توسط سرویس مخفی آمریکا منتشر شد. گفته می شود حفاظت از رهبران سیاسی در ایالات متحده بر عهده این سرویس است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در روز های اخیر پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است، گفت: بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث هایی که این روز ها وجود دارد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۳    
بلعیده شدن فردی توسط دستگاه ام آر آی و عملیات نجات با طناب را توسط نیرو های آتش نشانی در این ویدیو ببینید. منبع: خبرفوری
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۸    
کرباسچی گفت: در زمان پیامبر زنانی که حجاب را رعایت نمی کردند مجازات می کردند، گفت: البته آن ها را نمی کشتند!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از اینکه چرا تقاضای نمایندگان برای بررسی با اولویت طرح مربوط به اصلاح در روند بررسی بودجه در دستور مجلس قرار نمی گیرد گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۳    
تصاویری از وحشی گری آشوب طلبان طی شب های گذشته که بصورت وحشیانه یک مامور انتظامی را آتش می زنند!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۸    
ابوالقاسم طالبی، مسعود نقاش زاده، مجید شاه حسینی، داوود میرباقری، منوچهر شاهسواری، مریلا زارعی و پوران درخشنده به عنوان اعضای شورای سینما منصوب شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۸    
رهبر معظم انقلاب بیان کردند: دفاع مقدس را یک اصل برای ملت ایران ثابت کرد که صیانت کشور و بازدارندگی با مقاومت به دست می آید، نه تسلیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیسیون شورا های مجلس گفت: برای گزارش نهایی کمیسیون درباره علل فوت خانم مهسا امینی به صحن مجلس منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به بروز نقص فنی برای هواپیمای فوکر پرواز تهران-بوشهر، گفت: موتور شماره یک این هواپیما دچار احتراق داخلی شده بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشور های غربی به دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه هستند، اما مسکو هم دارای سلاح اتمی است و از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۳    
فوق تخصص روماتولوژی در رابطه با سن ابتلا به بیماری پوکی استخوان گفت: با افزایش سن، تراکم استخوان هم کاهش پیدا می کند، اما ممکن است افراد به خاطر برخی مشکلات در سنین پایین نیز مستعد پوکی استخوان باشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۸    
ویدئویی از درگیری شدید بین دو خودروی پیکاپ تراک و کرایسلر پی تی کروزر منتشر شده که در آن دو طرف با مشت به جان یکدیگر می افتند. در نهایت فردی که زودتر حمله را آغاز کرده بود مغلوب شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۸    
در مشهد یک فرد پلیس توسط افراد مشکوکی به آتش کشیده شد و این درحالی بود که عده دیگری از مردم معترض بلافاصله تلاش کردند لباس های مشتعل او را خاموش کنند. بدن این پلیس با سوختگی های جدی مواجه شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۳    
خزانه داری آمریکا اعلام کرد که صاردات برخی تجهیزات اینترنت ماهواره ای به ایران بلامانع است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۳    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ا تداوم رگبار باران در نقاط مختلف کشورطی روز های آتی و خیزش گرد و خاک در شرق و غرب خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ما میز مذاکره را ترک نکرده و برای یک توافق خوب و عادلانه آماده ایم، گفت: با توجه به سابقه آمریکا، مطالبه جمهوری اسلامی برای دریافت تضمین پایداری توافق ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۳    
وب سایتِ دولت با عنوانِ درگاه ملی دولت هوشمند از دسترس خارج شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۸    
دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک به تجهیزات خاصی نیاز دارد که هر مشترک باید علاوه بر خرید آنها، اشتراک ماهانه ای را هم برای استفاده از خدمات بپردازد.