پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۲۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 12 شهریور 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 1 شهریور 1401 صراط نیوز 2 شهریور 1401 صراط نیوز 3 شهریور 1401 صراط نیوز 4 شهریور 1401 صراط نیوز 5 شهریور 1401 صراط نیوز 6 شهریور 1401 صراط نیوز 7 شهریور 1401 صراط نیوز 8 شهریور 1401 صراط نیوز 9 شهریور 1401 صراط نیوز 10 شهریور 1401 صراط نیوز 11 شهریور 1401 صراط نیوز 12 شهریور 1401 صراط نیوز 13 شهریور 1401 صراط نیوز 14 شهریور 1401 صراط نیوز 15 شهریور 1401 صراط نیوز 16 شهریور 1401 صراط نیوز 17 شهریور 1401 صراط نیوز 18 شهریور 1401 صراط نیوز 19 شهریور 1401 صراط نیوز 20 شهریور 1401 صراط نیوز 21 شهریور 1401 صراط نیوز 22 شهریور 1401 صراط نیوز 23 شهریور 1401 صراط نیوز 24 شهریور 1401 صراط نیوز 25 شهریور 1401 صراط نیوز 26 شهریور 1401 صراط نیوز 27 شهریور 1401 صراط نیوز 28 شهریور 1401 صراط نیوز 29 شهریور 1401 صراط نیوز 30 شهریور 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۵    
بر اثر تیراندازی با سلاح گرم یک مرد 29 ساله در شهرستان دزفول به قتل رسید. فرمانده انتظامی دزفول گفت: فرد یا افراد ناشناس با سلاح گرم این جوان را در منطقه پانصد دستگاه دزفول به قتل رساندند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۴    
رهبر انقلاب: پرچم جمهوری اسلامی همان پرچم ائمه و انبیاست.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۴    
از گریم بابک حمیدیان که در پروژه سینمایی غریب ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است، رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۲    
دکتر محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز بانکداری اسلامی پیامی را به شرح زیر منتشر کرد: ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۴    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از دولت محلی استان کربلای معلی خواست تا مأموریت تأمین امنیت اربعین حسینی را به نیرو های امنیتی محدود کند و به حشد الشعبی و سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) اجازه ندهد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۹    
برای اولین بار در جهان، یک شرکت چینی به نام NetDragon Websoft طی اقدامی عجیب ربات انسان نمای تانگ یو را به عنوان مدیر عامل معرفی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۹    
حجاری یا سنگ تراشی هنر شکل دادن به سنگ با حذف کنترل شده بخش هایی از آن است وپیشینه آن به دوران پیشاتاریخ باز می گردد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۴    
فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست کسانی که اطلاعی از 2 کلاهبردار در این شهرستان دارند با پلیس تماس بگیرند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۴    
براساس وعده دولت، عدد حقوق شهریورماه بازنشستگان سایر سطوح باید تغییر کند، به طوری که این گروه از بازنشستگان افزایش 38 درصدی به اضافه مبلغ ثابتِ 515 هزار و 166 تومان را در حقوق خود داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۴    
خاخام صهیونیست در یک گفتگوی تلویزیونی می گوید: ایران ما را محاصره کرده و تنها راه فرار ما به سمت دریا است. در دوره ای نیستیم که معجزه اتفاق بیفتد، فقط باید فریاد زده و از خدا کمک بخواهیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۹    
هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و نیز برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل مورد بررسی در نشست امروز سران قوا بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۹    
این تصویر جالب از ژست پلنگ در غروب آفتاب توسط عکاس حیات وحش Clement Kiragu در منطقه حفاظت شده کنیا به ثبت رسیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۴    
تصویری از روستای زیبای بلبر در کردستان را ببینید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۴    
سارق میلیاردی کرمانشاه در تهران دستگیر شد
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۹    
"ماموریت تکامل مواد فرار و جو مریخ/ماون (MAVEN) ناسا و کاوشگر مریخ پیمای امید امارات متحده عربی (EMM) مشاهدات ترکیبی از شفق قطبی "پروتون" در مریخ را ارائه دادند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۳    
استاد بیماری های عفونی گفت: افراد مسن بالای 65 سال، خانم های باردار و افراد دارای بیماری های زمینه ای لازم است در خصوص تزریق واکسن آنفلوآنزا اقدام کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۹    
اداره کل اطلاعات استان مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۴    
شفیعی فرماندار استان ایلام اعلام کرد که کشور عراق به زائرانی که دارای برگه گذر موقت دارند، اجازه ورود نمی دهد، اما مسئولان پیگیر رفع این مشکل هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۹    
ملی پوشان پرورش اندام ایران به 6 مدال در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا دست یافتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۹    
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر بوشهر- نجف اشرف و بالعکس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۹    
محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم اظهار کرد: کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۴    
جوان 34 ساله ای که سابقه بستری در بیمارستان روان پزشکی مشهد را دارد و خود را پادشاه می دانست در یک اقدام جنون آمیز پدرش را کشت و مادر و خواهرش را نیز به شدت مجروح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۹    
حسینیه معلی در قالب فصل دوم به آنتن شبکه سه برمی گردد با این تفاوت که در دور جدید سعید حدادیان حضور نخواهد داشت و میزبانِ جدیدی به برنامه اضافه می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جزئیاتی از توقف شناور های داده برداری آمریکایی در دریای سرخ توسط ناوشکن جماران ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۴    
فدراسیون فوتبال در پیامی پیوستن مدیر سابق این مجموعه به فدراسیون جهانی فوتبال را به وی تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۴    
خلبان ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین تأکید کرد، او و کادر پروازی اش هیچ اشتباهی مرتکب نشده اند و نمی دانند چرا بعد از گذشت سه ماه هنوز در توقیف هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در شناسایی ها و عملیات های دریایی ما عنایت شهدا را می بینیم، ادامه داد: هیبت ناو ها و ناوچه های آمریکایی ها در خلیج فارش شکسته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۴    
در ماه آوریل اخبار آتش سوزی در خانه ای در عربستان سعودی که به مرگ چهار تن از اعضای خانواده منجر شد، رسانه های عربستان را در بر گرفت. مردی پیش از افطار خانه اش را به آتش کشید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۹    
یکی از کاربران فضای مجازی درباره بحران انرژی در اروپا، توئیتی را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۴    
دانشمندان چینی نانوموادی را مهندسی کرده اند که می تواند بیماری کووید را متوقف کند و تولید آن نیز ارزان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۴    
فهرست تیم ملی اروگوئه برای بازی مقابل تیم ملی ایران اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۹    
مقامات روسیه و مردم با اهدا دسته گل بر روی تابوت میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با او خداحافظی کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۴    
شبکه بلومبرگ در گزارشی با اشاره به تقویت روابط ایران، روسیه و چین در حوزه های مختلف، تاکید کرد که این سه کشور به آرامی در حال شکل دهی یک اتحاد علیه آمریکا هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۹    
رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: فروش گوشت اسب و الاغ به حدی نیست که مردم نگران باشند و تصور کنند همه گوشت های موجود در بازار از این دست هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
فکر می کنید گران ترین شهر های جهان برای زندگی کدام است؟ باید بدانید که شانگ های در صدر و لندن در رتبه دوم قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۴    
چین از برج جدیدی رونمایی کرده است که یکی از پر پیچ و خم ترین ساختمان های جهان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۹    
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از راه اندازی 100 موکب ویژه خانم ها در اربعین خبر داد و چند توصیه مهم درباره نحوه حضور بانوان در پیاده روی اربعین مطرح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۴    
فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به مجوز خروج زائران اربعین از مرز باشماق برای اولین بار در سال جاری، گفت: این مرز مهیای تردد زائران اربعین حسینی است و از 14 شهریور تردد آزاد می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۴    
پس از انتشار مصاحبه شب گذشته سخنگوی دفتر طالبان در قطر، با تلویزیون الجزیره از سوی برخی رسانه ها درخصوص اینکه حکومت طالبان با هیچ کشوری در جهان از جمله اسرائیل مشکلی ندارد، وی امروز در رشته توئیتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۹    
توئیتر علی غفاریان: https://twitter.com/ghafarian_ali?s=08
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۹    
مسابقه مشهور عکاسی حیات وحش 2022 در پنجاه و هشتمین سال خود، تصاویر بسیار تحسین شده را منتشر کرده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۳    
فرمانده فراجا گفت: این افراد اگر به تذکرات پلیس بی اعتنا و مجدداً تکرار کنند از آن ها تعهد گرفته می شود، در صورتی که برای بار سوم تکرار کنند خودرو توقیف ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۹    
عده ای از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۴    
فدراسیون جهانی فوتبال در جدیدترین اعلام به فدراسیون ایران خواهان قضاوت داوران زن در مسابقات مردان شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۹    
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه های سنگین است، در این کشور از ویدیو های پربازدید روز جمعه 11 شهریور بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۹    
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 گروه علوم پزشکی امروز 12 شهریورماه 1401 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۴    
شرکت کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) صبح امروز شنبه 12 شهریورماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۹    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کردند که جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژد های هفت سر استکبار را عقب راند و پیشرفت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۴    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کردند که جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژد های هفت سر استکبار را عقب راند و پیشرفت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۹    
یک منبع آگاه بیان کرد: دوربین های داخل قطار و سکو تصاویر را ضبط می کنند، اما پردازش آن انجام نمی شود و تنها راه حل آن زوم تصویر روی چهره فرد است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۴    
سخنگوی پلیس گفت: برگ تردد ویژه اربعین (گذر موقت اربعین) حداکثر ظرف 72 ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) تحویل می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۴    
ژاپن، لتونی و پاناما 3 کشوری هستند که نمایندگان خود را برای حضور در اسکار 2023 معرفی کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۹    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کردند که جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژد های هفت سر استکبار را عقب راند و پیشرفت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: حادثه آتش سوزی یک بیمارستان در خیابان 13 آبان در حوالی ساعت 10 امروز به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۹    
یک دادگاه نظامی در میانمار، سفیر سابق انگلیس در این کشور و همسرش را به یک سال حبس محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۴    
مرکز رسانه قوه قضاییه: طی روز های گذشته فیلمی با عنوان خفت گیری گروهی از یک موتور سوار در فضای مجازی منتشر شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۴    
سازمان هواشناسی از کاهش 8 تا 14 درجه ای دما در برخی استان های کشور خبر داد و برای 6 استان رگبار، رعدوبرق و وزش باد 2روزه پیش بینی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۹    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس آمار از سال 1371 تا 1400 از 33.5درصد تا 60 درصد از هزینه سبد خانواده ها به مسئله هزینه مسکن اختصاص پیدا کرده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۴    
در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پرواز های اربعین خبر داده بود، اما بررسی ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۴    
سازمان غذا و داروی ایالات متحده هشدار داد که محصولات روشن کننده پوست وقتی حاوی مواد مضر باشند، برای مصرف کنندگان خطرناک هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۹    
برای نجات ایران از بحران پیری جمعیت چقدر فرصت داریم؟
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴    
تهیه کنندگان از شرایط تورم و گرانی سوء استفاده می کنند و به همین دلیل بازیگرانی در سن من و همسرم محمود پاک نیت، ترجیح می دهیم کار نکنیم به جای اینکه بخواهیم کار کنیم و پول نگیریم.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۴    
فرزند بزرگ تر خانواده بودن گاهی او را از تحصیل جا گذاشت و گم شدن ورقۀ امتحانی اش موجب شد نتواند به کنکور حقوق برسد، با این حال سال ها بعد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۹    
علیرضا افتخاری خواننده کشورمان با اظهار نظری درباره دیوارنگاره جهان پهلوان تختی که در روز های اخیر در منطقه 12 تهران رونمایی شد، یادآوری کرد که زمانی خود او هم کشتی می گرفته و ورزشکار بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۴    
ساعت یک بامداد پنجشنبه گزارش قتل مردی 45 ساله به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۹    
4 بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز سیل را عامل تشدید تلفات بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در طالقان دانست و گفت: در چند روز اخیر تلفات جدیدی پیدا نکرده ایم و به نظر می رسد بیماری کنترل شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۴    
مرزبانان هنگ مرزی تایباد در هنگام کنترل خودرو ها 245 دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را از یکدستگاه خودروی سواری کشف کردند. منبع: خبرفوری