چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۲۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 28 شهریور 1401 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1401 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1401 صراط نیوز 31 خرداد 1401 صراط نیوز 31 تیر 1401 صراط نیوز 31 مرداد 1401 صراط نیوز 30 مهر 1401 صراط نیوز 30 آبان 1401 صراط نیوز 30 آذر 1401 صراط نیوز 30 دی 1401 صراط نیوز 30 بهمن 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 1 شهریور 1401 صراط نیوز 2 شهریور 1401 صراط نیوز 3 شهریور 1401 صراط نیوز 4 شهریور 1401 صراط نیوز 5 شهریور 1401 صراط نیوز 6 شهریور 1401 صراط نیوز 7 شهریور 1401 صراط نیوز 8 شهریور 1401 صراط نیوز 9 شهریور 1401 صراط نیوز 10 شهریور 1401 صراط نیوز 11 شهریور 1401 صراط نیوز 12 شهریور 1401 صراط نیوز 13 شهریور 1401 صراط نیوز 14 شهریور 1401 صراط نیوز 15 شهریور 1401 صراط نیوز 16 شهریور 1401 صراط نیوز 17 شهریور 1401 صراط نیوز 18 شهریور 1401 صراط نیوز 19 شهریور 1401 صراط نیوز 20 شهریور 1401 صراط نیوز 21 شهریور 1401 صراط نیوز 22 شهریور 1401 صراط نیوز 23 شهریور 1401 صراط نیوز 24 شهریور 1401 صراط نیوز 25 شهریور 1401 صراط نیوز 26 شهریور 1401 صراط نیوز 27 شهریور 1401 صراط نیوز 28 شهریور 1401 صراط نیوز 29 شهریور 1401 صراط نیوز 30 شهریور 1401 صراط نیوز 31 شهریور 1401 
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۰    
در زمان قاجار متولد شده و در گذر زمان اسم های زیادی عوض کرده، از فیل خانه و واگن خانه گرفته تا باغ وحش و تلفن خانه .
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۷    
بانک ملی ایران با ارایه خدمات ارز زیارتی به بیش از 121 هزار زائر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۳    
ماجرای مهسا امینی دختر 22 ساله ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری؛ جان باخت، واکنش چهره ها و کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشته است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۳    
نامه معرفی محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی اعلام وصول شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۳    
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از رایگان شدن اتوبوس و مترو در هفته اول مهر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۷    
گروهک تروریستی کومله با دادن بیانیه های مختلف مردم را تشویق به اغتشاش و اعتراض خیابانی نسبت به حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی دعوت می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۰:۱۸    
همزمان با فراخوان گسترده رسانه های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه مهسا امینی به جهت ایجاد آشوب، از عصر امروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه سازمان ملل متحد نباید سازمان دولت های قدرتمند باشد، تأکید کرد: تحریم، تروریسم و جنگ و خونریزی نتیجه یکجانبه گرایی است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۳    
فعالان محیط زیست مصری در حال ساخت یک هرم از بطری های جمع شده از رودخانه نیل./عکس: Reuters
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۳:۳۳    
تصویری زیبا از لحظه شکار ماهی توسط عقاب.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از برخورد یک اتوبوس با شتر و 2 فوتی و مجروحیت 22 نفر از مسافران درمحور"بزمان -ریگان" خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۸    
با نزدیک شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار 4 و 5، دستور تخلیه نزدیک به 10 میلیون نفر را صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۸    
فیفا در نامه ای به فدراسیون کشورمان خواهان ارائه توضیحاتی درباره عدم پرداخت پول مارک ویلموتس شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۸    
جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۳    
وزارت بازرگانی آمریکا از اعمال تحریم علیه سه فروند هواپیمای باری متعلق به خطوط هواپیمایی ایران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۳    
تراکتور در دیداری دوستانه با نتیجه 6 بر 1 نود ارومیه را شکست داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۸    
فرماندار جیرفت از شهادت ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی مامور پاسگاه انتظامی اسفندقه شامگاه یکشنبه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۰۸    
آیت الله رئیسی که برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیوریورک شده بود، دقایقی پیش وارد این شهر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۱:۱۸    
امین تارخ؛ بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، ساعاتی قبل در یکی از بیمارستان های پایتخت بستری شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۱:۰۳    
کیفرخواست عوامل راهزنی جاده های خوزستان با اتهام محاربه صادر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۳    
محمدحسین کنعانی زادگان همچنان به خاطر فایل های صوتی لو رفته در فضای مجازی محروم است و نمی تواند در دیدار با اروگوئه شرکت کند!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۸    
با نظر ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال، آبی پوشان پایتخت برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه، عصر فردا (سه شنبه) در مصافی تدارکاتی برابر تیم سامیت تهران به میدان می روند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۳    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس گفت: امروز بعد از بررسی علل و عوامل این اتفاق به ریشه یابی در مقوله فرهنگ و حجاب که جای صحبت بسیار دارد، خواهیم پرداخت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۳    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: خدمت به مردم و خدمت به این آب و خاک جزو توفیقات بزرگ است و امیدوارم خداوند متعال عنایت کند تا آن چنان که شایسته ملت عزیز و شریف ایران است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۳    
با نزدیک شدن روز های پایانی تابستان، بلیت پرواز های ترکیه هنوز به کمتر از 10 میلیون تومان نرسیده است. آژانس داران ایرانی می گویند بازار سفر ایرانی ها به ترکیه همچنان داغ است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده مرتبط با مفاسد مالی مسئولان سابق شهرداری و مرتبطین آن ها در دادگاه کهریزک تشکیل شد و به لحاظ گستردگی فساد در این حوزه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۳    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1401 جزئیات قبولی داوطلبان را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۸    
یک کارشناس حوزه کار، اجرای نظام پرداخت هماهنگ حقوق برای همه شاغلین و بازنشستگان در کشور را خواستار شد و تاکید کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات مزایده خودرو های رسوبی وارداتی را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درخصوص خبر تودیع رئیس پلیس امنیت اخلاقی توضیحاتی ارائه داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۷    
کمیته معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار از بین پنج نامزد نهایی، فیلم جنگ جهانی سوم را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار 2023 انتخاب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۷    
در این مقاله می خواهیم در مورد هاست و انتخاب بهترین هاست موجود در ایران صحبت کنیم و اینکه ببینیم برندهای بزرگ ایران از چه هاستی استفاده می کنند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۷    
اغلب پکینگ ها در جک های هیدرولیک و پنوماتیک کاربرد بیشتری دارند،این قطعات در رده سیل های متحرک و قطعات آب بند طبقه بندی می شوند که در صنعت لاستیک سازی جهت آب بندی و درزبندی شفت و پیستون پمپ ها و ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۷    
در پی حادثه رخ داده برای مهسا امینی، به دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ میرزایی رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ تا بررسی دقیق و کامل ابعاد پرونده مهسا امینی برکنار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۷    
به رغم اذعان مقام های واشنگتن به شکست کارزار فشار حداکثری ، مراودات نفتی چین و ایران، وزیر خارجه سابق آمریکا را عصبانی کرده و خواستار تشدید تحریم ها شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۷    
سفر آیت الله رئیسی به نیویورک فرصت مغتنمی است تا با طرح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهوری، هم افزایی جهانی در راستای نظم نوین بین المللی و پی ریزی روابط بین کشور ها مبتنی بر عدالت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۷    
بدرقه رئیس جمهور در سفر به مقر سازمان ملل متحد
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۷    
ویدئویی پربازدید از "مرد بلوچ از چابهار سیستان وبلوچستان" که به 15 زبان دنیا مسلط است، و در دریاچه صورتی چابهار صنایع دستی می فروشد!
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۷    
جنگ خرس های گریزلی بر سر قلمرو را در ادامه خواهید دید.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۷    
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاسخ به سوال عجیب مجری سی بی اس آمریکا گفت: موسیقی اگر باعث ارتقاء روحی و روانی انسان شود مورد تایید است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه موضوع جان باختن مرحومه امینی را با دقت و موشکافانه پیگیری خواهد کرد و این موضوع در دستور کار قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۷    
باستان شناسان در جریان حفاری در شهر آیزانوی یک ساعت آفتابی مرمری را پیدا کردند که قدمت آن به دوران روم می رسد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۱    
فیلم کامل تری از حضور مهسا امینی در مقر پلیس همراه با توضیحات سردار رحیمی فرماندهی پلیس تهران بزرگ.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اینکه در حاشیه نشست سازمان ملل، گفتگو هایی با طرف های مذاکره کننده رفع تحریم ها صورت بگیرد یک احتمال است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحات جدیدی درباره ماجرای مهسا امینی ارائه کرد و گفت: گشت ارشاد به 90 درصد کسانی که ارشاد می شوند فقط تذکر می دهد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور کشورمان در گفتگو با شبکه آمریکایی سی بی اس در پاسخ به سوالی راجع به هولوکاست و اینکه آیا به هولوکاست اعتقاد دارد یا نه گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۷    
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: در 10 سال اخیر کیفیت دانشجویان ورودی دانشگاه کمتر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سیلاب ناگهانی و آب گرفتگی معابر در 9 استان از فراهم شدن شرایط برای وقو ع پدیده گردوخاک در کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۷    
هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی آسمان که ساعت 5 صبح امروز قرار بود مسافران تهران- بوشهر را جابه جا کند، دچار ترکیدگی و آتش سوزی در قسمت موتور شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۷    
سیدجواد هاشمی با اشاره به نقش خود در سریال راز ناتمام بیان کرد که ابتدا نمی خواسته است برای سومین بار نقش شهید رجایی را بپذیرد و معتقد بوده بهتر است شخص دیگری آن را بازی کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲    
فابلمن ها فیلم زندگینامه ای استیون اسپیلبرگ جایزه منتخب مردم جشنواره تورنتو را از آن خود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور توصیه های ترافیکی را به والدین در آستانه بازگشایی مدارس برای مدیریت بهتر ترافیک و استفاده صحیح از سرویس مدارس اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در خصوص ضرب و شتم یک زن عضو باند جعل اسکناس و کلاهبرداری و سرقت به عنف در ارومیه توسط پلیس توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۷    
بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی اش و هنگام صحبت درباره کشتی گیر آمریکایی که با نتیجه 11 بر صفر شکست خورده بود و درحالی که نمی دانست تصویر و ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۷    
با وجود پیام نسبتا دلگرم کننده تیلور برای حسن یزدانی پس از قهرمانی جهان، اما او دست از کری خوانی هم برنداشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۲    
رئیس جهاد دانشگاهی با حکم ابراهیم رئیسی، معاون علمی رئیس جمهور و جایگزین سورنا ستاری شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
زورگیرانی که با روش خفه کنی در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت گیری و بی هوش کردن زنان و سرقت از آن ها می کردند، بازداشت شدند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۷    
وزیر خارجه امارات در ادامه سفر چند روزه خود به اراضی اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دیدار و گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۲    
اتان نوانری با 15 سال و 181 روز اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد تا به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۷    
رئیس دانشگاه تهران از موافقت اولیه رئیس جمهور با طرح افزایش حقوق اعضای هیات علمی براساس شایستگی و کسب امتیازات ویژه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور پیش از سفر به نیویورک گفت: ملت ایران ایستادگی و مقاومت داشته و حضور من در این سفر و مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان صدا و نماینده این ملت خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور دقایقی قبل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.