یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 1 اسفند 1402 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 31 فروردین 1402 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1402 صراط نیوز 31 خرداد 1402 صراط نیوز 31 تیر 1402 صراط نیوز 31 مرداد 1402 صراط نیوز 31 شهریور 1402 صراط نیوز 30 مهر 1402 صراط نیوز 30 آبان 1402 صراط نیوز 30 آذر 1402 صراط نیوز 30 دی 1402 صراط نیوز 30 بهمن 1402 صراط نیوز 1 اسفند 1402 صراط نیوز 2 اسفند 1402 صراط نیوز 3 اسفند 1402 صراط نیوز 4 اسفند 1402 صراط نیوز 5 اسفند 1402 صراط نیوز 6 اسفند 1402 صراط نیوز 7 اسفند 1402 صراط نیوز 8 اسفند 1402 صراط نیوز 9 اسفند 1402 صراط نیوز 10 اسفند 1402 صراط نیوز 11 اسفند 1402 صراط نیوز 12 اسفند 1402 صراط نیوز 13 اسفند 1402 صراط نیوز 14 اسفند 1402 صراط نیوز 15 اسفند 1402 صراط نیوز 16 اسفند 1402 صراط نیوز 17 اسفند 1402 صراط نیوز 18 اسفند 1402 صراط نیوز 19 اسفند 1402 صراط نیوز 20 اسفند 1402 صراط نیوز 21 اسفند 1402 صراط نیوز 22 اسفند 1402 صراط نیوز 23 اسفند 1402 صراط نیوز 24 اسفند 1402 صراط نیوز 25 اسفند 1402 صراط نیوز 26 اسفند 1402 صراط نیوز 27 اسفند 1402 صراط نیوز 28 اسفند 1402 صراط نیوز 29 اسفند 1402 
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
آخر چطور ممکن است کشوری تا این اندازه ثروتمند، این گونه فقیر باشد؟ آیا این باورکردنی است که کشوری با رتبه دوم گاز و رتبه چهارم در نفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعجب یکی از فرماندهان اسیر عراقی از حضور فرماندهان ایرانی در خط مقدم را روایت می کند. پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس دلیل تعجب آن نیروی بعثی را توضیح می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، قبل از ده اسفند واریز می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۸    
رزمایش دریایی میلان 2024 در سواحل شرقی کشور هند با حضور بیش از پنجاه کشور از جمله ایران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۳    
محمد درویش، فعال محیط زیست در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: طالبان همچنان دروغ می گوید و به کمک سد کمال خان، نه تنها مانع ورود آب به هامون در ایران می شود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
آیین رونمایی از کتاب هل اول نوشته صادق الحسینی ظهر امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
شهردار تهران به قتل یک پاکبان شهرداری در اتوبان نیایش واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۶    
ایلان ماسک، بنیانگذار نورالینک، روز دوشنبه 19 فوریه (30 بهمن) گفت اولین فردی که تراشه این شرکت در مغز او قرار داده شده توانسته است از افکار خود برای حرکت دادن نشانگر ماوس یک کامپیوتر استفاده کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۳    
یک مقام آگاه قضایی در گفت و گو با ایسنا گفت: موضوع هک سامانه های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه جهت تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جشنواره فرهنگی تجلیل از سرآمدان فرهنگی دانشگاه تهران به عنوان "سرآمد فرهنگی تجلیل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تأیید کرد که نیروهای انصارالله یمن یک فروند پهپاد ام کیو-9 ریپر را در نزدیکی یمن ساقط کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از اضافه شدن آیتم دستفروشی به درگاه ملی مجوزها در آینده نزدیک خبر داد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
در صورتی که می خواهید مطلب جدیدی بیاموزید، اگر این اطلاعات از طرف کسی باشد که واقعا دوستش دارید یا تحسینش می کنید، ممکن است این به شما در آموختن کمک کند
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۱    
مدیر عامل آبفای تهران گفت: تهران در حال سپری کردن سومین سال خشک به صورت متوالی است اما خوشبختانه اقداماتی صورت گرفته است که در تابستان با مشکل مواجه نخواهیم شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۵    
پرونده مالک متواری کوروش کمپانی به زودی به اینترپل ارسال و اعلان قرمز برای آن در کشورهای مختلف جهت دستگیری انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که امروز در چند عملیات موفق شده اند کشتی های جنگی آمریکا، مناطق حساس رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش و یک کشتی انگلیسی را هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دهند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۴    
سرمربی سابق پرسپولیس استوری جدیدی در صفحه خود منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: سال 2007 که تیم ملی مقابل کره جنوبی در پنالتی شکست خورد، گفتند، نباختیم و پنالتی بود، پس برد مقابل سوریه در ضربات پنالتی و صعود به مرحله بعد چه بود؟
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت، سهم اعتباری می گیرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۷    
حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۳    
مرضیه برومند نسبت به پخش تیزر تبلیغاتی یکی از بانک ها که در آن از المان های سریال آرایشگاه زیبا کپی کرده است، واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که وظیفه بانک ملی در حوزه اقدامات دانش بنیان حمایت و تامین مالی است، گفت: بانک ملی طی تفاهم نامه ای با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۰    
معاون امور اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: بخشی از واقعیت ها و موانع فرزندآوری به واسطه رسانه ها بازنمایی می شود و فراتر از این موضوع باورهایی است که تحت تأثیر فضای رسانه ای قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه هدایت تیم ملی فوتبال چین قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۳    
شهردار تهران از احداث تراموا در سال آینده با چرخ های لاستیکی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
به گزارش صراط به نقل از فازس ، بر اساس اطلاعیه رسمی قوه قضاییه در طول سال های بعد از صدور حکم برای بابک زنجانی، با وجود تلاش های صورت گرفته برای بازگشت اموال او از خارج کشور به داخل ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
آگهی دعوت به جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در روزنامه ایران منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان گفت: این سامانه با هدف سرعت بخشی به خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه گزاران ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۳    
باشگاه ملوان نتوانسته فهرست خود را خالی کند تا در فاصله 48 ساعت تا بازی حساس مقابل استقلال، میلاد سرلک همچنان تنها اجازه تمرین با تیم ملوان را دارد و مجوز بازی را به دست نیاورده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
13 مناسبت جدید با ابلاغ رییس جمهور، به تقویم سال 1403 اضافه شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی فراجا جزئیاتی بیشتر از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۶    
همکاری بنیاد ملی نخبگان با پلیس برای جلوگیری از مهاجرت از جدیدترین دروغ های رسانه های فارسی زبان بیگانه است که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۱    
مصوبه جدید شورایعالی فضای مجازی در خصوص شبکه های اجتماعی شامل شش بند است که به قواعد فعالیت پلتفرم های خارجی و نیز موضوع استفاده از فیلترشکن ها می پردازد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مدیر واحد دوبلاژ سیما با اعلام تدارک دوبله فیلم و سریال های نوروزی از دوبله فصل سوم جومونگ با عنوان جا میونگ گو برای نوروز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
چین با تولید یک هواپیمای مسافربری باریک پیکر در پی به چالش کشیدن غول های جهان هوانوردی، بویینگ و ایرباس است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور جزئیات نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال 1402 را اعلام کرد و از عدم افزایش نرخ بلیت تا پایان سال جاری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
امیر قلعه نویی مهمان برنامه فوتبال برتر
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۳    
در پی اظهارات روز گذشته رئیس دستگاه قضا مبنی بر بازگشت بدهی های بابک زنجانی به کشور، مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه ای تبیینی با همین موضوع منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه های عرضه سوخت آمادگی کامل دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۱    
آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: شب گذشته شورای نگهبان آخرین فهرست تایید صلاحیت نامزد ها را به وزارت کشور اعلام کرد و این ستاد فردا با انتشار آگهی این فهرست را اعلام می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
در این ترفند با ارسال پیامک ریسجتری موبایل تحت عنوان ثبت آنتن گوشی های آیفون سری 14 و 15 در سامانه همتا برای جلوگیری از قطع شدن آنتن موبایل عده ای از مجرمین سایبری با طراحی و ارسال پیامک حاوی یک لینک ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۳    
قیمت دلار هفته جاری را با روند افزایشی آغاز کرد، این در حالی بود که دلار، هفته پایانی بهمن را در منطقه ای رنج در کانال پنجم کریدور 50 هزار تومانی سپری کرده بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری رئیس شورای نسیم شهر که متواری شده بود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
معاون وزیر دادگستری گفت: با شروع طرح جدید حدود 400 کودک کار شناسایی شدند که 85 درصد آن ها اتباع هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه: اکنون 557 زن ایرانی به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون مالی در حبس به سر می برند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
عسگریان گفت: از ماه اردیبهشت تقریبا تمام فروشگاه های طرف قرارداد با وزارت تعاون شعب خود را ملزم به اتصال به شبکه وزارت تعاون برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی کشور در رابطه با تکرار ماجرای کوروش کمپانی به باشگاه استقلال هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر راه از اجرایی شدن قسط 5.9 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مسکن چینی ها که شهرداری تهران آنرا پیگیری می کند ارتباطی به وزارت راه ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون از برگرداندن هزینه ای که تعدادی از هنرمندان بابت تبلیغ برای کوروش کمپانی دریافت کرده اند، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: حدود 40 هزار نفر از سربازان در دستگاه های دولتی مسئولیت هایی را آغاز می کنند که مبنای استخدام بعدی آن ها در آن دستگاه ها قرار می گیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی دولت گفت: دارایی های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
شهردار تهران با رد هرگونه انتصاب فامیلی از سوی خودش در مجموعه شهرداری تهران گفت: هر کسی تخصصی داشته باشد و به درد شهرداری تهران بخورد در کانون ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت در مجموعه شهرداری ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۷    
آندریاس برمه گلزن فینال جام جهانی 1990 در سن 63 سالگی درگذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پیشنهاد می دهم برای کاهش تصادفات جاده ای به رانندگان قهوه مجانی بدهید یا نوشابه خاص با کافئین بالا تولید کنیم و به رانندگان در جاده ها بدهیم چراکه خواب آلودگی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در برنامه فوتبال برتر روایتی از تماس با ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالی باف مطرح کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ارتباط با لایحه حجاب و عفاف یک بودجه ای را به دولت تحمیل می کنیم بدون آنکه دولت آن را بپذیرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز تولید و فنی سیما در کنار امکان متناسب سازی تماشای فیلم در شبکه نمایش برای روشندلان از قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های سه و ورزش خبر داد که به زودی اجرایی می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این فرماندهی در بهمن سال جاری با اجرای طرح های عملیاتی در اقصی نقاط استان توسط پلیس های تخصصی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
تیم فوتبال سپاهان ایران برای دیدار با الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز سه شنبه اصفهان را به مقصد عربستان ترک کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی وزارت دفاع درباره صادرات پهپاد به سودان اظهار داشت: در مورد صادرات اقلام دفاعی با رعایت همه مقررات بین المللی این کار را انجام می دهیم و یکی از ملاحظاتی که کشورهای صادراتی هدف دارند این است که ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
محمد جواد حسین نژاد پدیده این فصل لیگ برتری در آستانه جدایی از تیم سپاهان قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
جزئیات جدید درباره شناسایی و استرداد اموال بابک زنجانی به ایران اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
جزئیات دستگیری عاملان شهادت سرهنگ امیر کمندی اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: جلسه روز گذشته شورای عالی کار بدون پرداخت به مزد انجام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
مدیر کل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال اعلام کرده است که در پاییز 1402 نرخ بیکاری فارغ التحصلان 11.4 بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون با ضبط ویدئویی اعلام کرد که همۀ پول تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب اعلامی مراجع قضایی برگشت داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
در تازه ترین گزارش بانک جهانی درخصوص امنیت غذایی در سال 2023 ایران در رده پنجم بالاترین میزان تورم مواد غذایی در جهان قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۳    
دفتر رسانه وزارت صمت اعلام کرد: کوروش کمپانی مجوزی از وزارت صمت نداشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۴    
یک فروند هواپیمای اِم کیو-9 نیروی هوایی آمریکا در سواحل الحدیده سقوط کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افزایش به 2018 دلار و 33 سنت رسید.