یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۱۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 9 اسفند 1402 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 31 فروردین 1402 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1402 صراط نیوز 31 خرداد 1402 صراط نیوز 31 تیر 1402 صراط نیوز 31 مرداد 1402 صراط نیوز 31 شهریور 1402 صراط نیوز 30 مهر 1402 صراط نیوز 30 آبان 1402 صراط نیوز 30 آذر 1402 صراط نیوز 30 دی 1402 صراط نیوز 30 بهمن 1402 صراط نیوز 1 اسفند 1402 صراط نیوز 2 اسفند 1402 صراط نیوز 3 اسفند 1402 صراط نیوز 4 اسفند 1402 صراط نیوز 5 اسفند 1402 صراط نیوز 6 اسفند 1402 صراط نیوز 7 اسفند 1402 صراط نیوز 8 اسفند 1402 صراط نیوز 9 اسفند 1402 صراط نیوز 10 اسفند 1402 صراط نیوز 11 اسفند 1402 صراط نیوز 12 اسفند 1402 صراط نیوز 13 اسفند 1402 صراط نیوز 14 اسفند 1402 صراط نیوز 15 اسفند 1402 صراط نیوز 16 اسفند 1402 صراط نیوز 17 اسفند 1402 صراط نیوز 18 اسفند 1402 صراط نیوز 19 اسفند 1402 صراط نیوز 20 اسفند 1402 صراط نیوز 21 اسفند 1402 صراط نیوز 22 اسفند 1402 صراط نیوز 23 اسفند 1402 صراط نیوز 24 اسفند 1402 صراط نیوز 25 اسفند 1402 صراط نیوز 26 اسفند 1402 صراط نیوز 27 اسفند 1402 صراط نیوز 28 اسفند 1402 صراط نیوز 29 اسفند 1402 
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
دور جدید عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت نام کنندگان قبلی که در نوبت تحویل خودرو قرار داشتند آغاز و تا پایان روز جمعه 18 اسفند ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
در دنیای پیچیده و متغیر اقتصاد امروز، مدیریت امور مالیاتی به یکی از چالش های اساسی برای اصناف و کسب وکارهای مختلف تبدیل شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
روابط عمومی بانک ملی ایران در سومین جشنواره مردم داری ایران، جایزه مدیریت ارتباطات الکترونیک و جایزه مستندسازی را از آن خود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
25 هزار نفر در ایران در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این تعداد، روزانه 7 تا 10 نفر به دلیل نرسیدن عضو مناسب پیوندی جان خود را از دست می دهند.یعنی در هر دو ساعت، تقریبا یک نفر.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۹    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر برای دریافت خسارت تا سقف 30 میلیون تومان اصلا نیازی به کروکی نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
برخی از دستگاه های قدیمی اندرویدی به زودی امکان اجرای واتساپ را نخواهند داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
مشاور رهبر انقلاب گفت: شاید نیاز باشد که در آینده مجلس خبرگان چند ضلعی شود یعنی برای خبرویت رهبری، تسلط ایشان در مسائل اجرایی و مدیریتی و آشنایی با مسائل بین المللی باید خبرگان دیگری وجود داشته باشد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
مدیر سامانه یکپارچه گفت: سامانه برای عرضه 12 خودروی وارداتی به متقاضیانی که اسفند پارسال اقدام به ثبت نام کرده بودند، فعال شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که ملت ایران علاوه بر رای دادن، با همه وجود از رای خود پاسداری می کنند و این اتفاق برای کشور تولید قدرت و امنیت می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما هرگز چنین جنگی را ندیده بودیم و 75 سال است که در چنین وضعیتی قرار نگرفته ایم.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
هادی چوپان که قرار است کمتر 24 ساعت دیگر در مسابقات آرنولد کلاسیک روی استیج حضور پیدا کند، تصویری از ژست متفاوت و خاص خود منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از چالش های همیشگی که مجموعه ورزش کشور با آن روبرو بوده است، بحث اساس نامه های فدراسیون های ورزشی است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۳    
وزیر اقتصاد در حکمی سرپرست سازمان خصوصی سازی را منصوب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۰    
محمد توکل از چهره های شاخص کشتی ایران درگذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۸    
امارات متحده عربی و عربستان سعودی از آمریکا خواسته اند تا از پایگاه های آن ها برای حمله علیه جبهه مقاومت استفاده نکند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
روانشناسان معتقدند که بین مصرف مرتب دارو و برخی اختلالات روانی مثل اضطراب و افسردگی در سالمندان ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
شبکه های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ویژه هایی را با استقرار واحد های سیار در سراسر تهران و حضور هنرمندان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۲    
تام کروز در طول 4 دهه فعالیت خود در سینما توانسته به طرق مختلف، از قراردادهای بازیگری گرفته تا همکاری های تبلیغاتی و سرمایه گذاری های کارآفرینانه، میلیون ها دلار کسب درآمد کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۲    
پیامک انتخاباتی که تاکید می کند در این دوره برای مشارکت در انتخابات همراه داشتن شناسنامه ضرورت ندارد برای هموطنان ارسال شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
محسن پیرهادی از افرادی بود که نزدیک به قالی باف شناخته می شد؛ اما باز هم تیم قالی باف این بار بدون هر گونه فشاری، با حذف او موافقت کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا دررابطه با تعدد فهرست اصولگرایان و در رابطه با سخنان غلامعلی حدادعادل به فرارو گفت: این که مجلس آینده همراه و همگام با دولت باشد امر ممدوحی است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
امید عالیشاه پس از پیروزی تیمش در مقابل ذوب آهن در میکسدوزن مطرح کرد: خیلی خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم اما متأسفانه از روی شکم سیری بازی کردیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
ناو جنگی آلمان روز چهارشنبه به اشتباه پهپاد آمریکایی را که در حال گردش بود را متخاصم تشخیص داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۰    
ذبیح الله مجاهد سخنگوی حکومت سرپرست طالبان در واکنش به اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پوشش رایگان بیمه ای مادران روستایی و عشایر دارای 3 فرزند اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مغفول مانده در برنامه ششم توسعه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
رئیس صداوسیما: مراحل برگزاری انتخابات در نقاط دوردست، روستاها و مناطق صعب العبور و مناطقی که شاید دوربین کمتر به آنجا برای پوشش انتخابات رفته ان شاءالله امسال پوشش داده می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۶    
فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان لشکری و مسئولین استانی بیان گفت: سیاست اصلی ایران، تقویت روابط با همسایگان، ایجاد شاهراه های ارتباطی مناسب و تعاملات مفید فرهنگی و اقتصادی و سیاسی با آن ها است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۱    
علی غفاریان مدیر مسئول صراط نیوز در صفحه شخصی خود با انتشار این فیلم نوشت: رسایی داره برای کی سخنرانی میکنه؟! انتخابات جالبی شده از یک طرف بابای اسحاق متقاضی مهاجرت به کانادا ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۶    
عضو لیست شورای وحدت می گوید: یکی از برنامه های بنده به عنوان عضو شورای وحدت این است که ضمن رعایت سلامت جامعه و امنیت عمومی دسترسی آسان همه مردم به فضای مجازی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
دستیار وزیرخارجه و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور می گوید: در سفر رئیس جمهور به نیویورک یک فردی که شما هم می شناسید درخواست پاسپورت داشت که گفتیم درخواست را بفرست و به شما پاسپورت می ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی باپرسپولیس تمام اتفاقات بد برای ما رقم خورد و دقیقه 8 پنالتی علیه ما گرفته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط رای دادن را 61 میلیون و 172 هزار و 298 نفر اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۴    
دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر ایران با پیروزی سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نوشت: در هیچ کدام از لیست های انتخاباتی دخالتی نداشتم و برادری، وحدت ملی و کارآمدی داوطلبان را مهم تر از لیست های انتخاباتی می دانم.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس دومای دولتی روسیه در این باره گفته است: باید رویه ای که در آن عوامل خارجی از تبلیغات روس ها درآمد دریافت می کنند، متوقف شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعیه ای درباره ورّاث متوفیان سهام عدالت منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام حدود 70 هزار نفر در کاروان های حج تمتع خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
معاون عملیات پلیس راهور تهران اعلام کرد: از فردا تا پایان رای گیری روز جمعه، تردد خودرو های فاقد پلاک، کامیون ها، وسایل نقلیه و موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران ممنوع است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
با اعلام یک گروه سایبری تحت عنوان بختک مبنی بر هک اسناد بنیاد مستضعفان، وب سایت بنیاد از دسترس خارج شد. این گروه سایبری پیش از این مدعی شده بود که وب سایت بنیاد شهید را هک کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۱    
باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه ای نسبت به اتفاقات رختکن پرسپولیس پیش از بازی امروز واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
کیم جای، خواننده پرطرفدار کره ای که به تازگی مسلمان شده و نام خود را به داوود کیم تغییر داده است به تازگی به ایران آمده است که چند روز پیش تصاویری از او در تهران منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
بوسیدن جوانان توسط محمدباقر قالی باف در یک همایش انتخاباتی با انتقاداتی همراه شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال با برتری سرخ ها به پایان رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز با گذشت یک هفته از دیدار با پرسپولیس از خبرنگاران عذرخواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سواد رسانه ای عنوان کرد که اکنون پنجاه میلیون ایرانی عضو شبکه های اجتماعی داخلی هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در زمان ورود به رختکن ورزشگاه فولادشهر با یک سری کاغذهای مشکوک روبه رو شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل حقوق دستمزد را نه دولت و نه وزارت کار مشخص نمی کند شورای عالی کار که متشکل از نمایندگانی از جامعه کارگری، کارفرمایی و سه نمایندگان دولت است ، مشخص می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی در یکی از بیمارستان های شیراز بستری شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۲    
مردم نیویورک برای یادبود سرباز آمریکایی که در اعتراض به جنگ غزه دست به خودسوزی زد، تجمع کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۲    
آیت الله جوادی آملی گفت: مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شان ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
انسانی که از اشتباهات گذشته اش درس نگیرد هرگز پیشرفت نخواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۲    
معاون رئیس جمهور گفت: ضمانت زنان سرپرست خانوار در برخی از بانک ها با مشکل مواجه بود که امروز تصویب شد که همه بانک ها موظف هستند این ضمانت را از طرف دولت اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۶    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پرتاب یک ماهواره تماما بومی و ساخته شرکت های دانش بنیان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ دستورالعملی، جزییات تعطیلی پایان سال، ایام نوروز 1403 و ساعت کاری در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
رییس سازمان صدا و سیما گفت: پس از آنکه تبلیغات نامزد ها از طریق 200 کانال شروع شد، شاهد هستیم که روند مشارکت در انتخابات طبق نظر سنجی ها، رشد بیشتری داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: سیاست های حمایتی در جهت ارتقای امنیت تولید در جامعه مرغداران تا زمانی که مازاد تولید مرغ در کشور وجود داشته باشد به طور مستمر و نظام مند صورت می گیرد و ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
علی رغم اینکه مقامات ارشد دولت های غربی تأکید کردند که قصد اعزام نیروی نظامی به اوکراین را ندارند، یک نشریه انگلیسی فاش کرد که هم اکنون نیرو های ویژه غربی در اوکراین حضور دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
محرومیت محمدعلی گرایی از حضور در میادین کشتی از سوی اتحادیه جهانی بخشیده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
وزیر سابق امور خارجه ایران بر ضرورت جذب دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در رشته های شیعه شناسی و ایران شناسی تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
وزیر صمت با بیان اینکه سیاست وزارت صمت، تبدیل خودرو از یک کالای سرمایه ای به کالای مصرفی است، گفت: تعادل خوبی در عرضه و تقاضای خودرو وجود دارد و روزانه بیش از 5 هزار خودرو تولید و در اختیار مصرف ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
مطالعات نشان می دهد که مصرف غذاهای غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ افراد بالای 55 سال می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم از مردم درخواست کرد در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نامزدهایی که به ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۱    
گفتنی است مصاف نام تشکیلات مربوط به علی اکبر رائفی پور است که این روزها با لیست صبح ایران قصد دارد زیر میز لیست قالی بافی ها بزند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
مردی روسی هواپیمای جت بوئینگ 737 را که متروک مانده بود به ویلای لوکس و خیره کننده ای تبدیل کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
گفتنی است مصاف نام تشکیلات مربوط به علی اکبر رائفی پور است که این روزها با لیست صبح ایران قصد دارد زیر میز لیست قالی بافی ها بزند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
ترکیب اکران نوروز پیش رو برای سینما مهم است، ترکیبی که سازمان سینمایی آن را درست و موثر می داند، اما پخش کنندگان سینما به آن اعتراض کرده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۹    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: براساس دادنامه صادره از محکمه صالح به اتهامات مقید در پرونده از جمله اتهام اخلال عمده در نظام ارزی کشور رسیدگی شد و او به 20 سال حبس و 74 ضربه شلاق و محرومیت دایمی از مشاغل ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۳    
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در پیامی کسب عنوان سوم جام جهانی از سوی تیم ملی فوتبال ساحلی را به مهدی تاج تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال در حدود 60هزار شعبه اخذ رای برگزار می شود. در فرآیند بررسی صلاحیت های داوطلبان حدود 75 درصد از واجدین تایید صلاحیت شده اند که نزدیک به تمامی ثبت نام کنندگان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، تاکید کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۳    
وزیر نفت گفت: مصرف بنزین در فصل سرما و با وجود تعطیلات آخر سال به مرز مصرف 132میلیون لیتر رسیده است که خوب نیست ولی این موضوع به خوبی مدیریت شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
کارگردان سریال خوشنام می گوید: از آنجا که مخاطبان رسانه فیلم و سریال، مخاطب گسترده تری دارد، به نظر من حیف است که امثال آقای مقدم را که یکی از پرکارترین سریال سازان بوده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۸    
روند صعودی بازار رمزارزهای دیجیتال ادامه دارد و ارزش بیت کوین، محبوب ترین توکن از مرز 57 هزار دلار گذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، تاکید کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
یکی از دلایل افزایش قیمت دلار در روز های اخیر، سفر های خارجی در انتهای سال و افزایش تقاضای ارز است که بانک مرکزی برای مدیریت بازار به سهمیه ارز را دو برابر کرده، اما اثرات این اقدام چیست؟
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رنو در نمایشگاه خودروی ژنو از R 5 برقی جدید خود رونمایی کرد که مستقیماً از پرفروش ترین مدل سال 1972 خود الهام گرفته شده و این خودروساز فرانسوی امیدوار است فروش خودرو های الکتریکی خود را افزایش دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۳    
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: برای آخرین بار فرصتی برای ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی سال 1403 درنظر گرفته شده است و داوطلبان می توانند از شنبه 12 اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۸    
پزشکی که کارش در ورزش را با ریاست فدراسیون ورزش های ناشنوایان آغاز کرد در ادامه پیشرفت های چشمگیری داشت و با حضور در تالار مشاهیر فیلا به یکی از افتخارات کشتی ایران در دنیا تبدیل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی دولت از استقبال گسترده مردم از کالابرگ الکترونیکی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
فدراسیون والیبال ایران با مائوریسیو موتا پائز برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 به توافق رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۹    
چه تماشاگران سپاهان تایید بکنند و چه تایید نکنند و همین طور بازیکنان تیم سپاهان باید گفت این تیم وارد بحران شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل حقوق دستمزد را نه دولت و نه وزارت کار مشخص نمی کند شورای عالی کار که متشکل از نمایندگانی از جامعه کارگری، کارفرمایی و سه نمایندگان دولت است ، مشخص می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
محمد نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران حال صنعت داروی کشور را بد دانست و اعلام کرد که در صورت تداوم این رویه با کمبود دارو روبه رو خواهیم شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۴    
غلامعلی حدادعادل همه کاره شورای ائتلاف اصولگرایان روز گذشته در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سایر لیست های انتخاباتی چیست، در یک توهین آشکار اظهار داشت:"همیشه در کنار چنار ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
بالاخره انتظار ها پایان یافت و از سرمربی جدید تیم ملی والیبال رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
نایب رئیس اتاق بازگانی ایران و قطر گفت: درآمد قطر در دو دهه گذشته 1500 میلیارد دلار بوده، اما در ایران با توجه به تحریم ها هیچ طرح توسعه ای نداشته و نتوانستیم از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم و حتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: امروز واریز عیدی 2 میلیون و 500 هزار تومانی بازنشستگان به حساب شان آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حدادعادل گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 16، چگونگی فعالیت جبهه های سیاسی را در تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
در صد و چهل و پنجمین روز جنگ در میان مذاکرات پیچیده برای آتش بس، گروه های مقاومت فلسطین در حال نبرد های شدید با ارتش اشغالگر در جبهه های جنگ در نوار غزه هستند و هواپیما های اشغالگران حملات شدیدی را ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۰    
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از انفجار عامل تروریستی در حین انجام عملیات در پاسگاه محمدان شهرستان بمپور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی برای امروز در بیشتر مناطق کشور به جز شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی و اعلام کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۳    
یک کارشناس اقتصادی گفت:اوراق مرابحه با افزایش 10 درصدی به 48 درصد رسیده و این به معنای تعمیق رکود در بازار ها و بحران صندوق های با درآمد ها ثابت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر امروز با انجام 5 بازی به پایان می رسد که مصاف ذوب آهن و پرسپولیس از حساسیت بالایی برخوردار است که شکست سرخ ها می تواند استقلال را بیشتر از گذشته خوشحال کند.
  • ۱