پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1393 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 30 دی 1393 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1393 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز، با بیان اینکه راه های دسترسی به حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) باید توسعه داده شود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برپایی هفت سین فاطمی همزمان با تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی انتقال پیام های انقلاب اسلامی باید محور کار مجریان و متولیان این امر بوده و درگیر کارهای کلیشه ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان شمالی در آستانه آغاز سال نو پیام تبریک صادر و برای آحاد مردم سالی پر بار، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای مردم آرزو کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
بزرگترین صحن شیعی جنوب کشور برای حضور زائران آماده حضور زائران می شود، این صحن که به نام امام خمینی (ره) مزین شده است جزئی از طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است که فردا شب همزمان با تحویل سال نو ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کارهای فرهنگ و ارشاد اسلامی در آرامش روانی مردم تاثیرگذار است، افزود: باید ظرافت، اهمیت کار، تکثر ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست از حمایت برخی از تار و تمبک هایی که خلاف شئونات اسلامی می زنند، برحذر باشد و در این زمینه ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش از آماده سازی و تجهیز 50 مسجد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: شهرستان آستانه اشرفیه یکی از شهرهای تاریخی و کهن گیلان است که سالانه به دلیل وجود بارگاه ملکوتی سیدجلال الدین اشرف پذیرایی مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور وجهان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه همه جاده های استان بوشهر تحت نظارت پلیس هستند گفت: تردد وسایط سنگین در ایام نوروز در محور گناوه و دیلم ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان با توجه به ظرفیتی که در زمینه کارهای فرهنگی دارد دارای بقاع متبرکه شاخصی است ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان :شهرستان رودبار یکی دیگر از شهرستان های زیبایی گیلان است که به شهر باغ های زیتون در کشور معروف است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار بوشهر گفت: سند آمایش سرزمین استان بوشهر تدوین می شود که در این راستا از نظرات نخبگان و صاحب نظران استفاده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: 21 مدرسه و یک خانه معلم تالش آماده اسکان مسافران نوروزی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برپایی سفره های هفت سین فاطمی در همه امزاده های استان بوشهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: گیلان به عنوان یکی از استان های هدف گردشگری کشور با آثار طبیعی و تاریخی یکی از مناطقی است که همه ساله شاهد حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی در آن هستیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:توقعی که از اداره اوقاف به عنوان متولی بقاع متبرکه می رود این است که مدیریت صحیح و اصولی در زمینه برنامه ها و طرح های اجرایی در بقاع ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گلستان از مخالفت اداره کل محیط زیست استان مازندران درخصوص بازدید مسافران نوروزی استان گلستان از جزیره آشوراده انتقاد کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مراجعه یک هزار و 200 مسافر از (25 تا 27 اسفند) به کمپ های نوروزی ایجاد شده در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه برای رفاه مسافران نوروزی باید تلاش شود، گفت: احساس مسئولیت مسئولان استانی برای مسافران نوروزی باید قابل درک و ملموس باشد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ابزارهای فرهنگی فراوانی در این استان وجود دارد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان: نوروزی خوانی نوعی خبررسانی و آگاه سازی مردم از فرارسیدن بهار و نوروز باستانی و عید ملی ایران است که از دیرباز به عنوان مراسم پیش از نوروز در گیلان شناخته شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری شبستان : رئیس جمهور افغانستان گروگان گیری 30 شیعه هزاره در این کشور را توطئه ای در جهت جنگ روانی در این کشور خواند .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: آیت الله سیفی گفت: مردم در ایام نوروز اعمال حسنه ای مانند صله رحم، رسیدگی به نیازمندان و .. ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران با همدلی خود نقش ارزنده ای در سازندگی شهر ایفا می کنند گفت: عدالت محوری در شهرو محلات رکن اصلی کار خبرنگاران است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۷    
خبرگزاری شبستان: نماز همچون بهار، انسان را از حجاب غفلت و زمستان گناه و ظلمت نجات می دهد و باران رحمت الهی را در وجود آدمی جاری می سازد و همة سیاهی ها و ظلمات را می شوید و طراوتی دوباره به قلب آدمی ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۷    
خبرگزاری شبستان: برخی تبلیغات سوء می کنند و اسلام را مخالف سرگرمی های سالم و مشروع جلوه می دهند در حالی که اسلام درباره سرگرمی های سالم و صحیح نه تنها مخالفتی ندارد بلکه مؤید آن نیز هست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۷    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به طرح نوروزی آرامش بهاری از برگزاری ویژه مراسم تحویل سال نو در 1665 امامزاده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان:مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از خدمت رسانی دو هزار تاکسی برای مسافران و زائران نوروزی در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان از برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در مسجد جامع گلشن خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از امادگی استان بوشهر برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه شاخص قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه رسانه نقش ارزنده ای در توسعه و آبادانی شهرها و محلات دارند گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردمند ودر واقعد آموزگاران جامعه هستند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
خبرگزاری شبستان : سرپرست پلیس راه استان سمنان از ترافیک نیمه سنگین محور تهران مشهد درمحدوده این استان طی 24 ساعته گذشته خبردادوگفت: رانندگان وسایل نقلیه بادقت ورعایت قوانین رانندگی کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
خبرگزاری شبستان: استان زیبا و چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد با طبیعتی بکر و شمالی در جنوب کشور، آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
خبرگزاری شبستان: عید نوروز فرصتی است که ایرانیان از آن برای صله رحم استفاده می کنند و این عمل بر اساس احادیث گناهان را پاک و انسان را نزد پروردگار محبوب می کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان:مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز 94 و برای نخستین بار در استان سمنان، نرم افزار گردشگری استان ویژه تلفن های همراه ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری، از برگزاری مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه درسراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری شبستان: همزمان با آخرین روزکاری در سال 93 جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان دهلران با حضور در محل یادمان شرهانی با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق نمودند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان گفت: در مقابل کسانی که به دنبال تقویت فرهنگ تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی هستند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری شبستان: ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: ترویج فرهنگ زیارت و فرهنگ غنی وقف از رویکردهای اصلی طرح نشاط معنوی به شمار می آید.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری شبستان: معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه های اجتماعی در استان سمنان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبدانان از توزیع یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
خبرگزاری شبستان: فرماندار مهران، گفت: برای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی که قصد مسافرت به این شهرستان را دارند، 30 محل اسکان در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: در راستای اطلاع رسانی و کمک به شناسایی نقاط گردشگری به شهروندان و مسافران استان، حوزه برنامه ریزی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اقدام به طراحی و اجرای سامانه سفر پورتال کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان از توزیع جانمایی امامزاده های گلستان بر روی 10هزار نقشه برای مسافران و زائران نوروزی در ورودی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) قالهر از اجرای برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در کانون قالهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 350 مبلغ در ایام فاطمیه در نقاط شهری و روستایی استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ایام نوروز دارای سنت های پسندیده بسیاری است اما آنچه مهم است حفظ حرمت ایام فاطمیه است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با صدور پیام تبریک نوروزی، سال 94را سال معرفی الگوهای شهید از استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خوانش نمایشنامه های مذهبی درچهارمحال وبختیاری برگزارمی شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری شبستان: یک فروند پهباد آمریکایی در شمال غرب سوریه توسط نیروی هوایی این کشور ساقط شد . این در حالی است که آمریکایی ها هنوز اظهار نظرقطعی در خصوص این رویداد نکرده اند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
خبرگزاری شبستان: استاندار البرز با تبریک فرارسیدن ایام نوروز و تسلیت ایام فاطمیه گفت: مساجد بهترین مکان برای حفظ دیانت، رشد و بالندگی اجتماعی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
خبرگزاری شبستان: امامزاده عباس(علیه السلام) ساری همزمان با آغاز سال 1394میزبان زائران و تسبیح گویان بهار است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از تجلیل خبرگزاری ها و پایگاه های خبری برتر فعال در ایام نوروز 94 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی در زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: رییس ستاد عتبات عالیات مازندران از کمک بیش از 30 میلیارد ریال وجه نقدی و غیر نقدی در 11 ماه گذشته توسط مردم عاشق ائمه اطهار(علیهم السلام) این استان به این ستاد خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: کارشناس برنامه سلام زائر گفت: طبق آمار و اطلاعات جمع آوری شده، شبکه های مجازی تلفن همراه عامل اصلی 60 درصد طلاق های یکسال گذشته کشور بوده اند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا گفت: در سال 93 به 293 نوعروس تحت حمایت این نهاد بیش از 21 میلیارد ریال برای کمک هزینه جهیزیه اختصاص داده شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان:شهردار اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سال 1394 اظهارامیدواری کرد:در سایه توجهات بانوی اسلام همواره از مزید توفیقات برای خدمت در جهت رشد و شکوفایی اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: در آستانه عید نوروز زمین های حاشیه تالاب استیل بندر آستارا برای استقبال از میهمانان نوروزی توسط جمعی از دوستداران محیط زیست پاکسازی شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال وبختیاری با جاذبه های گردشگری متنوع وزیبا به استقبال از مهمانان نوروزی می رود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
خبرگزاری شبستان:پس از 10 روز سکوت خبری در خصوص رئیس جمهور روسیه بلاخره وی در میان دوربین ها ظاهر شد . پوتین در سالگرد الحاق کریمه به خاک فدراسیون روسیه گفت : وظیفه ماست که حقوق روس تبارها دفاع کنیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از امروز پنجشنبه 28 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ماه در 2326 امامزاده کشور ادامه دارد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از مشارکت 5 هزار روحانی در اجرای طرح "آرامش بهاری" و برگزاری سوگواره "یاس نبوی" خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری شبستان: یک جامعه شناس گفت: برخی از خانواده ها تحت تأثیر فریب برنامه های شبکه های اجتماعی دچار افکار و اندیشه های انحرافی می شوند که باعث فروپاشی نظام خانواده می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری شبستان: اگر انسان پویا شود و در زمینه، نه زمین حرکت کند و از مدار قلب خویش قلب جهان امکان را قبله قرار دهد و مهاجرت از نقص به کمال و از عیب به سلامت را آغاز کند آن گاه به بلوغ عقلی و علمی می ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
یکی از نمایندگان پارلمان سوریه به ارتباط میان پیشرفتهای حاصل شده در مذاکرات هسته ایران و دستاوردهای ارتش سوریه در جبهه های مختلف با مواضع وزیر خارجه آمریکا در قبال دمشق و ضرورت نقش بشار اسد در راهکار ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری شبستان: نوروز عیدی ماندگار در بین ایرانیان است، تعطیلات نوروزی، مسافرت و سیر و سفر، صله رحم، پوشیدن لباسهای نو و زیبا، خانه تکانی، آشتی افراد قهر با یکدیگر و.. ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه شادی و عزاداری در اعیاد و ایام شهادت خاندان عصمت و طهارت به خودی خود در میان مردم رواج دارد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مستند دلباختگان کاری از مرکز سیمای زنجان نوروز امسال میهمان خانه های مردم استان زنجان می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان: فرقه وهابیت در حال حاضر توحید را به اسارت گرفته و با دو حربه شرک و بدعت دیگر مسلمانان و بلکه قسمت اعظم امت پیامبر (ص) را بدعت گذار و مشرک معرفی می کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کردستان از آماده سازی و تجهیز 70 واحد نمازخانه بین راهی برای رفاه حال مسافران نوروزی در ایام تعطیلات خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: تدوین سند جامع گردشگری باید اولویت سال94 در بحث گردشگری باشد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
خبرگزاری شبستان: شهردار کرج در آستانه نوروز 94، تعدادی مدیران شهری را جا به جا یا تغییر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشستی با ائمه جمعه استان در خصوص انتخابات سال آینده گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
خبرگزاری شبستان : در بمباران مواع تروریستهای تکفیری در شمال غرب پکستان 34 تروریست به هلاکت رسیدند .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری شبستان : آل سعود در دهه های اخیر بدون به خواسته های مردم یمن، عرصه جولان مهره های سیاسی خود را در این کشور زمینه سازی کرده و به آنان مشروعیت بخشیده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری شبستان:حادثه موزه باردو در پایتخت تونس، کشوری که از ثبات نسبی برخوردار است و به توریسم به عنوان یک منبع درآمد زایی برای حل مشکلات خود می نگرد قابل تامل است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از حضور مبلغان اعزامی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی(س) سال 94 در استان همدان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۹    
خبرگزاری شبستان:معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از رشد 20 درصدی کمک های مردمی استان اصفهان در شور نیکوکاری 93 اشاره و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری شبستان: محقق و پژوهشگر طب اسلامی گفت: مزاج انسان در هر دوره در مقاطع مختلف سنی امکان تغییر دارد و می تواند با استفاده از تغذیه مناسب مزاج خود را به گرمی و یا سردی تغییر دهند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۸    
خبرگزاری شبستان: فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: مجموع جراحات، فوتی و خسارتی در سال جاری3 درصد کاهش و تصادفات فوتی نیز 38 درصد کاهش داشته است.