یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۰May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 مهر 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۱    
بازار خرید و فروش سکه و طلا کاهش اندک قیمت طلا و سکه را تجربه می کند در حالی که قیمت سکه تمام قبل از آغاز التهابات ناشی از افزایش قیمت دلار قریب به 2 میلیون تومان معامله می شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
نشست هم اندیشی درباره بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در موسسه خانه کتاب برگزار شد و در آن درباره تجربه های مدیران پیشین هفته کتاب بحث و گفت و گو شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن تاکید بر توجه به مطالبات جوانان و جامعه اسلامی که از وظایف حوزه است عنایت انتشارات حوزوی به مطالبات رهبری را در نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی موجود دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
جایگاه خشت در معماری دیروز، امروز و فردا دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 15 در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
خانه هنرمندان ایران عصر روز جمعه 6 مهر به طور همزمان میزبان چهار نمایشگاه عنصر پنجم ٬ قاب تجلی ٬ نمایشگاه برگزیده پوسترهای تصویرگری و کیمیای خاک شد. این نمایشگاه ها تا 17 مهرماه ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: امسال بیش از 4 میلیارد و 950 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده که از این مبلغ 85 درصد در امور محرومان و 15 درصد نیز در امر ساخت پروژه های عمرانی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهوری برای دومین بار یکی از آثار باستانی ایرانی که از کشور دورمانده بود را از آمریکا به ایران بازگرداند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۱    
ابراهیم داروغه زاده، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی پس از انتخاب مجدد به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر به پرسش هایی درباره جشنواره و همچنین ادامه پخش سریال ممنوعه پاسخ داده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه نگاه مسئولان برای رفع مشکلات کشور به بیگانگان نباشد تاکید کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع و بدون توجه به جایگاه و نسبت افراد انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۹    
بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم و همچنین بررسی سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۱:۱۰    
با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، 17 طرح بهداشتی درمانی در هفت شهر خوزستان به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۷    
دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان با برتری شش بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۹    
امام جمعه کرمان تصریح کرد: حرکت مخلصانه حضرت زینب (سلام الله علیها) و اسرای کربلا با عقبه ی اخلاصی که امام حسین علیه السلام داشتند، اسلام را برای همیشه بیمه کرد و اگر پیام رسانی بانوی کربلا نبود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه دراین چهل سال امکان مبارزه با ابرقدرت ها را ثابت کردیم وهیبت پوشالی امریکا را درهم شکستیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، 43 شهید روحانی شیعه و اهل سنت تقدیم انقلاب کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۷    
خطیب نماز جمعه سنگر با بیان اینکه در ادامه دفاع از مکتب عاشورایی، یزیدیان زمان دوست دارند بر اهل مقاومت چیره شوند، گفت: هر کس در هر کجای دنیا از ما استغاثه کند او را یاری می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه آذرشهر با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنرانی با صلابت و شجاعانه رییس جمهور در سازمان ملل در شأن مردم ایران بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خواستار رسیدگی به مسائل گرانی، احتکار و مبارزه با مفاسد اقتصادی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) چهارشنبه هفته آینده(11 مهر) در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه بجنورد با اشاره به آیه ای از قرآن مبنی بر اینکه جامعه ای که نظام اقتصادی آن مختل شود در معرض خودکشی جمعی است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۱    
امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است اظهار کرد: دشمن نمی تواند علیه ایران اسلامی اقدامی کند پس ایجاد ناامنی در کشور را در دستور دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بخشی از سلامت جامعه بسته به سلامت اقتصاد است؛ افزود: گزاره های متعدد دینی بر این امر مهم تأکید دارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۱    
امام جمعه خوی گفت: حادثه ترور کور اهواز یک پیش برنامه برای حضور ترامپ در شورای امنیت بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه رشت اظهار کرد: افزایش قیمت و نبود کالا برای مردم قابل تحمل نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تقدیر از سخنان اخیر دکتر روحانی در صحن سازمان بین الملل و ضرورت ساماندهی وضعیت بازار طلا و ارز ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه شهر لیکک گفت: گران فروشی، کم فروشی و احتکار بیش از آنکه نشانه بی تدبیری مسئولان و وزارت خانه ها باشد، نشان از بداخلاقی عده ای در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دیگر برای مردم قابل تحمل نیست که دائما خبرهای اختلاس و خروج آنها از کشور را بشنوند و قوه قضائیه باید در جهت حقوق عامه بیش از پیش و با حساسیت بیشتر اقدام کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
امام جمعه موقت گچساران با اشاره جنایت تروریستی در شهر اهواز، گفت: علت این جنایات که ایادی استکبار انجام می دهند، ترس از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به عربستان سعودی و امارات گفت: دست از شرارت و توطئه بردارید، شما شکست پذیر هستید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
ستاد مدیریت بحران شهرستان های غرب گیلان در راستای سیلاب از آمادگی کامل برخوردارند و در سیل روز گذشته بیش از 50 واحد مسکونی و تجاری صومعه سرا دچار خسارت شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۲    
قاچاق بنزین در سیستان و بلوچستان و عدم نظارت دستگاه های مرتبط بر مرز دادِ امام جمعه زاهدان را در آورد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه موقت بیرجند به جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت: تربیت و بلوغ سیاسی از ضرورت های مهم جامعه اسلامی است چرا که آنچه موجب شد فاطمیه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: پیام شهدای حادثه تروریستی اهواز به ملت ایران، اتحاد، برادری، وحدت و حمایت از کیان جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض از ولایت و مقام معظم رهبری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه این نظام برای مقابله با بی دینی و حرامی ایجاد شد، گفت: هیچ کس در برابر وضعیت اقتصادی امروز کشور احساس مسئولیت نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۲    
امام جمعه شهر چوار، گفت: اقتدار و استقامت ایران اسلامی، پیام روشن رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل متحد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۰    
امام جمعه موقت زنجان به شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام مردم مانع از پیروزی دشمن در جنگ اقتصادی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
امام جماعت مسجد داودقلی زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از دستاوردهای خادمین این مسجد از دیروز 5 مهر به مدت یک هفته در محل مسجد داودقلی زنجان دایر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو مبنی بر این که ایران در منطقه ای از تهران یک تأسیسات جدید سری اتمی دارد در توئیتی نوشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص ادعاهای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این یک نمایش جدید از سوی مقامات رژیم غاصب اسرائیل است که اگر چه ارزش پرداختن ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در نیویورک با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی و همچنین وزیر خارجه سوئد دیدار و رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۳    
فرمانده قرارگاه سری نصرت و کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: حملات تروریستی در هر نقطه از جهان موجب انسجام مردمی و تقویت اتحاد ملی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۳    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان و هلاکت و زخمی شدن 6 تروریست خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
نخست وزیر اسرائیل که هر ساله سعی دارد با نشان دادن عکس یا طرحی از اقدامات محرمانه ایران در سازمان ملل پرده بردارد، شب گذشته نیز با نشان دادن عکسی گفت:ایران تاسیسات مخفیانه هسته ای در تهران دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۳    
شیعیان بحرین و عربستان با اوج گیری خیزش مردمی در منطقه در سال 2011 به دنبال تحقق دمکراسی در این کشورها به پاخواستند، اما با سرکوب مردمی از سوی آل خلیفه و آل سعود روبه رو شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به حادثه مسمومیت براثر مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۲    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ترس برخی سیاسیون ما را زمین زده است وگرنه دشمن ما آمریکا بسیار ضعیف است و جای تعجب دارد که انسان با دشمنی ضعیف تر از خود مذاکره کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۵۰    
کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد الغدیر اهواز، از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور به عنوان کانون برتر استان خوزستان در طرح اوقات فراغت سال 97 انتخاب شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۵۰    
دبیر یادواره سرداران شهید خراسان جنوبی گفت: یادواره سرداران شهید خراسان جنوبی مقیم مشهد 14 آذر قبل از برگزاری کنگره اصلی در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد از ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۱:۲۰    
امام جمعه دزفول، یکی از اهداف امام سجاد (ع) در مبانی اعتقادی صحیفه سجادیه را تبیین مساله امامت و ولایت در حکومت دینی دانست و گفت: این مساله یکی از اساسی ترین مبانی اعتقادی شیعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۰    
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 81 زرهی استان کرمانشاه، با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، گفت:نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس ...