دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 3 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 4 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 6 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 7 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 8 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 9 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 10 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 11 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 12 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 13 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 14 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 15 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 16 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 17 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 18 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 19 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 21 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 22 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 24 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 25 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 26 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 27 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 28 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 29 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به آغاز فعالیت سرویس مدارس در شهر، به نظارت دقیق تر و بهتر بر سرویس دهی دانش آموزان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۷    
وزارت نفت جوابیه جدیدی به اظهارات نماینده مجلس منتشر کرده که کل گفته های او را زیر سوال می برد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اکران طرح های فرهنگی متناسب با ایام محرم در برخی از مساجد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با سفر به شهرستان آران و بیدگل در آئین های عزاداری این شهرستان حضور یافت .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۶    
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، گفت: بر اساس ارزیابی هیأت نظارت بر عملکرد اقامه نماز در ادارات و دستگاه های اجرایی، اقامه نماز جماعت در برخی ادارات خراسان شمالی رضایت بخش نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با اشاره به وجود 85 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف، گفت: توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و تخصصی در دستور کار دانشگاه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۹    
همزمان با هفته دفاع مقدس شهردار زنجان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۴    
معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با صدور مجوز یک دو هفته نامه و یک پایگاه خبری از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، شمار رسانه های دارای مجوز این استان به 27 رسانه رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۰    
محمدعلی افشانی شهردار تهران، امروز ( سه شنبه 3 مهر ) برای ارائه برنامه پنج ساله سوم و همچنین گزارش عملکرد یک ساله شهرداری در صحن شورا حضور می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۴    
فرماندار آران و بیدگل گفت: در حال حاضر 12 موکب عزاداری اربعین در شهرستان آران و بیدگل دارای مجوز هستند که خدمات شایسته ای را به زائران اربعین حسینی در عراق ارائه می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹    
جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس (31شهریور لغایت 6مهر ماه) در سطح ورودی غربی پایتخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۳    
برنامه های سخنرانی و عزاداری به صورت هر روزه در دهه دوم و سوم محرم در امامزاده روح الله (ع) برگزار می شود همچنین افتتاحیه کلاس های مداحی برای نوجوانان با حضور مادحان معروف کشور درآستان امامزاده روح ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۱    
شبکه های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی را روی آنتن می برند، اما ماجرای ناامیدکننده، تکرار فیلم و سریال های قدیمی در مناسبت هاست که همچنان مخاطب را آزار می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر، گفت: شهادت طلبی شاخصه مهم ومشترک رزمندگان دفاع مقدس وشهدا کربلا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۱    
استاندار قزوین گفت: باید تلاش کرد عوامل روانی و شرایط ذهنی که باعث گرایش به اعتیاد می شود را شناسایی کرد و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۷    
یک استاد دانشگاه گفت: روحانی باید با یک شاخه زیتون به نیویورک برود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۸    
شبکه استانی صدا و سیمای مرکز گیلان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با تهیه و پخش ویژه برنامه هایی یاد و خاطره دلاورمردیهای هشت سال جنگ تحمیلی را زنده نگه می دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی محمدرضا کریمی صارمی را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رقیه کریمی در جشنواره ی سیده خوله در شهر بعلبک لبنان حائز رتبه سوم در بخش داستان شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۸    
پویش لبخند مهر با هدف تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در مناطق کم برخوردار از سوی سازمان بهزیستی آغاز و تا 19 مهرماه ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۸    
چندرسانه ای 1397/7/1 - 11:01 729139 نماهنگ شهادت امام سجاد (ع) به صدای محمود کریمی دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
فیلم های سینمایی اسکی باز و بیست و یک روز بعد در جشنواره بین المللی فیلم کودک یونیورسال ترکیه به نمایش درمی آیند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۸    
شب شعر عاشورایی رندان تشنه لب با حضور جمعی از شاعران برجسته طنزپرداز و آیینی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۸    
پوستر چهارمین جشنواره ی ملی اسباب بازی کانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد که تکه ای از یک جورچین (پازل) است طراحی و منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۸    
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز و تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان، خواستار شناسایی عاملان حادثه و برخورد قاطع با دنباله های آن ها شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶    
موقتی بودن کار، یکی از مهمترین عواملی بوده که در دو سال گذشته موجب بیکاری شاغلان شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶    
استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی نفت کش ها، کشتی ها و شناورها توسط سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۱    
استاندار ایلام گفت: مصادیق کالای قاچاق در استان با حضور کارشناسان دستگاههای مرتبط در کمیته ای مشخص و بومی سازی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۱    
نام نویسی مرحله جدید دوره تربیت مربی برای مراکز مهد قرآن شکوفه ها و پیش دبستانی از سوی مهد قرآن استان تهران برای ترم پاییز آغازشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۱    
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در آستانه شروع ثبت نام از زائرین اربعین حسینی (علیه السلام)، دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند مستقر خواهد شد تا شروع ویزای زائرین با سرعت بیشتری انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۱    
فرجیان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران از برنامه ریزی و انجام مجموعه اقدامات در راستای ساماندهی کالبدی مساجد به عنوان الگوهای شاخص معماری ایرانی - اسلامی در پایتخت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان 10 درصد از جامعه معتادان را تشکیل می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی اقدام تروریستی در اهواز را محکوم کرد و از مسئولان در عرصه های مرتبط خواست پاسخ لازم و کوبنده به این جنایت فجیع را در دستور کار قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۹    
کیهان نوشت: عبدالخالق عبدالله مشاور سیاسی ولیعهد امارات در واکنش به حمله تروریستی دیروز اهواز نوشته است حمله به یک هدف نظامی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۹    
رئیس قوه قضائیه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه دستور داد سریع و قاطع به این موضوع رسیدگی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست های اصولی و انسانی خود در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم می کوشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید به خاطر وقوع حادثه تروریستی در اهواز ناراحت و داغدار است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۴    
دادستان کل کشور، ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز، اعلام کرد: تمام وابستگان به این گروهک جنایتکار و تروریست به عنوان باغی و محارب به دادگاه های انقلاب اسلامی معرفی شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۶    
رئیس قوه قضائیه، در پیامی اعلام کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در جهت شناسایی سرشاخه های حادثه تروریستی اهواز به کار برند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی در واکنش به حادثه تروریستی اهواز، اعلام کرد: ملت ایران شهادت را افتخار خود می داند و اینگونه اقدامات هیچ گونه خللی در اراده راسخ آنها نخواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
وزیر کشور، در پیامی اعلام کرد: اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش، پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور، با تسلیت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، اعلام کرد: سرانجام خشونت و تروریسم کور، رسوایی منطقه ای و جهانی آتش افروزان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۵    
به دنبال به شهادت رسیدن 25 نفر از مردم و نیروهای مسلح در اهواز، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، با صدور بیانیه ای مشترک، دوشنبه (2 مهر) را عزای عمومی اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تلخ و تأسفبار امروز اهواز تأکید کردند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
همزمان با فرارسیدن سومین روز از شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گذری تاریخی بر روز سوم شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش خواهیم داشت تا اطلاعات بیشتری از قبیله ای که پیکرهای شهدای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
همزمان با سومین روز از شهادت امام حسین (ع)، هیات های عزاداری مناطق شرق و جنوب شرق تهران طبق رسم هرسال، به یاد علمدار کربلا حضرت عباس (ع) علم ها و بیرق ها را با نوحه خوانی به دوش کشیدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۴    
مسیرهای برگزاری سی و سومین دوره تور بین المللی ایران – آذربایجان اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۸    
حجت الاسلام شهاب مرادی با بیان اینکه حضرت زینب(س) دارای یک عقل کامل و سالم بود و از این رو توانست قیام عاشورا را حفظ کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۹    
رئیس امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی ساعات کار موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان شرقی در شش ماهه دوم سال 97 را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۱    
نوبخت معاون رئیس جمهور و قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، امروز در پی شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی اهواز پیام های تسلیتی صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
رهبر معظم انقلاب، در پی حادثه تروریستی امروز صبح در اهواز پیام تسلیتی صادر و تاکید کردند: دستگاه های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله های جنایتکاران را تعقیب و آنان را به سرپنجه قضائی کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
استاندار خوزستان، اظهار داشت: تروریست ها و همه کسانی که برای ایران خواب های بد دیده اند، تاکنون خواب هایشان تعبیر نشده و نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه زاهدان گفت: دفاع مقدس تنها حمله وحشیانه رژیم بعثی به ایران نبود بلکه تابلوی تمام نمای دشمنی استکبار جهانی نسبت به ملت ایران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
مسجد فاطمه الزهرا (ع) و مرکز تحقیقات اسلامی در سنگال افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حادثه کور تروریستی تکفیری ها و مزدوران آمریکا و صهیونیست و آل سعود در اهواز نشانه یأس و زبونی و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب و ایران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۴    
جلسه آموزش عمومی قرآن کریم در مساجد امامزاده زید (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۴    
آغاز دروس خارج آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم و اجرای طرح محله مسجدمحور در 27 مسجد استان قم، از مهم ترین اخبار حوزه مسجد در روز 31 شهریورماه 97 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۴    
در روز عاشورای حسینی (ع) تدابیر امنیتی در اطراف مسجد راس الحسین (ع) قاهره اتخاذ شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۴    
کارمندان تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می توانند با تاخیر (تا ساعت 9) در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
وزیر آموزش و پرورش شایعه هایی که پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان در فضای مجازی مطرح است را تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان معامله سیاسی وجود ندارد و آخرت خود را برای دنیا نمی فروشم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
افزایش 14.7 درصدی تورم 5 ماهه امسال، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، دست پُر ایران در سازمان ملل، کاهش 45 درصدی معاملات مسکن در تهران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز، تاکنون 25 نفر شهید و بالغ بر 69 نفر مجروح شدند. رییس جمهور به دستگاه های امنیتی جهت پیگیری حادثه دستورات لازم را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل بمنظور تحلیل مهمترین تحولات منطقه، امشب به برنامه نگاه یک می آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
اداره کل رسانه های داخلی برای توسعه رسانه ها در فضای مجازی با حداقل هزینه، تسهیلاتی را ایجاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: سلسله برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در ایران و 26 کشور جهان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۴    
حیدری ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی صبح امروز در شهر اهواز گفت: تمام مرزهای خوزستان باز است و تردد مردم به صورت عادی جریان دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان که رییس جمهوری را در سفر به نیویورک همراهی می کند در طول اقامتش در این شهر در دو اجلاس بسیار مهم شرکت خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۴    
جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در دبستان 9 دی شیراز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۴    
این روزها عراق در تب و تاب انتخاب نامزد ریاست جمهوری است و یکی از شانس های این پست سیاستمدار کرد عراق برهم صالح است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۴    
شیعیان عربستان حتی در برنامه اصلاحات ولیعهد نیز همچنان مورد آزار و تبعیض قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران طی دو روز آینده در شهرهای مختلف کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۲    
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه باشکوه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مقامات عالی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس جمهوری یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به مجلس شواری اسلامی ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
در مبارزه با خرافات شجاع باشید... امروز شما ببینید مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) و ارتباط با غیب، با شکل های مختلف در جامعه دارند، کار می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
رییس جمهور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح در تماسی تلفنی با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و غلامرضا شریعتی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 68 هزار دانش آموز پایه اولی در کلاس درس حاضر شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
امام جمعه شیراز، مراسم پیاده روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی نظیر برای ملت های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
آل هاشم گفت: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در بین مردم و اعتقادات منبعث از نهضت عاشورایی ملت ایران جایی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، از برگزاری سلسله نشست های در محضر صحیفه سجادیه در اهواز خبر داد و اظهار داشت: این نشست ها از 1 تا 12 مهرماه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید از خود سئوال کنیم که چرا این چنین عمل کردیم که ضعفی در برابر چشمان دشمن از خودمان نشان دهیم؟ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
جلسه هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی احمد بن موسی (ع) در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام حسن روحانی برای پنجمین سال متوالی فردا به منظور حضور در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل تهران به مقصد نیویورک ترک خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ازمون استخدامی داریم گفت:حق شغل فرهنگیانی که 6 ساعت حق التدریس دارند 25 درصد افزایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
آمریکا در حال اعمال فشار سیاسی به تولیدکنندگان نفت برای عدم افزایش قیمت نفت بعد از کاهش صادرات ایران است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
امیر سرتیپ میرزایی گفت: امروز با گذشت بیش از 38 سال از رویدار تاریخ ساز دفاع مقدس، همچنان وحدت، تعامل و هم افزایی همه جانبه در کشور موج می زند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
نائب رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه نبود استراتژی بلند مدت یکی از چالش های پیش روی برای صادرات است، گفت: ارزش افزوده محصول انجیر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد هفته غرور آفرین دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان به حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵    
مراسم سوگواری دهه دوم ماه محرم در برخی از مساجد تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از برگزاری یادواره 29 تن از شهدای زن این استان بمناسبت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه دوم مهرماه ساعت 14و 30دقیقه در قائمشهر خبر داد .
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
دو طرف روسی و ترکیه در اجلاس سوچی یک توافقنامه 10 گانه ای را به امضا رسید که یکی از مهمترین بندهای ایجاد منطقه عاری ازسلاح در استان ادلب در شمال سوریه بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس را، هفته جانفشانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: امروز این مردم ایستادگی خواهند کرد تا این انقلاب با اقتدار و قدرت به جلو حرکت کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
نوبخت از آمادگی کامل این ناوگان برای ارائه خدمات حداکثری در آغاز سال تحصیلی 98-97 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهریِ شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز آماده واگذاری طرح ایجاد شبکه متمرکز آبیاری فضای سبز به سرمایه گذار است و بسته سرمایه گذاری این طرح به زودی رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
نوری با بیان اینکه استقلال مقابل نساجی بازی سختی پیش رو دارد، گفت: شفر مربی حرفه ای است اما از زمانی که ساناک دستیار ایشان رفته ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس و پر افتخار ملت در برابر زیاده خواهی ها و جاه طلبی های دشمنان و حامیان مزدور آنها، در حقیقت توان ملی، اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از درس های بزرگ دفاع مقدس افزایش توان مقاومت در برابر استکبار جهانی است، گفت: ملت ایران از تحریم ها فرصتی خواهد ساخت تا به استقلال اقتصادی برسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
مراسم سوگواری دهه دوم ماه محرم در مسجد جامع غدیرخم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت:فرزندان ملت در نیروهای مسلح در سطح کشور این حرکت تروریست ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت و با تمام توان از کیان جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.