جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 3 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 4 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 6 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 7 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 8 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 9 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 10 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 11 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 12 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 13 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 14 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 15 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 16 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 17 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 18 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 19 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 21 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 22 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 24 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 25 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 26 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 27 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 28 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 29 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که این روزها بیش از هرچیز بر شفافیت به عنوان مهمترین دستاورد فعالیت یکساله خود تاکید می کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت114 پروژه کشاورزی، دامداری، آبخیزداری و شیلات در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۹    
فرماندار شهرستان بندرانزلی از افتتاح 136 پروژه عمران شهری و روستایی و طرح اشتغالزایی در هفته دولت امسال خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۷    
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: 600 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره شعر غدیریه بناب واصل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
خانه- موزه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۶    
فیلم سینمایی هزارپا با گذشت هفت هفته از اکران و در اختیار داشتن 184 سالن نمایش به فروش بیش از 30 میلیارد تومان دست یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۶    
مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیما به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۵    
سومین جشنواره رسانه های علوی ویژه تولیدات دیجیتال با اهدافی همچون تشویق و ترغیب هنرمندان به تفکر و خلق آثار نو و جدید پیرامون غدیر به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۵    
در مراسم اختتامیه بخش نواحی دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان برگزیدگان بخش های مختلف موسیقی نواحی معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای 67 برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت در استان خبر داد و گفت: به همین منظور 481 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۳    
رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات ایام تشریق حج تمتع 97 گفت: از روز چهاردهم ذی الحجه کاروان های مدینه بعد، از مکه عازم مدینه شده و حدود 5 شب دراین شهر حضور دارند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۳    
شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهری، همراه با عوامل اجرایی و هنرمندان در آیین افتتاحیه معنوی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور یافته و با حضور در گلستان شهدا به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۳    
خانه موزه مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز سوم شهریور ماه با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی و جمعی از مسئولان کشور افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۱    
وزارت خارجه کشورمان گزاره برگی (FACT SHEET) را در خصوص دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده آمریکا نزد دیوان بین المللی دادگستری لاهه منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۱۱    
روزنامه کیهان در شماره امروز خود در مطلبی از رضا کیانیان هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون انتقاد شدیدی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۵    
امام جمعه رشت گفت: دولت تراز اسلامی باید فساد ستیز، چابک و به دور از اشرافی گری باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۳    
کارگاه آموزشی مقوله های تربیتی درنهج البلاغه ازسری برنامه های آموزشی دومین جشنواره فرهنگی اطاعت و ولایت در روستای نصیرایی شهرستان میناب برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۱    
استاندار مازندران توسعه کارآفرینی و مشاغل خرد را راه اصلی کاهش بیکاری در استان اعلام کرد و گفت: تلاش داریم از سرمایه گذاری در بخشهای مختلف حمایت بعمل آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه موقت شهرستان کرج با تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: تحقق امر به معروف و نهی از منکر مانع آسیب های اجتماعی در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
در ششمین روز از بازی های آسیایی 2018، تیم های ملی کبدی مردان و بانوان ایران توانستند مدال طلا را از آن خود کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۱    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه عید بشریت است، خواستار ورود مردم برای ایجاد وقف هایی مرتبط با فرهنگ غدیر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۱    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه در هفته دولت وظیفه مردم تکریم از دولتمردان است، گفت: مسئولین دولت باید بنشینند و فکرکنند تا مشکلاتی که نتیجه سوء تدبیر خودشان بوده را برطرف نمایند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمترین و نخستین رسالت دولت خدمت کردن به مردم جامعه اسلامی عنوان کردوگفت: این امر در سایه عزم جهادی تحقق می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۱    
امام جمعه قم نسبت به سیاه نمایی دشمن علیه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه اصفهان به پیشرفت های کشور که موجب هراس آمریکا شده است، اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توان دفاعی کشور روز به روز پیشرفت داشته است و دشمن می داند که اگر بخواهد حمله کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار داشت: اگر مسئولین خدا محور باشند و ثروتمندان در خدمت دین قرار بگیرند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۱    
امام جمعه موقت خرم آباد، گفت: مسئولان باید با برای حل مشکلات اقتصادی مردم، صادقانه و قاطعانه با مفاسد اقتصادی برخورد کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب نخورده است، گفت: تروریسم زیر حمایت استکبار جهانی در حال فعالیت است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۹    
در روایتی از امام باقر(ع)آمده است هرکس در مسجد الحرام یک نماز واجب بخواند، خداوند به برکت این نماز همه نمازهایی که خوانده است و تا زمان مرگ می خواند را از او قبول می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۹    
روزهای اخیر شهرستان بروجرد روی مدار زلزله قرار گرفته و مردم این شهرستان هر لحظه را استرس رخداد زلزله می گذرانند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۹    
همزمان با نخستین روز از هفته دولت، گلزار شهدای استان لرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۹    
مرحله دوم سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم از شنبه سوم شهریورماه تا چهارشنبه هفتم شهریورماه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه موقت بجنورد، اعتماد به مردم را به مثابه اعتماد به قدرت خداوند مهم و با ارزش عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان و حاکمان اسلامی به مردم حسن ظن داشته باشند و به آنها اعتماد کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه موقت ساری خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بخشی نگری نمی تواند توسعه استان را رقم بزند و مازندران را باید رامسر تا گلوگاه ببینیم؛ شهر نگر نباشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۹    
شهردار مشهد با اشاره به اینکه آماده افزایش پایگاه های سلامت شهری در تمامی محلات شهر مشهد هستیم، گفت: هدف از ایجاد پایگاههای سلامت شهری حمایت از سلامت شهروندان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۹    
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مردم از عدم نظارت بر قیمت ها و بازار ناراضی هستند، افزود: باید مسئولان ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و اقدامات خود را اطلاع رسانی کنند و اجازه ندهند عده ای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۹    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئولین باید بدانند یکی از مسائل مهم کشور ایجاد پل ارتباطی دائمی و راحت بین مردم و مسئولین است تا مسئولین به صورت لحظه ای از مشکلات مردم باخبر شوند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: این یک واقعیت است اگر تمام امکانات داخلی برای حل مشکلات اقتصادی فراهم شود ولی مدیریتی توانمند و انقلابی وارد میدان نشود بدون تردید مشکلات همچنان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۹    
امام جمعه شهر چوار، گفت: در عصر حاضر ضرورت توجه به مقام رهبری جامعه اسلامی، اوصاف و ویژگی های این مقام و پیروی از دستوارت و فرامین رهبری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پایان سال 14 پایگاه سلامت شهری دیگر افتتاح می شود و مجموع آنها به 20 پایگاه می رسد، گفت:مشهد 2 هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۹    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: عید غدیر روزی است که نعمت تمام و دین کامل شد، در این روز خدا راضی شد و کفار هم مایوس گشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۹    
رئیس هیات فوتبال تربت حیدریه گفت: اردوی انتخابی فستیوال فوتبال استان در تربت حیدریه برگزار شد که فوتبالیست های مدرسه نوین تربت حیدریه در اردوی انتخابی به منظور اعزام به فستیوال فوتبال استان مورد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری تربت حیدریه گفت:نخستین دوره پیشرفته تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در این شهرستان برگزارمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۹    
نان یکی از مهمترین بخش سبد غذایی هر خانوار ایرانی است که نقش مهمی را در روند سلامتی هر کدام از ما انسان ها دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۸    
در آستانه عید سعید غدیر، آیین جشن بزرگ غدیر همراه با ازدواج گل های علوی در روستای سراح بخش احمدی شهرستان حاجی آباد برگزار می شود.