شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 3 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 4 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 6 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 7 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 8 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 9 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 10 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 11 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 12 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 13 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 14 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 15 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 16 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 17 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 18 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 19 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 21 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 22 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 24 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 25 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 26 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 27 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 28 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 29 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۶    
باتوجه به هفته دولت و سفرهای اعضاء دولت به سراسر کشور سید عباس صالحی نیز به عنوان نماینده دولت به استان آذربایجان غربی سفر کرده و پروژه هایی را در این استان افتتاح و از مراکز فرهنگی این استان بازدید ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۸    
مجری طرح سامانه های نوین آبیاری گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در راستای بهینه سازی مصرف آب کشاورزی و تولید پایدار محصولات کشاورزی با حفظ پارامترهای محیط زیست برای بهره وری بیشتر از منابع آب و خاک کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۹    
12 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۶    
مهدی سلطانی سروستانی، بازیگر پرطرفدار این روزهای تلویزیون در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به یکی از شخصیت های این سریال به نکته جالبی اشاره کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۰    
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی این آستان برای اعزام بیش از هزار گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۷    
به مناسبت عید سعید غدیر خم، پویش دانش آموزیِ غدیری شویم در شبکه نهال به راه خواهد افتاد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارزش های اسلامی و هویت ایرانی، اخلاق مداری و انسجام فرهنگی باید با تالیف کتب دانشگاهی به عموم تعمیم داده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۷    
کارگردان سریال دلدادگان در پیج شخصی خود نوشت: دلدادگان یا گوشت قربانی؟ ممنون از شبکه سه که این سریال رو بعنوان زاپاس پذیرفت که هروقت برنامه ورزشی نداشت بخش هایی از کار مارو پخش کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر فرودگاه ایلام، گفت: فرودگاه شهدای ایلام به عنوان یک مرز هوایی در نشریه اطلاعات هوانوردی AIP به طور رسمی ثبت شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال 92 تا کنون و در طول دولت تدبیر و امید بیش از 660 هزار نفر آموزش های مهارتی را در بخش دولتی و آزاد در استان فرا گرفته اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۷    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از تصویب طرح ساماندهی، مبتنی بر حفاظت و صیانت از اراضی و باغات کن در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در آیین تجلیل از ائمه جماعات برتر استان بر وحدت و همدلی همه فعالان مساجد تاکید کرد و این وحدت را موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکی از بزرگترین موانع عدم حاکمیت اسلام بر جهان را انحراف از غدیر است این انحراف حاصل نفوذی کسانی بود که در ظاهر با اسلام اما در باطن بر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۷    
همزمان با هفته دولت پروژه 25 واحد مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در شهرستان سلطانیه افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تدوین سند ورزش استان یزد گفت: سند ورزش استان یزد وظیفه هر دستگاه را به صورت مجزا در زمینه برنامه ریزی فعالیت های ورزشی بیان می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ورزشکار حرفه ای پس از پایان دوران حرفه ای نباید به حال خود رها شود گفت: معنویت، تربیت الهی و اخلاق نیکو در طراحی برنامه های ورزشی دیده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
هنرمندان ایلامی با کسب بیش از 7 جایزه در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در شهرکرد خوش درخشیدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۵    
کلنگ احداث ساختمان پلاتو قروه در جریان اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر کردستان و همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۵    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ایلام گزارشی از میزان پرداخت نذورات قربانی مردم این استان و توزیع آن بین نیازمندان این استان ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۵    
رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه از برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه طی روزهای 12 تا 18 شهریورماه جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۵    
همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت، آیین بهره برداری متمرکز 211 پروژه شهرستان بجنورد، برگزار و استاندار خراسان شمالی در محل سه پروژه افتتاحی شهرستان حاضر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
مراسم رونمایی از فیلم ستاره ناهید از تولیدات جدید شبکه مستند به همراه پاسداشت یک عمر فعالیت هنری ناهید امیریان دوبلور سینما و تلویزیون شنبه 10 شهریور ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر پایبندی دولت در قبال تعهدات و وعده هایی که به مردم در کردستان داده است تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۳    
همزمان با اجلاس 2018 همدان پایتخت گردشگری کشورهایی آسیایی، 40 نفر از 15 کشور آسیایی در کنفرانس بین المللی گردشگری acd حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۳    
بیست و سومین کنگره گیاه پزشکی ایران، از روز گذشته (5 شهریور) در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز شد و تا هشتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۱    
دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا اظهار کرد: این مجمع آمادگی همکاری با ایران در زمینه توسعه گردشگری را دارد و می تواند در حوزه سرمایه گذاری نیز تلاش کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۱    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر این که همه ما باید قدردان جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان باشیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۱    
هشتم شهریور حاکی از حقانیت در عین مظلومیت انقلاب و نظام اسلامی و سند تاریخی قربانی ترور شدن مسئولان عالی رتبه و دولتمردان صادق و خدمتگزار ایران اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۱    
دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا اظهار کرد: گسترش گردشگری درون آسیایی یکی از مهمترین اولویت های مجمع گفت وگوی همکاری آسیا است و به دنبال تحقق آن هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قزوین مهد دانش و علمای بزرگ بوده است و جا دارد که عظمت گذشته خود را باز یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۲۱    
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی طرح سوال از رئیس جمهور را که در 5 محور تنظیم شده است را در دستور کار قرار دادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در دیدار با سفیر بلاروس بر نقش موثر دیدارهای دوره ای مقامات و مسئولان سیاسی و پارلمانی ایران و بلاروس در رفع موانع و هموار کردن مسیر همکاری های دو کشور تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۱    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: برگزاری رویداد همدان 2018 بهترین فرصت را برای معرفی همدان به گردشگران داخلی و خارجی مهیا می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۵۱    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه روابط و پیوندهای سیاسی، جناحی و حزبی، ریشه بسیاری از معضلات مدیریتی کشور است، گفت: این پیوندها ما را از شایسته سالاری دور کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۱    
رئیس جمهور طی نامه ای از زحمات و خدمات مسعود کرباسیان در مدت تصدی مسئولیت وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکر و قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۱    
شفر گفت: من از هواداران عذر خواهی می کنم. بسیاری از آنها شب گذشته برابر ورزشگاه بودند و حق دارند که خسته باشند اما این خوب نیست که خیلی خشن برخورد کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۵    
آل هاشم گفت: زمانی که حرم مطهر اهل بیت(ع) در سوریه و عراق مورد تعرض وهابیت و داعش قرار گرفت؛ فرقه شیرازی هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم نداشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۵    
آیت الله اراکی با تأکید بر این که اختلاف عقیده با برادران اهل سنت به معنی دشمنی نیست، گفت: توسعه جریان شیعه افراطی ضد سنی از خصوصیات بارز شیعه لندنی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۱۵    
طهرانچی از تأسیس صندوق نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: برای صندوق سازوکاری دیده شده که با نظارت کامل فعالیت های فکری و عملی اجرا شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۵    
امام جمعه تبریز گفت: از آنجایی که پیش نیاز عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی است؛ حضور دانشگاه آزاد اسلامی حتی در دورترین نقاط کشور، گامی عملی در تحقق این هدف مهم است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۵    
معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: 2 هزار مگاوات برق در بخش مصرف خانگی صرفه جویی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۵    
چهاردهمین همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تالار استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل آب منطقه ایی گیلان با اشاره به احداث 14 سد در استان گفت: در حال حاضر چهار سد بزرگ و 10 سد لاستیکی در استان در حال اجراست.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۵    
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت هفت پروژه عمرانی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۵    
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه های عام المنفعه در فومن به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۳    
وزیر نیرو با اشاره به سواستفاده ابزاری دشمن از معضل کم آبی در کشور گفت: کم آبی طبیعتا آستانه تحمل مردم را کاهش داده و موجب بهره برداری سیاسی و ایجاد تحرکاتی علیه نظام در خارج از کشور شد که با هوشیاری ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۱    
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از کشف 6 هزار و 528 کیلوگرم انواع مخدر خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته 168 درصد رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۱    
وزیر نیرو اظهار کرد: در هفته دولت فعالیت هایی در راستای افزایش ظرفیت های شبکه های خطوط برقی انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی که در راستای ترویج فرهنگ غدیر برنامه ریزی شده است، را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۱    
اعلام بخشنامه جدید اذان گویی در مساجد از سوی دولت اندونزی و اقامه نماز از سوی نمازگزاران بحرینی، در محل مسجد تخریب شده العلویات، از جمله مهم ترین اخبار حوزه مسجد در روز پنجم شهریورماه 97 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
سران ایران، روسیه و ترکیه برای دومین بار در سال 2018 گردهم می آیند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۱    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه خود شهیدان رجایی و باهنر را اسوه های ولایتمداری، خدمت و ایثار دانسته و آورده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان صعت، معدن و تجارت استان گیلان، خودتحریمی را سهم مهلکی برای اقتصاد کشور دانست و گفت: نظارت ها باید نظام مند و به صورت مشترک باشد و از تک روی ها در برخورد با محتکران پرهیز شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۱    
با حضور وزیر نیرو 6 پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به صورت همزمان در گلسار رشت به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اعزام 400 مبلغ دینی به مدارس استان خبر داد و بر همکاری بیشتر حوزه های علمیه و مدارس گیلان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رییس موسسه غدیرشناسی با اعلام برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری مباهله در مشهد مقدس، گفت: تا کنون بیش از 12 هزار نفر به همت موسسه در دوره های غدیرشناسی شرکت کرده اند و قرار است امسال 1000 پایگاه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۱    
تلاش بانکها برای حفظ سرمایه سپرده گذاران و جمع آوری نقدینگی سرگردان؛ نرخ سود بانکی را از 15 به 23 درصد افزایش داده و این یکی دیگر از تدابیر بانک مرکزی برای کاهش التهاب بازار سکه و ارز است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس قوه قضاییه بابیان اینکه بزرگترین عاملان شرایط فعلی که امروز باید پاسخگو باشند چهره مخالف و اپوزیسیون به خود گرفته اند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
اگر بتوانیم تا هفته های 24 و 25 به همین موفقیت ادامه دهیم، با حفظ شرایط، می توانیم خودمان را آسیایی کنیم و یا حتی به قهرمانی برسیم ولی در حال حاضر کار زیادی در پیش داریم و باید هفته ها خود را در اوج ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان بر استفاده از ابزارهای جدید برای ترویج فرهنگ دینی در عرصه های مختلف تأکید کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی و قرآنی باید توسط آموزش و پرورش در جامعه ترویج داده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
پیش بینی می شود نمایندگان مجلس از اظهارات حاشیه ای خود در جلسه سوال از رییس جمهور نسبت به جلسه استیضاح علی ربیعی بکاهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
اولین جلسه دادگاه شکایت ایران از آمریکا، جزئیات مبارزه با فساد اقتصادی در دنیا، سرانجام پارازیت های ماهواره ای در ایران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز نیروی دریایی سپاه به عنوان یک نیروی قوی، مقتدر و بازدارنده به تمام معنا در خلیج فارس و تنگه هرمز ایفای نقش می کند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
والی ولایت فراه جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه گذاران و تجار افغانی باید سهولت های لازم در ایران فراهم شود، گفت: باید روابط بازرگانی با شفافیت و سهولت باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در تنگه هرمز حضور ناوهای نظامی طبق قوانین بین المللی به صورت شبانه روزی رصد و تمامی شناورهای نظامی و غیرنظامی کنترل می شوند و اشراف کاملی بر خلیج فارس وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر نیرو اعلام کرد: 99.4 درصد جمعیت شهری و 75 درصد از جمعیت روستایی ایران اسلامی از شبکه های آب سالم برخوردار هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور امروز از آیت الله سیدعبدالجواد علم الهدی عیادت کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۲    
مسجد مقدس جمکران این هفته و همزمان با عید سعید غدیر با برنامه های متنوع به استقبال از زائران و منتظران حضرت حجت(عج) می رود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۲    
سالن همایش و آمفی تئاتر دانشگاه دامغان با 130 میلیارد ریال اعتبار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ومسئولان استانی وشهرستانی افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۲    
نماینده ولی فقیه در گیلان امل بسیاری از ناهنجاری های جامعه و فریادهای مردم علیه دستگاه قضا را عدم آگاهی مردم از مسائل حقوقی دانست و گفت: زمانی که جرمی مشخص شد باید مر قانون رعایت شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۲    
رییس جمهور با اشاره به اینکه ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده است، گفت: با توجه به خروج یکجانبه آمریکا از این توافق، از سایر طرفها انتظار دارد که به برنامه های خود برای حفظ این توافق ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
وزیر امور خارجه کانادا گفت که کشورش به هر قیمتی مدافع حقوق بشر در سراسر جهان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
پرونده رئیس دفتر رئیس جمهور سابق یکی از پرونده های قضایی دولت بهار است که با اتمام دولت دهم با حاشیه های زیادی مواجه شده که قوه قضاییه در راستای شفافیت و برقراری عدالت قضایی اقدامات قابل توجهی برای ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی 40 سرای تخصصی نوآوری آزاد در 40 واحد دانشگاهی تا پایان سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از معافیت مالیاتی13 ساله در این منطقه برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان به لحاظ قدمت، پوشش بیمه ای و ارائه تعهدات گسترده در میان سازمان های بیمه گر آسیا رتبه اول را داراست گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل، محاکمه فرمانده ارتش میانمار و پنج نفر از فرماندهان نظامی به اتهام کشتار دسته جمعی مسلمانان روهینگیا خواستار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر تعامل وهمکاری بیشتر صنعت و دانشگاه گفت: صنعت و دانشگاه امروز باید به کمک هم آیند تا شاهد تحولات خوب اقتصادی باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
والی ولایت فراه جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه 18 هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
سلسله جلسات شرح صحیفه سجادیه در مسجد جامع ازگل برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: ایجاد و تقویت انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، حرکت بسیار ارزشمندی بود که در دولت یازدهم آغاز شد و در حال حاضر مسیر بالندگی خود را طی می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای پرواز 10 جنگنده و پهباد رژیم صهیونیستی بر فراز حریم هوایی لبنان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
رییس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دستورالعمل پرورشی جدید از مهرماه به مدارس ابلاغ می شود گفت: 600 میلیون از 32 مدرسه غیردولتی که شهریه اضافی گرفته بودند استرداد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی دبیر، دبیر شورای سیاست گذاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و اعضای این شورا را منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: حق مهد کودک به زنان فرهنگی داده شود تصریح کرد:باید سازمان برنامه تامین بودجه کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
گفت: موضوع تجمعات و راهپیمایی در مواد 11 و 13 قانون نحوه فعالیت احزاب مورد تصریح قانونگذاری قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بار معنایی واژه ها در اخبار و تاکید بر دریافت اخبار ارتش از مبادی رسمی توسط رسانه ها ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
بدون شک نان در سفره ایرانی به عنوان قوت غالب معرفی شده ولی در پی افزایش مواد اولیه نان، این روزها نان بی کیفیت مهمان سفره های مردم شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی دارسازی رشت گفت: با افتتاح این پروژه هفت هزار و 500 نفر از جمعیت روستایی رشت از امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی چهارشنبه(7 شهریور) با حضور برگزیدگان جشنواره هشتم کتابخوانی رضوی در رشت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری شبستان: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان به عنوان سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در ساختمان این دبیرخانه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر هدایت فارغ التحصیلان به سمت فضای کار و صنعت گفت: منتظر تکیه زدن بر کرسی هیئت علمی نباشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
وزیر نیرو از در دست اجرا بودن 355 پروژه این وزارتخانه در بخش های آب و برق در گیلان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
اداره کل گردشگری و میراث ملی عربستان برنامه بازسازی و مرمت 80 مسجد تاریخی این کشور را در دستور کار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مدیر دبیرخانه طرح های ملی سازمان دارالقرآن الکریم از اعلام نتایج دومین مرحله سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان در 12 آبان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
استاندار گیلان لایروبی آب بندان ها را گامی مهم جهت افزایش ذخیره آب استان دانست و گفت: امیدواریم حمایت های لازم از سوی دولت در خصوص لایروبی آب بندان ها در کنار بهره برداری از سدهایی چون شفارود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
ارزان ترین خودروی سواری ایرانی که قرار بود تولید آن متوقف شود حالا ارزش 40 میلیون تومانی پیدا کرده و کسی هم پاسخگوی افزایش قیمت پرایدی نیست که وزیر صنعت آن را جوان رعنای زمان خود نامید.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
نمایندگان عرب کنست تلاش می کنند تا قانون کشور یهود را در سازمان ملل محکوم کنند و قوانین آن را قوانین آپارتایدی می دانند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
اداره اوقاف شمال سیناء در مصر از اهدای چهار هزار متر فرش برای مفروش کردن هفت مسجد این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که کشورش آماده حمله به سوریه در واکنش به استفاده دمشق از سلاح های شیمیایی است.