سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 2 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 3 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 4 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 5 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 6 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 7 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 8 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 9 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 10 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 11 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 12 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 13 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 14 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 15 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 16 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 17 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 18 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 19 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 20 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 21 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 22 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 23 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 24 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 25 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 26 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 27 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 28 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 29 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان:چاپ هفتم بیگانه ای دردهکده نوشته مارک تواین با ترجمه نجف دریابندری را انتشارات امیرکبیر چاپ است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به تمامی ادارات کل و دفاتر مستقل ستادی و ادارات کل تامین اجتماعی استان ها، بیمه راکبین و نمایندگی های پیک موتوری را تبیین کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۰    
مهدی آرین نژاد، دوبلور پیشکسوت روز گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۶    
دو یادداشت تفاهم به منظور اجرایی شدن برنامه های اشتغال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری منعقد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۶    
نشست آسیب شناسی ترجمه صادراتی ایران یک شنبه ،25 شهریور در سرای اهل قلم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش حدود 4 میلیارد و 900 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
اروپا به دنبال راه حل بانکی به منظور تعاملات تجاری با ایران است تا تحریم های آمریکا را دور بزند و از آن سو کره جنوبی حساب بانکی ایرانی ها را می بندد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۷:۲۸    
دادستان کل کشور در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یک روزنامه دستور ویژه ای را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۷:۱۸    
بازیکن سابق استقلال آسیب دیده و سپس غرق شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۷:۱۸    
رسانه ها اعلام کردند صابر ابر، بازیگر سینما اخیرا کتابی را منتشر کرده که قیمتی نامتعارف دارد. این کتاب که از قضا تولیدی و دست اول هم نیست و آن طور که رسانه ها نوشته اند شامل مطالب صفحه این بازیگر در ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با مادر شهیدان کمالی دیدار و گفتگو و برای وی آرزوی صحت و تندرستی کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۳    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه این احتکارهای میلیاردی هیچ سنخیتی با مبانی دینی ندارند، ابراز داشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است، افزود: بسیاری از حوزه های گیلان در مسیر رشد و توسعه صنعتی گام های شتابانی بر داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۲    
رئیس کانون بسیج رسانه محمدشهر در یادداشتی آورده است: یکی از مدل های معروف در حاکمیت حکومت انگلیسی است، تفرقه بیانداز و حکومت کن. اکنون عده ای با این ترفند قصد حکومت دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۲    
مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از نخستین پرواز مسافرتی کرج به مشهد مقدس از فرودگاه بین المللی پیام خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۲    
برای ششمین سال مراسم شام غریبان ماسال از شبکه های سراسری پخش زنده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۲    
مادران فومنی در همایش معنوی شیرخوارگان حسینی به همراه کودکان و نوزادان شش ماهه خود حضور با شکوه داشتند تا هم نوا با رباب لالالا گل بی سر/ لالالا علی اصغر سر دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه مردم را از ادامه زندگی ناامید نکنیم، اظهار کرد: روند کارها رو به بهبود است اما مشکلات همچنان وجود دارد و نظام بانکی باید به داد واحدهای تولیدی برسد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه رشت اظهار کرد: مداحان و وعاظ، ارزش ها و عبرت های عاشورا را تبیین کنند و مجالس حسینی را از سکولار شدن دور کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: تشیع انگلیسی تلاش می کند مسیر عزاداری و نوحه ها را تغییر دهد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۰    
همزمان با سراسر کشور مادران صومعه سرایی با ناله های رباب همنوایی و کودکانشان را نذر شش ماهه دشت کربلا کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۰    
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سوگ شش ماهه دشت کربلا در مساجد و مصلاهای سراسر استان گیلان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه قزوین با اشاره به ضرورت ارائه مطالب غنی و مستند در محافل عزاداری امام حسین (ع) گفت: سخنران مجالس عزاداری باید دقت کنند تا آنچه در خصوص واقعه کربلا و عاشورا می گویند، مستند و واقعی باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه خرم آباد، آگاهی بخشی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: معرفت بخشی و بصیرت افزایی از مهم ترین آثار عزاداری حسینی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قوای سه گانه مسئولیتی که مقام معظم رهبری(دامت برکاته) بر عهده آنها گذاشته با مدیریت جهادی انجام دهند و در جهت حل مشکلات جامعه گام های موثری بردارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
در چهارمین روز از ماه محرم الحرام و اولین جمعه این ماه، همایش شیرخوارگان حسینی در شهرها و بخش های مختلف استان پهناور کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
سردار عابدین خرم گفت: بسیجیان سپاه عاشورا در قالب 40 گردان بیت المقدس در 23 منطقه آذربایجان شرقی در حال ارائه خدمات رایگان هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه زاهدان گفت: دولت دوازدهم معروف اقتصادی را که همان اقتصاد مقاومتی است را در جامعه احیا کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره مسائل اقتصادی منطقه راین با توجه به ظرفیت های معدنی و گردشگری توضیحاتی داد و با تأکید بر نهایت استفاده از این ظرفیت ها برای رونق اقتصادی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه بجنورد گفت: منکر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از بزرگ ترین منکرهای حکومت و جامعه اسلامی است که امام حسین علیه السلام هم برای مقابله با این منکرها قیام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به گسترش روز افزون معضل بد حجابی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خانواده ها به وضعیت حجاب فرزند و دختران خود توجه بیشتری کنند و دقت و حساسیت داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام کریم زاده محبت، معرفت و تبعیت را سه وظیفه نسبت به اهل بیت علیهم السلام دانست و افزود: اساس اسلام محبت اهل بیت است و این محبت آثاری دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در کردستان عراق ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
مراسم تشییع پیکر پاک 9 شهید گمنام، دوشنبه هفته آینده از مصلای امام خمینی تبریز به سمت میدان ساعت برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه هیئت، مسجد، سخنرانی و مداحی باید مردم را جهت دهی کند تا حق و باطل را بشناسند، افزود: دشمنان با منبر و هیئتی که به حق و باطل بپردازد مخالف است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم باید برای مقابله با آن با الگوگیری از امام حسین(ع) به جهاد، مقابله و مقاومت بپردازیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مردم با حضور خود در مراسم عزاداری سیدالشهداء نشان دادند با وجود همه مشکلاتی که هست به اندازه سر سوزنی از دیانت خود کوتاه نمی آیند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اجازه بدبینی مردم نسبت به اقدامات دولت را ندهیم، گفت: برای حل مشکلات کشور باید مردم و دولت همراه شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
آیت الله جاودان گفت: شهادت امام حسین(ع) قداست خلافت بنی امیه را از بین برد و سبب شد که مردم کورکورانه به اطاعت از خلفا نپردازند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۹    
همزمان با نخستین جمعه محرم همایش شیرخوارگان حسینی با همنوایی مادران با لالایی رباب در غم شهید خردسال دشت نینوا در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین عالی گفت: با نگاه حسینی به عالم مشکلات و بلاها کوچک و قابل تحمل می شود، این نگاه گنج و ثروتی است که تا ابد به همراه انسان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۹    
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه در مورد احتکار و گرانفروشی باید مقابله صورت بگیرد، افزود: ترویج امر به معروف و نهی از منکر فلسفه صریح و شفاف قیام کربلا است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۹    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به گفته رهبری دشمنان ائتلاف کردن و در کانون مرکزی جنگ تبلیغات روانی را آغاز کرده و به دنبال این هستند که ویروس بدبینی را در جامعه ما ایجاد کنند و مردم را نسبت به هم بی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اکنون هم بزرگ ترین منکر بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب اسلامی است و دشمن هم اساسی ترین اقدام خود را حول بدبین ساختن مردم متمرکز کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۹    
همزمان با چهارمین روز از ماه محرم و به یاد حضرت علی اصغر(ع) همایش شیرخوارگان حسینی با حضور هزاران مادر و کودک شیرخوار در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۹    
شهردار مشهد گفت: اکنون آمادگی داریم 5 مجموعه ورزشی شهرداری را برای استفاده جانبازان و معلولان مناسب سازی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۹    
امام جمعه شهر چوار، گفت: نهضت حسینی، نهضتی است که در مقابل حکومت استکبار و طاغوت ایستاده و با نثار خون بهترین خلق خداوند در زمین، هم والاترین ارزش های دینی و انسانی را جاودانه کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۹    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئولیت مشترک زن و شوهر آن است که راه را برای تربیت خانواده خود هموار کنند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۸    
همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم که به عنوان روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) نام گرفته شده جمعی از مادران و کودکان استان مرکزی در عزای طفل شش ماهه امام حسین(ع)به عزاداری پرداختند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۸    
مادران جوان لرستانی نوزادان خود را در بغل گرفته و ندای لالایی علی اصغر(ع) سردادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۸    
اجتماع بزرگان مادران و شیرخوارگان حسینی با حضور خیل عظیم مادران تهرانی در مصلی تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۱    
همزمان با نخستین جمعه محرم الحرام، همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.