یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
مصباح گفت: همزمانی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گیلان با حضور 15 گروه از عصر امروز (4 اسفند) در رشت آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
جلسه نقد و بررسی کتاب همتایی قرآن و اهل بیت نوشته حضرت آیت الله جوادی آملی در فرهنگسرای آنا تبریز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۸    
آشتاب، عملکرد استان لرستان در حوزه اشتغال روستایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طی سال جاری در قالب تسهیلات اشتغال روستای 4 هزار و 971 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶    
نشست هندسه حکمت و معرفت؛ بررسی آرا و نظرات خواجه نصیرالدین طوسی با حضور اندیشمندانی چون غلامرضا اعوانی و ابراهیمی دینانی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
نمازی از کشف سه تن ماهی فاسد در شهرستان آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خواستار تولید آثار مشترک هنری توسط هنرمندان جمهوری آذربایجان و آذربایجان شرقی برای ارائه در عرصه های جهانی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، گفت: در شرایط اقتصادی امروز بیشترین فشار اقتصادی بر روی دوش محرومان و نیازمندان است به این خاطر کمیته امداد تلاش می کند این نوع فشارها بر دوش نیازمندان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۱    
افضل زاده از برپایی اولین نمایشگاه معرق کاشی با طرح بسم الله الرحمن الرحیم در نایین با نمایش 32 طرح متفاوت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
حجت الاسلام شمس الدین، از انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری نماز با عنوان ترنم الهی خبر داد و گفت: این جشنواره مردادماه سال آینده به میزبانی سمنان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
مهندس بازوند، با تأکید بر بیان دستاوردها و خدمات نظام، گفت: بسترهای لازم برای توسعه استان شکل گرفته اما این مسیر تنها با همکاری و جذب سرمایه گذاری ها هموار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
غلامی با اشاره به اینکه عملکرد دانشگاه ها در کشور خوب بوده گفت: طرح تحول آموزش عالی در وزارت علوم اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۹    
آیت الله ناصری یزدی با انتقاد از اینکه دانشگاه ها فارغ التحصیلان بیکار به جامعه می دهند گفت: سرعت کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی پایین است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
لاهوتی با اشاره به اینکه مالیات در بودجه 98 نسبت به سطح درآمد افزایش می یابد، گفت: براساس تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق مجلس و برای برقراری عدالت، میزان پرداخت مالیات یکسان نخواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۹    
حسین اسحاقی ، گفت : جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان به مدت سه روز به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می شود
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
آسیابی، با بیان اینکه همه مشکلات بازار و نوسانات قیمت به حوزه تولید برنمی گرددگفت: برخی مشکلات مربوط به فرآیند توزیع و عرضه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۹    
عسگری، باتاکید بر اینکه درخصوص تامین گوشت قرمز و قیمت گذاری آن در راستای ثبات بازار این فرآورده تلاش کرد، گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز می بایست به طور کامل کنترل شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۹    
جمعه ای، از تشکیل کانون زنان بازنشسته استان سمنان خبردادو گفت: استفاده از ظرفیت زنان در توسعه اقتصادی یکی از اهداف این کانون است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۹    
مومنی از برگزاری جشن نیکوکاری در 15 اسفند ماه در قزوین همزمان با سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۹    
استاندار خراسان شمالی گفت: این استان می تواند پیشقراول برخی ارتباطات کشورمان با ترکمنستان باشد و در وزارت خارجه و اتاق بازرگانی ایران هم بر این نکته تاکید کرده ام.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۸    
محمودیان، از ثبت شهرهای اهواز، دزفول و شوشتر در لیست شهرهای ملی صنایع دستی کشور خبر داد و گفت: مجوز پوشاک مردم عرب به منظور ثبت در رشته صنایع دستی ایران صادر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع یک هزار و 900 پروژه در دست اجرا در استان، 33 پروژه به دلیل اهمیت آنها به عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: این حرکت قدسی که در پرتو ارتباط با وجود قدسی امام رضا (ع) صورت می گیرد موجب ارتقا خادم می شود و عمل او را مقبول درگاه حضرت حق قرار می دهد و یک آهنگ خدمت را در کشور به نام ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۶    
سلطانی فر فردا پنج شنبه دوم اسفندماه برای افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی به مازندران می آید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
دامن باغ به جاذبه های منحصربه فرد گردشگری در بندرعباس اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فراهم بودن زیر ساخت ها، بندرعباس را به شهری توریستی تبدیل کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۶    
سالاری اظهار داشت: سودآورتر شدن کشاورزی از فروش زمین های کشاورزی در گیلان جلوگیری می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۶    
در اولین روز از هفته ملی سلامت مردان 300 نفر از اهالی روستای کانرود بخش لوندویل شهرستان آستارا ویزیت رایگان شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۶    
مهدوی از کمک 50 میلیون تومانی خیر اردبیلی به آیینه کاری حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(علیه الاسلام) بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: وزارت آموزش و پرورش و حوزه باید درس های بیهوده را کنار بگذارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۶    
همتی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی در دستورکار شهرداری های شهرهای ساحلی به ویژه بندرعباس قرار گیرد،گفت: نمایشگاه مدیریت شهری و روستای کشور ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۶    
استقلال تهران با نمایش قابل قبول پاتوسی مهاجم جدید خود پارس جنوبی را شکست داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
جعفری با بیان اینکه برای سال آینده در شهرستان نهبندان و سربیشه اجرای 500 طرح اشتغال پیش بینی شده است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
معاون فرهنگی نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: انقلاب ملت ایران از ناب ترین قیام ها است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
اولین گارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با بنیاد بیماری های نادر ایران برای مسئولان حوزه سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران و شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۶    
یوسفی گفت: بالغ بر چهار هزار نفر نجاتگر آموزش دیده و دارای درجه رتبه بندی شده، در طرح نوروزی امسال حضور فعال دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۶    
سیف با بیان اینکه افزایش 75 درصدی تولید گوشت قرمز توسط عشایر در گرو حمایت مسئولان است، گفت: عشایر می توانند الگوی واقعی اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۶    
عشایر الگوی تمام قد اقتصاد مقاومتی هستند که توانستند به صورت عملی آن را در جامعه نهادینه کنند و در این راستا گله داران و شبابانان نیاز به توجه ویژه و حمایت مسئولان دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
سند راهبردی طرح سفیران اجتماعی مساجد با حضور دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خور و بیابانک رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۶    
جمالی نژاد از هرمزگان به عنوان پیشانی کشور یاد کرد و گفت: عملکرد شهرداری های این استان طی سال های اخیر بی نظیر است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۶    
نمایندگان مجلس با بندی موافقت کردند که طبق آن تمامی دستگاههای اجرایی مکلف به افتتاح حساب نزد بانک مرکزی در سال 98 شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس شورای مجلس اسلامی در سفرش به چین درباره تداوم همکاری های میان دوکشور صحبت کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۶    
داور مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: برای دست یابی به بالاترین و کامل ترین فضایل اخلاقی باید انس با قرآن و ارتباط مستقیم با این کتاب آسمانی برقرار شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۴    
نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور با حضور شهرداری ها دهیاری ها در محل دائمی نمایشگاه نمایشگاه های بندرعباس گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
شهیدزاده با اشاره به تشکیل کانون خبرنگاران ماسال، گفت: تشکیل کانون باعث همدلی بیشتر خبرنگاران و رفع مشکلات آنها می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
آب بند گفت: جشن میلاد کوثر همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در سه بخش مرکزی، میرزاکوچک و تولمات برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
بر اساس گزارش جدید ارائه شده از سوی کنگره آمریکا ،مقامات بلندپایه کاخ سفید پروژه ارائه تکنولوژی هسته ای به عربستان سعودی را با وجود مخالفت های مقامات امنیت ملی پیش برده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سالاری با بیان اینکه تلاش می کنیم ساخت موزه دفاع مقدس امسال آغاز شود گفت: دستگاه های اجرایی درباره ایمنی در اعزام های راهیان نور دقت نظر ویژه داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
فتح اللهی با بیان اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهترین الگو برای بانوان و بهانه خلقت است، گفت: باید در کارهای مدیریتی و فعالیت های اجتماعی از ظرفیت بانوان استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۵    
نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مرزی بندر آستارا برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که اگر واشنگتن اقدام به استقرار موشک ها در اروپا کند،مسکو هم آمریکا را هدف قرار خواهد داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۵    
یکی از دیپلمات های ارشد غربی هشدار داد که با کنترل وزارت بهداشت از سوی حزب الله و امضای توافق نفتی با یکی از شرکت های انرژی روسیه، لبنان به خط قرمز قطع کمک های مالی نزدیک تر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
یاوند عباسی اظهار داشت: اگر فرهنگ ایثار را در دفاع مقدس بلوکه نکنیم و در زندگی مردم بیاوریم آسیبهای اجتماعی کاهش پیدا میکند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
اصغر مکارم، گفت: مدیریت سلامت در بلایا بحث تکلیفی است که در طرح تحول سلامت اجرای آن به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت محول شده است و با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه این موضوع در استان کرمان از اهمیت ویژه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
توزیع گوشت تنظیم بازار با استفاده از اطلاعات خانوار های مندرج در سامانه رفاهی سازمان هدفمندسازی یارانه ها تکذیب می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
انتشار نخستین شماره از زمانه در دور جدید، برگزاری سلسله درس گفتارهای نگرش حقوقی_اجتماعی به حریم خصوصی و امنیت و آغاز به کار چهارمین هفته تمدن نوین اسلامی از مهمترین اخبار حوزه اندیشه در نخستین روز از ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
روز جمعه با حضور و کاشت درخت توسط پیروز حناچی شهردار تهران، فاز دوم طرح ساماندهی و احیاء درختان چنار خیابان ولیعصر آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
دهقانی گفت: انتخابات مجامع سازمان دانش آموزی در استان های باقی مانده در روزهای آینده انجام و انتخابات کشوری نیمه دوم اسفند در تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
رازقی از تلاش برای ارتقای سهمیه خلبانان ایران و آسیا در مسابقات جهانی و بین المللی رشته مسافت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن گفت: طرح سفیران اجتماعی مساجد با تأسی از شهید حججی در شهرستان خور و بیابانک آغاز خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان،گفت: 7 تا 19 اسفندماه زنجان به عنوان سومین میزبان همایش بین المللی محیط زیست در کشور است که از کشور های مختلف هم حضور دارند در این همایش از آخرین دستاوردها و تکنیک ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با الحاق بندی به لایحه بودجه سال 98 موافقت کردند که به موجب آن هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی رایگان می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
آیت الله عبادی با تاکید بر لزوم نشر مواضع سیاسی امام رضا علیه السلام توسط شیعیان، گفت: امروز زمان انجام کارهای جهادی و کمک و دلجویی از مردم است تا امیدوار شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
دبیر همایش بهداشت محیط گفت: بخاطر اثرات آلودگی های محیط زیست، در مسائل مختلف " انتشار گاز های گل خانه ای و گرمایش زمین " باعث به وجودآمدن باران های اسیدی و ریز گردها می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
پس از رقابت 153 فعال قرآنی، برگزیدگان مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در طبس معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سلسله درس گفتارهای نگرش حقوقی_اجتماعی به حریم خصوصی و امنیت به همت کانون اندیشه جوان و میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
امروز شاخص کل بورس با افزایش 2102 واحدی به 159 هزار و 489 واحد رسید در حالی که روز سه شنبه 30 بهمن ماه شاخص کل بورس با 682 واحد رشد معادل 0.44 درصد به 157 هزار و 387 واحد رسیده بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان از راه اندازی کانون های خادمیاری در عرصه های مختلف، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اولیه اسلام اهمیت دارد چرا که توانست انقلابی فرهنگی در جهان برپا کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه ای ازمشارکت و فعالیت مؤثر بیمارستان فارابی در اردوی جهادی 26 بهمن در منطقه گلحصار تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
کریم نژاد از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی مابقی بازنشستگان عزیز نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
حجت الاسلام نصیرایی از ثبت نام 6 هزار و 301 نفر در طرح خادم یاری رضوی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون 15 هزار و 272 نفر زائر اولی به صورت رایگان از استان به مشهد مقدس اعزام شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۵    
احمد سلطانی، گفت: یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر گسترش و توسعه شبکه امداد و نجات است و خوشبختانه طی سال های گذشته در جنوب استان کرمان ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
شریفی آل هاشم در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره هنر جوان گفت: یکی از اهداف بلند مدت جشنواره این خواهد بود که بتوانیم ریشه ها و آموزه ها و آداب هنری کشور را به قشر جوان منتقل کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
بزرگداشت ابوالفضل زرویی نصرآباد در برنامه ای با عنوان حکایت آن سرو بلند برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در راستای تکریم مفاخر ائمه جماعات، با آیت الله سید مهدی امام جمارانی دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
صدیقی با تاکید بر اینکه توسعه و احداث خوابگاه های دانشجویی در سطح کشور یکی از اولویت های وزارت علوم است، گفت: وام شهریه و ضروری دانشجویان برای سال 98 افزایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: خون شهدا با قلم علما، علمایی که مورد تایید پروردگار باشند سنجیده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: شما نمی توانید بدون دوبیتی در جامعه بوشهر زندگی کنید و جامعه شناسی در بوشهر به این صورت است که مطلب باید کوتاه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز، نمایشگاه عکسی از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی اهواز قدیم و جدید را به تماشا می گذارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان از افتخارات کشور هستند و خوشابحال آنان که فرزندانشان در راه دفاع از اسلام به شهادت رسیده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: طرح سفیران مساجد که برای نخستین بار در کشور در شهرستان خور و بیابانک اجرا می شود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: طرح سفیران اجتماعی مساجد مدلی است که از سوی انجمن روانشناسی حوزه علمیه قم با هدف تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق طراحی و ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تداوم طرح توسعه مجموعه تاریخی باغ کمال با مشارکت سازمان عمران شهرداری تبریز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه خور و بیابانک در دیدار با دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شهرستان خور و بیابانک ظرفیت های فرهنگی بسیاری دارد و باید تلاش کرد که از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۳    
مسئول واحد نمایش حوزه هنری آبادان، از همایش تئاتر جوان نور در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش از (30 بهمن) آغاز شده و تا (1 اسفند) ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۳    
بیگدلی گفت: اصلاح طلبان در عمل معتقد به پیروی از مقام معظم رهبری هستند، آرامش جامعه، اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان را برهرکاری ترجیح می دهند و نمی خواهند با برخی دشمنان نظام و کشور همراهی کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
مهلت ثبت نام در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه علم و صنعت ایران تا پنجم اسفند ماه اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
شعیبی گفت: طرح زیرسایه خورشید بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که در 2100 نقطه کشور این برنامه عملیاتی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 100 دانش آموزش قمی به سفر راهیان نور اعزام شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
طی مراسمی با حضور آیت الله صفایی بوشهری تعداد 8 نفر از هنرمندان انقلابی بوشهر در برنامه انقلاب به روایت هنر تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
الیاسی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام میزبان دوره آموزشی کوتاه مدت حامیان کوثرالنبی است، گفت: در این دوره آموزشی، 140 نفر از مسئولان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، ترویج فرهنگ وقف بویژه وقف مشارکتی می تواند در جامعه ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
طی مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور، 112 کانون خادمیاری توسط تولیت آستان قدس رضوی در بیرجند افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۳    
شالویی بزرگترین حسن جشنواره قرآنی مدهامتان را حضور پرشور کودکان و نونهالان در این ماراتن قرآنی دانست وگفت: مسئولین با حضور خود در این مسابقات به شرکت کنندگان امیدواری و قوت قلب می دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام علیزاده از وجود 211 موقوفه با نیت حمایت از یتیمان و رسیدگی به آنها در گیلان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: حوزه علمیه برادران استان در 20 مدرسه، سه هزار طلبه در 16 شهر فعالیت دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
جدال های زوج ها جدا از اینکه بنیان زندگی را سست می کند، قربانی هم دارد، این قربانی، فرزند یا فرزندانشان هستند که این جدال ها به آنها تحمیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
عبدالبقایی از برگزاری نهایی مجموعه رویداد از دانایی تا دارایی در قالب اردوی سه روزه با 54 ساعت کار فشرده در رشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
همایش ملی نماز، هویت و جوان امروز (1 اسفند) به منظور ارائه 21 مقاله از مجموع 109 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، کار خود را در دانشگاه بیرجند آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
با حضور مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند، از مادران و همسران 2 شهید مدافع حرم خرمشهر که از اعضای فعال کانون های مساجد این شهرستان بودند، تکریم به عمل آمد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
ثبت سفارش خودرو در هیات دولت در جلسه امروز صبح هیات دولت بررسی شد.