شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، از برنامه پلیس جهت برخورد قاطع با هنجار شکنان در چهارشنبه سوری خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
به منظور بهره مندی از ظرفیت طلاب جامعه الزهرا(س) در زمینه توسعه نماز همکاری مشترکی بین این نهاد حوزوی و ستاد اقامه نماز به مرحله اجرا گذاشته می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
جشنواره بین المللی پروین اعتصامی با معرفی برگزیدگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
هشتمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران با همکاری 90 هنرمند تا 17 فروردین 1398 در نگارخانه لاله برپا شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
جوادی با اشاره به مضامین اخلاقی اشعار پروین اعتصامی گفت: جامعه اصلاح نمی شود مگر اینکه روح شفقت و مهربانی در بین مردم ساری و جاری باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۰    
پورمحمدی گفت: باید از نگاه سیاسی به پروین نگریست چرا که روحیه ظلم ستیزی از جمله ویژگی های این بانو است به طوریکه دربار از او برای آموزگاری دعوت می کند ولی پروین جواب رد می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
تجری گفت: مرحله استانی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزی، از 20 فروردین سال 98 لغایت 27 همان ماه با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
خزائی گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه لغایت 14 فروردین در پنج امامزاده این شهرستان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس ملی سوریه ضمن انتقاد شدید از تحریم مقاومت اسلامی نُجَباء و دبیرکل آن توسط دولت امریکا، شیخ اکرم الکعبی را قهرمان خواندند و با این جنبش اعلام همبستگی کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
هاشمی گفت: با اقدامات انجام شده و تلاش های نیروهای انتظامی، راهداری و... آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای استان در سالجاری از 293 نفر به243 نفر رسیده و حدود 20 درصد کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
مجوز های کسب و کار از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1398 طریق پیشخوان خدمات دولت صادر خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۰    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران طی بیانیه ای، حملات تروریستی به دو مسجد در شهر کرایست چرچ کشور نیوزیلند را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۰    
فاتحی با بیان اینکه برپایی جشن ها و نمایش های آئینی مهمترین بخش از جشنواره ترنم بهار است از برگزاری چهارمین جشنواره نوروزی ترنم بهار در منطقه آزاد انزلی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
سالاری بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی در نوروز تاکید کرد و گفت: در اجرای رویدادهای فرهنگی هنری طی ایام نوروز، نمایش آیین و سنت های بومی محلی در اولویت قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به مشکلات پیش روی دستگاه قضایی گفت: برای اجرای عدالت نیازمند ابزار و زیر ساخت های مناسب هستیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
فرماندار آران و بیدگل از آغاز توزیع میوه های تنظیم بازار با قیمت مصوب کمیته تنظیم بازار استان در پنج نقطه شهری شهرستان آران و بیدگل خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
موصلی، گفت: مردم نوع دوست خوزستان تاکنون 160 میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به هم استانی های نیازمند خود کمک کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۸    
دلق پوش از آغاز توزیع میوه شب عید در گیلان خبر داد و گفت: توزیع میوه تا 10 فروردین سال 98 ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۸    
روحانی گفت: روابط دو کشور همسایه، مسلمان و برادر (ایران و عراق)از چنان استحکام و مبانی مشترکی برخوردار است که دیگران قادر به ایجاد اختلال در آن نیستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۸    
طرح ترافیکی پلیس راهور با شعار پرهیز از خطر آرامش در سفر در قزوین آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۸    
حجت الاسلام قدرتی گفت: با همکاری کمیته امداد استان قزوین، صندوق امداد ولایت، ستاد دیه و خیران استان قزوین زمینه آزادی 100 زندانی جرائم مالی غیر عمد، پیش از پایان سال فراهم می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۸    
دهقان با اشاره به اینکه حاکمیت نباید با طرح استانی شدن انتخابات تضعیف شود، گفت: نماینده باید پناهگاه مردم باشد و مردم احساس کنند کسی را در درون حکومت دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی 17 هزار نفر از نیروهای امداد و نجات و نیروهای داوطلب هلال در طرح نوروزی خبر داد و گفت: توان تجهیزاتی هلال احمر در این طرح 3 درصد افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۷    
فروزان با اشاره به اینکه ایجاد بوم گردی، قطارهای گردشگری و مشهد و شهرستان گردی از اقداماتی است که برای توزیع ثروت و سفر صورت گرفته است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۷    
ستاد بزرگداشت کنگره 6500 شهید استان، طی مراسمی از همه فعالان رسانه ای اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری، صدا و سیمای مرکز استان و.. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۷    
حساس خواه با بیان اینکه سازمان اسناد ملی در نگهداری میراث مکتوب وظیفه ای شاخص دارد، گفت: گردآوری و صیانت از کتاب های سنگی و نسخ خطی که علما و طلاب در گذشته مطالعه می کردند از شاخص مسئولیت های این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۷    
سردار گودرزی با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروزی از امروز، گفت: تعداد تلفات جاده ای در 11 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال 96، تعداد 160 نفر کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
پاک فطرت گفت: اولین نمایشگاه روستاگردی فارس در غالب توانمندی روستاییان و عشایر فارس با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۷    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نکاتی در خصوص دومین کنگره شهدای استان کرمان که الگویی برای کشور شد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتی به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه تاکید کرد که این جنایت هرگز فراموش نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
سهرابی گفت: صدا و سیمای فارس نمایندگی بیش از یک صد شبکه رادیویی و تلویزیونی در سه حوزه ملی، محلی و بین المللی را به عهده دارد و نوروز فرصت مناسبی برای خدمات استان در بخش های مختلف به هموطنان و هم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
راهدار با اشاره به تشکیل تشکل های خصوصی زنان در کانون زنان بازگان فارس در سال 98 گفت: امسال از 15 کرسی هیئت مدیره اتاق بازگانی فارس 2 کرسی متعلق به بانوان است که حرکت خوبی است در صورتی که در چهار سال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
جعفریان گفت: اگر قرار است به افق 1404 در زمینه کسب و کار برسیم بدون حضور زنان که نیمی از جامعه هستند، امکانپذیر نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۶    
رحیمی گفت: دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه کسانی که در این حوزه وظیفه مستقیم به عهده دارند لازم است خود را آماده خدمت رسانی مطلوب کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
باشتی گفت: امیدوارم مسئولین ارشد استان در راستای توریسم درمانی پروازهای مستقیم از کشورهای عربی به شیراز را راه اندازی کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
ایرلند از سال 94 تمایل خود را برای بازگشایی سفارتش در تهران اعلام کرده بود و حالا با گذشت سه سال از آن تاریخ نماینده مستقل پارلمان ایرلند با تاکید بر بازار خوب ایران ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
جعفری دولت آبادی گفت: برای کسانی که به نحو انبوه مرغ گران تر از قیمت مصوب 11500 تومان می فروشند حتماً پرونده قضائی به اتهام گران فروشی کلان تشکیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۶    
سومین خانه بومگردی در قاسم آباد رفسنجان با اعتبار 100 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کرمان وسواس بیش از حد بانک ها را در ارائه خدمات به مردم نادرست خواند و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۵    
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به 102 هزار خانوار تحت چپوشش این نهاد در شهرستانهای استان گفت: 65 درصد این افراد خانم ها هستند که سرپرست خانواده محسوب می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۵    
دهبانی پور فعالیت های فرهنگی و هنری استان را نتیجه کار جمعی دانست و از روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست، برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۵    
قاتل مسلمانان در نیوزیلند لبخندزنان در دادگاه حاضر شد. برنتون هریسون تارانت مربی ورزشی 28 ساله زاده استرالیا و ساکن نیوزیلند وارد دادگاه شد، در حالی که لبخند می زد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۷    
آسوده گفت: در آستانه سال نو قربانی گوسفند یکی از برنامه های طرح 20-20 این نهاد است که به منظور سلامتی زائران و مسافران نوروزی در مبادی ورودی های استان انجام و بین نیازمندان محلی توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
جمالی نژاد اعلام کرد: میزان تلفات جاده ای اعم از برون شهری و درون شهری طی دهه اخیر هر سال کاهش داشت اما در سال گذشته برای اولین بار طی یک دهه اخیر با افزایش میزان تلفات جاده ای روبه رو بوده ایم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: 20 هزارو 60 نفرخادم روزانه درایام نوروز به زائرین خدمت رسانی می کنند همچنین 17هزارخادم افتخاری در ایام نوروز در دو شیفت شبانه وروزانه آماده خدمت رسانی به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همزمان با فرارسیدن سال جدید آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی را در قالبهای مختلف برای زائرین ومجاورین حرم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۴    
محمد عمر داودزی، نماینده رئیس جمهور افغانستان در امور صلح بعد از ظهر امروز(شنبه) با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۴    
انصاری شعار ناجا در تعطیلات عید امسال را نشاط بهاری، نظم و قانون مندی دانست و گفت: در راستای خدمت به مردم و تحقق این شعار در ایام نوروز 130 گشت در درون و برون شهرها امنیت مردم را تامین می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۴    
آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه حرکت دین مدارانه شهرداری مشهد در آبادانی سازی این شهر و عتبه مقدسه ارزشمند است، گفت: قطعا مساجد در توسعه و آبادانی سازی جاده و خیابان نقش اساسی را دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
خاضع دو اصل جمهوریت و اسلامیت در نظام را غیرقابل تفکیک و جداناپذیر دانست و گفت: برای پیروزی، تثبیت و تداوم جمهوری اسلامی، هزینه های زیادی پرداختیم و شهدای گرانقدر و ارزشمندی تقدیم کردیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
جعفری با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال از آماده باش نیروهای آتش نشانی خبر داد و گفت: 53 میلیارد تومان قرارداد خرید ماشین آلات آتش نشانی منعقد شده که در سال آینده به بدنه آتش نشانی افزوده می ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
برای نخستین بار طی مراسمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت، از ورزشکاران برتر رشته های فوتسال و فوتبال سال (97) این شهرستان تجلیل شد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
سلطانیان گفت: از واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر ICT روستایی استان خبر داد و گفت: خدمات 22گانه امور مشترکین به دفاتر ICT روستایی واگذار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
ضیایی مهر با بیان اینکه راه آهن خراسان رضوی یک نهاد خدمت گزار است، گفت: در ایام نوروز بیش از2 هزار رام قطار مسافربری برای جابه جایی زائران و مسافران برنامه ریزی شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۴    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بیش از 2 هزار و550 نیروی امداد و نجات در ایام نوروزی در استان به کارگیری شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۴    
فاطمی امین گفت: با راه اندازی سامانه شفافیت اقتصادی آستان قدس رضوی، مردم می توانند از ریز فعالیت های اقتصادی شرکت های این آستان مقدس مطلع شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۴    
سرهنگ سلیمانی راد از آغاز طرح نوروزی پلیس راه این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۴    
مساجد دارای ظرفیت های بالای است که با بهره گیری از این شاخصه ها می توان زمینه جذب جوانان را بیشتر و مانع فرهنگ بی بندو بار غربی در جامعه شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
پیرو صحبت های وزیر نفت مبنی بر ادامه روند عرضه نفت خام در بورس انرژی هفتمین و آخرین مرحله عرضه نفت خام در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، 27 اسفندماه با قیمت پایه 61 دلار و 73 سنت انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف و ساماندهی سه هزار و 800 واحد شهرداری تهران در اختیار افراد حقیقی و حقوقی گفت: این املاک تا نیمه اول سال 98 ساماندهی خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
جهانپور گفت: علت اپیدمی اسهال و استفراغ در کردستان گوشت های یخ زده نبوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
شبکه بانکی از امروز (شنبه) با افزایش سقف پرداخت در دستگاههای خودپرداز به استقبال نوروز رفت تا هموطنان در این روزها بتوانند در شبانه روز تا 500 هزار تومان از حساب های خود برداشت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
فرجی گفت: با حضور رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی منابع طبیعی گلستان انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، گفت: 75 درصد مردم استان بر اساس آخرین ارزیابی ها برنامه های سیمای استانی را دنبال می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۳    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف شدید از وضع موجود اقتصادی بر نظارت و ساماندهی بازار به ویژه در آستانه سال جدید تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
با تایید یک مورد از سه ایراد باقیمانده شورای نگهبان و حذف آن از بودجه، قانون بودجه سال 1398 کل کشور در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
یکی از مهمترین عبادات، عفت است؛ امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه، نامه 45 خطاب به عثمان بن حنیف می فرمایند: مردم، علی را با چهار چیز یاری کنید، تقوا (ترک گناه)، تلاش و کوشش ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام صبح امروز (25 اسفند) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در ایام نوروز ارتباط زنده با دیگر شبکه های استانی خواهیم داشت، گفت: بیش از 6 هزار دقیقه برنامه زنده از صدا و سیمای سیستان و بلوچستان پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب برادر و خواهر برای سال تحصیلی 99-98 در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
نقوی حسینی با تاکید بر اینکه سازمان کنفرانس اسلامی باید در مورد حادثه تروریستی نیوزیلند واکنش به موقع داشته باشند، گفت: این سازمان باید شکایت خود در مورد این جنایت علیه مسلمانان را به دیوان لاهه ببرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل حج و زیارت لرستان، گفت: در طول تعطیلات نوروزی 47 کاروان زیارتی لرستان به عتبات عالیات اعزام می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
لطفی گفت: از فردا یکشنبه تا ظهر دوشنبه (27 اسفند)، بارش باران در تمامی نقاط خراسان جنوبی پیش بینی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
فرماندار مانه و سملقان گفت: روزانه 16 تن مرغ تعاونی و آزاد بین مردم توزیع می شود که این مقدار چهار برابر نیاز شهرستان در حالت معمولی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
غفوری فرد گفت: در مورد تحقق شعار امسال ابتدای سال باید با ارایه شاخص می گفتیم که چقدر کالای ایرانی تولید شده و با چه کیفتی ارایه شده و قیمت این اجناس چگونه است، اما هیچ یک از این آمار ارایه نشده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
ابوالقاسمی گفت: شهدای ما قهرمانانی بودند که جانشان را دادند تا از اسلام دفاع کنند و تا زمانی که فرهنگ شهادت در بین جوانان کشورمان رواج داشته باشد، هیچ دشمنی جرات حمله به خاک کشورمان را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی منظم ترین نمایندگان مجلس در سال 97 را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از اجرای طرح هنر برای همه در طول سال 98 در شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح با کنسرت موسیقی رایگان محمد معتمدی در خاوران اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
استاندار ایلام، گفت: هدف از اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در سطح مساجد باید باشد که مردم در مساجد حضورداشته و ارتباط آنان با مسجد و حضور مردم در مساجد خیلی گسترده باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
فرمانده انتظامی لرستان، از آمادگی نیروی انتظامی برای اجرای طرح نوروزی خدمت رسان نیروی انتظامی استان خبرداد وگفت: حدود 6 هزار پرسنل انتظامی لرستان در ایام تعطیلات آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
نمایندگان مجلس خواستار تحقیق و تفحص درباره افتضاح مالی فنس کشی مرزی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
خودروهای خودگردان جهان را با تکنیک هایی همچون رادار، لیدار، جی پی اس، و بینایی رایانه ای احساس می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
حجت الاسلام عبادی مناسبت ها و دعاهای ماه رجب را بهترین فرصت تمرین انتظار واقعی و پیوستن به مخاطبان این رجبّیون دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
قیمت خودروهای داخلی امروز نشان از ادامه روند کاهشی نرخ ها در بازار آزاد دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
نخستین دوره کارسوق خلاقیت در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان امین شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
خجسته پور، بابیان اینکه هر مسافر در حکم سفیری برای معرفی استان سمنان خواهد بود، اضافه کرد: خدمت به مردم و زائران امام هشتم (علیه السلام) افتخاری است که نصیب ما شده و باید این فرصت بی نظیر را قدر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: ترکیب هیئت امنای مساجد باید به نحوی باشد که تعامل لازم همه نهادها در مساجد فراهم شود و از سوی دیگر بهتر است که مدیریت واحدی در سطح مساجد انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
معاون عمرانی استانداری لرستان، با تاکید بر ضرورت آمادگی دستگاه های خدمت رسان در طول تعطیلات نوروزی، گفت: مشارکت دستگاه های اجرایی برای تقویت خدمت رسانی به مردم ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
این تصمیم ظاهراً بعد از تنش های چین و آمریکا اتخاذ شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام هاشمیان گفت: در ماه رجب دنبال مراقبه، توبه و استغفار باشید تا با کسب رضایت الهی بهشت خود را فراهم کنید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
سرهنگ بشیری گفت: در تعطیلات نوروز98، چهار گروه جهادی عمرانی و فرهنگی در بخش جلگه ماژان فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
رسانه های آمریکایی از فروش حدود روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت از سوی ایران با وجود تحریم های آمریکا خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
هاروکا 4 ماه وقت روی پروژه صرف کرد تا عدد پی را با 31.4 تریلیون رقم محاسبه کند. وی روی پروژه کلود در سیاتل کار می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
نصیرایی گفت : بیانیه گام دوم انقلاب برای برپایی تمدن اسلامی و رسیدن به حکومت جهانی مهدوی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
کارگاه آموزشی خانواده و نماز با عنوان خانواده مطهر در سالن جلسات استانداری مرکزی در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
طرح پاکسازی حریم جاده های شهرستان اردبیل با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به همراه کارکنان اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
مجموعه شعر گلشن خندان طبسی توسط انتشارات فراونگ طبس چاپ و منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۱    
با پاکسازی محوطه تپه باستانی کنارصندل، این منطقه از جنوب کرمان مهیای استقبال از مسافران نوروزی شد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد: 5 هزار و 229 نفر از مددجویان زندان های کرمان مشمول عفو رهبری شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان خبر داد.