شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
جعفری گفت: طرح آرامش بهاری در 10 نقطه و بقاع متبرکه ملایر طی ایام نوروز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۲    
حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی بیش از 17 هزار 220 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده، برنامه های گرامیداشت هفته مقام شهید در استان را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
سرهنگ تقی زاده گفت: امنیت و آرامش شهروندان مهمترین اولویت پلیس است و پلیس آبادان با برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
مسجد منهاج الدین شهر سنگاپور در برنامه ای فرهنگی برای کودکان نحوه صرفه جویی آب را به آنها آموزش داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
مهلت ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه صنعتی شریف که از 8 اسفندماه 97 آغازشده است، تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
شهردار بافران با بیان اینکه در سال جاری طرح بیابان زادایی در این اطراف این شهر اجرا شده است، گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری بیش از 700 اصله نهال سنجد، توت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
توحیدی، گفت: تاکنون مردم خیر استان اردبیل بیش از چهل میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند که افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
ساماندهی دستفروشی از اولویت های شورای پنجم بوده و هست. شورا برای این ساماندهی اعتباری معادل 30میلیارد تومان در مصوبه بودجه سال1397 درنظر گرفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۰    
وزیر ارشاد گفت: جریان فرهنگ سازی قرآنی کشور باید از طریق این معاونت صورت بگیرد و به عنوان مرجعیت و ستاد راهبردی در این زمینه باشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۳    
همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ جمعی از مدیران مسؤول، ائمه جماعات و فعالان این نهاد مسجدی در آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۳    
برنامه تلویزیونی گام دوم با موضوع عدالت خواهی، یکشنبه 19 اسفند از شبکه افق پخش خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۳    
محمدپور گفت: کانون های مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتقای مهارت های زندگی اقدامات ارزشمندی از خود نشان داده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همگانی و عمومی کردن فعالیت های فرهنگی و هنری را از جمله وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۳    
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی از ثبت، ساماندهی و بروزرسانی اطلاعات 1378 باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه جامع آمار و اطلاعات ستاد عالی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
همزمان با 18 اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ نشست انقلاب اسلامی به روایت هنر در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۳    
مدیر بخش بین الملل سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت نام 14 کشور برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۳    
میرزاد گفت: مردمی بودن، هدفمندی و انسجام از مهم ترین ویژگی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۱    
کتاب هوره های ایلامی در راستای معرفی مقام های این سبک آوازی اصیل و کهن ایلامی و به جای مانده از دوران کهن این مرزوبوم به تازگی منتشرشده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۱    
در شهر سامرا، عده قابل توجهی از بزرگان شیعه در زمان امام هادی(ع) جمع شدند و حضرت(ع) توانست آن ها را اداره کند و به وسیله آن ها پیام امامت را به سراسر دنیای اسلام با نامه نگاری و ... برساند ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
ظریف در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط استعفایش با سفر بشار اسد به ایران تصریح کرد: اصلاً به این موضوع ربطی نداشت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رییس شواری سیاست گذاری حوزه علمیه تهران گفت: پیروزی حق بر باطل به محض مواجهه اتفاق نمی افتد بلکه باید بین فائق آمدن حق بر باطل فاصله باشد تا در این میان افراد آزموده شوند و عناصر مختلف جوهر خود را ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۱    
خیرین نوع دوست گیلانی در جشن نیکوکاری امسال سه میلیارد و 215 میلیون تومان تا تاریخ (شنبه، 18 اسفند) به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
موسوی، از تولید مستندهایی از بانوان شاخص شهیده خوزستان خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا سردیس های این شهدا را ساخته و به منظور معرفی الگوهای مقاومت در معابر شهر نصب کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۸    
چندرسانه ای 1397/12/18 - 19:04 771908 نماز جمعه این هفته تهران ( 17/12/1397) به امامت حجت الاسلام صدیقی و با سخنرانی حجت الاسلام دکتر ارزانی در مصلی تهران برگزار شد. دانلود
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
بحرینی، ضمن تبریک 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با انسجام و انگیزه بیشتر پیگیری و به سرانجام خواهد رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۸    
رابرت ولدیو مسیحی اهل روسیه که اصالتی ارومیه ای دارد با حضور در دفتر آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس شهادتین را بر زبان جاری کرد و به اسلام گروید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
محمدی گفت: ما اگر بخواهیم به افقی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، دست پیدا کنیم از طریق مسجد این امر ممکن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
بودکر گفت: پروژه ایراین سیمیت از این پس با عنوان پروژه ایران فائو و به مدت پنج سال با هدف تأمین امنیت غذایی ادامه می یابد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
قاسمی گفت: استان فارس در ارائه و به کارگیری مکانیزاسیون در کشاورزی پیشرو بوده و از جمله تکنولوژی تسطیح لیرزی از این استان به سایر استان ها انتقال داده شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
سرپرست و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با حضور در گلزار شهدا، به مقام والای شهدای دفاع مقدس، حله، منا و مدافعان حرم ادای احترام کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
بهادری از آغاز ثبت نام اعتکاف کانون فرهنگی محبین سیدالشهدا (ع) شیراز خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
آیت الله دژکام با تأکید بر پیگیری اشتغال 198 هزار جوان استان، گفت: در اجرای عدالت به دنبال دعوا نیستیم ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۸    
محمد جواد ظریف به منظور فراهم کردن تدارکات سفر رییس جمهور به عراق وارد بغداد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۸    
استاندار گیلان در جلسه معارفه فرماندار رودسر با اعلام پیامی خوش برای چایکاران گفت: با تصمیم دولت یارانه ارزی واردات چای حذف شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
حجت الاسلام رمضانی گفت: در گام دوم انقلاب اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای حفظ دین مردم تلاش کرده و امید را در جامعه تقویت کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۸    
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با اشاره به برگزاری همایش ابوریحان بیرونی در سال آینده گفت: در این راستا 10 جلد کتاب با محوریت این دانشمند چاپ می شود و آرامگاه او در غزنین نیز تعمیر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آثار و فعالیت های ابوریحان بیرونی، او را از جمله جامع ترین دانشمندان تراز اول تمدن اسلامی برشمرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۸    
به مناسبت بیست و ششمین سال روز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، سرپرست و کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار کردند
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۶    
قلعه شاخانی، با بیان اینکه تشکیل کانون های مساجد از دستاوردهای ستاد عالی کانون های مساجد بود، گفت: در حال حاضر 572 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فعال است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
فتح اللهی با بیان اینکه احیای صنعت ابریشم در صومعه سرا در اولویت درخواست های شهرستان از رئیس جمهور بود، گفت: باید احساس وظیفه نسبت به جامعه تقویت شود تا شاهد توسعه و رشد آن باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در اطلاعیه ای از بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردها در محور مواصلاتی رودبار جنوب به ایرانشهر خبر داد
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان رفسنجان گزارشی تفصیلی از وضعیت و عملکرد این دانشگاه ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهوری روابط ایران و پاکستان را نمونه خواند و تاکید کرد که مسئولان ارشد دو کشور برای حفظ و تقویت روابط دوستانه مسئولیت سنگینی برعهده دارند و نباید اجازه دهند مشتی تروریست که ابزار و وسیله دیگر ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
اینفوگرافی گران ترین و ارزان ترین اینترنت موبایل در جهان را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از برگزاری آئین بزرگداشت 18 اسفند با هدف تکریم فعالان کانون های فرهنگی مساجد در روز سه شنبه 21 اسفند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر صله رحم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۶    
بذرافشان گفت: هفت هزار و 15 نفر از زوج های تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال 97با اعتبار 184 میلیارد ریال کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۶    
کامیاب با اشاره به بودجه 12 میلیارد ریال تکمیل سالن چند منظوره حسین آباد، گفت: سرانه ورزشی در استان ارسنجان یک متر و 70 سانتی متر و در استان پاسارگاد یک متر و 30 سانتی متر است که از میانگین سرانه ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۶    
سلطانی فر گفت: با مشکلات اقتصادی، در عرصه ورزش پیش بینی کردیم امسال 500 پروژه ورزشی را تکمیل کرده و به بهره بردرای برسانیم و امروز با پروژه هایی که چند روز آینده به بهره برداری می رسد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۶    
نمایشگاه بهاره مصلی تهران به دلیل وجود مسجدی در کنار محل برگزاری آن، باعث کاهش دغدغه بسیاری افراد برای چگونگی اقامه نماز در این محل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: اعضای کانون های مساجد بایستی پیش قراول گام دوم انقلاب باشند و کارهای اساسی در این راستا انجام دهند
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
به مناسبت هفته ملی درختکاری، 30 هزار نهال توسط تعدادی از اصحاب رسانه و اقشار مردم در مناطق اسلام آباد و مهدیس اهدا و غرس شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
می گوید "بسیاری در پی ارتباط مدارس با مساجد هستند اما باید دانست که این ارتباط نباید یک سویه باشد ارتباط مساجد با مدارس هم مهم است"
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام عصمتی با اشاره به اینکه مساجد به عنوان مهم ترین کانون جوش و خروج مردم است، گفت: کانون های مساجد در تحقق اهداف فرهنگی و جذب جوانان موثر هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
کارشناس تاریخ اسلام گفت: عصر امام باقر (ع) عصر آرامش سیاسی است. ما تا قبل از امام باقر(ع) بحث قیام مختار و زبیری ها را داریم اما در دوران امام باقر(ع) که از سال 94 تا 114 به طول می کشد در این 20 سال ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
شماره صد و هفتاد و یک نشریه الکترونیکی شبستان منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۶    
یادبود شهدای مدافع حرم و وطن همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۶    
طلاب مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شیکاگو آمریکا، از دانشگاه ادیان و مذاهب بازدید کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از رقابت 620 شرکت کننده خارجی از 82 کشور جهان در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی در این مسابقات خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی با اشاره به برگزاری بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: در این دوره توفیق بزرگی نصیبمان شد و تاکنون توانسته ایم بیش از 140 کاروان دانشگاهی را به عتبات ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
غلامی زه آب با اشاره به اینکه احداث پروژه پارکینگ خیابان ابوریحان با ظرفیت 1000 جای پارک خودرو در دستور کار قرار دارد، گفت: 28 درصد مساحت منطقه 4 شهرداری فرسوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
عبدالله زاده با اشاره به اینکه مجموعه آبی مجهز شهید آوینی اردیبهشت سال 98 به بهره برداری می رسد، گفت: سرانه فضای سبز نیز به ازای هر نفر 4 مترمربع است
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
صبح امروز با حضور مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، شهردار منطقه 16 و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران درخت فرهنگ و هنر در محوطه فرهنگسرای بهمن کاشته شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
رئیس جدید قوه قضائیه دقایقی پیش برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام حضور یافت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
حیدری با اشاره به طرح اضافه شدن تعداد مناطق شهرداری مشهد و ادغام بخش هایی از برخی مناطق با یکدیگر گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
بلای کبوترها اثر لوییزاردیک با ترجمه افشین رضا پور را نشر هیلا روانه بازار کتاب کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر عراق، روز دوشنبه و برای سفری 3 روزه به این کشور سفر می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
دهبانی پور گفت: کانون های فرهنگی مساجد برآمده از بطن مردم بوده و کسانی که دغدغه کار فرهنگی در مساجد را دارند، در جهت ارتقاء مسائل مذهبی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
رییس جمهوری کشورمان با سفرای جدید کشورهای عراق، هند، مالت، میانمار، کنگو، اکردیته بورکینافاسوو دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
محقق با بیان اینکه ابوریحان در علوم مختلف تبحر داشته است، گفت: ازجمله آثار این دانشمند آثار الباقیه عن القرون الخالیه است که ابوریحان در این کتاب تمامی جشن ها و اعیاد ملل مختلف را جمع آوری کرده و این ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
کتاب سوران سرد نوشته جواد افهمی با نگاهی تازه، دفاع مردم در برابر حمله عراق به ایران را روایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
ظریف به پیوند ناگسستنی ملت ایران و عراق اشاره کرد و افزود: هیچ نیرویی نمی تواند مردم ایران و عراق را از هم جدا کند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه5 از کسب رتبه اول منطقه در بین مناطق 22 گانه در زمینه انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
گشتاسبی راد گفت: در نوروز 98 تعداد 20 جشنواره شاد را در محلات مختلف اجرایی می شود که تمرکز آن بر نواحی کم برخوردار است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان امشب راهی عراق می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بر ضرورت تقویت وحدت بین دستگاه های متولی امر مساجد تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
امسال در روز درختکاری شهروند شاهد اتفاق تازه ای بود.در این روز مجموعه شهروند با همکاری انجمن اهداکنندگان عضو و به یاد حامد ارژنگی، از کارکنان شهرداری تهران که اعضای بدن خود را در سال 95 اهدا کرده ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
محمدحسن پور با اشاره به اینکه 71 المان نوروزی در سطح شهر نصب می شود، گفت: 102 غرفه ماهی گلی و سفره هفت سین در شهر ایجاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
امروز شنبه هجدهم اسفند ماه شاخص کل بورس با 180 واحد رشد معادل 0.11 درصد به 163 هزار و 7 واحد رسید این در حالی است که چهارشنبه پانزدهم اسفند ماه شاخص کل بورس با افزایش 233 واحدی به 162 هزار و 827 واحد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
تعدادی از طلاب مدرسه علمیه اهل بیت علیهم السلام شیکاگوی آمریکا ضمن بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با الزامات و فرآیند تولید علوم انسانی اسلامی آشنا شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
آیت الله دژکام با اشاره به اینکه تفرقه، جلوه و نمود کارهای مسجدی را کمرنگ کرده است، گفت: شبکه سازی مساجد و کانون ها باید شکل بگیرد چرا که شبکه سازی بین کانون ها وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
حسینی گفت: آیت الله سید محمد باقر حکیم تمام زمان حضور خود در ایران را به مبارزه با رژیم بعث عراق صرف کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
اسدی گفت:ورزش علاوه بر ایجاد شادابی، نشاط و افزایش آمادگی جسمانی در افراد، نقش پررنگی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام پورامینی با تشریح آینده سلفی گری ، تاکید کرد: آینده محتمل با محوریت جریان وهابی سیاسی ادامه یابد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
شریعتی، بر توجه به پژوهش، تحقیق، کتابخوانی و گسترش کتابخانه ها در مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم، کم برخوردار و حاشیه ای تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
کارکردهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی مساجد با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کاربردی تر می شود.در این میان نهادهای تاثیرگذاری چون کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با استفاده از بسترهای موجود ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
سگ خوب قصه ما داستانی برای نوجوانان به قلم محمدرضا سرشار است که به نوجوانان گرامی معرفی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
همایش نقش کانون های مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی در بیست و ششمین سالگرد تاسیس کانون های هنری مساجد با حضور و سخنرانی آیت ا لله نوری همدانی و حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در دارالقرآن علامه طباطبایی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
کارنامه مصدق اثر ارسلان پوریا را انتشارات ققنوس چاپ و روانه بازار نشر کرده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با پرورش نیرو های مومن و متعهد انقلابی به پایگاهی مردمی برای دفاع از آرمانهای انقلاب تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مساجد دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی هستند و کانون های فرهنگی و هنری در این مکان مقدس بهترین جا برای وحدت، همدلی و انسجام فعالان فرهنگی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
ارزانی گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت تخصصی و حرفه ای تا پایان سال 98 به 20 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: طرح روستاگردی بهاری با هدف معرفی مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده و حمایت از گردشگری روستایی در ایام نوروز 98 اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
منابع ارشد آمریکا از ارایه لایحه بودجه با تخصیص یک چهارم بودجه 2020 برای جنگ های مرزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده است که اگر لندن تصمیم به برگزاری همه پرسی دوم بگیرد،برگزیت هرگز اتفاق نخواهد افتاد،بنابراین مقامات بریتانیایی اجازه چنین کاری را نخواهند داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
سازمان ملل در قطعنامه ای ارتکاب جنایت جنگی در غزه را محکوم و اعلام کرد که این گزارش قرار است به دادگاه بین المللی کیفری ارجاع داده شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
میرباقری گفت: این که خندوانه دیگر قرار نیست پخش شود، دروغ است.بعد از نوروز تا رمضان تیم های سازنده این برنامه استراحت می کنند و سال آینده بعد از محرم و صفر دوباره روی آنتن می روند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
کرسی علمی ترویجی سنجه های ارزشیابی معنویت های دینی و سکولار با ارائه حجت الاسلام محمد جعفری و میزبانی پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
امراللهی تاکید کرد: رهبران فرقه های نوپدید تحت عنوان شست و شوی مغزی، آزادی در عقیده را از پیروان خود سلب و آنها را به ماشین های انسان نما و مبلغان اندیشه های رهبران خویش مبدل می کنند.