جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 4 آذر 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 2 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 3 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 4 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 5 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 6 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 7 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 8 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 9 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 10 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 11 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 12 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 13 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 14 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 15 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 16 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 17 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 18 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 19 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 20 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 21 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 22 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 23 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 24 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 25 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 26 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 27 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 28 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 29 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۰    
نورمحمدی گفت: سامانه ملی مدیریت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آغاز به کارکرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
حسینی از کاهش 82 درصدی رواناب رودخانه های گلستان در سال آبی جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۶    
پورداود با بیان این که در حال حاضر 29 مدرسه راه دور در استان همدان در 12 شهرستان، ناحیه و منطقه فعال هستند، گفت: 5 مدرسه آموزش از راه دور نیز در 4 شهرستان راه اندازی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۴    
جلسه هفتگی آموزش قرائت قرآن کریم با تدریس استاد سعیدیان شنبه ها ساعت 15 به صورت حضوری و مجازی با ظرفیت محدود در خبرگزاری ایکنا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۷    
کاکاوند گفت: در بارندگی های اخیر تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در باشت حدود 79 میلیمتر باران بارید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۴    
عبیدالله رستمی در دیدار با مدیران چاپخانه های استان گفت: حمایت از صنعت چاپ استان از وظایف مهم اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در اطلاعیه ای با حمایت از شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ، آن را مطابق با نظرات کارشناسی اتاق ایران اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹    
فتایی گفت: فیلم کوتاه سکوت آوا به نویسندگی و کارگردانی سیدغلامرضا نعمت پور به جشنواره بین المللی فیلم نیویورک راه یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
دبیر اجرایی همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت از ارسال 180 چکیده مقاله و انتشار 10 کتاب در راستای این همایش خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۶    
همزمان با سالروز دیدار تاریخی مولانا و شمس تبریزی؛ مناسبات عرفانی آذربایجان و خراسان بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۴    
یادواره محمدحسن شریف قنوتی نخستین روحانی شهید دوران دفاع مقدس امروز (چهارشنبه 5 آذر) با حضور برخی فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اروندکنار برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۲    
دکتر علیرضا زالی در نشست امضای تفاهم نامه میان ستاد مقابله با کرونای تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از عملکرد این سازمان در دوران کرونا ابراز رضایت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیته امداد شهرستان هلیلان گفت: از زمان آغاز پروژه گازرسانی در این شهرستان، به همت کمیته امداد بیش از 2 میلیارد تومان برای هزینه گازکشی خانواده های مددجو هزینه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
قیصوری از ابلاغ 900 میلیارد تومان اعتبار سفر نوبخت به استان ایلام خبر داد و گفت: از این رقم 201 میلیارد تومان آن به منظور تسریع در اتمام روند پروژه های جهش تولید است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
نخستین سوگواره ملی ایل به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود که فراخوان این سوگواره در سطح کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری نیز اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۲    
76 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در بین 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل اوقاف استان قم گفت: یک باب منزل مسکونی در قم از سوی آیت الله یزدی برای احداث مدرسه علمیه وقف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
25 سری جهیزیه به نوعروسان کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در استان کرمان اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۰    
جهادگران قرارگاه نرجس خاتون(س)، سه شنبه، 4 آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰    
آلبوم دمساز به آهنگسازی و خوانندگی عبدالله ساورعلیا و تنظیم بهنام ارجمندی توسط حوزه هنری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰    
حوزه هنری استان گلستان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، مسابقه ملی عکاسی پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰    
طرح اکرام ایتام و محسنین ویژه کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان تهران اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۰    
رضا قلیچ خان، سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین جداگانه با دنیس ایزویزدیچ معاون مجلس نمایندگان و دراگان چوویچ معاون مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین ملاقات کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۰    
طرح توسعه موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده ای نزدیک اجرا می شود و فضای این موزه گسترش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، به اشاره به مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا از تمدید احکام اجرایی، اعتراض به اوراق مالیاتی، تمدید زمان بخشودگی جرائم، تسلیم اظهارنامه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۰    
علی اصغر خیرخواه گفت: مبتلایان به سرطان باید سعی کنند کمترین مواجهه با افراد به ویژه افراد دارای علایم مشکوک را داشته باشند و از لمس دیگران تحت هر عنوان از جمله دست دادن یا روبوسی اجتناب کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۸    
سید عباس صالحی در پیامی درگذشت کامبوزیا پرتوی، کارگردان و فیلم نامه نویس باسابقه سینمای ایران را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۸    
معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران، گفت: این بانک در راستای حمایت از تولید صادرات محور، بیش از6000 فرصت شغلی ر ا از سال 1396 تا کنون ایجاد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۸    
آیت الله عابدینی گفت: امیدوار هستیم حوزه علمیه بسیجی وار، پرچم دار آموزش، عمل و صدور دین باشد و در این عرصه های مهم نقش آفرینی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۸    
حجت الاسلام کرمی از تشکیل گروه های جهادی در بقاع متبرکه برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: زائرسراهای بقاع متبرکه برای تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی آماده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۸    
دستگاه مولد برق بدون صدا و بدون قطعه متحرک و بدون لرزش با قابلیت تولید 220 ولت و 50 وات و اولین ماسک ضد ریزگرد در جهان در جشنواره جهادگران علم و فناوری ایلام با حضور سردار شاکرمی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۸    
امیرعبداللهیان در توییتر خود نوشت: روزی در بغداد با سردار سلیمانی بودم، در انتظار جلسه ای با معاون اول رییس جمهور ایران و وزیر خارجه عراق برای تسریع در لایروبی اروند رود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۷:۴۷    
وزیران امور خارجه ایران و سوئد به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۷    
دانش جعفری با تاکید بر این که اداره کشور با صادرات غیر نفتی شدنی است، گفت: یکی از راه های آن سرمایه گذاری است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۲    
حجت الاسلام مروی با تأکید بر لزوم تحقق عینی مدیریت اسلامی در مجموعه آستان قدس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مصادیق تعامل دینی، پاسخگویی به مردم است که باید در آستان قدس رضوی تبلور ویژه ای داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۲    
مظاهری گفت: تعداد 470 خانواده معظم شهدا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری و در قالب طرح سه شنبه های تکریم تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
مظاهری گفت: سه نفر از رابطان چهارمحال و بختیاری دومین نشست مجازی رابطین کانون های مساجد کشور موفق به کسب رتبه های برتر را کسب کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۱    
استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته با هدف جهش در توسعه و عمران استان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و دکتر نیکزاد نائب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۱    
احمد جعفری گفت: این معاونت در محور های امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، رفع فقر و محرومیت زدایی و محله محوری در رفع و کاهش آسیب های اجتماعی اقداماتی را انجام داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
ظهیری از برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای یک بسیجی همزمان با هفته بسیج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
حجت الاسلام بهرامی گفت: بسیج سدی محکم و بنیانی مرصوص در مقابل دشمنان است و بسیج همواره با هوشیاری و بیداری جلوتر از دیگران در مقابل دشمنان صف کشیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
حجت الاسلام صالحی، گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی 4500 بسته معیشتی از محل عواید موقوفات در کرمانشاه توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
حشمتی ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری طلاب و روحانیون، سامانه طاها جهت ارائه خدمات غیرحضوری به طلاب و روحانیون اهل سنت استان راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات لحظاتی پیش به صورت الکترونیکی و با حضور 69 نامزد تایید صلاحیت شده در سراسر کشور آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
حجت الاسلام اکبری، گفت: امام حسن عسکری(ع) زیارت اربعین را به عنوان یکی از نمادهای شیعه معرفی کردند و نتیجه آن تشکیل اجتماعات قریب به چهل میلیونی شیعیان در مرقد مطهر امام حسین علیه السلام هنگام اربعین ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال 9 دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۱    
رفعت نژاد گفت:سازمان بسیج دانشجویی با رویکرد های مختلف و با تاسی از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری که در نهایت به تربیت کادر طراز انقلاب اسلامی منجر می شود در خدمت نظام و انقلاب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۱    
حسینی گفت: بسیج از آنجا که دارای اعتقادات دینی قوی است ریشه مستحکمی برای رویارویی و مقابله با فتنه ها و طعنه های دشمنان دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۱    
مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از راه اندازی سه کارگاه خیاطی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۱    
آیت الله حسینی با اشاره به مشکل کمبود مساجد در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جای بسی تاسف است که در مرکز استان با کمبود شدید مساجد مواجه هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۱    
یکی از موفق ترین پایگاه های بسیج در شهر یاسوج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرف آباد است که با فرماندهی یک بسیجی جوان ورزشکار و همکاری بسیجیان منطقه توانسته خدمات خوبی را در منطقه خودشان انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۱    
100 بسیجی نمونه طی آیینی در محل سالن ولایت سپاه ناحیه شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۱    
حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه ایمان گرایی و سودرسانی به برادران دینی مورد تاکید امام حسن عسکری (ع) است، گفت: شیعه باید در عمل ایمان واقعی داشته باشد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۱    
شماره ششصد و پنجاه نشریه الکترونیکی شبستان را اینجا ببینید. پایان پیام/ 534
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۵۱    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نگاه جامع الاطراف بسیج در خدمت رسانی و در دفاع مقدس که مجاهدتِ کادر درمان در مبارزه با کرونا نیز از مصادیق آن است؛ گفت: اگر این را در جامعه نهادینه کنیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۱    
حجت الاسلام غفاری با اشاره به تقویت سازمان وکالت شیعیان را برای آمادگی مردم در عصرغیبت گفت: بیان موجودیت امام مهدی(عج) در عصر غیبت با همت امام حسن عسکری(ع) محقق شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۱    
سردار معروفی گفت: طرح بهنام محمدی اگر روی مثلث مدرسه، مسجد و محله اجرا نشود ناقص است، اگر این طرح کانون خانواده، کانون مدرسه و کانون مسجد را متحول نکند پس چگونه طرحی است؟
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۱    
دکتر رشیدی نژاد گفت: افتخار می کنیم در این مدت یک ارتباط نزدیک تر و یک همدلی و همراهی بین حوزه سلامت و جامعه درمانی استان و بسیج و سپاه وجود داشته است و این هم باعث دلگرمی ما شده و هم احساس غرور می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
طاهری نسب با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل امور زنان و خانواده استانداری و کانون وکلا داگستری خوزستان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اسلام دارای سابقه دیرین است و ریشه در آموزه های دینی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی اخیراً در نامه ای به رئیس جمهور به مصوبه اخیر درباره ترخیص کالا های رسوبی از گمرک که بدون حضور نماینده بانک مرکزی تصمیم گیری شد، به 3 دلیل مهم این مصوبه را غیر عملیاتی...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی جمعی از نخبگان این قشر توسط فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از الحاق 521 دستگاه ناوگان جدید به شبکه ریلی کشور از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: به منظور حمایت از تولید داخل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۱    
نیک مهر از توزیع وسایل گرمایشی بین مددجویان بخش چاروسا با آغاز فصل سرما خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۹    
پروفسور محمدپور دزفولی خواستار توجه ویژه به شش هزار آیه ی قرآنی که در زمینه های مختلف پزشکی و علوم مختلف نازل شده به عنوان واحدهای درسی دانشگاهی شد و گفت: خودسازی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۹    
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران خبراز کاهش 20 درصدی ورودی سدهای تهران از ابتدای سال آبی در مقایسه با سال گذشته خبرداد وگفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۹    
بانک مرکزی به منظور اجرای قانون جدید، تمهیدات لازم را برای ثبت چک در سامانه صیاد توسط دارندگان چک فراهم کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۹    
مدیر پذیرش فرابورس ایران به پذیرش نخستین استارتاپ در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: در حوزه حمل ونقل و ارتباطات، این استارتاپ با نام تجاری تپسی به صورت مشروط در بازار دوم پذیرش شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۹    
سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این اداره کل و کانون وکلا دادگستری خوزستان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۹    
معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صمت گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری مراجعان در سامانه بهین یاب ایجاد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
برپایه اعلام مرکز آمار فاصله تورمی دهک ها در آبان ماه به 8.9 درصد رسید که نسبت به ماه قبل (8.1 درصد) 0.8 واحد درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
سردار عبدالله پور گفت: همراهی مردم در طرح جدید غربالگری شهید سلیمانی جهت مهار کروناویروس فوق العاده بوده و یک مزیت مهم در پیشرفت این طرح به شمار می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
در پنجمین روز از هفته بسیج، کارگاه تولید ماسک سه لایه بهداشتی در شهرستان آستارا افتتاح و راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: امیدوار شدم که دانشمندان جوان ایرانی واکسن ملی کرونا را به زودی تولید می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
مجموع تسهیلات اعطایی به بخش صنعت و معدن در نیمه نخست امسال به رقم 2128.4 هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 79.8 درصد رشد نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
صابر گفت: در فاز اول برای 45 فرد فاقد مسکن در شهرستان آستارا خانه ساخته می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: 23 طرح توسعه و احداث شبکه های شرکت برق منطقه ای تهران تا پایان سال جاری و در قالب پویش #هر هفته الف_ ب_ ایران به بهره برداری خواهد رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۹    
سفیر ایران در نورسلطان از نشست حمل و نقلی ایران و قزاقستان خبر داد و ضمن تاکید بر اهمیت تداوم موفقیت آمیز تردد کشتی های رو-رو بین ایران و قزاقستان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای به نتیجه رسیدن پیشرفت طرح ها و پروژه ها در زمان مقرر باید میزان پیشرفت آنها را زیر نظر بگیرد و شهرداران موظف هستند گزارش های مطابق با واقعیت را در طرح ها به ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
فیروزی گفت: همکاری و احساس مسئولیت اصناف شیراز در تعطیلی واحدهای تجاری برای مقابله با کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند قابل تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
تذروی گفت: پروژه پردیس تئاتر نصر در منطقه 11 شهرداری شیراز پیشرفت 40 درصدی داشته است و مصداقی از توجه به انسان محوری در منطقه کمتر برخوردار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
اسکندرپور گفت: تسریع هوشمندسازی حوزه حمل و نقل شهر شیراز مورد توجه شهرداری شیراز قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: با تولید محصولات دامی و زارعی سالم، کشورها برای کاهش مقاومت میکروبی نیاز کمتری به داروهای ضدمیکروبی خواهند داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
عضو هیات رئیسه مجلس از راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی بین مردم و نمایندگان از هفته آینده همزمان با روز مجلس خبر داد و گفت: طی ماه های آتی ضمن تعریف نرم افزارهای مرتبط ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
جلسات فوق العاده هیات دولت به منظور بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور، بعدازظهر سه شنبه نیز به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با بررسی تعدادی از تبصره های لایحه بودجه سال 1400 کل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۹    
سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران ویژه دانشمندان به صورت مجازی و با حضور برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران و فرزاد طالبی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۹    
با برگزاری بیست و ششمین مرحله از حراج اوراق بدهی، سه بانک سفارش های خود را به ارزش 20.9 هزار میلیارد ریال در سامانه های بازار بین بانکی ثبت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جلسۀ شورای هماهنگی اقتصادی گفت: دست روی دست گذاشتن، تحریم ها را موثر می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۹    
سامانه جامع ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح سجاپ رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۹    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۹    
آستان مقدس حضرت عباس با همکاری شهرداری کربلا مراحل اولیه پروژه توسعه ورودی باب بغداد منتهی به حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۹    
نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام جم و مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس روز سه شنبه 4 آذر ماه در محل شبکه جهانی جام جم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۹    
سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای به حد نصاب مورد نیاز برای لازم الاجرا شدن یعنی به تصویب 50 کشور رسید و پس از گذشت 90 روز از سوم بهمن ماه لازم الاجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۹    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با معاون وزیر خارجه این کشور به صورت ویدیویی گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۹    
رئیس جمهور در دیدار اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد که این شورا از زمان تشکیل تاکنون، 226 طرح را در حوزه های کلیدی اقتصاد کشور، بررسی و تصویب کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۹    
طرح الزام سازمان سنجش به طراحی سوالات کنکور سراسری صرفا از متن کتاب های رسمی امروز به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۹    
بر اساس آخرین اطلاعات موجود در سامانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان 11 مسجد به نام مبارک امام حسن عسکری علیه السلام مزین است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۹    
حزب اعتماد ملی اعلام کرد که نامزد این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در هفته های آتی معرفی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام روحانی معتقد است که تست گسترده و ردیابی مبتلایان به عنوان یکی از راهبردهای اصلی طرح مقابله با کرونا با قدرت انجام گیرد.