پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 12 مهر 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 2 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 3 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 4 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 5 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 6 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 7 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 8 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 9 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 10 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 11 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 12 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 13 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 14 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 15 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 16 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 17 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 18 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 19 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 20 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 21 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 22 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 23 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 24 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 25 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 26 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 27 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 28 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 29 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به آسیب شناسی طرح نمایندگان مجلس برای انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان پرداخته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۳    
ربیعی بر حمایت از فعالین و تولید کنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
زیویار با بیان ایکه باید مشکلات شهرستان ها احصا شود، گفت: مشکلات شهرستان ها با هدف شناخت وضع موجود بررسی و به استان منتقل شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام تدینی با اشاره به آغاز دهه گرامیداشت وقف در استان سمنان گفت: به منظور گرامیداشت این دهه 117 عنوان برنامه در سطح استان سمنان اجرا می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۱    
نخستین دوره رویداد ایرانسل پیچ (Irancell Pitch) با همکاری پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۱    
استاندار تهران وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال را تشریح کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۱    
خط تولید سیم کارت ایرانسل با فناوری بومی افتتاح شد که با راه اندازی آن سیم کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۹    
کتاب پاسخ نامه وقف تالیف روح الله بیدرام در راستای پاسخ به پرسش هایی درباره سنت حسنه وقف به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نخست وزیر پیشین عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی نیاز به روابط مستحکم با کشور دوست و برادر عراق دارد لذا نتیجه انتخابات آینده پارلمان این کشور مهم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۷    
دهشیری گفت: استفاده از نیروهای انقلابی و دغدغه مند نسبت به نظام و انقلاب همراه با اهتمام به اصل شایسته سالاری و غلبه نگاه فراجناحی ضرورت دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۷    
براساس اطلاعیه سازمان خواشناسی البرز از 13 مهرماه سال جاری به طور میانگین 4 تا 8 درجه سانتیگراد شاهد کاهش دما در شمال غرب و غرب کشور خواهیم بود همچنین احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۷    
مسابقه بزرگ کتابخوانی محضر رئوف از 10 تا 30 مهرماه در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار و به 8 نفر از برگزیدگان اسکان سه روزه در زائرسرای رضوی به همراه خانواده اهدا می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه شهادت امام رضا علیه السلام به مناسبت بیست و هشتم ماه صفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۱    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان از ایجاد اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت این نهاد با نصب نیروگاه های خورشیدی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۱    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارسال نخستین محموله کمک های بشر دوستانه به افغانستان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۱    
بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم همزمان با سالروز رحلت پیامبر خوبی ها و شهادت امام حسن مجتبی (ع) غرق در سوگ و ماتم هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۱    
کتاب کاروان صبا هجده قطعه از آثار استاد ابوالحسن صبا با گردآوری مسعود شعاری توسط انتشارات سروش به چاپ هشتم رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۱    
مسوول بخش روسی (تورفل) کانون زبان ایران گفت: اولین دوره آزمون بین المللی زبان روسی در این کانون زبان به عنوان یکی از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران با همکاری دانشگاه سن پترزبورگ روسیه به صورت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۹    
رسول منفرد که پیش از این دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار بود، طی حکمی از سوی محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان منصوب شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۹    
کتاب وقتی به هوش آمدم داستان زندگی آزاده محمود نیکی نوش آبادی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۹    
نظری گفت: دوران دفاع مقدس یکی از این میادین سخت بود که در بطن خودش باعث افتخار آفرینی و اثرگذاری در آینده کشور شد، در واقع دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در حفظ ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۹    
واحدی گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران ناگفته های عظیمی وجود دارد که نیازمند همت و تلاش فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای ماندگاری آن است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۹    
پورداود ، از درخشش دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان در کنگره سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: در بیست و ششمین دوره کنگره سراسری قرآن کریم 6 نفر از دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان موفق به کسب ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۷    
ثبت نام مرحله استان شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی آغاز شده است و علاقمندان تا 17مهرماه امسال فرصت نام نویسی دارند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۷    
استاندار کردستان بر لزوم اجرای برون سپاری بخشی از خدمات (غیر حاکمیتی) دستگاه های دولتی به دفاتر پیشخوان تاکید کرد و این امر را به نفع مردم دانست.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته جهانی فضا، فناوری فضایی را نماد اقتدار علمی، توسعه و پیشرفت کشورها توصیف کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۷    
وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها حسن نیت خود را برای تثبیت بازار نفت و حل بحران سوخت اعلام کرده اما تحریم های ظالمانه آمریکا مانع این کار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۷    
رهبر انقلاب چندی قبل با درخواست تولیدکنندگان داخلی مبنی بر منع واردات لوازم خانگی کره ای موافقت کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با همتای عمانی، با اشاره به وقوع طوفان اخیر در این کشور، اظهار کرد: ایران آماده هرگونه مساعدت به عمان است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا درباره گسترش همکاری های اقتصادی دوکشور با یکدیگر گفت وگو کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۵    
جشنواره قرآنی رحمةللعالمین در قالب مسابقات قرآن، نمایشگاه قرآنی، خوشنویسی قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی هند از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۰:۲۱    
شب زنده دار بابیان اینکه اگر جوامع اسلامی اخلاص در عمل داشته باشند و کار را برای خدا انجام دهند، کم کاری نمی کنند و کارها به شیوه مطلوب دنبال می شود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۹    
خادمان و زائران حرم مطهرحضرت معصومه (س) در مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن علیه السلام از پیکر مطهر شهید گمنام میزبانی کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۳:۴۹    
آیت الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ وقف را در دل مردم ببریم، گفت: وقف مثل نماز و روزه می ماند و همه مردم باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام میثم تارم گفت: دشمن شناسی از مقدمات مقابله کارآمد با دشمن است و در جنگ نرم و اقتصادی نیز باید دشمن و حربه های او را دقیق شناخت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۷    
عزیزی با اشازه به اهمیت نقش استکبار در جریان شیوع بیماری کرونا کفت: مطالبه مردمی قانون نشدن واکسن کرونا وجود دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۷    
آیین تکریم و معارفه رضا امینی شهردار جدید اهواز با حضور مسئولان استانی و نظامی خوزستان برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۷    
در پی افتخارآفرینی پهلوانان کشتی کشورمان در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و کسب مدال های طلا و نقره در شب گذشته و امشب، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از آنان تشکر کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۷    
یوسفی با بیان اینکه پرداخت حق آلایندگی و دیگر عوارض حق مردم است که پیگیری های لازم نیز انجام خواهد شد افزود ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۷    
خلیلیان گفت: شهردار جدید باید ساختارهای فعلی را تغییر دهد چون با این ساختارهای موجود امکان تحول و توسعه و پیشرفت وجود ندارد و علاوه بر این باید زمینه رانت خواهی را بزداییم و در مسیر عمرانی حرکت کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۷    
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: امروز مردم دیگر حرف را نمی پذیرند و به دنبال عملگرایی از مسئولان هستند تا ببینند دولت مجلس و دستگاه قضائی انقلابی و شورای شهر انقلابی چه خدماتی را ارائه می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۷    
محمودی با بیان اینکه اهواز به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور نیازمند نگاه ملی است گفت: همه تلاش ما توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف اهواز است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۱۵    
عرشی گفت: مراسم عزاداری شب های پایانی ماه صفر به همت کانون فرهنگی هنری مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع) شیراز و هیئت حضرت علی اصغر (ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
به مناسبت دهه وقف، نمایشگاه شمیم خدمت در جوار امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان افتتاح شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: تهران اجازه نخواهد داد نیروهای تروریست و رژیم صهیونیستی به روابط خوب ایران با همسایگان خدشه ای وارد کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
پوستر کنگره ملی شعر اربعین در آیینه اقوام ایرانی با عنوان عقیق و ارغوان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و جمعی از مسئولان در شهرستان مهران رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اقامه عزای دهه آخر ماه صفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، گفت: این مراسم در 28 تا 30 ماه صفر به اوج خود می رسد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
معاون اول رییس جمهوری در نخستین جلسه شورای اقتصاد در دولت سیزدهم گفت: تمرکز بر تولید با محوریت مردم مهمترین تغییر ریل اقتصادی در دولت سیزدهم است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد که جمهوری اسلامی قطعا به مذاکرات برجام باز می گردد اما زمان آن پس از پایان مراحل مطالعه و مرور سوابق ادوار پیشین مذاکرات تعیین می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۵    
حسینی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر،گفت: این مراسم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیراز برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام واحدی از برگزاری 145 برنامه همزمان با دهه وقف در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
رئیس نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مساجد در ایام کرونا محل تجمع صالحین، خیرین وکانون حل مشکلات نیازمندان شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
چند سالی است طعم و بوی آب شرب سنندج تغییر کرده و حال ناخوش آب شرب این شهر، سنندجی ها را نگران کرده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: علامه حسن زاده آملی شخصیتی تأثیرگذار و عمرش را در راه تبلیغ دین اسلام و انقلاب سپری کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
امام جمعه شهرستان قدس گفت: بانوان زیربنایی ترین نقش را در فرهنگ و تربیت جامعه دارند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان فردا(13 مهرماه) به دشت ورامین سفر می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
رحیمی با اشاره نرخ بیکاری در فارس از سال 92 تاکنون گفت: در سال 92 نرخ بیکاری در فارس از 16 و نیم درصد و رتبه 29 کشوری به هفت و 9 دهم درصد و رتبه سوم کشوری کاهش رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسمات ویژه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در شهرستان های استان ایلام برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
باستان گفت: در قالب پویش همکلاسی مهربان بیش از 450 هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر میان دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور توزیع می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
آیت الله حدائق گفت: عدم پاسخگویی برخی از مسئولان در ساعات غیر کاری به تلفن خود یک ضعف است و برطرف کردن مشکل مردم نشانه عمل به وظایف توسط انسان های با تقواست.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
ایمانیه با اشاره به اینکه محور همه فعالیت ها در استان فارس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یک هزار و 400 بقعه متبرکه آغاز خواهد شد، گفت: پیشرفت استان، بدون تلاش و همت امکان پذیر نیست.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: هیئت تجاری استان از 25 تا 30 مهرماه امسال به قزاقستان (آلماتی) اعزام می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
طرح پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از چهارشنبه این هفته به اجرا گذاشته خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
حجت الاسلام امیری گفت: تعداد 37 وقف با نیات مختلف موقوفان از دهه وقف سال گذشته تا دهه وقف امسال به ثبت رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
معاون گمرک گفت: با موافقت صورت گرفته در کارگروه ستاد تنظیم بازار، بیش از 13 هزار تن برنجی که در گمرک دپو شده بود ترخیص و روانه بازار خواهد شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
حجت الاسلام بلک گفت: رشد کمی وکیفی موقوفات امامزادگان در کشور و به ویژه در استان اصفهان امری ضروری است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۵    
دربندی از توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند 120 مدرسه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۵    
پاک فطرت گفت: تورم 44 درصد، رشد اقتصادی صفر، حجم نقدینگی بیش از سه هزار و 700 میلیارد تومان رسید و 32 درصد خانواده ها زیر خط فقر نسبی هستند و مدیریت کردن در این وضعیت بسیار سخت است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۵    
پوستر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با شعار سینما، سرزمین خیال در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۵    
امیریان با تاکید بر افزایش سرعت ثبت فعالیت های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد توسط مدیران فهما گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۵    
آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه آنچه که مردم را دلسرد کرده است اینست که حس می کنند برخی مدیران موضوع پاسخگویی به درگاه الهی، را فراموش کرده اند، گفت: اینکه مدیران باید پاسخگوی حضرت حق باشند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۵    
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: روکش آسفالت حفاظتی ورودی فاروج به شیوه میکروسرفیسینگ برای اولین بار در محور آسیایی انجام شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۵    
بیکی گفت: عنوان الگوشناسی نبوی باید در کتاب ها، منابر و محافل علمی کاملا مدون و تبیین شود تا تشنگان معارف حقه اسلام از آبشخور آن بنوشند و سیراب شوند و شخصیت خودشان را بر اساس آن بسازند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۵    
قاسم پور با اشاره به اینکه قطار توسعه استان فارس به سرعت در حال حرکت است و نیازهای بیشتری دارد، گفت: امیدوارم با تدبیر و روحیه جهادی ایمانیه شاهد پیشرفت بیش از پیش استان باشیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب گفت: با دستور رئیس جمهوری مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات بلاعوض باقیمانده به زلزله زدگان، این روند در استان خراسان شمالی نیز شتاب خواهد گرفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۵    
مظاهری با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان حضوری موفق در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398 داشتند گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۵    
امروز 12 مهرماه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش اسفندقه جیرفت بازدید کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیرساخت های لازم در عرصه تربیت و آموزش نیروی دریایی متخصص ایجاد شده است و به دنبال توسعه این مهم هستیم تا علاوه بر دانایی و توانایی، مهارت محوری را تقویت کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۵    
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا گفت: شکست صدام و همپیمانانش در جنگ هشت ساله بر علیه ملت ایران اسلامی یک شکست راهبردی بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۵    
وحیدی گفت: هرگاه دولت و ملت یکی شدند مردم سالاری دینی تحقق می یابد و ترکیب دولت و ملت باهم به مردم سالاری دینی منجر می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که امروز دوشنبه 12مهرماه در راس هیاتی به دوحه سفر کرده در ادامه ملاقات های امروز خود با احمد حسن الحمادی قائم مقام وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو نمود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه بررسی عملکرد دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران بر مدیریت صحیح و تسریع در رسیدگی قضایی به پرونده های اقتصادی بر اساس موازین قانونی و اهداف و مأموریت های دستگاه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
عسگری گفت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی دوره تجدید حیات اسلام در عصر جدید بود باید دانست که دفاع مقدس دوران تجدید حیات ایثارگری و شهادت بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه ششم ماه اکتبر با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در مسکو دیدار و گفت و گو می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
نشست تخصصی اقتصاد ایران به منظور بررسی نحوه و راهکارهای کمک نیروهای مسلح به دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: دهلران دارای 220کیلومتر مرز است که عملیات های مختلفی در مناطق این شهرستان انجام شده است لذا بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به یادمان شهدا در دهلران توجه جدی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری یک باند حرفه ای جعل در روزهای پایانی شهریور در استان اصفهان خبر داد و گفت: این باند که 3 نفر از کارکنان اداری قوه قضاییه نیز در آن حضور داشتند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های نظام هستند و پاسداشت مقام شهدا باید همیشه در کشور جاری و ساری باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۳    
سردار کریمیان گفت: امروز ما مدیون دفاع مقدس هستیم و باید با حرکت بر مبنای الگوهای اسلامی آینده خود و کشور اسلامی ایران را خلق کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۳    
زارع برلزوم پیوند مهدیوت با هنر تاکید کرد و گفت: در جشنواره عید تا عید از ظرفیت هنرمندان و رسانه نباید غافل شد، چرا که مردم تاثیرپذیریشان از این بخش بیشتر است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۳    
حجت الاسلام نصوری از برگزاری جشنواره عید تاعید ویژه نیمه شعبان در 10استان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 14 بهمن ماه 1400 به آدرس www.yaremahdavi ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۳    
حجت الاسلام مروی با بیان اینکه اهل بیت(ع) بهترین پناهگاه برای بشریت و محور وحدت امت اسلام تحت نام الله هستند که مسلمانان با تأسی به سیره آن حضرات می توانند ید واحده باشند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
وزیر کشور برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس وارد شیراز شد و مورد استقبال مسئولان فارس قرار گرفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
سرهنگ حسن پور با بیان اینکه دشمن تحرکات خاصی را در فضای مجازی برنامه ریزی کرده است گفت: اگر از فضای مجازی غفلت کنیم باز هم قافله را بر دشمن باختیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام ارجمند با اشاره به اهمیت هوشیاری نسبت به سیاست های استکباری گفت: تناقض های سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا با سیاست های استکبار همخوانی دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است، گفت: اگر اخلاق در کنار پیشرفت علم نباشد، تهدیدات زیادی جامعه بشری را دربر می گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۳    
رسول زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و 800 جلسه آموزشی و 50 نمایشگاه در سطح استان گیلان برگزار شد گفت: آموزش های همگانی پلیس در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی نقش به سزایی دارد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۳    
تهیه کننده فیلم سوییپر گفت: این اثر جزو آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان است که 16 مهرماه امسال برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۳    
حیدری بر لزوم ارائه کارت واکسن کرونا در ادارات خرمشهر به منظور دریافت خرمات از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
یاسمی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال 6 هزار تن علوفه ی یارانه ای بین عشایر توزیع شده است، گفت: عشایر استان ایلام از نظر جمعیتی رتبه ششم کشوری را دارند.