جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1400 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1400 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1400 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1400 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1400 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1400 خبرگزاری شبستان 30 دی 1400 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1400 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1400 
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۱    
یکی از موضوع های مغفول یا کمتر مورد توجه قرار گرفته، تمرکز بر رویکرد ایجاد فضاهای کتابخوانی اختصاصی و تخصصی است ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۳    
اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۹    
بسیج طی 42 سال اخیر بدون هیچ مُزد و منتی در هر زمینه ای از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، اشتغال زایی و فعالیت های جهادی مشغول به خدمت رسانی به مردم ایران به خصوص خطه خاوران است تا شاید بتواند کمی ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۹    
به مناسبت هفته بسیج، مدافعان سلامت و مجریان طرح غربالگری شهید سلیمانی شهرستان ماسال تجلیل شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۹    
معاونت مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی حوزه مطالعات دیپلماسی اقتصادی و اهمیت، رویکرد و ابزارهای این حوزه پرداخت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۲    
اسماعیلی با اشاره به جایگاه بلند حکیم ابونصر فارابی در تاریخ اندیشه اسلامی، گفت: فارابی شخصیت پیشتازی برای معماری تمدن پرشکوه اسلامی در قرن سوم تا پنجم است ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۲    
کتاب استعاره و شناخت تألیف آزیتا افراشی توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به چاپ دوم رسید.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۸    
نادی از برگزاری 357 برنامه ورزشی در قالب مسابقات و همایش های پیاده روی در استان یزد، با مشارکت حدود 85 هزار نفر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۸    
نقوی با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ و هویت دارالعباده گفت: سیما و منظر یزد باید بر پایه آداب، فرهنگ و هویت شهروندان آن باشد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۰:۴۰    
معاون هنری حوزه هنری گفت: برای نخستین بار در زمینه تبلیغ و ترویج کتاب و کتاب خوانی بر نویسنده های کتاب تمرکز شد و بر اساسِ این اشخاص، اقدام به معرفی کتاب در سطح شهر کردیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۲    
معاون امور عمرانی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه برای حل مشکل تأمین آب شرب بانه باید از اجرای طرح های جایگزین استفاده کرد ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۸    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از رسالت های اصلی در مدیریت آموزشی این است که با مدیریت صحیح جامعه را به نقطه مطلوب در جایگاه آموزشی برسانند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۶    
عابدین خرم با بیان اینکه غیر از هنر هیچ عاملی نمی تواند انسان ها را دورهم جمع کند، گفت: باید هنر حقیقت خواه هم در جنبه ادراکی و هم جنبه تبیینی را بیشتر و بهتر معرفی کنیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
کتاب تنها گریه کن ، روایت زندگی سرکار خانم اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان ، در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۲    
رییس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی گفت: علامه مصباح در بعضی صحنه ها یک تنه مجاهدت کردند و امروز که جسم این عالم در بین ما نیست، آراء این فیلسوف بزرگ توسط دیگران ترویج می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۲    
داوران سومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری در نشستی ویژه به بررسی آثار حاضر در این مهرواره پرداختند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۲    
سلیمی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع اخلاق اجتماعی، شورای ششم برنامه های ویژه ای را پیرامون این موضوع پیاده سازی خواهد کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۲    
طهوریان عسگری گفت: حوزه ایمنی یکی از مسائل مهم و اولویت دار در زندگی شهروندی و آپارتمان نشینی است و این مبحث بایددر حوزه فرهنگ شهروندی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۲    
اکبریان گفت: طرح هم سایگی ایمن آموزش های لازم برای مواجه با هر نوع بحران را در راستای کاهش خسارات جانی و مالی به شهروندان ارائه می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
رمان جادوی شوبست بزرگ به قلم سیمین پناهی فرد برای گروه سنی نوجوان توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
کتاب اندیشه نامه علوم عقلی اسلامی به همت انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
چاپ یازدهم کتاب رفیق مثل رسول همزمان با ایام سالروز شهادت شهید مدافع حرم رسول خلیلی از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۲    
30 عنوان از جدیدترین کتاب های مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال 1400 رونمایی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۲    
قوه قضاییه تصاویری از "دادگاه هواپیمای اوکراینی" منتشر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
سعید موسوی گفت: هوای ارومیه به علت سکون و پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی ناسالم است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۰    
الشَمَّری گفتگوی وزیر خارجه عراق با یک تلویزیون اسرائیلی را توهین به ملت عراق دانست و از دولت خواست که به این خطا واکنشی قاطع نشان دهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۰    
غلامیان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری رشد نزدیک به 277 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل شاهد بودیم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران از شناسایی 1700 بانوی طلبه پژوهشگر در سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
اسماعیلیان با بیان اینکه تامین آب به عنوان یکی از نیات وقف هایی است که ریشه اسلامی و ایرانی دارد، گفت: از زمان تشکیل انجمن وقف علم و فناوری در حوزه آب، مشکل آب شرب سه روستا حل شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مدیر حوزه های علمیه خواهران خواستار اتخاذ تدابیری جهت افزایش ماندگاری و ثبات منابع انسانی در حوزه های علمیه خواهران شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مسجد جامع الجزایر، جایزه بین المللی معماری 2021 آمریکا را به عنوان بهترین طراحی از سوی موزه معماری شیکاگو و مرکز اروپایی هنرهای معماری دریافت کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۸    
به گفته بیات منش، با حضور وزیر راه و شهرسازی 17 هزار و 430 واحد مسکونی کلنگ زنی شد و اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه راه های استان تخصیص یافت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۸    
فیلم مستند وداع در تپه نقره ای ساخته مهدی صاحبدل و یاشار کمیزی در سراسر کانادا به نمایش گذاشته می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۸    
برگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی و تقدیر شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۸    
زیویار با اشاره به اهمیت توجه به تربیت دانش آموزان، گفت: استفاده مطلوب را از امکانات و فضاهای آموزشی و پرورشی در جهت رشد دانش آموزان ضروری است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۶    
بزرگترین خط پرسکاری رباتیک تولید قطعات بدنه خودروهای سواری کشور در گروه خودروسازی سایپا به بهره برداری رسید تا گامی مهم و جدی برای تحقق برنامه های وزارت صنعت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی و هلیکوپتری از کاهش 10 درصدی نرخ بلیت هواپیما ها از اول آذر ماه خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
خزانه داری کل کشور، پیرو اطلاعیه مورخ 1400.08.26 در خصوص نتیجه نوزدهمین هفته عرضه اوراق بهادار دولتی، گزارش عملکرد تسویه اصل و سود اوراق بهادار اسلامی منتهی به تاریخ 1400.08.29 را منتشر کرد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
با امضای مخبر معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به اصلاح تبصره ماده (1) آیین نامه تشکل های مردم نهاد ابلاغ شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۶    
مجموعه مستند عمق میدان در قاب شبکه افق نقش بست.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۶    
اکبری تالارپشتی با اشاره به بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی در تهران اشاره کرد در توئیتی نوشت: همه موظفیم راه را برای درخشش این مجاهدان عرصه تولید و اقتصاد، هموار نماییم.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۶    
حسینی به موضوع مغایرت تبصره 6 الحاقی به ماده 63 قانون انتخابات اشاره کرد و در توئیتی نوشت: حق اعتراض مردم در قانون انتخابات شوراها حفظ شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
رگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کردستانی تجلیل شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
دوستی، از بسیج به عنوان اصلی ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون یاد کرد و گفت: قرارگاه تحول ایده خوب و مترقی محسوب می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طی مراسمی و با حضور استاندار تهران و مسئولین محلی مجید درویشی بعنوان فرماندار شهرستان ورامین معرفی شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای استقبال از ایام الله دهه فجر است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز کتابگردی و گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب از کتابفروشی های سطح شهرستان ورامین بازدید و این روز رو به اهالی فرهنگ و ادب شهرستان تبریک ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
جمعه 28 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، میز خدمت و ایستگاه اهداء کتاب، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در مصلی شهر گلستان برپا شد .
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طی حکمی از سوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، علیرضا جانه به عنوان دبیر جدید کانون های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران معرفی شد و زحمات پرویز سروری آیین تکریم به عمل آمد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مومنی از اهدای 10 عدد گوشی و تبلت به نخبگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۶    
اولین بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه های عمومی استان مرکزی در کتابخانه عمومی دکتر حصیبی شهر اراک افتتاح شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 گفت: برنامه های هفته دیابت با مشارکت پزشکان و متخصصان این حوزه و کلینیک دیابت رویان در شبکه های اجتماعی نواحی 9 گانه درحال انجام است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر تئاتر در استان کردستان به مطالبه جامعه تبدیل شده که این برای ما ارزشمند است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۶    
با حکم رئیس جمهور پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حیدرزاده با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته از حدود یک هزار و 300 مسافر و حدود سه هزار و 200 راننده تست گرفته شود، گفت: در بخش مسافری تست 23 نفر و در بخش ترانزیت تست 10 راننده مثبت بود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مسئولان وزارت علوم بر حل مشکلات دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران اهتمام جدی دارند و سازمان امور دانشجویان پیگیر این مشکلات است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۶    
ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1401 از فردا دوشنبه یکم آذرماه 1400 آغاز می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در گفت وگو با یکدیگر درباره همکاری های دوجانبه تبادل نظر کردند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۴    
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، فراخوان حمایت از آثار فاخر هنری هنرمندان در زنجان منتشر شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۴    
مظفری بیان اینکه بیشترین مطالبه اولیا در راستای بازگشایی و تشکیل کلاس های حضوری است، گفت: مدیران مدارس نهایت دقت و توجه در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل مربوطه را داشته باشند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۴    
قوامی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال، بیش از صددرصد درآمد های مالیاتی و فروش اوراق محقق شده است، گفت: درآمد های نفتی هفت ماهه امسال نسبت به کل سال 99، 35 هزار میلیارد تومان محقق شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۴    
احمدی گفت: مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۴    
فولیان گفت: مدیران باید همواره خود را در حوزه صیانت از حقوق بیت المال پاسخگو بدانند و هرگونه کوتاهی و سهل انگاری و ترک فعلی از سوی دستگاه های مسئول در حوزه حفظ حقوق بیت المال ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۴    
دادگر با بیان اینکه ارزش اموال مازاد دستگاه های دولتی شناسایی شده 17 هزار میلیارد تومان است، گفت: امسال 980 میلیارد تومان از این املاک به فروش رفت، اما دستگاه ها به فروش بقیه اقدام نکرده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۴    
شیبه از جمع آوری و ارائه 90 میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری جهت کمک و خدمات به محرومان استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۴۴    
گروه خودروسازی سایپا در راستای کمک به حفظ آرامش بازار و حذف دلالان از بازار خودرو، از ساعت 10 صبح امروز و به مدت دو روز، پیش فروش یکساله 7 محصول خود را آغاز می کند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۲    
سخنگوی دولت در پیامی در توییتر از تزریق حدود 100 میلیون دُز واکسن در سه ماه اخیر خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۲    
میرزایی با اشاره به اینکه سرانجام بورس درانتظار رمز ارزهاست در توئیتی نوشت: مردم مراقب باشند، چون دزدان بازار سرمایه در کمین اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۲    
جلال زاده با اشاره به اینکه حفاری تونل انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه به پایان رسید در توئیتی نوشت: انتقال آب نفس تازه ای به پیکر دریاچه ارومیه می دمد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۲    
موسوی با اشاره به سفرش به سیستان و بلوچستان، بر لزوم احیای کارخانه "بافت بلوچ" ایرانشهر تاکید کرد و در توئیتی نوشت: رهبری درباره احیای "بافت بلوچ" ایرانشهر دستور داده اند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۶    
نایب رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد و توپوگرافی خشن مناطق عشایری، جامعه عشایر در استان در حوزه های راه ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای غیرقانونی باید هر چه سریع تر از دستگاه های دولتی اخراج شوند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۴    
مسیٴول سازمان بسیج جامعه کشاورزی خوزستان از آغاز رزمایش جهش تولید در عرصه های کشاورزی و دامپروری توسط سپاه ولیعصر (عج) استان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در 24 ساعت گذشته 96 نفر دیگر در سیستان و بلوچستان به کرونا و یک نفر جان باخت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۴    
سردار باقری گفت: امروز دیگر جنگ سخت تمام شده و دشمن با جنگ نرم به دنبال این است تا افکار جوانان را به سمتی که خودش می خواهد هدایت کند و پس از تغییر افکار و رفتار آنها، ساختار جامعه را تغییر دهد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۲    
آماده سازی و نصب آزمایشی دکل اضطراری در محل برگزاری مانور سطح 1 سیلاب در جنوب شرق کشور انجام شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۲    
آهنگر شوشتری از ادامه امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب دیدگان از آبگرفتگی ها در شوشتر خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
رحمتی با بیان اینکه از فردا آغاز آموزش حضوری در مدارس گیلان به شکل گروه بندی انجام می شود گفت: مدارس مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه گیلان از اول آذر به شکل حضوری آغاز به کار می کنند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۲    
مجید خوبی زاده گفت: امروز در اختتامیه جشنواره بکتاب بچه های مسجد که در تهران برگزار شد از ملیکه شعبانی کتابدار کتابخانه کانون فهمای جامع مسجد جامع جیرفت و فرزاد میرشکاری مسئول کتابخانه فاطمه ها ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مجموعه سپاه و بسیج استان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده، گفت: رویکرد جدید سپاه پاسداران خدمات رسانی به مردم است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
در دومین روز از هفته بسیج افتتاح چند مرکز، پایگاه مقاومت و سالن ورزشی به همراه رزمایش کمک های مؤمنانه و اهدای جهیزیه برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
معاون قضائی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دستگاه قضائی، بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
حکیمی با هشدار به شهروندان البرزی گفت: کیفیت هوای استان البرز در وضعیت قرمز و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند، گفت: پاسداران و بسیجیان با روحیه ای سلحشوری که دارند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: بعد از بازدید از 2 هزار و 800 اداره و اماکن دولتی گاز 66 مشترک در پی بی توجهی به اخطار ها قطع شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
چگنی گفت: بیش از 67 درصد از تولید گاز ایران طی این روزها، به بخش خانگی اختصاص داده شده است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس قوه قضاییه یکی از رویکردهای بسیار مهم دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی را کاهش پرونده های قضایی عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
مقدم با تبریک هفته کتاب و ضرورت ارتقاء زیرساخت های کتابخوانی در سطح استان البرز گفت: کتاب سرچشمه دانایی است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
آیت الله اختری گفت: باید از مسیرهای بین المللی مانند سازمان ملل و دیده بان حقوق بشر با اقدام شرم آور و وقیحانه انگلیس برای تروریست خواندن یک گروه فلسطینی که از جان و مال و خانه و سرزمینش دفاع می کند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک جنگ همه جانبه در مقابل دشمن هستیم، گفت: شک نکنید که ما دست برتر را داریم ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
احمدی با بیان اینکه استکبارستیزی در همه جوامع جهانی به یک نوع فرهنگ و تفکر بسیجی تبدیل شده است گفت: اینکه در مقابل ابرقدرت ها یک سری آدم ها با دست خالی ایستادگی می کنند و به پیروزی می رسند ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
طی مراسمی از ترجمه 12 جلد کتاب به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
حسن بهرام نیا و غلامعلی حیدری از سوی هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت گچساران سیج را در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان به شایستگی تمام نشان دادند که در عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشرو هستند.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: بسیج در عرصه وحدت ملی به عنوان عامل انسجام ملی نقش بسیار مهمی داشته است.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
مصوبه مربوط به تعیین استاندار کردستان با امضای معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یک پایگاه مقاومت با دست خالی در یک منطقه کوچک با ایجاد چند اشتغال ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
وزیر امور خارجه با تاکید بر ضرورت تدوین قانون جامع ایرانیان خارج از کشور گفت: موضوع ایرانیان دو تابعیتی بالاخره یک بار برای همیشه باید حل شود.
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
سردار ملکی از جمع آوری پنج هزار ساعت مصاحبه رزمندگان و خانواده های شهدای استان خبر داد و گفت: ظرفیت تدوین کتاب برای بیش از 10هزار و 400شهید استان در این خطه وجود دارد باید با حمایت مالی از نویسندگان ...
شبستان   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
امیرعبداللهیان ضرورت بهره گیری از تجربه موفق همکاری ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد و استفاده از این الگو برای همکاری های نزدیک دو کشور با هدف ایفای نقش در حوزه های ...