جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 فروردین 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 فروردین 1400 شفاف 2 فروردین 1400 شفاف 3 فروردین 1400 شفاف 4 فروردین 1400 شفاف 5 فروردین 1400 شفاف 6 فروردین 1400 شفاف 7 فروردین 1400 شفاف 8 فروردین 1400 شفاف 9 فروردین 1400 شفاف 10 فروردین 1400 شفاف 11 فروردین 1400 شفاف 12 فروردین 1400 شفاف 13 فروردین 1400 شفاف 14 فروردین 1400 شفاف 15 فروردین 1400 شفاف 16 فروردین 1400 شفاف 17 فروردین 1400 شفاف 18 فروردین 1400 شفاف 19 فروردین 1400 شفاف 20 فروردین 1400 شفاف 21 فروردین 1400 شفاف 22 فروردین 1400 شفاف 23 فروردین 1400 شفاف 24 فروردین 1400 شفاف 25 فروردین 1400 شفاف 26 فروردین 1400 شفاف 27 فروردین 1400 شفاف 28 فروردین 1400 شفاف 29 فروردین 1400 شفاف 30 فروردین 1400 شفاف 31 فروردین 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بنیاد در سال 1400 اتمام آبرسانی به 1000 روستای کشور را به عنوان اولویت های کار های عمرانی و زیربنایی خود قرار داده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، خیابان های تهران میزبان کاروان های شادی میلاد منجی عالم بشریت شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس پارلمان لبنان امروز دوشنبه، کشورش را به کشتی معروف تایتانیک تشبیه کرد و هشدار داد که اگر دولت تشکیل نشود، لبنان همانند این کشتی غرق خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۵    
اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور اعدام های فرا قانونی به عنوان دبیرکل جدید سازمان عفو بین الملل انتخاب شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۵    
عارف علوی رییس جمهور پاکستان در توییتی اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۰    
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به شهری در موزامبیک را برعهده گرفت که با کشته شدن دستکم 57 نفر همراه شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن امکان اعمال تحریم ها پس از توافق ایران و چین را بررسی خواهد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور پیشین آمریکا که بار ها مدعی شده بود آماده توافق با ایران است بار دیگر ادعا کرد که در زمان ریاستش بر دولت آمریکا در آستانه رسیدن به توافق با ایران بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کنفرانس قلب آسیا - روند استانبول در تاجیکستان حضور دارد، با امامعلی رحمان رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی پیش در جریان سفر خود به دارالعباده، با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۵    
وزیرکار از سیاست های اشتغالی در سال جدید خبر داد و گفت:بسته حمایتی شامل حمایت هایی از تولید و کارآفرینی در کشور در دستور کار داریم که امیدواریم پس از تصویب کارگروه رئیس جمهور آن را ابلاغ کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی کرملین امروز گفت: پس از تجزیه و تحلیل دقیق اقدامات دولت بایدن و پایان رایزنی های سفیر روسیه در واشنگتن که به مسکو فراخوانده شده ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور کره جنوبی مشاور عالی اقتصادی خود را به دلیل افزایش قیمت اجاره آپارتمانش در منطقه مرفه نشین "گانگنام" سئول در میان خشم عمومی نسبت به افزایش سرسام آور قیمت مسکن اخراج کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی نسبت به وقوع سیلاب و لغزندگی جاده ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در 14 استان خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
بنیاد مستضعفان توزیع کارت های هدیه 5 میلیونی بین روحانیون را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
طبق داده های ثبت شده در کشور آمریکا در سال 2020 نزدیک به 20000 نفر در این کشور بر اثر تیراندازی جان خود را از دست داده و همچنین 40000 نفر زخمی شده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با حضور خانواده و مردم برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
بابازاده محقق حوزه مهدویت و رسانه می گوید که فیلم های آخرالزمانی در سناریوهای مبتنی بر پروتکل های صهیون آینده جهان را به صورت دلخواه خود ترسیم و مهدویت را تخریب می کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۰    
دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا با برتری شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، از بخش های مختلف پارک صنعتی " سنگ بزرگ Great Stone " بازدید و با ظرفیت ها و برنامه های این پارک آشنا شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه کنفرانس قلب آسیا با جایشانکار، وزیر امور خارجه هند دیدار کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۶    
سناتور سابق آمریکایی بار دیگر تأکید کرد، کشورش در یکی از بی رحمانه ترین و وحشیانه ترین جنگها از تشکیلات تروریستی حمایت می کند تا سوریه را بین ببرد اما این جنگ باید متوقف شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده است که راه اندازی بیش از 2400 مرکز خدمات بهزیستی، راه اندازی مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در استان های سراسر کشور ...
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۰    
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می گوید برای اعطای مجوز واردات واکسن کرونا به بخش خصوصی فرصت سوزی شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۰    
منابع خبری از حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به نیروهای خودی در غرب استان مأرب خبر دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس حزب "القوات اللبنانیه" گفت که خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در لبنان با هدف انتخاب رئیس جمهوری "از جنسی دیگر" است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
روبرت لواندوفسکی دیدار برابر انگلیس را از دست داد و حضورش مقابل لایپزیگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
شرکت تاکسی اینترنتی "اوبر"(Uber) از امروز وسایل نقلیه تمام برقی را به فهرست گزینه های سفر خود در شهر لندن اضافه می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
مدیر گنجینه هنرهای تزیینی ایران می گوید: بخش نخست عملیات مرمت و استحکام بخشی بخش هایی از عمارت رکیب خانه در سال گذشته انجام شد و مرحله دوم مرمت در این بنای تاریخی قرار است در بهار انجام شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
به دنبال تشدید اختلافات میان رئیس جمهوری و نخست وزیر مکلف لبنان بر سر تشکیل دولت، میشل عون، سعد حریری را به تلاش برای به چالش کشیدن خود متهم کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۵    
وزارت دفاع موزامبیک از جنایت گروههای تندرو و افراطی و کشته شدن ده ها تن به دست آنها پرده برداشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی روابط کشورش با چین را "به طور فزاینده خصمانه" دانسته و گفت که خواستار برخورد "از موضع قدرت" با پکن در هرگونه تعامل یا تقابل احتمالی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۵    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس قلب آسیا در تاجیکستان، امروز با محمد حنیف اتمر ، وزیر امور خارجه افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۵    
ارتش ترکیه با نقض حاکمیت سوریه اهدافی را در مناطق الشهبا واقع در حومه شمالی حلب بمباران کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور ونزوئلا به دنبال مواجهه کشورش با موج دوم کروناویروس برنامه اعطای "نفت در ازای واکسن" را پیشنهاد داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رهبران کشورهای اروپایی و مصر بر حل بحران لیبی و لزوم خروج نیروهای خارجی و مزدوران از این کشور تاکید کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری مصر در سخنانی پایان بحران شکل گرفته در کانال سوئز را اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
فرماندار تهران از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
سرلشکر موسوی در پیامی فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به وزیر اطلاعات تبریک گفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
فضائلی در توییتی نوشت: حضرت آقا همه زیارت هایشان را به نیابت از امام زمان (عج) انجام داده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
وزیر راه با اشاره به عملیات روانی دشمن برای کاهش پروازهای عبوری از آسمان ایران گفت:با ارائه بسته هایی به ایرلاین ها برنامه ریزی آمریکایی ها را مخدوش کردیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
شرکت دولتی پرتامینای اندونزی اعلام کرد که در تلاش است تا آتش سوزی گسترده در پالایشگاه نفت بالونگان در غرب جاوه را مهار کند و اینکه پنج نفر زخمی شده و حدود 950 نفر تخلیه شده اند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: ملی پوشان کشورمان برای حضور موفق در عرصه های بین المللی و آمادگی روانی و فنی و همچنین ارتقای رنکینگ جهانی نیاز به اعزام های بیشتری دارند.
شفاف   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
نشست هماهنگی دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.