شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۶May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 10 بهمن 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 29 اسفند 1400 شفاف 1 بهمن 1400 شفاف 2 بهمن 1400 شفاف 3 بهمن 1400 شفاف 4 بهمن 1400 شفاف 5 بهمن 1400 شفاف 6 بهمن 1400 شفاف 7 بهمن 1400 شفاف 8 بهمن 1400 شفاف 9 بهمن 1400 شفاف 10 بهمن 1400 شفاف 11 بهمن 1400 شفاف 12 بهمن 1400 شفاف 13 بهمن 1400 شفاف 14 بهمن 1400 شفاف 15 بهمن 1400 شفاف 16 بهمن 1400 شفاف 17 بهمن 1400 شفاف 18 بهمن 1400 شفاف 19 بهمن 1400 شفاف 20 بهمن 1400 شفاف 21 بهمن 1400 شفاف 22 بهمن 1400 شفاف 23 بهمن 1400 شفاف 24 بهمن 1400 شفاف 25 بهمن 1400 شفاف 26 بهمن 1400 شفاف 27 بهمن 1400 شفاف 28 بهمن 1400 شفاف 30 بهمن 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
تلویزیون ملی مالی اعلام کرد که خونتای نظامی، سفیر فرانسه در این کشور را اخراج و به وی 72 ساعت برای خروج از این کشور فرصت داده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
اقتصادنیوز : بازار ارز امروز شاهد ریزش قیمت دلار و قیمت سکه بود. قیمت طلا هم امروز رشد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۵    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر و نسبت به کولاک برف،احتمال ریزش بهمن، انسداد جاده های مواصلاتی و افت فشار گاز هشدار داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۵    
نمایشگاه خوشنویسی مجتبی سبزه برگزار می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در جریان بازدید از ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: رسانه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف نمایشگاه مجازی کتاب بر عهده دارند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۵    
ریاست تشکیلات خودگران فلسطین ضمن ابراز تأسف از شفاف نبودن مواضع ایالات متحده در قبال مذاکرات سازش اعلام کرد که تماس ها با دولت بایدن در این زمینه بسیار کُند پیش می رود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
وزیر اقتصاد از تخصیص نزدیک به 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی و کارآفرینی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
براساس یک نظرسنجی درباره اینکه نخست وزیر آینده رژیم صهیونیستی کیست، بنیامین نتانیاهو بیشترین درصد را به خود اختصاص داد و پیروز این نظرسنجی شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۰    
رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون جودو با هم دیدار کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۰    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کسانی که مقاومت را رد می کنند، لبنان را در وضعیت تسلیم و تبعیت در راستای منافع اسرائیل قرار می دهند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
با اعلام نتایج مسابقه جهانی گلوبال میوزیک اواردز ، شش تن از هنرمندان موسیقی ایرانی در این جشنواره موفق به کسب مدال شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۵    
صبح امروز(یک شنبه) اولین نشست هم اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال، با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۵    
نیروهای امنیتی سودان به سمت معترضان به وقوع کودتای ارتش در خارطوم گاز اشک آور شلیک کردند که در اثر آن یک معترض کشته شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۵    
وزیر خارجه کویت اشاره کرد: ما پاسخ لبنان درباره پیشنهادات کشورهای حوزه خلیج فارس را دریافت کردیم و از برادران لبنانی در همکاری با پیام کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تشکر می کنیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون با 10 هزار و 471 خانواده معظم شاهد و ایثارگر استان دیدار و ملاقات انجام شده و از مقام شامخ ایشان تکریم صورت گرفته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور خاورمیانه دولت انگلیس تاکید کرد که پیشنهاد داده اند در صورت پایبندی ایران به توافق هسته ای، تحریم ها برداشته می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۵    
نفر پنجم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان با کسب عنوان نخست تنیس ملبورن و رسیدن به بیست و یکمین قهرمانی رقابت های گرنداسلم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری همزمان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی باعث افزایش همکاری ها در این دو حوزه و هم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری یونیوز به نقل از شاهدان عینی از صدای انفجارهایی در داخل نمایشگاه اکسپو دبی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۵    
در آستانه اعزام کاروان کشورمان به چین، نتیجه تست کرونا 2 عضو اعزامی به المپیک زمستانی 2022 مثبت اعلام شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
نخستین نشست از سلسله نشست های زبان فارسی و ترجمه؛ مبانی و آسیب شناسی برگزار می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
"تحولات اخیر شامل فرار چشمگیر زندانی ها از زندانی در سوریه و حمله مرگبار به یک پادگان ارتش در عراق باعث شدند بار دیگر گروه تروریستی داعش ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
وزیر دفاع مجارستان در مصاحبه ای با یک رسانه محلی گفت که در بحبوحه بن بست جاری درخصوص مسئله اوکراین، مجارستان به هیچ نیروی ناتوی مستقر در خاک خود نیاز ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
روزنامه تلگراف می گوید که بلندپایه ترین دستیار بوریس جانسون، سه روز قبل از سقوط و تصرف کابل به دست طالبان، روز خود را در یک مسابقه کریکت گذراند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
یک منبع امنیتی عراق امروز (یکشنبه) از انفجار بمب دست ساز دیگری در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در استان المثنی واقع در جنوب این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
مرکز پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک دستگاه خودروی نظامی شب گذشته در نزدیکی نابلس واقع در شمال کرانه باختری در معرض تیراندازی قرار گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۵    
فیلم ده روز پایانی به کارگردانی مریم ابراهیم وند و جواد مزدآبادی و به تهیه کنندگی مریم ابراهیم وند پروانه نمایش اکران هنر و تجربه را دریافت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
نخستین دوره آموزشی مدیران فرهنگی یادمان های دفاع مقدس جنوب به مدت سه روز برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
در پی درگذشت حاج علی عسگری، هنرمند فقید تئاتر گیلان، قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی و حسین مسافر آستانه، دبیر جشنواره تئاتر فجر پیام های تسلیت مجزایی را منتشر کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در ورزشگاه آرارات برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از متروی تهران برای ورود آقایان به واگن متروی بانوان گفت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال، به هوادار پیوست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم نیز حضور نداشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
حکم ریاست مجید هنرجو در فدراسیون اسکیت از سوی وزیر ورزش و جوانان به وی اهداء شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت، بنایی بر لغو انتخابات کمیته وجود نداشته و مبنا در این باره، شفافیت بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ارسال پیغامی به بازیکنان صنعت نفت از لغو تمرینات این تیم خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
دبیرکل کمیته ملی المپیک از تعویق انتخابات این کمیته خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
تمرینات تیم آلومینیوم در اراک مجدداً آغاز شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن با حضور دو بازیکن جدید در اصفهان در حال پیگیری است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
AFC زمان برگزاری نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و امارات را مشخص کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۱    
مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که صعود از مرحله گروهی در جام جهانی 2022 هدفی دور از دسترسی نیست و می توان به آن رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
کمیته دولتی گمرک آذربایجان در گزارشی اعلام کرد که حجم مبادلات تجاری بین این کشور و روسیه در سال 2021 به حدود 3 میلیارد دلار رسید که 12.1 درصد نسبت به سال 2020 افزایش نشان می دهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
یک تولید کننده کیف و کفش گفت: ایران با داشتن مواد اولیه بسیار مناسب و سرمایه انسانی جوان با برخورداری از مزایای جغرافیایی می تواند با تأمین نیاز داخلی و جلوگیری از خروج ارز ظرف 5 سال به عنوان پایتخت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از افتتاح 19 پروژه به ارزش حدود 680 میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
آینده فناوری اطلاعات به این سمت می رود که کلان داده ها نقش موثر و بسزایی در حفاظت از محیط زیست و تخریب جنگل ها داشته باشند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
با وجود تاکید مسئولان درباره آغاز فعالیت حضوری مدارس، دانش آموزان در حداقلی ترین شکل ممکن به صورت ساعات محدود(یک یا دو ساعت) در هفته در مدارس حضور می یابند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
اگرچه پیش از این تصور می شد که سویه اومیکرون ویروس کرونا خفیف تر از گونه دلتا باشد اما افزایش آمار بستری و مرگ و میر ناشی از اومیکرون در آمریکا احتمال مرگبارتر بودن این سویه از ویروس را افزایش داده ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
"اصغر باقرزاده" سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از معافیت برخی از مناطق جنوبی تهران از افزایش عوارض ساخت و ساز در سال 1401 خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
دانشمندان دانشگاه لوند یک نقشه سه بعدی از جوّ یک سیاره فراخورشیدی "WASP-189b " تهیه کرده اند که به یافتن سیارات دیگر مشابه زمین کمک می کند، در این غول گازی فوق داغ ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان مجلس به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه انتخابات اعمال کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریت طرح استفساریه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان موافقت کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۵    
نایب رئیس مجلس گفت: امکان تست کرونا برای نمایندگان فراهم شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند: متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمیشود، این خیلی بد است، این همه حمایت در طول این سالها از صنعت خودرو در کشور شده خب کیفیت خودرو خوب نیست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
نمایندگان مجلس لایحه پروتکل بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس که به اصلاح موافقتنامه اجتناب از أخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه و پروتکل آن باز می گشت را مصوب ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم ملکان در مجلس از تیم مذاکره کننده خواست که خطوط قرمز را رعایت و به بیانات رهبری توجه کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی به جو بایدن، خلف خود، وی را به دلیل تمایل برای اعزام نیرو به شرق اروپا مورد حمله قرار داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۵    
قیمت لاستیک برای کامیون داران همچنان افزایش یافته و می یابد و در این میان دستگاه های متولی نظارتی بر این روند نمی کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۰    
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در یک پایگاه آمریکایی در استان الحسکه واقع در شمال سوریه خبر دادند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵    
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از صعود با این تیم به جام جهانی 2022 قطر، مسیر غیرممکن جدید دیگری را برای رکوردشکنی با فوتبال ایران آغاز می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۵    
ارتش کره جنوبی بامداد امروز یکشنبه اعلام کرد که کره شمالی یک "پرتابه نامشخص" را به سمت دریای شرقی که به دریای ژاپن نیز معروف است، شلیک کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا ضمن اشاره به وضعیت این بیماری در کشور، در عین حال درباره تستهای تشخیصی این سویه تاکید کرد: منفی کاذب در تست های تشخیصی کرونا با سویه امیکرون حدود 50 درصد است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵    
خریدخدمت سربازی موضوع پراهمیت جامعه مشمولان غایب است؛ راهکاری که داشت به فراموشی سپرده می شدکه با اعلام خبری ازسوی کمیسیون تلفیق بودجه، بارقه امید را در دل مشمولان غایب برانگیخت.