جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 31 تیر 1400 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 31 فروردین 1400 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1400 شفا آنلاین 31 خرداد 1400 شفا آنلاین 31 مرداد 1400 شفا آنلاین 31 شهریور 1400 شفا آنلاین 30 مهر 1400 شفا آنلاین 30 آبان 1400 شفا آنلاین 30 آذر 1400 شفا آنلاین 30 دی 1400 شفا آنلاین 30 بهمن 1400 شفا آنلاین 1 اسفند 1400 شفا آنلاین 1 تیر 1400 شفا آنلاین 2 تیر 1400 شفا آنلاین 3 تیر 1400 شفا آنلاین 4 تیر 1400 شفا آنلاین 5 تیر 1400 شفا آنلاین 6 تیر 1400 شفا آنلاین 7 تیر 1400 شفا آنلاین 8 تیر 1400 شفا آنلاین 9 تیر 1400 شفا آنلاین 10 تیر 1400 شفا آنلاین 11 تیر 1400 شفا آنلاین 12 تیر 1400 شفا آنلاین 13 تیر 1400 شفا آنلاین 14 تیر 1400 شفا آنلاین 15 تیر 1400 شفا آنلاین 16 تیر 1400 شفا آنلاین 17 تیر 1400 شفا آنلاین 18 تیر 1400 شفا آنلاین 19 تیر 1400 شفا آنلاین 20 تیر 1400 شفا آنلاین 21 تیر 1400 شفا آنلاین 22 تیر 1400 شفا آنلاین 23 تیر 1400 شفا آنلاین 24 تیر 1400 شفا آنلاین 25 تیر 1400 شفا آنلاین 26 تیر 1400 شفا آنلاین 27 تیر 1400 شفا آنلاین 28 تیر 1400 شفا آنلاین 29 تیر 1400 شفا آنلاین 30 تیر 1400 شفا آنلاین 31 تیر 1400 
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۵    
محمدحسن قوسیان مقدم گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 20 اسفند 99 آغاز شده و تا صبح امروز پنجم مردادماه، 489 هزار و 4 نفر از مسافران ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۳    
در واقع پیک های اول دوم و سوم در این استان ها خیلی ملایم تر اتفاق افتاد و چیزی که باید برای این مناطق فراهم شود، تجهیزات ضروری مانند دستگاه اکسیژن، بیمارستان های صحرایی برای پذیرش بیماران و .. ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
بالغ بر 8 میلیون دُز واکسن در دسترس است و تولید انبوه واکسن داخلی از مرداد و شهریور آغاز می شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۵    
امروز کشورهایی در حال حرکت به سمت روش های نوین آبیاری و حفظ منابع آبی هستند که ازقضا رنگ بحران ندیده اند و در مناطق پرآب واقع شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
هیچ مشکلی در تأمین پانسمان ها وجود نداشته و به خانواده های محترم بیماران پروانه ای این اطمینان را می دهد که هیچ دغدغه نسبت به تأمین پانسمان نداشته باشند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۷    
محققان دریافتند که عصاره تهیه شده از ناتو چسبناک با بوی قوی ممکن است توانایی ویروس کرونا را که باعث آلودگی سلول ها می شود را مهار کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۸    
فلزات دارای انواع مختلفی هستند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، کمتر کسی می داند که برخی از این فلزات که به فلزات سنگین شهرت دارند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
شاید شما هم عادت به دویدن داشته باشید؛ اما شاید ندانید که دویدن آهسته به همراه خم کردن بدن می تواند خطر زانو درد و کمردرد را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۳    
نوشیدنی های انرژی زا، مخصوصاً آنهایی که کافئین دارند، روی سیستم آدنوزین اثر گذار است و احساس اضطراب و استرس را در ذهن تحریک می کند و در نتیجه افرادی که از این نوشیدنی ها استفاده می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۸    
سردردهای صبحگاهی آزاردهنده هستند و مراجعه به پزشک و مشورت امری عادی است، چون ممکن است حتی با مصرف مسکن ها نیز سردرد به طور کامل برطرف نشود و خیلی از افراد تمام روز را با این مشکل دست به گریبان بمانند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۸    
9 جولای (18 تیر) هر سال به عنوان روز جهانی کباب در سراسر دنیا شناخته می شود، غذایی که به گفته کارشناسان تغذیه در جامعه ایران به دلیل برخی عادات غلط در مصرف و طبخ می تواند با ضررهایی همراه باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۸    
بسیاری از تمدن های باستانی فواید سلامتی انگور و میوه آن را شناخته اند؛ از پیشگیری از شیوع بیماری های قلبی گرفته تا جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع 2، می توان به خواص دارویی میوه انگور اشاره کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
برخی ترکیبات غذایی که جزو رژیم های غذایی محبوب در میان مردم هستند، فواید شگفت آوری برای بدن انسان دارند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۸    
سیب دارای ویتامین C و پتاسیم است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. با این وجود، زیاده روی در مصرف سیب مانند هر ماده غذایی دیگر می تواند سلامتی بدن را به مخاطره بیاندازد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۲    
پروتز فقط برای بهتر شدن ظاهر و کاهش اثرات روانی استفاده می شود و هیچ یک از کارکرد های یک بیضه ی واقعی را ندارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۷    
گیلاس از محصولات باغی پرطرفدار است. گرچه این میوه دارای خواص بی شماری است، اما برخی متخصصان می گویند نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۷    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۳    
محققان با استفاده از روش "اوریگامی دی ان ای(DNA origami)، نانوکپسول های ساخته شده از مواد ژنتیکی ساخته اند که می تواند با در آغوش گرفتن ویروس ها، آنها را خنثی کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۸    
عامری اظهار کرد: در حال حاضر برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران به خصوص افراد مبتلا به بیماری کرونا روش های مختلفی از جمله دستگاه های اکسیژن ساز در کشور وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۸    
بیماری ای بی (EB) یا پروانه ای، نوعی بیماری پوستی ارثی است که در پوست و غشاهای مخاطی، تاول های دردناک و خونریزی دهنده ایجاد می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مرکز بهداشت شمال غرب تهران از افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۸    
هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی و شرکت هواپیمایی الخلیج بحرین در باند فرودگاه بین المللی دبی با یکدیگر برخورد کردند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۸    
مهریه های عجیب و غریب گاهی شگفت انگیزتر از آن هستند که بتوانیم آن ها را باور کنیم، مهریه هایی که اگر عاقبتشان به شکایت و دادگاه نرسد، شاید هیچ وقت از وجودشان با خبر نشویم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
ویروس شناس روس اعلام کرد که حداقل 80 درصد از مردم باید واکسینه شوند تا به ایمنی گله ای در برابر سویه دلتا از ویروس کرونا برسیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۳    
دانش آموزانی که حدنصاب نمره را در یکی از شاخه ها، زمینه ها و رشته های تحصیلی در خردادماه کسب نکرده باشند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۸    
محمود ترفع از موفق بودن رایزنی ها برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوس خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۳    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۷    
وزیر بهداشت در نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور برنامه های جدید برای واکسیناسیون گروه های سنی در استانهای مختلف را ابلاغ کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بیان کرد: تا این لحظه اطلاعات تاکسی ها ی اینترنتی از وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نرسیده، ولی سهمیه بنزین جانبازان واریز شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۷    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۲    
دکتر نسترن کشاورز محمدی اظهار کرد: امروزه در کشورهایی که وضعیت سلامت بهتری دارند، مبنای توجه آنها در سلامت، رویکرد اجتماعی است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
پس از شروع عالم گیری ویروس کرونا، محصلان 195 کشور جهان از تحصیل بازماندند. به همین دلیل بیشتر کشورها برای اینکه بتوانند جلوی عارضه منفی این رویداد را بگیرند، به سراغ آموزش آنلاین و مجازی رفتند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۲    
قاسم جان بابایی تاکید کرد: مردم باید بدانند حتی اگر فردی واکسن هم زد نباید رعایت پروتکل های بهداشتی را کنار بگذارد و در تجمع ها و دورهمی های خانوادگی شرکت کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۷    
انسولین قلمی دارویی که چندین ماه یکبار کمیاب می شود و از خود تنها یک کابوس تلخ برای مخاطبانش باقی می گذارد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۲    
آب گازدار یک نوشیدنی عالی است که اگر می خواهید مصرف نوشابه خود را کاهش یا کاهش دهید، از آن استفاده کنید. حباب های این نوشیدنی به شما احساس نوشیدن نوشابه را می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۷    
طبق تازه ترین اظهار نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقریبا تمام بخش های بیمارستانی استان درگیر بیماران مبتلا به کووید هستند و در برخی از بخش ها حتی جایی برای بیماران معمولی وجود ندارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۲    
فردا (1 مرداد) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق انتظار می رود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
اگر میزان پاسخ آنتی بادی کاهش یافته در افراد مسن اندازه گیری شود به نظر می رسد همچنان واکسن به اندازه کافی برای جلوگیری از عفونت و بیماری شدید در اکثر افراد در هر سنی موثر است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
در این مرحله یک میلیون و 130 هزار و 400 دز واکسن به کشور وارد شد که با ورود این محموله که تاکنون توسط ده پرواز به کشور منتقل شده است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
در حوزه بهزیستی نیازمند 2 شکل حمایت بوده و باید برای ارایه خدمات بهتر، از خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان به نحو احسن حمایت شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
به گفته محققان کانادایی، فشار خون پایین در سالهای اولیه زندگی می تواند به سلامت قلب و عروق خونی در بزرگسالی منجر شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
بر اساس بررسی های اپلیکیشن ماسک، تا روز گذشته 169 شهر کشور در وضعیت قرمز، 166 شهر در وضعیت نارنجی و 113 شهر نیز در وضعیت زرد قرار داشتند که تعداد این شهرها به 232 شهرستان قرمز ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
علیرغم اینکه زندگی غیر خانوادگی راحتی زیادی برای جوانان دارد اما همچنان جوانان تمایل زیادی به ازدواج و تشکیل خانواده دارند و این حالت سردی که اکنون نسبت به ازدواج شاهد آن هستیم اغلب به مباحث و مشکلات ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
دکتر فائوچی، مشاور ارشد جو بایدن در امور پزشکی،و سناتور جمهوری خواه دررباره منشا ویروس کرونا با یکدیگر بحث کردند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸    
این سهمیه بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته خواهد بود و تغییری نیز در میزان ذخیره بنزین در کارت های سوخت ایجاد نشده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه از واردات سه میلیون و صد هزار دُز واکسن به کشور طی چند روز آینده خبر داد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۸    
افراد تحت شمول در گروه های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام نمایند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۸    
متأسفانه اغلب نوزادان مبتلا به بیماری فنیل کتونوری قبل از اجرای برنامه غربالگری در سال 1386، به دلیل کشف دیررس بیماری، به درجات مختلف عقب ماندگی ذهنی مبتلا می شدند
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۸    
به منظور برای تسهیل فرآیند دریافت داروی رمدسیویر به صورت سرپایی، به دنبال رسیدن به سریع ترین راهکار ممکن هستیم
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۸    
قابل مشاهده دردسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۸    
قابل مشاهده در دسکتاپ قابل مشاهده در موبایل
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۳    
بر اساس اعلام سامانه آموزش آنلاین سازمان نظام پزشکی، عوارضی که بلافاصله پس از تزریق پیدا می شوند حاصل عملکرد سیستم ایمنی ذاتی بوده که این عملکرد هم فرد به فرد متفاوت است.