یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۹:۰۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شاخه طوبی 3 آذر 1395 - shakheyetoba.ir

شاخه طوبی 29 اردیبهشت 1395 شاخه طوبی 31 خرداد 1395 شاخه طوبی 31 تیر 1395 شاخه طوبی 31 مرداد 1395 شاخه طوبی 31 شهریور 1395 شاخه طوبی 29 مهر 1395 شاخه طوبی 30 آبان 1395 شاخه طوبی 30 دی 1395 شاخه طوبی 4 بهمن 1395 شاخه طوبی 29 اسفند 1395 شاخه طوبی 1 آذر 1395 شاخه طوبی 2 آذر 1395 شاخه طوبی 3 آذر 1395 شاخه طوبی 4 آذر 1395 شاخه طوبی 5 آذر 1395 شاخه طوبی 6 آذر 1395 شاخه طوبی 7 آذر 1395 شاخه طوبی 8 آذر 1395 شاخه طوبی 9 آذر 1395 شاخه طوبی 10 آذر 1395 شاخه طوبی 11 آذر 1395 شاخه طوبی 13 آذر 1395 شاخه طوبی 14 آذر 1395 شاخه طوبی 15 آذر 1395 شاخه طوبی 16 آذر 1395 شاخه طوبی 17 آذر 1395 شاخه طوبی 18 آذر 1395 شاخه طوبی 19 آذر 1395 شاخه طوبی 20 آذر 1395 شاخه طوبی 21 آذر 1395 شاخه طوبی 22 آذر 1395 شاخه طوبی 23 آذر 1395 شاخه طوبی 24 آذر 1395 شاخه طوبی 25 آذر 1395 شاخه طوبی 26 آذر 1395 شاخه طوبی 27 آذر 1395 شاخه طوبی 28 آذر 1395 شاخه طوبی 29 آذر 1395 شاخه طوبی 30 آذر 1395 
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۵    
ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن زکریای سمنان برگزار شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۵    
حتی والدینی که از فرزند خود می خواهند هر سوالی که در ذهن خود دارد را مطرح کند، وقتی فرزندشان در رابطه با خداوند از آنها سوال می کند، برای پاسخ کمی تعلل می کنند و گاه حتی از پاسخ دادن فرار می کنند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۵    
یک کارشناس مشاوره و راهنمایی گفت: برخی کودکان از صحبت کردن در جمع هراس داشته و در برخی مکان ها تمایلی برای صحبت کردن ندارند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۱۵    
تحقیقات نشان می دهد مصرف زیاد مواد قندی و شیرین احتمال ابتلا به بیمار های کلیوی، فشار خون بالا، اختلال حواس و آلزایمر را در افراد افزایش می دهد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۰    
بانوی جهادگر بیرجندی گفت: دردیداری که با خانواده یکی از شهدا داشتیم از پدر شهید خواستیم درحق ما دعایی بکند و گفت: امیدوارم همه شما شهید شوید این دعا بهترین خاطره ام از حضور در اردوهای جهادی است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۰    
یک متخصص گوش،حلق و بینی اظهار داشت: بهبود سرماخوردگی های مکرر کودکان همراه با گلودرد چرکی نیازمند جراحی لوزه است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۰    
اشک چشم می تواند منجی جان خانم ها در آینده شود و ابتلای آنها به بیماری مرگبار راشناسایی کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۵    
رییس کل دادگستری استان تهران سازمان بهزیستی، سازمان های مردم نهاد، چهره های علمی و دانشگاهی و همچنین افراد قضایی را از جمله اعضای این کارگروه برشمرد که به بررسی پرونده های طلاق و ریشه یابی آن ها می ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۵    
نتایج یک مطالعه آماری جدید نشان می دهد در حالی که طول عمر بشر افزایش پیدا کرده اما همچنان زنان از نظر نرخ امید به زندگی از مردان جلوتر هستند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۴۵    
هم اکنون 10400 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های کشور حضور دارند که از این تعداد به دلیل استحقاق در مساعدت تنها 8 هزار و 395 مددجو واجد شرایط کمک گزارش شده اند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
بازیگر نقش حضرت زینب در نمایش خطبه خوانی شهرکرد گفت: قبلا چادری نبودم اما با تحقیق و مطالعه زندگی حضرت زینب(س) و شرکت در اجرای نمایش خطبه خوانی با انتخاب حجاب چادر حاضر نیستم لحظه ای این حجاب را از ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
ایوانا ترامپ نیز در طول یک هفته گذشته مترصد آن بود تا به جهانیان بقبولاند ترامپ آن هیولایی نیست که خود پیکره اش را تراشیده و قصد نابودی زمین را دارد ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
نها رییس زن فدراسیون های ورزشی ایران بیان کرد: در صورتی که از ورزش زنان در ایران حمایت شود مطمئنأ بانوان ورزشکار ایرانی پتانسیل پیروزی و موفقیت در هر رشته ورزشی را دارد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
وزارت بهداشت، پس از انتشار نامه ی پزشکان به وزیر بهداشت در مورد معضل سقط جنین، جوابیه ای صادر نمود، و اینک گروهی از پزشکان مشغول به خدمت در مراکز بهداشتی درمانی استانهای مختلف کشور نکاتی را پیرامون ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۳۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، یکی از دلایل بروز ناباروری را فاصله طولانی ازدواج تا فرزندآوری دانست و گفت ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۱۵    
گفتن از بسیج جامعه زنان کشور با بیش از 9 میلیون عضو از سراسر کشور متشکل از بانوانی فرهیخته، فرهنگی، توانمند در عرصه اقتصاد مقاومتی، ورزش، هنر و.. ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۰    
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال بانوان شهرداری بمگفت: قراردادهای ما فقط خرج خورد و خوراک مان را تامین می کندو اگر مصدوم شویم با این پول های ناچیز نمی توانیم درمان مان را دنبال کنیم.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۰    
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تنها با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۰    
بانوی شطرنج باز کشورمان از پیروزی در دور سوم از مرحله آخر رقابت های گرندپری بانوان جهان ابراز رضایت کرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۰    
سلولیت در واقع چربی های زیر پوستی هستند که در مکان هایی از بدن بیش از حد تجمع پیدا می کنند و به شکل برآمدگی در زیر پوست ظاهر می شوند ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۰    
سلولیت به چربی ذخیره شده زیر پوست گفته می شود که این چربی اغلب در قسمت ران، باسن و در پایین شکم دیده می شود. سلولیت را اغلب با عناوین پوست پرتقال یا پوست پنیر می شناسند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۵    
به مناسبت هفته بسیج صدا و سیمای مرکز سمنان ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۲۰:۱۵    
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان در برنامه هفتگی به تماشای سرو مهمان خانواده معظم جوان ترین شهید ایرانی مدافع حرم سید مصطفی موسوی بود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۵    
به گزارش شاخه طوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در این حکم اظهار امیدواری شده است وی بتواند ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی کنونی در استان، تا فردا پنجشنبه چهارم آذر 95 از استان خارج می شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به امنیت بالای موجود در کشور گفت: استان سمنان از امن ترین استان های کشور است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از گرفتار شدن هفت نفر در منطقه هیکو (اوپرت) بخش شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی کنونی در این استان، تا پایان فردا پنجشنبه چهارم آذر 95 از استان خارج می شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از راه اندازی سامانه صدور کارت شناسایی صنعتگران صنایع دستی استان سمنان خبر داد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۵    
بانوی بسیجی استان سمنان توانسته با کمک وام های خود اشتغالی بسیج سازندگی در 2 عرصه اقتصاد مقاومتی گام بردارد و برای بیش از 14 نفر شغل ایجاد کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۵    
معمای شاه" اثری است که یکی از پرچالش ترین مقطع تاریخ معاصر و زمینه های شکلگیری نهضت انقلاب اسلامی را به قدرت و با ساختارهای روایی و پژوهشی غنی و تاثیرگذار موردتوجه قرار داده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۰    
بارش برف در سمنان شهر را سفید پوش کرد و خوش حالی مردم را به ارمغان آورد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۰    
کسی که انقلابی است به ارزشها اعقتاد دارد و احترام می گذارد و انسان انقلابی نمونه کامل انسان مسلمان است.