پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۷:۱۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شاخه طوبی 2 آذر 1395 - shakheyetoba.ir

شاخه طوبی 29 اردیبهشت 1395 شاخه طوبی 31 خرداد 1395 شاخه طوبی 31 تیر 1395 شاخه طوبی 31 مرداد 1395 شاخه طوبی 31 شهریور 1395 شاخه طوبی 29 مهر 1395 شاخه طوبی 30 آبان 1395 شاخه طوبی 30 دی 1395 شاخه طوبی 4 بهمن 1395 شاخه طوبی 29 اسفند 1395 شاخه طوبی 1 آذر 1395 شاخه طوبی 2 آذر 1395 شاخه طوبی 3 آذر 1395 شاخه طوبی 4 آذر 1395 شاخه طوبی 5 آذر 1395 شاخه طوبی 6 آذر 1395 شاخه طوبی 7 آذر 1395 شاخه طوبی 8 آذر 1395 شاخه طوبی 9 آذر 1395 شاخه طوبی 10 آذر 1395 شاخه طوبی 11 آذر 1395 شاخه طوبی 13 آذر 1395 شاخه طوبی 14 آذر 1395 شاخه طوبی 15 آذر 1395 شاخه طوبی 16 آذر 1395 شاخه طوبی 17 آذر 1395 شاخه طوبی 18 آذر 1395 شاخه طوبی 19 آذر 1395 شاخه طوبی 20 آذر 1395 شاخه طوبی 21 آذر 1395 شاخه طوبی 22 آذر 1395 شاخه طوبی 23 آذر 1395 شاخه طوبی 24 آذر 1395 شاخه طوبی 25 آذر 1395 شاخه طوبی 26 آذر 1395 شاخه طوبی 27 آذر 1395 شاخه طوبی 28 آذر 1395 شاخه طوبی 29 آذر 1395 شاخه طوبی 30 آذر 1395 
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۰    
عصر امروز تعدادی از بانوان بسیجی سمنانی جهت دیدار با مقام معظم رهبری به بیت ایشان اعزام شدند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۵    
از ابتدای امسال تاکنون 14 نفر در استان سمنان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند .
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۵    
دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، کتاب ارثِ زوجه و والدین متوفی از منظر ادیان کتابی را به چاپ رساند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۵    
واژگونی صبح امروز سواری پژو 405 در محور گرمسار - تهران یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۵    
تهران- ایرنا- کتاب ' پراکنش گیاهان دارویی استان سمنان' با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری منتشر شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش تولید گندم در استان گفت: در سال زراعی 95-94 حدود 120 هزار تن گندم در استان سمنان تولید شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز سرشماری حیات وحش استان در مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از فردا خبر داد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۰    
دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان سمنان گفت: 18 هزار خانوار در این استان تاکنون در سرشماری غایب بوده اند و 14درصد از این تعداد خانوار مربوط به شهر سمنان است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان از سفیدپوش شدن بخش عمده ای از این استان پهناور خبر داد و گفت: در 24 ساعت اخیر برف بخش هایی از شهرستان های میامی، شاهرود، دامغان و مهدیشهر را سفیدپوش کرده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۰    
نوجوان 15 ساله کارتونیست سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان در بخش نوجوان جشنواره بین المللی کاریکاتور اولنس بلژیک موفق به کسب مقام دوم شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۰    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا با تأکید بر نقش کلیدی بانوان در اقتصاد مقاومتی گفت: استفاده از توانمندی زنان در بحث تولیدات خانگی می تواند به ظرفیت تولید داخلی کمک کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۵    
"به نظر من مردها وقتی می فهمند بچه دار نمی شوند غرورشان جریحه دار می شود و حس ناتوانی بدی به آن ها دست می دهد چون بالاخره این مسأله با قدرتشان ارتباط دارد ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۵    
یک مرد جوان به بهانه علاقه شدید به همسر سابق خود، وی را با استفاده از سلاح گرم به قتل رساند و سپس با شلیک گلوله، خودکشی کرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به گفته سردار محمدرضا مقیمی، رییس پلیس آگاهی تهران اخیراً آزمون کارآگاهان برگزار شده و قسمت عمده ای از شرکت کنندگان را زنان تشکیل می دهند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۰    
ارتش لهستان یک برنامه آموزش دفاع شخصی رایگان برای زنان در سراسر کشور راه اندازی کرده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۵    
مصرف مداوم داروهای مسکن و اعصاب اعتیاد آور است/ هشدار درباره سوء مصرف داروهای مخدر و آرام بخش
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۵    
زیبایی پوست یکی از موضوعاتی است که اغلب افراد به ویژه خانم ها به آن اهمیت زیادی می دهند. این در حالی است که طب سنتی توصیه های زیادی در مورد مراقبت و زیبایی پوست دارد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۵    
در زیر نور مهتاب روی سکو نشستم و حضرت زینب(س) را واسطه قرار دادم و با گریه و راز و نیاز از خدا خواستم که حداقل قبل از سفر من و پدر مرحومش ایشان را ملاقات کنیم که ناگهان کفش مردانه ای در پشت در حیاط ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۵    
روضه های خانگی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ دینی در جمعی دوستانه و صمیمی است که اگر از ظرفیت آن به درستی استفاده شود می تواند منشاء بسیاری از اقدامات پسندیده در سطح جامعه باشد ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۰    
واردات بی رویه، قوانین عجیب و غریب و البته رکود بی سابقه ای که در آستین دولت روحانی بالید، نفس تولیدکنندگان پوشاک ایرانی را بند آورده است. دولت اما به جای حمایت از تولید داخل، از واردات حمایت می کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۰    
شال کرمانی ،چنان زیبایی و شهرتی داشت که نه فقط هرکرمانی و ایرانی بلکه زنان کشورهای دیگر جهان نیز در آرزوی داشتن پیراهن و یا نوع لباس دیگر و یا نوع دیگر لباس از آن پارچه گرانبها بودند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۰    
ازدواج دختران جوان با پیرمردان سالخورده از نمونه اخبار تامل برانگیزی است که گاهی شاهد آن هستیم،پدیده ای که در این گزارش تلاش می شود ابعاد جامعه شناختی و و روانشناختی آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۰    
یک متخصص زنان گفت: در صورتی که چسبندگی رحم در زنان به موقع درمان نشود، سبب بروز نازایی می شود. سلامت نیوز: شایع ترین علامت چسبندگی رحم
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۰    
در میان دختران زرتشتی کرمان رسمی است که وقتی باران نمی بارد و خشکسالی می شود، در محلی نزدیک قلعه دخترکرمان می روند و با خواندن ورد هایی طلب باران می کنند ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۵    
وقتی از فرهنگ کشورمان برای استادم تعریف کردم، او غرق در حسرت شده بود. او گفت که در غرب همیشه "من" تبلیغ می شود و همه ما من هستیم؛ کسی به فکر دیگری نیست ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۵    
اسلام در نگاه دقیق خود برای حفظ حریم عفت عمومی،جلوگیری از شیوع فحشا وفساد، پیشگیری از هدر رفتن انرژی ها و رکود بازار اقتصادی و علمی ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام نارضایتی خانواده ها از آموزش رفتارهای غربی در اکثر مهدکودک های کشور تصریح کرد ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان گفت:توصیه می کنم که پیام رهبر انقلاب به کنگره 7 هزار زن شهید که در 15 اسفند 1391 منتشر شده است را بخو انید زیرا شجاعت ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
در طول سالهای اخیر تب نگهداری حیوانات خانگی در میان برخی از جوانان به میزانی بالا رفته که برخی با موجوداتی عجیب و غریب همچون مار،سمندر،تمساح و...همنشین می شوند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
طبق یک تحقیق جدید، نوشیدن چای بابونه می تواند به طول عمر بیشتر در زنان کمک کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می کند؛ چون حاوی ویتامین ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است. در این مطلب گوشه ای از خواص درمانی این گیاه را مرور می کنیم.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۳:۰۵    
نصف شدن دارایی مرد با زن،یا به تعبیری سهیم شدن زن در نیمی از دارایی مرد،از مواردی است که تحت شرایطی خاص،امکان حصول و تحقق آن وجود دارد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۳:۰۵    
اربعین امسال صحنه پرشکوه خادمی و زائری ابا عبدالله الحسین(ع) بود که زنان حماسه آفرینان این عرصه رفتن ها و ماندن ها بودند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۳:۰۵    
نعیمه نظام دوست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مسئولین ارگان های مختلف را به حمایت از خانه اوتیسم ایران فراخواند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۵۰    
انتشار کلیپ چند ثانیه ای از سیلی به زنی دستفروش به دست مامور سد معبر شهرداری فومن در چند روز گذشته با واکنش گسترده ای همراه بوده است ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۵۰    
زهرا پوراسماعیل تکواندوکار ملی پوش وزن 68+ کیلوگرم تیم نوجوانان کشورمان با سربند یا اباعبدالله بر روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۵۰    
لورا اینگرام مجری و مفسر سیاسی تندرو آمریکایی می گوید، به عنوان سخنگوی کاخ سفید در کابینه جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا مد نظر است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۳۵    
امتیاز خبر: 86 از 100 تعداد رای دهندگان 7299 رئیس اورژانس شهرستان رامسر گفت: یک زن 77 ساله که در مسیر پرواز تهران - رامسر دچار حمله قلبی شده بود نجات یافت.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۲۰    
زنان سرپرست خانوار قشر مهمی از جامعه هستند که مسئولین نهادهای حمایتی و نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها مضایقه نمی کنند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۲۰    
تیم ملی تکواندوی دختران نوجوان با 2 مدال طلا (مبینا نژاد کته سری و زهرا پور اسماعیل)، دو برنز (مبینا بابالو و پریسا جوادی) و 55 امتیاز قهرمان جهان شدند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۲۰    
شطرنج باز کشورمان در پایان دور سوم از مرحله پایانی رقابت های گرندپری بانوان جهان به رده دوم صعود کرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۰۵    
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در دیدار با خانواده مرحوم مرضیه دباغ حدیدچی گفت: خانم دباغ، به حق الگوی سوم زن مسلمان هستند زنی که به تعبیر مقام معظم رهبری زن نه شرقی و نه غربیست.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۲:۰۵    
قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه حق ندارید، خانه داری را مساوی بی سوادی زنان و بازماندن از دختران از ادامه تحصیل قرار دهید گفت: خانم مولاوردی ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۵    
فرمانده پلیس راه شاهرود- آزادشهر گفت: گردنه توسکستان با بارش برف همراه است و رفت و آمد خودروها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۵    
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش برف در شب گذشته گفت: بارش برف شب گذشته سبب یخ زدگی در گردنه های خوش ییلاق و توسکستان شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۵    
رئیس اداره جنگل و جنگل داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: در بیشتر مناطق استان محدودیت منابع آبی وجود دارد و حوزه حفاظت از جنگل و جنگل کاری نیز با چالش کمبود آب مواجه است ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۵    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: پنج دستگاه نساجی سنتی در تعدادی از خانه های توسعه و ترویج صنایع دستی استان نصب شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۲۰    
بانوی کارآفرین سرخه ای از سال 79 شروع به احیاء یکی از صنایع منحصر به فرد این شهرستان در زمینه صنایع دستی و در راستای اقتصاد مقاومتی کرده است؛ و با آموزش جوانان گامهای مؤثری برداشته است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۱:۲۰    
یک بانوی پیشکسوت بسیج در سرخه گفت: خانه ما پایگاهی برای فعالیت های انقلابی جوانان سرخه بود و امروز از این بابت بسیار خوشحال بودم و هنوز هم خدا را شکر می کنم.