یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۰۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شاخه طوبی 24 آذر 1395 - shakheyetoba.ir

شاخه طوبی 29 اردیبهشت 1395 شاخه طوبی 31 خرداد 1395 شاخه طوبی 31 تیر 1395 شاخه طوبی 31 مرداد 1395 شاخه طوبی 31 شهریور 1395 شاخه طوبی 29 مهر 1395 شاخه طوبی 30 آبان 1395 شاخه طوبی 30 دی 1395 شاخه طوبی 4 بهمن 1395 شاخه طوبی 29 اسفند 1395 شاخه طوبی 1 آذر 1395 شاخه طوبی 2 آذر 1395 شاخه طوبی 3 آذر 1395 شاخه طوبی 4 آذر 1395 شاخه طوبی 5 آذر 1395 شاخه طوبی 6 آذر 1395 شاخه طوبی 7 آذر 1395 شاخه طوبی 8 آذر 1395 شاخه طوبی 9 آذر 1395 شاخه طوبی 10 آذر 1395 شاخه طوبی 11 آذر 1395 شاخه طوبی 13 آذر 1395 شاخه طوبی 14 آذر 1395 شاخه طوبی 15 آذر 1395 شاخه طوبی 16 آذر 1395 شاخه طوبی 17 آذر 1395 شاخه طوبی 18 آذر 1395 شاخه طوبی 19 آذر 1395 شاخه طوبی 20 آذر 1395 شاخه طوبی 21 آذر 1395 شاخه طوبی 22 آذر 1395 شاخه طوبی 23 آذر 1395 شاخه طوبی 24 آذر 1395 شاخه طوبی 25 آذر 1395 شاخه طوبی 26 آذر 1395 شاخه طوبی 27 آذر 1395 شاخه طوبی 28 آذر 1395 شاخه طوبی 29 آذر 1395 شاخه طوبی 30 آذر 1395 
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۳    
تلفن همراه، باعث مرگ دلخراش زن 24 ساله روسی در کارخانه شکلات سازی شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۳    
هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان، در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم پرستاره لیگ به مصاف هم خواهند رفت.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اهمیت جایگاه و نقشه زنان در توسعه کشور گفت ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۳    
دختر نوجوان هنگام تنظیم آنتن تلویزیون از پشت بام به پایین سقوط کرد و جان باخت
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۳    
دانشجوی دکترای تخصصی طب سنتی ایران دانشگاه علوم پزشکی تبریز تدابیر غذایی مادران در دوران شیردهی را تشریح کرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۸    
متأسفانه به دلیل استفاده ناآگاهانه و خودسرانه برخی از مکمل های گیاهی و تداخل آنها با بسیاری از داروها به ویژه داروهای قلبی عروقی عوارض جبران ناپذیری هم ممکن است ایجاد شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از چاپ و انتشار کتاب شهدای فرهنگی استان برای اولین بار خبر داد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۳    
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: طرح ملی نظارت بر آرایشگاه های زنانه وارد فاز اجرایی شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۳    
مرد جوان ثروتمند وقتی 3 دختر نوجوان را سوار خودروی گرانقیمتش می کرد نمی دانست چه سرنوشت در انتظارش است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۳    
اغلب بیماری های خودایمن در خانم ها به دلیل عوامل ژنتیکی شایع تر است که برخی از آنها در سنین میانسالی بروز می کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۸    
پزشک هندی از سر یک دختربچه غده ای آبکی و حبابی شکل را بیرون کشید که پر از انگل و کرم های نواری بود و بیش از نیم کیلو گرم وزن داشت.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۸    
جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی عصر دیروز سه شنبه با استقبال محمود واعظی وزیر ارتباطات وارد تهران شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۸    
اندکی پس از دیدار او با محمد بن سلمان آل سعود، جانشین ولیعهد عربستان کاربران سعودی به توئیتر رفتند تا اقدام او را محکوم کنند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۳    
زن فلسطینی ساکن خان یونس پنجره خانه خود را در هوای بارانی به این صورت می پوشاند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۳    
فاطمه ذوالقدر از تلاش برای اخذ پاسخ مراجع تقلید برای ازدواج دختران و پسران زیر سنین 13 و 15 سال و ارائه طرحی برمبنای این پاسخ ها با موضوع ممنوعیت چنین ازدواج هایی خبر داد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۳    
رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه 10 هزار آرایشگاه غیرمجاز در حال فعالیت هستند، گفت: بعضا باندهای فساد با رهبری آرایشگاه ها دنبال می شوند، حتی دختران را به خارج از ایران می فرستند ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۳    
به دنبال مکاتبات و پیگیریهای لازم از سوی کمیته ملی المپیک و با موافقت دبیر کل (CAS)، خانم پرندعزیزی بعنوان نخستین زن ایرانی بعنوان یکی از داوران دادگاه بین المللی حکمیت ورزش انتخاب شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۸    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: امروز در تهران به وفور گزارش داریم که مردان آرایش زنان را در آرایشگاه ها انجام می دهند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۸    
رضوانه دباغ گفت: پیامبر اسلام (ص)و حضرت علی (ع) بر وحدت تاکید زیادی داشتند،و تیغ برنده شان در این راه جز محبت نبود اگر از راهی جز مهربانی می خواستند مردم را به اسلام و به وحدت دعوت کنند این همه گرایش ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۹    
با رسیدن فصل سرما ، بافت لباس گرم برای مدافعان حرم هم شروع به کار کرده است. این گزارش روایتی از حال و هوای بانوان دامغانی است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۹    
دانشجوی اهل تسنن دانشکده علوم قرآنی شاهرود هدف دشمن از ایجاد بحران منطقه را اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با دشمن ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۴    
،گروهی از دانشجویان دانشگاه سمنان به شکلی خودجوش با حمایت خانه فرهنگ دانشگاه سمنان اقدام به تشکیل کانون خیریه ای تحت عنوان کانون خیریه مهر دانشگاه سمنان نمودند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۲:۰۴    
گرایش و سوق پیدا کردن برخی از دختران و زنان جوان به بزهکاری و انجام اعمال مجرمانه،از نمونه ناهنجاری هایی است که در مقایسه با جامعه سنتیِ دهه ها و سده های گذشته،با رشد قابل توجهی همراه شده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۲:۰۴    
مردی که همسر خود را پس از درگیری بر سر نداشتن شغل مناسب به قتل رسانده بود پس از 8 ماه فرار شناسایی و دستگیر شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۴۹    
عبد الکریم سروش در جریان ملاقات از خانم دباغ در بیمارستان از او خواستگاری می کند و دباغ پاسخ می دهد. شما برای دختر پنجم یا ششم من خواستگاری می کنید؟ که این پاسخ برای دکتر سروش کاملاً غیر منتظره بود و ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۴۹    
بالاخره روزی که بازارهای جهانی انتظار آن را می کشیدند فرا رسید. نشست فدرال رزرو امروز 13 دسامبر آغاز شده و در 14 دسامبر هم ادامه پیدا می کند ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۴۹    
54 دختر و پسر جوان نیمه برهنه دیشب در یک پارتی شبانه در آبادان دستگیر شدند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۳۴    
سید مهدی رحمتی ، پوراندخت مهیمن ، نیوشا ضیغمی و الهام پاوه نژاد به تماشای سری جدید کنسرت پاییزی محمد علیزاده به تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی نشستند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۳۴    
سلام بمبئی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی قربان محمدپور با حضور محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و شایلی محمودی به عنوان چهره های ایرانی و دیا میرزا و گلشن گروور بازیگران هندی ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۳۴    
نوعروسی که در پی تصادف رانندگی، با راننده خودروی خسارت دیده آشنا شده بود پس از طرح دوستی و با همدستی مرد شیطان صفت، نقشه قتل تازه داماد را طراحی و اجرا کردند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۳۴    
سوفیا هادی دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی به دنیا آمد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۰۴    
شب خاطره شهید امیر دریادار محمد ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان از سوی حوزه هنری استان سمنان در زادگاه این سردار شهید برگزار شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۰۴    
بیش از یکهزار و 690 خانواده نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دامغان قرار دارند که بیش از 5 درصد از این مددجویان به دلیل بیماری سرپرست تحت پوشش هستند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۱:۰۴    
نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه صداقت و امانتداری باید سرلوحه کار رانندگان باشد، گفت: امروز حمل و نقل و زیرساخت های آن نیازمند نگاه کارشناسانه مسئولان برای ارتقاء است.