شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 2 آبان 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 آبان 1397 شیعه نیوز 2 آبان 1397 شیعه نیوز 3 آبان 1397 شیعه نیوز 4 آبان 1397 شیعه نیوز 5 آبان 1397 شیعه نیوز 6 آبان 1397 شیعه نیوز 7 آبان 1397 شیعه نیوز 8 آبان 1397 شیعه نیوز 9 آبان 1397 شیعه نیوز 10 آبان 1397 شیعه نیوز 11 آبان 1397 شیعه نیوز 12 آبان 1397 شیعه نیوز 13 آبان 1397 شیعه نیوز 14 آبان 1397 شیعه نیوز 15 آبان 1397 شیعه نیوز 16 آبان 1397 شیعه نیوز 17 آبان 1397 شیعه نیوز 18 آبان 1397 شیعه نیوز 19 آبان 1397 شیعه نیوز 20 آبان 1397 شیعه نیوز 21 آبان 1397 شیعه نیوز 22 آبان 1397 شیعه نیوز 23 آبان 1397 شیعه نیوز 24 آبان 1397 شیعه نیوز 25 آبان 1397 شیعه نیوز 26 آبان 1397 شیعه نیوز 27 آبان 1397 شیعه نیوز 28 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آبان 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
آیت الله شبیری زنجانی: پیاده روی اربعین تبلیغ شریعت و تبلیغ ولایت حضرات معصومین علیهم السلام است. دشمنان و ظالمان و این گروه های تکفیری در مقابل این قدرت وحشت می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰    
همزمان با اربعین و پیاده روی محبان عصمت و طهارت (ع)، شما می توانید اعمال و آداب روز اربعین را در اینجا بخوانید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۸    
معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام 53 پرواز اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا آخر مهرماه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۸    
سپاه پاسداران اعلام کرد صدای انفجار شنیده شده در یکی از شهرهای کشور مربوط به اصابت یک راکت آموزشی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۳    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از استقرار و راه اندازی کارخانه سیار تولید آب آشامیدنی ویژه زائران اربعین حسینی در شهر مرزی مهران خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۸    
خاشقچی روزنامه نگار معارض سعودی 2 اکتبر(برابر با 10 مهرماه) پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۸    
ولیعهد سعودی برای اولین بار در مورد قتل جمال خاشقجی اظهارنظر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۸    
سردار محمدصالح جوکار گفت: ترور خاشقجی موجب شد تا سران عربستان دست به اقدامات کورکورانه از جمله قرار دادن نام حاج قاسم و سپاه در لیست حامیان تروریسم، بزنند تا افکار عمومی را منحرف کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال بار دیگر مدعی شد که ایران در دوره ریاست جمهوری وی به کشوری متفاوت تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
دادستان مرکز گلستان به حادثه فوت کودک دوساله گرگانی در چاه فاضلاب وارد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
به گزارش شیعه نیوز ، با نزدیک شدن اربعین حسینی میلیون ها تن از زائران راهی عراق شده و پیش از حضور در کربلا خود را به نجف اشرف و حرم امیرالمومنین حضرت علی (ع) رساندند تا بار دیگر با آن امام همام تجدید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۵    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقی تازه به این نتیجه رسیدند که سبک زندگی دینی، با پایین آوردن فشار خون، باعث ارتقای سلامت افراد می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان فارس بر اجرای دقیق و سریع بخشنامه ریاست قوه قضائیه در راستای آزادی زندانیان مهریه در استان فارس تأکید و به قضات توصیه کرد که سمت و سوی آراء به سمت حفظ بنیان خانواده باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، در راستای تلاش برای هوشمندسازی و مکانیزه کردن خدمات در آرامستان ها به ویژه در مواقع بحرانی، قرار است دستگاه مکانیزه تطهیر متوفی با تأمین ملاحظات شرعی به کمک مدیریت شهری بیاید. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۵    
یک منبع ترکیه ای از تماس تلفنی میان ولیعهد عربستان و رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی سازمان اورژانس از کشته شدن 5 تن از زائران اربعین در تصادف جاده ای خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
شیعه نیوز: معاویه بن وهب گوید: به خانه امام صادق علیه السلام رفتم، حضرت در سجده بود دعاهایی می کرد تا به اینجا رسید که گفت: خدایا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۱    
فرماندار تهران گفت: متکدیان در پایتخت به صورت روزانه جمع آوری و به مرکز فوریت های خدمات اجتماعی تحویل می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۵    
ه جز کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه، کسان دیگری هم بودند که نه تنها از برخورد عربستان سعودی با پرونده جمال خاشقجی قانع شدند بلکه آن را غرورآفرین و کاملاً ستایش آمیز خواندند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۵    
در جلسه هیأت دولت، بسته حمایتی دولت برای خانوارهای کم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت که جزئیات آن از سوی دستگاه های مسؤول اعلام خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، اولین سخنرانی خود بعد از مرگ روزنامه نگار منتقد سعودی را در بحبوحه خشم بین المللی از ریاض به دلیل قتل این خبرنگار ایراد می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۰    
فرماندار بجستان گفت:صبح چهارشنبه دو شیء ناشناس در کویر روستای فخرآباد بجستان سقوط کرده است که هم اکنون این اشیاء در دست بررسی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۰    
یک منبع آگاه در سفارت عراق در ایران اعلام کرد که تأیید دفاتر مراجع عراقی در ایران برای صدور ویزای اربعین اتباع افغانستانی دارای پاسپورت لازم است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۵    
یک پایگاه عراقی از رضایت کامل زوار اباعبدالله الحسین (ع) از خدمات ارائه شده به آنها در طول مسیر رسیدن به کربلا برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰    
جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش بار دیگر شهروندان روستای السوسه را در استان دیرالزور سوریه بمباران کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰    
نیروهای اطلاعاتی عراق از بازداشت مغز متفکر جاسازی بمب های گروه تروریستی داعش در استان الانبار خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۵    
مقامات بحرینی بار دیگر مدت زندان 7 شهروند بحرینی بازداشت شده را به دلیل مشارکت در نماز روز عاشورا در منامه پایتخت بحرین تمدید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۵    
نیروهای نظامی عراق امروز (چهارشنبه) چند پایگاه داعش را در استان الانبار منهدم و تجهیزات نظامی و سلاح های داخل آن را ضبط کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۰    
معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران سه استان اصلی رو به رو با مشکل کودکان بی شناسنامه حاصل ازدواج زنان با مردان خارجی هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۰    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو از بازار سیاه و قاچاق قرص برنج در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۵    
تحلیل گر روسی گفت:آمریکا به دنبال انتقال تروریست های شکست خورده داعش از سوریه به آسیای مرکزی و افغانستان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۵    
کتابخانه تخصصی قرآن یکی از بخش های مجمع کتابخانه های وقفی ملک عبدالعزیز در مدینه است که در آن بیش از هزار نسخه خطی نادر و کمیاب قرآن نگهداری می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۰    
سازمان ملل متحد برای چندمین بار در مورد بروز یک قحطی بزرگ و فراگیر در کشور فقیر و جنگ زده یمن هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۰    
وضعیت جوی شهر های کربلا، نجف، سامرا و کاظمین طی 3 روز آینده برای اطلاع زائران اربعین حسینی اعلام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۱    
فرمانده نیروی انتظامی خصوص ربایش مرزبانان مرز میرجاوه گفت: پایگاه میر جاوه متعلق به سپاه بوده و در این موضوع عزیزان سپاه پیگیر خواهند بود و به امید خدا خبرهای خوبی خواهیم شنید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۱    
نشریه فلسطینی المنار به نقل از یک منبع رسانه ای ترکیه ای فاش کرده که تیم ترور محمد بن سلمان جسد جمال خاشقجی را 5 قطعه کرده و به ریاض انتقال داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به تغییر ارزش ریال در مقابل دینار و افزایش دو و نیم برابری هزینه حمل و نقل در عراق، ابراز امیدورای کرد ضمن تمهیدات اندیشیده شده این هزینه ها کاهش پیدا کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۱    
قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد سعودی به روش فجیع سر بریدن و قطعه قطعه کردن توسط عوامل اطلاعاتی - امنیتی تحت هدایت 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان در ترکیه هر فردی را به یاد جنایت های گروه داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۶    
اداره کل گذرگاه های مرزی در وزارت کشور عراق روز چهارشنبه تعداد کل زائران خارجی و عربی ورودی به عراق برای شرکت در مراسم اربعین حسینی را - که اغلب آنها را زائران ایرانی تشکیل می دهند - 443 هزار نفر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۰    
پایگاه اینترنتی میدل ایست آی به نقل از یک منبع آگاه سعودی فاش کرد عربستان با استفاده از جوخه مرگ مخالفان این رژیم را ترور می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۰    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: مابه التفاوت پرداختی زائرانی که در روز های نخستین ثبت نام اربعین حسینی مبالغی بیشتر در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، به حساب آن ها واریز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۵    
مسجد امام حسین(ع) باکو که با حمایت بنیاد حیدر علی اف جمهوری آذربایجان بازسازی شده است، با حضور معاون اول رئیس جمهور این کشور بازگشایی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
عمران خان پیش از عزیمت به عربستان سعودی برای شرکت در این کنفرانس گفته بود که کشورش برای تقویت ذخیره ارز خارجی خود مستاصل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۵    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت:سران کشورهای عربی نگرانند پرونده جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی موجب بی ثباتی در اوضاع آنها در منطقه شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۵    
گروه های تروریستی همچنان با سلاح سنگین محله های مسکونی و غیر نظامیان شهر 'حلب'در شمال سوریه را هدف قرار می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۴    
مرز مهران در بامداد چهارشنبه، شاهد ازدحام غیرعادی خودروهایی است که قصد خروج از ایران و ورود به کشور عراق را دارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۹    
شهروندان منطقه السهله شمالی بحرین بر تحریم انتخابات نمایشی پارلمانی و شوراها در این کشور تأکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور قتل فجیع یک خبرنگار منتقد سعودی را محکوم کرده و موضع گیری کشورهای جهان علیه آن را آزمایش و امتحان بزرگی برای مدعیان حقوق بشر بویژه در آمریکا و اروپا دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم برگزاری نشست فوق العاده سران کشورهای اسلامی تأکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۹    
آیت الله نجفی از مراجع تقلید در اهمیت خدمت به اهل بیت(ع) تأکید کردند که مومنان در روز قیامت به خادمان اهل بیت(ع) غبطه خواهند خورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۹    
دولت ژاپن در حال بررسی گزارش ها درباره آزادی یک شهروند این کشور از چنگ القاعده است که توسط این گروه در سوریه ربوده شده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۴    
بی بی سی در گزارشی مفصل به مراکز نگهداری یک میلیون مسلمان اویغور در چین پرداخته و تصاویر ماهواره ای از ساخت و ساز سریع چینی ها برای نگهداری این تعداد انسان به نمایش گذاشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۴    
بخش زیادی از حملات تروریستی در جهان منسوب به گروه های افراطی است که برای توجیه اقدامات خود به قرائت سعودی ها از اسلام استناد می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳    
فرانسه اعلام کرد در مورد فرزندان تروریست های فرانسوی که در سوریه نگهداری می شوند تصمیم گیری خواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۳    
جمعیت هلال احمر عراق اعلام کرد که 7 هزار نفر به منظور ارائه خدمات به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در طول ایام اربعین، داوطلب شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۳    
فرماندهی عملیات بغداد از آغاز اجرای مستقیم طرح تأمین امنیت زوار مراسم اربعین حسینی(ع) توسط نیروهای وابسته به این فرماندهی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۸    
محققان آتش نشانی در شهرستان بریستول واقع در پنسیلوانیای آمریکا اعلام کردند که حریق اتفاق افتاده در مسجد و مدرسه اسلامی شهرستان توسط یک آتش افروز انجام گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۳    
معاون وزیر امور مذهبی در مالزی اعلام کرده که شورای ملی حلال با مشارکت 342 آژانس و سازمان مرتبط به زودی و در اوایل سال 2019 راه اندازی خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۳    
خلیل حسن محمد" مدیر روابط عمومی جمعیت ترکمان عراق که به همراه هیئتی از استان کرکوک و الانبار به کربلا آمده بر ضرورت تقارب فکری مذاهب و دوری از فرقه گرایی تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۳    
روحانی یکی از روستاهای خراسان جنوبی با سعی و تلاش های خود توانسته است 43 نفر از اهالی روستا را با خود همراه کند و آن ها را به زیارت اربابشان بفرستد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۸    
روزنامه ایندیپندنت به نقل از ساکنان ریاض نوشت که اعضای خاندان سلطنتی منتظر فرصتی برای به زیر کشیدن ولی عهد سعودی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور محکومیت قطعی به بیش از 66 سال حبس، ضبط تمامی اموال حاصل از جرم به نفع دولت و انتشار حکم محکومیت برای سردسته و اعضای باند یوسف کدیور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری که اقدام به جرح زنان در نقاط مختلف پایتخت کرده بود، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۸    
وزیر خارجه آمریکا مهاجرانی را که به صورت کاروانی به سوی مرزهای ایالات متحده درحرکت هستند تهدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۸    
وبگاه تایمز اسرائیل نوشت: جمال خاشقجی گرچه از اسرائیل متنفر بود اما قتل وحشیانه وی تل آویو را در موقعیت دشواری قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۳    
نام سپاه پاسداران و فرمانده نیروی قدس سپاه به بهانه آن چه حمایت از فعالیت های خرابکارانه ایران خوانده شده، در فهرست تروریسم قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۳    
وزارت امور خارجه آمریکا از ممنوعیت ورود 21 تبعه سعودی به خاک ایالات متحده خبر داد.