دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۰۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 9 آبان 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 آبان 1397 شیعه نیوز 2 آبان 1397 شیعه نیوز 3 آبان 1397 شیعه نیوز 4 آبان 1397 شیعه نیوز 5 آبان 1397 شیعه نیوز 6 آبان 1397 شیعه نیوز 7 آبان 1397 شیعه نیوز 8 آبان 1397 شیعه نیوز 9 آبان 1397 شیعه نیوز 10 آبان 1397 شیعه نیوز 11 آبان 1397 شیعه نیوز 12 آبان 1397 شیعه نیوز 13 آبان 1397 شیعه نیوز 14 آبان 1397 شیعه نیوز 15 آبان 1397 شیعه نیوز 16 آبان 1397 شیعه نیوز 17 آبان 1397 شیعه نیوز 18 آبان 1397 شیعه نیوز 19 آبان 1397 شیعه نیوز 20 آبان 1397 شیعه نیوز 21 آبان 1397 شیعه نیوز 22 آبان 1397 شیعه نیوز 23 آبان 1397 شیعه نیوز 24 آبان 1397 شیعه نیوز 25 آبان 1397 شیعه نیوز 26 آبان 1397 شیعه نیوز 27 آبان 1397 شیعه نیوز 28 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آبان 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۶    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تامین نظم و امنیت عملیات بزرگ 28 صفر در مشهد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۱    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت هایی است که صبغه انتظامی دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۴    
ماتیاس گاردل ، استاد دانشگاه اوپسالا ی سوئد با ارائه آماری از تهدید مساجد و مسلمانان این کشور معتقد است حمله به مسجد بیش از یک مسئله امنیتی برای مسلمانان بوده و حمله به حقوق بشر و ساختار دولت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۴    
مدیر روابط عمومی شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) از مقامات پلیس ایالت کالیفرنیای آمریکا خواست تهدید به بمب گذاری در مسجدی در شهر شارلوت را جدی و یک جرم نفرت محور تلقی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۳    
معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران صحت ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۳    
: وزرای خارجه 4 کشور حوزه اروپای شمال غربی، بیانیه ای مشترک صادر کرده و ضمن تکرار اتهامات ضدایرانی دانمارکی ها، از همبستگی با کوپنهاگ در مقابله با تهدیدات سخن گفته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۲    
اداره اطلاعات نظامی عراق 30 کمربند انفجاری در انبار نظامی مخفی در شهر موصل این کشور را کشف و ضبط کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
یگان موشکی جنبش النجباء عراق مواضع عناصر تروریستی داعش را در روستایی واقع در شرق سوریه هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
الجزایر، در اقدامی نامتعارف، کلیه کتابهای غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) را در نمایشگاه بین المللی کتاب الجزایر مصادره و غرفه مذکور را پلمپ کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۷    
یک روزنامه ترکیه ای به نقل از یک فرمانده سوری نوشت که آمریکا در مقابل دریافت آثار باستانی از گروه تروریستی داعش، به عناصر این گروه سلاح تحویل می داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۲    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با سوء استفاده از اطلاعات دارندگان گوشی تلفن همراه آیفون از آنها اخاذی می کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۲    
اندونزی سفیر عربستان سعودی در این کشور را احضار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۲    
فرمانده حشدالشعبی عراق در سامرا با اشاره به اینکه امروز امنیت بالایی در سامرا برقرار است، گفت: امنیت حاکم بر سامرا، زائران حرمین عسگریین را افزایش داده است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
روزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای با اشاره به چرایی ورود مسلمانان آمریکا به عرصه سیاست، اسلام هراسی را دلیل این مسئله بیان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۷    
یک سال پیش حزب ضداسلامی و راستگرای آلترناتیو برای آلمان به عنوان سومین حزب پر قدرت (پس از احزاب اتحادیه و حزب سوسیال دمکرات) به پارلمان آلمان راه یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۲    
یک سند داخلی سازمان ملل متحد فاش می کند، عربستان از آژانس های امدادی فعال در یمن خواسته است تا وجهه مثبتی از نقش ریاض در تامین 930 میلیون دلار کمک انسان دوستانه ارائه کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۷    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد، آمریکا برخی اتباع خارجی عضو داعش که در سوریه بازداشت شده اند را برای محاکمه به عراق منتقل کرده و آنها در آنجا با خطر شکنجه و محاکمه های غیر عادلانه مواجه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۷    
وزارت کشور عراق از کشته شدن چهار تن از نیروهای داعش پس از حمله به پایگاه آنها در استان صلاح الدین و انهدام آن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۲    
به دنبال فرار یک مجرم سابقه دار از بیمارستانی در پایتخت، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۷    
نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کردند دو فرمانده داعش را به هلاکت رسانده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۷    
آمریکا برای نجات خود و عربستان در قضیه قتل ' جمال خاشقچی ' که در کنسولگری عربستان در آنکارا رخ داده، بازی جدیدی آغاز کرده که در آن ادعا شده جمهوری اسلامی ایران به دنبال ترور یکی از مخالفان خود در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۲    
معاون استاندار کربلا از زائران اربعین بخاطر مشکلات و کمبود وسائل نقلیه هنگام بازگشت به مناطق خود عذرخواهی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۷    
نماینده ویژه آمریکا مدعی است این کشور مسئول چند پارگی سوریه نیست تا در قبال یکپارچگی و بازسازی آن نیز مسئولیت داشته باشد!
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۲    
دادگاه عالی بحرین روز چهارشنبه یک موذن بنگالی را که اقدام به قتل وحشیانه یک امام مسجد در بحرین کرده بود، به اعدام محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۶    
آیت الله علوی گرگانی بر حفظ جایگاه مرجعیت تاکید کرد و گفت: تبادلات میان علما و بزرگان حوزه در فضایی صمیمانه و محترمانه و بعضا مخفیانه باشد تا مورد سوء استفاده واقع نگردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۱    
روزنامه گاردین نوشت آمریکا برنامه جدیدی برای برقراری آتش بس و آغاز گفتگو های صلح در یمن پیشنهاد داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۶    
پیداشدن جسد دو خواهر سعودی که پس از خروج از عربستان در پی پناهندگی در آمریکا بودند، پلیس نیویورک را با معمای پیچیده ای مواجه کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
نماینده آیت الله العظمی سیستانی از همه مسؤولان و زائران اربعین حسینی که در برگزاری این مراسم باشکوه قدم برداشته اند، تقدیر و تشکر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۱    
عضو جنبش انصارالله یمن، پیشنهاد آمریکا برای پایان بحران یمن را طرحی جدید برای تجزیه و نقض حاکمیت این کشور دانست و آن را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۱    
حزب اتحاد دمکراتیک سوریه نیروهای عرب زیر مجموعه خود را مقصر اصلی شکست هایش در مقابل گروه تروریستی - تکفیری داعش دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۶    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از جمع آوری و انتقال روزانه سه هزار تن زباله از خیابان های کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) توسط خدام الحسین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از بازداشت سارقی خبر داد که با اغفال زنان اقدام به سرقت از طلافروشی ها می کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۵    
دادگاه عالی پاکستان حکم اعدام یک زن مسیحی را که به کفرگویی علیه پیامبر اسلام محکوم شده بود لغو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۰    
یک تبعه قرقیزی از سوی سازمان امنیت ملی این کشور به اتهام حمایت مالی از تروریست ها در سوریه بازداشت شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی الحشد الشعبی عراق با انتقاد از شایعه پراکنی طرف های کُرد درباره وضعیت امنیتی کرکوک، تاکید کرد که این استان در امنیت کامل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
سه مرد مسلح که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، توطئه حمله به مسجد مسلمانان سومالیایی و کشتار دسته جمعی را کشیده بودند، دونالد ترامپ را مقصر تحریک مردم دانستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۰    
گروههای تروریستی هیئة تحریر الشام (القاعده) و الجبهه الوطنیه للتحریر پس از توقف درگیری بین خود در غرب حلب، اعلام آتش بس کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
شیعه نیوز: خبرگزاری حوزه متن روایت از کتاب کامل الزیارات منتشر می گردد. عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ قَالَ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۰    
مقدس عباسی از حضور 240 رسانه عراقی و خارجی اعم از روزنامه ها، رادیو ها، تلویزیون و سایت ها در پوشش خبری زیارت اربعین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰    
تصاویر منتشر شده از اهانت به زن محجبه در اتوبوس نشان می دهد که یک زن میان سال اسپانیایی تبار، زن مسلمان را مخاطب قرار داده و به وی تهمت تروریست بودن و حمل بمب زده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۵    
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرموده است: کسی که نزد ساحر یا کاهن یا دروغگویی برود در حالی که آنچه را که می گویند، تصدیق کننده باشد به تمام کتابهای آسمانی که خدا فرستاده کافر شده است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
ماجرای حساب های بانکی جعلی این روزها به خبر داغ پاکستان تبدیل شده و دردسر پول های کثیف در این کشور، دامنگیر افراد بی بضاعت نیز شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
یک استاد دانشگاه شیامن در جنوب شرق چین کاریکاتوری در مورد قتل 'خاشقچی' روزنامه نگار منتقد عربستان توسط 'آل سعود' در صفحه اجتماعی'ویچت' خود منتشر کرد که در آن ترامپ به پادشاه عربستان می گوید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
هویت سه نفر باقیمانده از 11 زائر کشته شده در تصادف یک دستگاه ون با یک دستگاه اتوبوس خط واحد ایرانی در کوت عراق اعلام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا روز چهارشنبه گزارش داد: مسلمانان آمریکا خود را آماده ورود به عرصه های عالی سیاسی می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۰    
شورای حقوق بشر سازمان ملل از دولت سعودی خواست اعدام شش زندان سیاسی را در این کشور به دلیل فعالیت در جریان انقلاب های موسوم به بهار عربی در سال 2011 (1390) متوقف کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۰    
رئیس اتحادیه پزشکان رقه سوریه از کشف یک گور دسته جمعی با یک هزار و500 جنازه باقی مانده از بمباران ائتلاف آمریکایی در این شهر خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: آتش سوزی لاشه هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) چهار مصدوم برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
مقامات محلی ولایت ارزگان افغانستان از آزاد شدن 39 غیر نظامی که توسط طالبان به گروگان گرفته شده بودند، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
رئیس سرویس اطلاعاتی دانمارک با تکرار ادعاهای مطرح شده علیه ایران گفت این کشور به کسی اجازه نمی دهد در خاکش حمله تروریستی انجام دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۵    
کرایه های حمل و نقل با آغاز بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) و بالا رفتن حجم تقاضا به صورت نامتعارفی تا حدود دو برابر زمان رفت افزایش پیدا کرده و موجب گله مندی زائران شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۵    
سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که در رویدادی بی سابقه تنها در ماه اکتبر 10 هزار مهاجر از دریای مدیترانه وارد اسپانیا شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۰    
زمزمه هایی از احتمال تشکیل دولت جدید لبنان در هفته جاری به گوش می رسید اما گزارش های جدید حاکی است که مخالفت نخست وزیر دولت پیشبرد امور با مشارکت سُنی های مستقل در کابینه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۵    
روهی از مسلمانان در ویک کانتی (Wake County) در ایالت کارولینای شمالی، خواستار به رسمیت شناختن تعطیلات اسلامی در تقویم رسمی مدارس این منطقه شدند تا فرزندان آنها بتوانند در مراسم دینی اسلامی شرکت کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۵    
معاونت فرماندهی عملیات الحشد الشعبی عراق از انجام یک عملیات ویژه در مرز سوریه و کشته شدن دو سرکرده داعشی مسئول حمله به نیروهای دموکراتیک سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۰    
کمیسیون انتخابات بنگلادش حزب جماعت اسلامی این کشور را از شرکت در انتخابات پارلمانی ماه دسامبر آینده منع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۵    
گاردین شخص محمدبن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و مشاور رسانه ای او را حامی اصلی این تلویزیون ضدایرانی معرفی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۵    
در پی اعتراضات مرکز صدور فتوای لبنان، جشن موسوم به هالووین همجنسگرایان در بیروت لغو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۰    
دادگاه کیفری ویژه ریاض، جلسه محاکمه سلمان العوده واعظ سرشناس این کشور را درزمینه اتهاماتی که دادستان این کشور خواستار اعدام وی شده بود، به تاخیر انداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۵    
وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به روابط دوستانه بین تهران و اسلام آباد گفت: مهمترین هدف سفر وزیر خارجه ایران به این کشور در خصوص آزادی مرزبانان ایرانی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰    
گزارش ها از انفجار در نزدیکی مقر سرویس فدرال امنیت روسیه در شمال این کشور خبر می دهند که به مرگ یک نفر و زخمی شدن یک تن دیگر منتهی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، روز گذشته هم زمان با اربعین حسینی خیل عاشقان حسینی از نقاط مختلف به شهر کربلا مشرف شدند تا به زیارت امام حسین (ع) و یاران باوفایش بپردازند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۹    
وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر لزوم پایان جنگ سه ساله یمن، خواستار برگزاری مذاکرات صلح بین طرف های یمنی طی یک ماه آینده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۹    
نماینده دادستان تهران گفت: 5 نفر از متهمانی که به صورت حقیقی یا حقوقی از طریق شرکت صرافی اقدام به معاملات صوری کرده اند، مجموعاً اتهام آنان 151 میلیون و 113 هزار و 670 دلار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۸    
احمد بن عبدالعزیز، برادر ملک سلمان بعد از چند ماه در سایه بحث و جدل بر سر شایستگی محمد بن سلمان و امکان تغییر وی، به عربستان بازگشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان امنیت ملی عراق نسبت به عقب نشینی نیروهای سوریه دموکراتیک از مناطق تحت کنترل خود در دیرالزور سوریه و در نزدیک مرز با عراق هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۸    
به گفته مقامات دولت مستعفی یمن، ائتلاف نظامی به رهبری عربستان 10 هزار سرباز جدید را به بندر حدیده در یمن اعزام کرده است. گفته شده این سربازان در مناطق آزاد شده از کنترل حوثی ها مستقر می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۸    
دیده بان حقوق بشر سوریه از درگیری های شدید میان گروه های مخالف سوری و گروه های افراط گرا به سرکردگی النصره در منطقه عاری از سلاح ادلب خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۸    
یک بمب گذار انتحاری امروز (چهارشنبه) اتوبوس حامل کارمندان بزرگترین زندان افغانستان را در نزدیکی شهر کابل هدف حمله قرار داد که در اثر آن دست کم هفت تن کشته و بیش از 10 تن دیگر زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۳    
داعش مسئولیت حمله روز اربعین به زائران شیعه در عراق را برعهده گرفت.