دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۲:۴۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 15 آبان 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 آبان 1397 شیعه نیوز 2 آبان 1397 شیعه نیوز 3 آبان 1397 شیعه نیوز 4 آبان 1397 شیعه نیوز 5 آبان 1397 شیعه نیوز 6 آبان 1397 شیعه نیوز 7 آبان 1397 شیعه نیوز 8 آبان 1397 شیعه نیوز 9 آبان 1397 شیعه نیوز 10 آبان 1397 شیعه نیوز 11 آبان 1397 شیعه نیوز 12 آبان 1397 شیعه نیوز 13 آبان 1397 شیعه نیوز 14 آبان 1397 شیعه نیوز 15 آبان 1397 شیعه نیوز 16 آبان 1397 شیعه نیوز 17 آبان 1397 شیعه نیوز 18 آبان 1397 شیعه نیوز 19 آبان 1397 شیعه نیوز 20 آبان 1397 شیعه نیوز 21 آبان 1397 شیعه نیوز 22 آبان 1397 شیعه نیوز 23 آبان 1397 شیعه نیوز 24 آبان 1397 شیعه نیوز 25 آبان 1397 شیعه نیوز 26 آبان 1397 شیعه نیوز 27 آبان 1397 شیعه نیوز 28 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آبان 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۸    
یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به برنامه آمریکا برای انتقال عناصر داعش به پشت نیروهای عراق در مرز عراق با سوریه هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۸    
رئیس انجمن نهج البلاغه حیدرآباد هند از وابسته فرهنگی کشورمان درخواست کرد، فایل ترجمه کتاب های بنیاد نهج البلاغه ایران به زبان انگلیسی و اردو را در اختیار آنها قرار دهد تا نسبت به چاپ آنها اقدام شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۷:۲۸    
آیت الله العظمی وحید خراسانی به مسئولان ستاد اربعین اظهار داشتند: سعی کنید مراسم اربعین به احسن وجه برگزار شود. هرچه این مراسم باشکوه تر برگزار گردد اجر شما بیشتر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: شب گذشته چند خودرو به علت لغزندگی اتوبان زنجان -قزوین با یکدیگر تصادف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۳    
براساس گزارش وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گشتی های دو ارتش ترکیه و آمریکا در چارچوب طرح نقشه راه مربوط به منبج سوریه در راستای کاهش تنش در منطقه اقدام می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در ریزش یک مغازه در برازجان گفت: در پی بارش باران دردشتستان یک مغازه در برازجان ریزش کرد و 6 نفر مصدوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۳    
رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک پرحجم در محور تهران- مشهد خبر داد و گفت: اکثر محورهای این استان لغزنده است و رانندگان باید مراقب باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در بررسی های اولیه و در بازدید از مهدهای منطقه ولنجک چنین اتفاقی در مراکز تحت پوشش تایید نشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۸    
منابع وابسته به فراکسیون بدر عراق به تصمیم همسان سازی حقوق نیروهای حشد شعبی با نیروهای امنیتی این کشور که امروز در نشست کابینه به ریاست عبدالمهدی اتخاذ شد، واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱    
روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله ای با تمرکز بر یمن که بابت جنگ داخلی کنونی به صحنه بدترین بحران بشردوستانه جهان تبدیل شده است، خواستار توقف بمباران ها و آغاز تلاش های امدادرسانی وسیع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین خراسان رضوی گفت: تا امروز تعداد 2 میلیون و162هزار و 385 زائر جهت حضور در مراسم دهه پایانی ماه صفر به مشهد وارد شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱    
خالدی گفت: ریزش دیوار مدرسه شهید براتی در گرمدره باعث مصدومیت 2 دانش آموز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر تقویت روابط و همکاری های ایران و روسیه تاکید کرد و گفت: میزان تولید مواد مخدر در افغانستان به حدود ده هزار تن رسیده است و این نشان دهنده افزایش 50 برابری تولید مواد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۸    
بخش پروژه های مهندسی و فنی آستان قدس حسینی از پیشرفت در ساخت زیرگذر پروژه صحن حضرت زینب (سلام الله علیها) خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۳    
روزنامه الاخبار لبنان وقایع فاش نشده ای از ربوده شدن سعد حریری در عربستان را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۳    
هیئتی از مستبصرین کشور بوسنی و هرزگوین و اقلیت های افغانستانی ساکن نروژ به حرم حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) مشرف شدند و مورد استقبال مسئولین آستان مقدس علوی قرار گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی بر لزوم پایبندی به شیوه تعامل امام حسین(ع) با پیروان سایر ادیان و مذاهب تأکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۷    
شیعه نیوز: او را محمد، امین، نبی الرحمة، مصطفی، رسول، اعظم و ... می نامند. حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده الهی از سوی خداوند متعال است که به واسطه ایشان دین و دستور برای راه آزادی و زندگی برای بشیریت به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۱    
کریم بودن به این معنا است که پیش از اینکه کسی اعلام و ابراز نیاز کند، فرد به او کمک می کند و یاری اش می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۶    
مقامات سعودی هرگونه مداخله دیگران در مدیریت امور حج تمتع و عمره را رد می کنند و این دخالت را خط قرمز می دانند که هیچ کشور یا سازمان عربی و اسلامی نباید از آن عبور کند
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۱    
مطابق با آمار اعلام شده توسط مسئولین وزارت راه و شهرسازی، هنوز بیش از 500 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۵    
سردار مرادیان تجربه تامین امنیت کامل راهپیمایی 15 میلیون نفری اربعین ظرف ده روز را یک موفقیت بزرگ و بی نظیر امنیتی در کارنامه نیروهای مسلح عراق دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۰    
سازمان ملل اعلام کرد، بیش از 200 گور جمعی شامل قربانیان داعش حاوی بیش از 12 هزار جسد تاکنون در مناطق تحت کنترل داعش سال های 2104 تا 2017 کشف شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
برخی از تحلیلگران رسانه های عرب زبان معتقدند رژیم آل خلیفه با خط گیری از همپیمانان خود و صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین و تشدید اقدامات علیه مخالفان و فعالان سیاسی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۵    
مسعود بحرینی بنده در مجالس خصوصی و حتی نوشته هایم به حفظ و حریم بزرگان و رموز کشور اشاره کرده ام. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۰    
داستان قتل جمال خاشقجی جدا از بحث جنایتی که رژیم آل سعود در قبال یک ژورنالیست انجام داد نکته ای داشت که فکر به آن، باعث بسی تأسف و تأثر است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۰    
هیئت کمک رسان سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد، در جریان انتخابات پارلمانی اخیر 56 غیرنظامی کشته و 379 زخمی در حملات مسلحانه زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: ستاد اربعین ستاد رسمی کشور بوده و در بین نهادها و سازمان های دولتی هیچ بخشی نبوده که از برنامه اربعین درآمدی کسب کند و علی رغم شایعاتی که منتشر شده مبنی بر درآمد کلان این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی انصارالله یمن به سرزنش و حمله دونالد ترامپ علیه نظام سعودی درباره جنگ یمن که برای اولین بار صورت گرفت، واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۵    
فعالیت های خیریه و داوطلبانه در حوزه سلامت، سابقه ای تاریخی و جنبه ای فرهنگی در جامعه ایرانی دارد، آنگونه که امروز بخش مهمی از بار سنگین مشکلات سلامت را این فعالیت ها به دوش می کشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۵    
سال 2016 بود که انتخابات اتریش، زنگ خطر روی کار آمدن نخستین دولت راست افراطی پس از جنگ جهانی دوم را به صدا درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۵    
معاون سرقتهای وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اعلام خبر بازداشت سارق خودرو و اعتراف سارق به 100 فقره سرقت، گفت: مالخر سارق اموال باارزش و قیمتی را از طریق سایتهای معتبر (سایت دیوار) به فروش می رساند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۰    
ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور امروز با سفر به شهر مقدس قم با مراجع تقلید و علما دیدار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۰    
رفته رفته صدای پای زائران شنیده می شود و خیل عاشقان خود را به حریم امام رئوف(ع) می رسانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۰    
با آزادسازی بیشتر مناطق سوریه و استقرار امنیت در این کشور بسیاری از پناهجویان در حال بازگشت به سوریه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، آمریکا برای اولین بار و به صورت رسمی طرح احداث خط راه آهن "صلح منطقه ای" را برعهده گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۰    
یک ویدئوی تبلیغاتی ساخته شده از سوی کارزار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده برای انتخابات میان دوره ای این کشور که مهاجران را تبهکار معرفی می کند از سوی بسیاری از شبکه های تلویزیونی آمریکا به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۵    
بررسی گزارشهای منابع خبری موید این نکته است که دولت آل سعود در پیشنهادی سخاوت مندانه، از عمران خان نخست وزیر پاکستان خواسته است برای برون رفت از گرداب جنگ یمن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۰    
اظهارات رئیس جمهور مصر که گفته بود سوری ها مسئول تخریب کشورشان هستند، با واکنش تند مسئولان سوری مواجه شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیته امور داخلی مجلس سنای پاکستان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر تهران - اسلام آباد برای آزادی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، سازمان اوقاف و امور خیریه در عکس نوشته ای مقبره برخی از پیامبران الهی که در ایران اسلامی مدفون هستند را منتشر کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۰    
شیعه نیوز: از امام حسن مجتبی علیه السلام سؤال شد: زهد چیست؟ فرمود: دلدادگی به تقوا و دل برگرفتن از دنیا. سؤال شد: حلم چیست؟ فرمود: فرو خوردن خشم و خویشتن داری و تسلط بر نفس. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۰    
دختر نوجوان وقتی برای انداختن عکس سلفی به پشت بام خانه شان رفته بود ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۵    
پایگاه خبری المانیتور در تحلیلی نوشت که پشتیبانی آمریکا از نیروهای همپیمانی موسوم به ناتوی عربی علیه ایران، محدود به فروش جنگ افزارها به این کشورها خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات زمین لرزه 4.4 ریشتری در تازه آباد کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی تیم های ارزیاب این زمین لرزه خسارات جانی و مالی به همراه نداشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۵    
حساب کاربری وب سایت افشاگر ویکی لیکس در توئیتر از رفتار دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان سعودی انتقاد کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۵    
ولیعهد عربستان شب گذشته مراسم کلنگ زنی هفت پروژه استراتژیک از جمله اولین رآکتور هسته ای این کشور را برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۰    
ویدئویی در فضای مجازی از مراسم سخنرانی 13 آبان در بخش الوار اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که در آن بخشدار و امام جمعه برای سخنرانی از سر جای خود همزمان بلند می شوند و به سوی تریبون می روند.