پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۲۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 23 تیر 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 تیر 1395 شیرازه 2 تیر 1395 شیرازه 3 تیر 1395 شیرازه 4 تیر 1395 شیرازه 5 تیر 1395 شیرازه 6 تیر 1395 شیرازه 7 تیر 1395 شیرازه 8 تیر 1395 شیرازه 9 تیر 1395 شیرازه 10 تیر 1395 شیرازه 11 تیر 1395 شیرازه 12 تیر 1395 شیرازه 13 تیر 1395 شیرازه 14 تیر 1395 شیرازه 15 تیر 1395 شیرازه 16 تیر 1395 شیرازه 17 تیر 1395 شیرازه 18 تیر 1395 شیرازه 19 تیر 1395 شیرازه 20 تیر 1395 شیرازه 21 تیر 1395 شیرازه 22 تیر 1395 شیرازه 23 تیر 1395 شیرازه 24 تیر 1395 شیرازه 25 تیر 1395 شیرازه 26 تیر 1395 شیرازه 27 تیر 1395 شیرازه 28 تیر 1395 شیرازه 29 تیر 1395 شیرازه 30 تیر 1395 شیرازه 31 تیر 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۵۳    
فراخوان سومین همایش فضای مجازی پاک به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: موضع گیری غربی ها درباره توان موشکی ایران زاییده افکار شوم و پلید آمریکا است و غربی ها بدون تکیه بر آمریکا نمی توانند در این مسائل اعلام موضع کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۶    
تعطیلی درمانگاه ها، تعمیرگاه ها، میوه فروشی ها، تعطیلی رادیو لوژی، آندوسکوپی، نبود پزشکان متخصص، فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به چند برابر قیمت واقعی، ترافیک سنگین ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۶    
رئیس سبک شوتوکان JKS استان فارس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم منتخب شوتوکان JKS کاراته بانوان این استان برای مسابقات کشوری در شیراز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۷    
سی و یکمین دوره بازی های المپیک از پنجم آگوست(15 مرداد) در شهر ریو دوژانیرو برزیل افتتاح خواهد شد. ایران در این دوره از رقابتها با 63 ورزشکار در 14 رشته حضور خواهد داشت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۸    
برای اولین بار مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان به مدت 4 روز در شیراز برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۵    
رقابت های انتخابی تیم ملی پسران کشور در رده سنی پایه در تهران برگزار میگردد و 7 داور آسیایی و ممتاز فارس در این مسابقات قضاوت می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۲    
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جهرم یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم پرسپولیس جهرم به پایان رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۶    
تکواندو کاران دختر نوجوان فارس جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را بدست آوردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۵    
امام جمعه شهرستان سپیدان به همره تنی چند از مسئولان شهرستانی از نمایشگاه کتاب در خصوص حجاب وعفاف دیدن کردند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۳۲    
از مجموعه متقاضیان امسال در خرامه ، 547 نفر دختر و 248 نفر پسر به رقابت می پردازند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۲۴    
سرپرست فرمانداری فسا گفت: 3692 نفر از فسا در کنکور امسال شرکت می کنند و برای برگزاری کنکور در شهرستان فسا هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۲    
کارگاه خوشنویسی با عنوان مشق شب دوست به میزبانی انجمن خوشنویسان صفاشهر، برگزار و آیاتی از جز سی قرآن کریم به خطوط نستعلیق، ثلث و شکسته نگاشته شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۵۴    
آزمون سراسری سال 1395 در روزهای پنج شنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه، همزمان با سراسر کشور در حوزه های امتحانی شهرستان خنج برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۸    
ستاد مدافعین حریم خانواده شهرستان آباده در بیانیه ای نوشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به تعبیر مقام معظم رهبری ؛ رسالتی مقدس است که اسلام و قرآن بر آن تأکید نموده است و آرمان بزرگ شهدای عزیرمان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۲    
جشن ستارگان با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش فارس، در سالن امام رضا (ع) اقلید برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۳۹    
شهرداری نی ریز توانسته در سال گذشته حدود 16 هزار متر از پیاده روهای نی ریز به صورت مشارکتی با همکاری مغازه داران و کاسبکاران همان راستا موزاییک فرش کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۳۳    
آزمون تفسیر سوره مبارکه حجرات در مسجد امام حسن عسکری (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۳۳    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر جهرم گفت: مرمت غار سنگ شکن به شکل فعلی؛ هویت تاریخی آن را در معرض خطر قرار داده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۸    
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ایجاد نخستین واحد کسب و کار در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این شهرستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۴    
هر سال به یاد این نسل کشی مردم مسلمانان بوسنی از اقصا نقاط کشور با 3 روز پیاده روی از مسیر جنگلی به شهر سربرنیتسا می رسند. شهری که سازمان ملل آن را شهر امن اعلام کرده بود برسند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۲    
احد ده بزرگی گفت: یک شب از اوضاع محتوای اشعار که به پوچی می گرایید با ناراحتی خوابیدم و در خواب حضرت صدیقه طاهره(س) را دیدیم این قضیه را به ایشان گفتم و ایشان فرمودند برای اباعبدالله(ع) کار کنید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۷    
دانلود
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر پیشین کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در یک سالگی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تاکید کرد که برجام توافق خوبی بوده و این رژیم را امن تر کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۹    
سوالی که در افکار عمومی ایجاد شده است و متاسفانه هیچ پاسخی از سوی مقامات دولت یازدهم به آن داده نشده است این است که چرا دستاوردهای روزانه برجام ! فقط توسط دولتمردان قابل رویت هست؟!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۰    
نماز جمعه این هفته شیراز به امامت آیت الله حاج شیخ اسداله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اقامه می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین علی سقاچی امروز چهارشنبه بیست و سوم تیرماه از جذب ایده ها و سوژه های مرتبط با نماز جهت تولید برنامه های صدا و سیما خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۸    
دستگیری دو سارق حرفه ای با 50 فقره سرقت در شیراز، توقیف موتورسیکلت حامل 92 کیلوگرم تریاک در داراب و کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در کازرون بخشی از اخبار پلیسی امروز در استان فارس است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۵    
اغلب، دانش آموزان چند هفته قبل از شروع کنکور حالاتی از خود نشان می دهند که گویای وجود اضطراب و نگرانی در آن هاست که متأسفانه گاه همین امر منجر به ایجاد شرایط بحرانی در خانواده و در برخی موارد باعث از ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی 45500 تومانی تیر ماه خانوار شنبه هفته آینده ساعت 24 واریز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۱    
جمعه شب یکی از بسیجیان آمر به معروف و ناهی از منکر در کوی پزشکان معالی آباد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۳    
شرایط آب و هوایی و اقلیمی حاکم بر ناحیه پاسارگاد پوشش گیاهی متنوعی را در این منطقه به وجود آورده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آباده بیان کرد: وقفی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان آباده به ثبت رسیده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۸    
مسئول کمیته عفاف و حجاب اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، بانوان کارمند اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به بقاع متبرکه شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) مشرف شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۸    
براساس شمارش آرا عباسعلی کدخدایی با 206 رای، محمدرضا علیزاده با 181 رای و سیدفضل الله موسوی با 152 رای حائز اکثریت آرا شده و بعنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین شهرساز و فرهنگ ساز خبرداد و گفت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۹    
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ ورزش و طبیعت در شیراز خبرداد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۳    
تصاویر نزدیک شدن شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ناو آمریکایی در تنگه هرمز منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۰    
وزیر دفاع ضمن ابراز امید به بازگشت عزتمندانه احمد متوسلیان به کشور، فیلم ایستاده در غبار را که ماجرایی از زندگی این مجاهد است را ستود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: معماری اسلامی که به شهر روح و جان می دهد امروزه در شیراز قربانی مدرنیسم شده است و در شهرسازی امروزی همه چیز مورد توجه است جز مساجد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام محمد صادق محمدی از آن دسته روحانیونی است که برای عملی کردن طرح هجرت، همراه با گروه جهادی، یک سال گذشته را در روستای کمدره دشت سر، زندگی کرده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: مسئولان استان فارس در راستای ورود به مباحث فرهنگی و برطرف کردن مشکلات و آسیب های اجتماعی موفقیتی نداشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از ثبت ملی 16 اثر تاریخی شاخص در استان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۶    
با گذشت 5 روز از شروع طرح تابستانه کتاب، استان فارس نتوانسته جایگاهی در میان 10 استان پرفروش این طرح داشته باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۷    
معاون آموزشی دانشگاه شیراز گفت: امسال 71 هزار و 819 نفر در استان فارس و 30 هزار و 309 نفر در شهر شیراز برای کنکور سراسری 95 ثبت نام کرده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا هفته آینده به فارس سفر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۱    
با تصویب کارگروه تنظیم بازار و ابلاغ آن توسط معاون اجرایی رئیس جمهور، از این پس خدمات دفاتر پلیس+10 با تعرفه های جدید ارائه خواهند شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۱    
در شرایطی که هر روز در منطقه و پیرامون ما آشوب، جنگ و ناامنی وجود دارد و گروههای تروریستی سعی در ناامن کردن کشور را دارند و همچنین نیروهای مسلح با کمبود بودجه های دفاعی مواجه هستند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۸    
بنده خودم به مناسبت شروع مسؤولیت ریاست جمهوری و پایانش و نیز مسؤولیت بعدی، بارها این ورقه را پُر کردم و برای قوه قضاییه فرستادم. دیگران هم این کار را میکنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۵    
هر شیفته ای که دل به مدینه روانه می کند، بر غربت قبرستان بقیع ناله می کند. تربت مطهر چهار امام معصوم تنها با سنگ چین هایی نمایان است که زائر آن اجازه زیارت ندارد و باید به دل گریه کند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷    
امروز با گذشت یک سال از برجام افکار عمومی به شدت نسبت به غرب و بویژه آمریکا گله مند، بدبین و ناامید است زیرا بر این باور است که ما حرفه ای مذاکره کردیم و حرفه ای قول دادیم و توقع بود که طرف مقابل نیز ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۵    
در تیر ماه 1214 هجری شمسی قائم مقام فراهانی ادیب، سیاستمدار و صدراعظم محمدشاه قاجار به قتل رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۹    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت تأکید کرد، مسکو به حمایت خود از سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۶    
حرف های دیروز معاون وزیر ورزش آب سردی است بر آتش مبارزه با فساد در فوتبال چنانکه پیش از این گفتیم برای این مبارزه از داخل فدراسیون هیچ پیامی ارسال نمی شود و هیچ عزمی برای جلوگیری دیده نمی شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۴    
این زن وقتی شنید که نامزد دوستش تمام سرمایه اش را از دست داده است، خودش به تنهایی تصمیم به انتقام از مرد کلاهبردار گرفت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان فضای ایران از برنامه ریزی برای پرتاب دو ماهواره مخابراتی و سنجشی تا پایان امسال خبر داد و گفت: قرارداد پرتاب این ماهواره ها نهایی شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۵    
مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی لایحه منع فروش هواپیمای بوئینگ به شرکت ایران ایر را تصویب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۲    
نماینده مجلس گفت: یکی از پرونده های حسین فریدون "تقلید صدای رئیس جمهور" است؛ که به ترخیص کالاهای غیر مجاز اقدام کرده و از آنها خواسته تا جلوی واردات این کالاها را نگیرند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۶    
نخستین رستوران غیراخلاقی برای افرادی که عرف پوشش جامعه را نمی پذیرند به زودی در شهر میلان افتتاح می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۳    
بخشدار وراوی در شورای مشارکتهای مردمی که در بخش وراوی تشکیل شد به تنوع خدمات و افراد تحت پوشش در اداره بهزیستی که به علت محرومیت ها ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۳    
این عکس ها مربوط به لحظه ای است که یک پسر بچه 7 ساله در صحرای آلیس اسپرینگز در مرکز استرالیا مورد حمله یک عقاب قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۰    
در این فیلم یک متکدی در خیابان های پاریس آهنگ "ای ایران ای مرز پرگهر" را می خواند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۷    
کتامین که این روزها از آن به عنوان مخدر نام برده می شود، دارویی است که مصارف پزشکی دارد اما در عین حال مورد سوء مصرف نیز قرار می گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۱    
افزایش دو رشته جدید در مرکزعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس ، امکان ادامه تحصیل پلیسهای افتخاری از مهترین موضوعات مطرح شده از سوی رییس این مرکز علمی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۱    
بخشدار بیضا گفت: آتش سوزی در باغ های روستای شاه قطب الدین بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان خسارت سنگینی به کشاورزان روستا وارد کرد که پس از 5 ساعت مهار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس گفت: اموری مانند دوست یابی،آموزش، مسیریابی اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش و... باید در درون مسجد انجام شود چراکه بهترین محل برای حل معضلات است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
همسر شهید مدافع حرم سجاد دهقان: دشمن هر کاری می کند که چادر را از سر ما بردارد و باید این را مورد توجه قرار داد که امثال شوهر من به خاطر ناموس و وطن پا در این عرصه گذاشته و جان خود را تقدیم اسلام ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۴    
در دومین نشست کارگروه بهداشت شهرستان فراشبند در سال 95، بیماری سالک و راههای مبارزه و پیشگیری از آن در دستور کار مسئولین قرارگرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۹    
یک کارشناس مذهبی در مرودشت گفت: بعضی نماینده های فرهنگی و هنرمندان کشور اقداماتی می کنند که در فرهنگ و دین ما نیست، هشت سال مردانه جنگیدیم ولی الان دشمن در خانه های خودمان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۶    
راهپیمایی مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان و برخی از مسئولان در شهر علامرودشت برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۱    
همایش مدافعان حریم خانواده هم زمان با هفته عفاف و حجاب در بوستان ملت مرودشت برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۵    
مسابقه نقاشی از کتاب دوست مهربان کبوترها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سپیدان برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۸    
رئیس آبفا آباده وضعیت آب شرب شهرستان آباده را بحرانی توصیف کرد و از مردم خواست تا در مصرف آب مدیریت داشته باشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی نی ریز گفت : امسال در کشت گندم و جو به دلیل شوری آب و خشکسالی و همچنین بارش کم باران در تولید گندم با کاهش 200 هکتاری کشت گندم و در جو با کاهش محسوسی مواجه بوده ایم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۹    
افتتاح اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد با حضور 50 نفر از برادران و خواهران دانشجو در روستای اِحشام از بخش چاهورز شهرستان لامرد برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۶    
اختلافات مدیریتی باعث شد تا رئیس اداره ورزش و جوانان ممسنی مجبور به استعفا شود
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۴    
جلسه شورای اداری خرامه تیرماه در حالی برگزار شد که علاوه بر معارفه روسای دانشگاه آزاد خرامه و اداره گاز، حواشی متنوع و جالبی را به دنبال داشت.