جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 30 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۹    
امسال هم لارستانی های جامانده از کوی دوست اما مشتاق یار در هوای مطبوع پاییزی در روز اربعین حسینی پیاده روی خود را از گلزار شهدا به سمت حرم مطهر شهدای گمنام آغاز کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۹    
یک کارشناس مسائل سیاسی راهپیمایی میلیونی اربعین را نماد رحماء بینهم میان امت اسلام و اشداء علی الکفار در مقابل دشمنان دانست و گفت: برآیند برگزاری مراسم اربعین تقویت وحدت و همبستگی جهان اسلام است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
گروه سیاسی: مراسم ترحیم بانو مرضیه حدیدچی دباغ با حضور برخی مسئولان و شخصیت های سیاسی و اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز، 30 آبان ماه برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
امام جمعه موقت تهران در جمع شیعیان ترکیه اظهار کرد: یکی از درس هایی که امام حسین(ع) به ما دادند، تزریق نظارت عمومی است و مسلمانان دنیا با داشتن این روحیه باید دشمنان واقعی اسلام را شناخته و با آنها ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور شیراز - رستم خبرداد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه آمریکا با تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران در عمل برجام را نقض کرد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
خدمات رسانی به زائران کربلای معلی در موکب احمد بن موسی (ع) را مشاهده کنید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴    
فیلم "چنگی بر چوب" به کارگردانی یاسین فرخی از شیراز توانست دیپلم افتخار چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را از آن خود کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
رئیس سازمان انتقال خون جهرم گفت: بیش از 20 هزار سی سی خون در روز اربعین توسط مردم دارالمومنین جهرم به نیازمندان اهدا شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
مردم دارالمؤمنین جهرم در روز اربعین حسینی به عزاداری پرداختند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مراسم باشکوه و زیبای پیاده روی اربعین با حضور هزاران نفر از عاشقان و دلدادگان حسینی از حرم مطهر امامزاده اسحاق (ع) آغاز و تا حرم امامزاده عقیل (ع) ادامه یافت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
همزمان با اربعین حسینی هزاران نفر از مردم بصیر، ولایتمدار و دلباخته خاندان پاک نبوی(ص) با شرکت در مراسم نمادین پیاده روی اربعین، یاد و خاطره بزرگ قافله سالار آزادگان جهان را گرامی داشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت های دانشجویی در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مرحومه حدیدچی یک بسیجی به تمام معنا بود، گفت: وجود ایشان حجت را بر زنان ما تمام کرد و می تواند الگویی برای زنان جامعه ما باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
در صورت رسیدن پیام حق طلبی، ظلم ستیزی و معنویت خواهیِ این رویداد بزرگ به جهانیان، موج فرهنگی عظیمی در جهان به نفع جبهه حق به راه خواهد افتاد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در روی کره زمین، چند سالی است که جای خود را در بین خبرهای جهان باز کرده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
امام خمینی (ره) همیشه بر تاثیر سیاسی عزاداری امام حسین علیه السلام تاکید فرموده اند و اعتقاد داشتند یکی از رموز پیروزی انقلاب، تاثیر فرهنگ عاشورا بر انقلاب اسلامی ایران است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی سازمان بهداشت جهانی برخی ادعاهای منتشر شده به نقل از این سازمان درباره افزایش بارداری های ناخواسته در عراق در موسم اربعین را تکذیب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
شهرستان بوانات طی سالیان دراز بوسیله قنوات و چشمه سارهای بسیار که از رشته کوه های زاگرس مرکزی جاری بوده مشروب می شده.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
پیاده روی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) تحت عنوان پیاده روی عاشقان اباعبداله الحسین(ع)، (جاماندگان کربلا) روز اربعین حسینی به صورت نمادین با حضور مردم و مسئولین شهر مُهر برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
از این افراد تعداد 3قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی به همراه مهمات و همچنین آلات حفاری کشف شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۱    
خارج شدن یک قطار سریع السیر از ریل در شمال هند، بیش از 90 کشته و 150 مجروح برجای گذاشته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
فرمانده ناجا گفت: در چند روز اخیر یک میلیون و 100 هزار نفر از زائران از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به کشور بازگشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست تکمیلی نامزدهای بهترین سال آسیا را اعلام کرد که 3 نامزد کسب بهترین بازیکن سال فوتسال از ایران بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
همزمان با اربعین سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مردم استان فارس وشهر شیراز با پیاده روی از مسیرهای چهارگانه با تجمع در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به عزاداری پرداختند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۹    
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: تاکنون 50 هزار زائر در موکب پذیرش شده، درمانگاه موکب 17 هزار نفر را پذیرش کرده و روزاه 30 هزار پُرس غذا در سه وعده صبح، ظهر و شب توزیع شده است.د.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۳    
روستای "کره کان" شهرستان ممسنی در دو فصل بهار و پاییز
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
170 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی، از شیراز به منطقه مرزی شلمچه اعزام شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
در در سالهای اخیر پیادروی اربعین دوباره زنده شده است مومنین از سرسر جهان با پای پیاده به سمت شهر کربلا پیادروی می کنند و هرساله شاهد رشد چشمگیرحضور مردمی می باشیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز ، طبیعت رنگ دیگری به خود میگرد و برگ های رنگارنگ درختان جلوه ای متفاوت به طبیعت میبخشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
دبیر هیأت تکواندو لارستان از قبولی نماینده هیئت تکواندو این شهرستان در دوره داوری کیوروگی کشوری خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۳    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام 70 مددجوی تحت حمایت این نهاد به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۰    
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از کتابداران و فعالان ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان لارستان تجلیل شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۱    
فرماندار استهبان گفت:در فارس توسعه و ترویج این محصول با استقبال خوبی روبرو شده که در شهرهای سپیدان و سروستان نیز زعفران کشت گردیده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۵    
قهرمان جهان و عضو تیم ملی کونگ فو جمهوری اسلامی ایران در گفتگو یی صمیمی از مسیر پر پیچ و خم موفقیتش میگوید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۲    
انار شهرستان نی ریز یکی از مرغوب ترین انار های سطح کشور محسوب می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۲    
بسیج دانشجویی سپیدان در بیانیه خود به مناسبت هفته بسیج نوشت: هیهات منّا الذله، هیهات از آنکه جوانان انقلابی بگذارند گرگ صفتانه انقلاب را بدرید .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۶    
مؤسسه ی فرهنگی-آموزشی دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، از سال 1380 در زمینهٔ حمایت از تحصیل دانش آموزان بدسرپرست و بی سرپرست مستعد، فعالیّت می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۶    
دانش آموزانی رستمی به مواد مخدر نه گفتند و خواستار عملی کردن این شعار توسط تک تک شهروندان شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۰    
فرماندار شیراز از آمادگی کامل تمامی دستگاه های دخیل در این حماسه حسینی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۵۷    
در بین کسانی که این روزها مراسم اربعین را از تلویزیون می بینند، حال آنهایی که سال های گذشته در بین زائران حسینی در بین الحرمین بوده اند بسیار متفاوت تر است؛ آنهایی که درد فراق را بیشتر چشیده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۵۷    
تیم شهرداری مرودشت از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان فارس، میزبان خود میعاد اقلید را با 8 گل شکست داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۵۷    
یک خیر تهرانی برای ساخت مدرسه در شهر نورآباد پیش قدم شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۸    
شهرستان کوار در ایام اربعین حسینی 2 موکب را در شهر کربلا برپا کرده است که موکب فاطمیون مظفری در ستون 1334 قرار دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۲    
یکی از زائران پیاده اربعینیان گفت: حضور در پیاده روی اربعین لذتی دارد که باید آن را تجربه کرد و شاید این گام هایی که به عشق کربلا برداشته می شوند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۱۸    
مرضیه حدیدچی معروف به "طاهره دباغ" که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح روز پنجشنبه 27 آبان ماه پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۳۰    
بازخوانی محتوای خطبه های حضرت زینب(س) نشان می دهد که این خطبه های از چه معارف عمیقی برخوردار است که نه تنها عامل تاثیرگذار در بیداری مردم عصر خود بوده ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۸    
باغ مستوفی در اطراف شهرری، یکی از باغاتی بود که در آنجا زراعت می کردند. اتفاقا سیل عظیمی آمد و تمامی اراضی مزروعی را آب فراگرفت و بسیاری از مکانها را تخریب نمود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۰:۲۴    
رضایی با اظهار اینکه ما نمی توانیم آمریکا را قضاوت کنیم و بگوئیم که از همان اول بدعهدی ها وجود داشته است، تصریح کرد: نسبت دادن بدعهدی به آمریکا را خیلی اخلاقی و مناسب نمی دانم.