پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 10 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۷    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آنچه مایه تأسف ملت انقلابی با ایمان و پیرو مکتب سید الشهداء (ع) ایران اسلامی است آن است که چرا برخی از مسؤلین در نظام مقدس جمهوری اسلامی و یا اشخاص با سابقه انقلابی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۲:۴۷    
یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز دوشنبه( دهم آبان ماه) در تالار اندیشه این شورا برگزار شد که در این جلسه علاوه بر تصویب چند مصوبه از پاکبان امانت دار و تعدادی از دانش ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۲    
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: رویکرد دشمنان تغییر ذهنیت انقلاب اسلامی ازطریق فضاهای مجازی وابزارهای رسانه ای است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت:جشن های ننگین 2500 ساله شاهنشاهی و جشن فرهنگ و هنر شیرازبه زباله دان تاریخ پیوسته است و راه بازگشتی به این سرزمین الهی نخواهد داشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۶    
دادستان شیراز گفت: اقدامات این افراد پیش از این از سوی دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی مورد رصد قرار گرفته بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۹    
طی آزمایش های دوره ای زن سالمند 89 ساله روستای میج از توابع شهرستان مرودشت سالم ترین سالمند در استان فارس شناخته شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۶    
مسئول فرهنگی امامزاده عبدالرحمان اقلید از برپایی بزرگ ترین سفره حضرت رقیه (س) همزمان در سراسر جهان در روز جمعه 14 آبان ماه جاری در حرم امامزاده عبدالرحمان این شهرستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۳    
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس که مسؤولیت کمیته درمان آن را دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر عهده دارد، در رده دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر جای گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۷    
بارورسازی ابرها به عنوان آخرین رویکرد در افزایش بارندگی ها در فارس از امروز شروع می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸    
براساس آخرین آمار از برخورداری خانوارها از فناوری اطلاعات و ارتباطات 99.3 درصد خانوارهای استان فارس به تلفن (ثابت و سیار) دسترسی دارند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۵    
شهروندان دارابی 320 دیش و گیرنده ماهواره را به طور داوطلبانه تحویل دادند و گیرنده دیجیتال تلویزیون دریافت کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۹    
معاون فضای مجازی سازمان صدا وسیما گفت: کارهای بزرگی در فضای مجازی مرکز فارس صورت گرفته است به همین خاطر اولین مرکزی که توسط این معاونت برای بازدید و توسعه فضای مجازی انتخاب شده مرکز فارس است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۳    
فردی که در باتلاق تالاب خشکیده بختگان گرفتار شده بود ، با تلاش واحد امداد و نجات هلال احمر نی ریز نجات یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۶    
جمعی از کوهنوردان استان به مناسبت روز کوهنورد در کنار چشمه کوه چنار مهارلو گرد هم آمدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۶    
دانش آموزان پسر جهرمی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
مسئول فنی شعبه سروستان فارس تلکام گفت: همه نقاط سروستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت بی سیم قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۷    
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: امیدوارم خدای متعال به همهٔ ما بصیرت دهد، توفیق و معرفت دهد که خودمان را بشناسیم و در جهاد اکبر بر شیطان درون مسلط شویم و در جهاد بیرون و در برابر شیطان صفتانی که در جهت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری جوان 29 ساله که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، دختر دانشجوی یکی از دانشگاه های جهرم را مورد تهدید قرار داده بود، خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۴    
بمناسبت هفته پدافند غیر عامل مانوری جهت آموزش و پیشگیری از آسیب ها در هنگام خطر در هنرستان خاتم الانبیاء(ص) بوانات برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۱    
رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: با توجه به محدودیت تولید واکسن آنفلوانزا تلقیح این واکسن مخصوص گروه های پرخطر یا در معرض خطر بوده و تلقیح آن برای افراد جوان وسالمی که دچار بیماری عمده مزمن یا ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۸    
نمایشگاه کاریکاتور"ایما" با حضور سرپرستان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز و استهبان در محل خانه فرهنگ استهبان گشایش یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۵    
فرمانده سپاه جهرم به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با طرح سه پرسش از دانش آموزان جهرمی ارزشهای انقلاب اسلامی را مطالبه کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۵    
جلسه ای با حضور مدیرکل حج و زیارت استان فارس، نماینده بعثه مقام معظم رهبری، شهردار آباده و جانشین پادگان ولیعصر(عج) برگزار شد و از سرود "شهدای منا" گروه سرود آباده رونمایی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۲    
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری یکصد همایش مرگ بر آمریکا خبر و افزود موج استکبار ستیزی در قالب ها و محورهای متعددی در دانشگاه های استان فارس برگزار خواهد شد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت:کارگاه بازیگری حرفه ای با حضور استاد حسن اسدی و دستیاری زهره رشیدی و مجتبی برادران در جهرم برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۹    
بر اثر بر خورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پژو پارس در محور شیراز _ جهرم، 7 مصدوم و یک کشته بر جای ماند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۶    
مدیر شعب بانک انصار استان فارس گفت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته در مجموعه های صنعتی سنتی بودن، عدم مدیر مالی مناسب، عدم تامین نقدینگی، افزایش قیمت پول ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۳    
تعدادی از شهروندان شاهد اختلاف 100 برابری در قبض برق خود بودند، شاید تن این قبض ها به فیش های نجومی خورده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۰    
مدیر اورژانس 115 نی ریز از مصدومیت شدید زنی مسن در اثر برخورد شدید با یک دستگاه پراید برای نجات جان نوه اش خبرداد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۰    
اهدا اعضا بدن جوان 22 ساله آباده طشکی به سه بیمار نیازمند به پیوند زندگی دوباره ای بخشید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۷    
مسئول خدمات شهری شهرداری نی ریز از لایروبی ، پاکسازی و جدول گذاری جوی ها و راه آبهای سطح شهر نی ریز و آماده سازی و ترمیم آنها برای فصل بارش خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۴    
نشست بصیرتی اساتید دانشگاه علمی و کاربردی با موضوع سواد رسانه ای و بررسی مسائل منطقه و سوریه صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعادت مشاور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سازمان بسیج ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از دستگیری 5 نفر متخلف شکار و کشف سلاح و مهمات و گوشت شکار غیر مجاز در چند روز گذشته توسط محیط زیست سپیدان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۱    
جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سپیدان با حضور دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان وبرخی از مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۱    
متاسفانه باید اذعان کرد که در شهرستان سپیدان برخی از مسئولین طاقت شنیدن انتقادات و نقد را ندارند و چنانچه کسی بخواهد کوچکترین انتقادی داشته باشد واکنش های تند و برخورد مسئولین مربوطه را به همراه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۸    
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: دانش آموزان سپیدانی به کربلای ایران و راهیان نور با هدف بصیرت افزایی اعزام می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۵    
دانش اموز بسیجی و شاعر در خنج گفت: رسالت یک هنرمند بسیجی این است که با درک دقیق اوضاع جامعه، آثاری را خلق کند که جامعه را به سمت نظم و کمال سوق دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۹    
حدود یک سال و نیم از قرار گرفتن یادگار نجف در قلب شهر لار می گذرد ولی این تانک همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۶    
پروژه مسکن مهر واژه ای بسیار آشنا برای مردم ایران است، برنامه ای برای پاسخ گویی به نیاز مسکن اقشار میانه حال و متمایل به پائین جامعه ایرانی که در سال 86 شکل گرفت اما با پایان دولت دهم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۶    
رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل با حضور مسئولین شهرستان خرامه در هنرستان کاردانش معلم برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۰    
سلسله نشست های کتاب خوان به منظور اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۹    
از منظر علم پزشکی، 30 سالگی زمان مهم و خاصی است. اما امکان دارد برای 15 دقیقه ملاقات با پزشک و دریافت توصیه های پزشکی مجبور باشید وقت زیادی را در اتاق انتظار تلف کنید اما دانستن جواب برخی سوالات ارزش ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۶    
سازمان مربوطه منزل مسکونی در اختیار این خانواده را خانه سازمانی معرفی کرده است. در حالی که بر اساس پیگیرها ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۰    
آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۸    
با وخیم شدن اوضاع تیم فجر شهید سپاسی مسئولان استان فارس قدم های جدیدی را برای کمک به تیم برداشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۲    
سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس شب گذشته به همراه سرهنگ قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر با خانواده معظم شهیدان موسوی دیدار کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۲    
9 مدال رنگارنگ حاصل تلاش ووشو کاران فراشبند در مسابقات انتخابی استان فارس جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۳    
پلیس به عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۶    
کتاب "فضای مجازی از نگاه رهبر معظم انقلاب" از سوی پایگاه تبیینی - تحلیلی و جریان شناسی دیدبان با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۷    
دولتمردان بارها از یارانه ای که به مردم پرداخت می شود به عنوان مصیبت عظما نام برده و از افزایش مبلغ وام ازدواج گلایه کرده اند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۳    
در حاشیه اختلاس 8هزار میلیارد تومانی و فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی هیات الحشد الشعبی عراق از ورود شماری تروریست داعشی از الرقه سوریه به موصل جهت دفاع از این شهر در برابر عملیات نیروهای عراقی، خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۰    
دوازدهمین سوگواره عاشورایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس 13 آبان ماه برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۷    
وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای رسمی، ادعای مقام های سعودی درباره حمله موشکی اخیر نیروهای مردمی یمن به مکه مکرمه را تکذیب و تأکید کرد این موشک به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده شلیک ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۱    
در کشوری که تک تک مردم آن رسماً با پادشاه "بیعت" کرده اند که چشم و گوش بسته تابع اوامر او باشند، نخستین دعوت به اعتصاب عمومی نافرجام ماند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۸    
تصاویر آخرین بازدید مردم از ضریح مطهر امامین عسکرین سامرا در قم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۲    
کولایی ناخواسته پرده از نوع نگاه انتخاباتی اصلاح طلبان برداشت. او به گونه ای صحبت کرده که نتیجه غیرمستقیم آن تجویز و یا دست کم پذیرش استفاده از پول برای تاثیرگذاری در انتخابات است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه،10آبان) در قسمت پایین، قابل مشاهده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۶    
فرماندارفسا در ادامه بازدید از ادارات مختلف شهرستان از اداره های بنیاد مسکن، منابع طبیعی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بازدید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۳    
همایش کارآفرینی فناوری اطلاعات با حضور تیم کافه بازار و با هدف توسعه کارآفرینی، شناسائی و حمایت از نیروی خلاق و کارآفرین در لارستان برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۳    
طی مراسمی با حضور 400 دانش آموز دختر در سالن هلال احمر این شهرستان مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای روشن شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۷:۵۹    
پیکر سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی محمدحسینی فرمانده تیپ تکاور امام سجاد(علیه السلام) شهرستان کازرون صبح امروز در شیراز تشییع شد.