پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 24 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۱    
اتحادیه اروپا امروز دوشنبه از همه طرف ها خواست تا به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته ای ایران پایبند باشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دور شدن سایه جنگ ربطی به برجام ندارد، چرا که اساساً گزینه جنگ، قبل از مذاکرات به بایگانی کاخ سفید رفته بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۶    
سردار غیاثی:انقلاب اسلامی ایران برگفته از نهضت عاشوراست و احیا و اهتمام به اجرای فرایض امر به معروف و نهی منکر تضمین کننده سلامت و تعالی انقلاب اسلامی هستند، اگر در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۷    
رئیس ستاد اربعین شهرستان بوانات گفت: مردم بوانات نزدیک به 1000 کیلوگرم کشمش، گردو، بادام و آویشن برای زائرین اربعین ارسال کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۸    
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی: همان طور که در سوریه عرصه جنگ واقعی برپاست در عرصه فرهنگ هم همین گونه است، در عرصه جنگ نرم فرهنگی به انسان هایی از جان گذشته و آماده ایثار نیازمندیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۲    
مدیران غیربومی، ماه ها طول می کشد تا با شرایط، اقتضائات، فرصت ها، امکانات و نقاط ضعف و خود شهرستان آشنا شوند و دود این فرصت سوزی در چشم مردم می رود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۶    
مسئول نهاد کتابخانه های عمومی فیروزآباد از رایگان بودن عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان فیروزآباد در روز 24 آبان ماه همزمان با روز "کتاب، کتابخوانی و کتابدار" خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۶    
بزرگترین همایش بورس واوراق بهادار جنوب کشور26آبان ماه در جهرم برگزار می شود
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۰    
در حالی که رقابت های انتخاباتی سال 1396 از آذرماه امسال کلید می خورد، به نظر می رسد که مهم ترین دغدغه و تلاش جریان های عمده سیاسی کشور، یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۲    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بسته شدن مرز مهران تا اطلاع بعدی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به گاف بزرگ روزنامه خبر جنوب منسوب به معاون مطبوعاتی وزارت نوشت: کلینتون ترامپ را شکست داد! خوب مثل اینکه از نظر یک روزنامه ایرانی چنین بوده است .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
بنا بر اطلاعات رسیده ساعتی قبل نیروی انتظامی شهرستان مهر با قاچاقچیان کالا در گیر و یک نفر زخمی شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
انحطاط تفکر در غرب موجب شده است آنان به هر سویی سرک بکشند و جویای تفکر و مسائل تازه باشند، آنان دنبال مفرّی برای نجات جامعۀ خودشان از این انحطاط فکری و حرکت به سوی آینده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۱    
به تازگی دوچرخه برقی منحصر به فردی روانه بازار شده که می توان آن را در عرض ده ثانیه تا کرد و به راحتی با خود به مکان های مختلف حمل کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۸    
پس از انفجار مرموز ده ها باتری گوشی نوت 7 سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون 7 پلاس پس از زمین خوردن منفجر شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۵    
اگر چه گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال با طراحی های مناسبی که دارند مورد توجه قرار گرفته اند، اما این امر به معنای امنیت بالای آنها نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
گمرک ایران در بخشنامه ای ترانزیت کالا از مرزهای مهران و شلمچه را ممنوع اعلام کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
یکی از شاخصه های اصلی پدرم این بود که همیشه پشتیبان ولایت و تحت فرمان ولایت بود و از هر امکانی که داشت در این راه استفاده می کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هندوانه بر خلاف باور برخی افراد محصول آب بری نیست و امسال 7 هزار هکتار به روش کشت نشایی از این محصول کشت شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۶    
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیرازگفت: به مناسبت هفته بسیج 250 ویژه برنامه با 50 عنوان توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۶    
رویترز اعلام کرد: قیمت نفت در بازارهای جهانی اندکی تغییر کرد و به 44.91 دلار در هر بشکه فروخته شد، تحلیلگران می گویند روند بازار کاهشی است چرا که دلار تقویت شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۳    
تشریفات گمرکی صادرات کالا در گمرک به طور کامل اینترنتی شد و اسناد صادراتی موردنیاز از 7 به 3 سند کاهش یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۷    
در کنار بستر سازی هایی که برای یکسان سازی نرخ ارز انجام شده، روش بانک مرکزی برای تحقق این هدف کاهش تدریجی نرخ رسمی و بازار است، اما این سیاست در سال 95 نتوانسته است فاصله این دو نرخ را کاهش دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
صد و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه امروز و با حضور نمایندگان رسانه های داخلی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
آیین کلنگ زنی و احداث دو باب مسجد در مناطق محروم استان فارس زده شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۸    
با حضور فرمانده انتظامی استان، سرهنگ "کاووس محمدی" به عنوان معاون اجتماعی پلیس استان منصوب شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵    
علیرغم فعالیت های که در زمینه قرآنی در استان صورت گرفته امّا قرآن در ظاهر که همان بها دادن و فراهم کردن زمینه برای بهره مندی همگان است، مهجور واقع شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۳    
فستیوال تبانی در صندوق فرهنگیان؛ کاهش 2درصدی نرخ سود تسهیلات مسکن؛ فوران نفتی در خوزستان؛ نفس مصنوعی برای تهران؛ روحانی رقیبی از بهارستان ندارد؛ گزارش نجومی بگیران را ندادند و لورفتن ترکیب کی روش ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۴    
در فوتبال ایران نه خبری از درآمدزایی است و نه خبری از پیشرفت کیفی. در بهترین حالت ممکن مدیران باشگاه ها چک های بازیکنان را به موقع پاس می کنند و شش دانگ حواس شان را جمع می کنند تا بازیکنان خارجی تیم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۴    
اگر هیلاری کلینتون قرار بود ظاهر و طمطراق لیبرال- دموکراسی آمریکا را نمایندگی کند، ترامپ پرده را بالا زده و نماینده کوچکی از باطن بدون روتوش دولت- ملت آمریکا در فراز و فرود تمدنی 250 ساله است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱    
حوادث اخیر آمریکا نشان می دهد که چیزی شبیه بیداری در مردم این کشور ایجاد شده و سیاست مداران و رسانه های وابسته به غرب دیگر قادر به کنترل اوضاع و سرپوش گذاشتن بر وضعیت سیاسی، اجتماعی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱    
هیچ منطق اجتماعی و تاریخی حکم نمی کند که 99 درصد ثروت یک جامعه در دست یک درصد آن جامعه باشد. شورش و عصیان علیه چنین جامعه و جوامعی، اجتناب ناپذیر است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا بر روابط دوجانبه با تهران تأثیری نمی گذارد، درباره آینده برجام تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا هر که باشد باید به توافق هسته ای پایبند باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: برای جلوگیری از شهوت رانی و بی حیایی و بی عفتی باید مقدمات ازدواج آسان را فراهم نمود و دولت موظف است در این راستا گام های موثری را بردارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
مسئول سازمان بسیج کارگری استان فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج نخستین شب شعر وخاطره 1500 شهید کارگری استان فارس درسوم آذرماه درتالار حافظ شیرازبرگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
روزنامه های زنجیره ای و اصلاح طلب مانند اعتماد هم قالیباف را جدی ترین گزینه اصولگرایان اعلام کرده اند تا بعد از احمدی نژاد رقیب فرضی دیگری برای روحانی دست و پا کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
از وقتی امیر شهید شد، دیگر کسی پیشانی مادرش را نبوسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۷    
تیم امداد تخصصی درگیری اعضا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در دو عملیات جداگانه سر کودک را ازنرده پنجره و دست یک مرد را از چشمه سرویس بهداشتی رهاسازی کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۷    
اهمیت شهادت در نظر دین مبین اسلام بر هیچکس پوشیده نیست و شهید نیز در نزد خدای متعال از جایگاه ویژه ای برخوردار است
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۸    
سال هاست که عنوان جدیدی در مرگ ومیر ایرانیان مطرح شده است و نام آن را مرگ خاموش یا مرگ توسط قاتل نامرئی گذاشته اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: عامل برداشت غیرمجاز دو میلیون ریالی از کارت مفقود شده شهروند جهرمی، شناسایی و دستگیر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۲    
مرحوم چمران اصرار داشت که با خود بنی صدر صحبت شود، اما من حقیقتش ابا داشتم از این که با بنی صدر به مناقشه لفظی بیفتم چون هم سرش نمی شد و هم بی خودی پشت سر هم چیزی می گفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰    
مدیر تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی گرامیداشت دومین یادواره سرداران و 384 شهید دانشجوی این استان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۷    
هادی شهابی هنرمند سازنده سازهایی همچون سه تارو سنتور که به گفته خود به صورت خود انگیخته و بدون استاد وارد این عرصه شده است ، اهل استهبان در 160 کیلومتری شیراز است و نشان ملی مرغوبیت آثار گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۱    
دکترمریم نیکزاد محقق عرصه گیاهان دارویی گفت: رویکرد به خام فروشی گیاهان دارویی در تعارض با مولفه های اقتصاد مقاومتی و مانع پویایی صنایع دانش بنیان در این زمینه است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۸    
راز تبهکاری های مرد هزار چهره که اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم در شیراز به بهانه های واهی کرده بود، فاش شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
بازار طلا و ارز شیراز بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا متاثر از بازارهای جهانی و داخلی واکنش متفاوتی از خود نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۲    
منابع خبری از وقوع انفجار تروریستی یک عامل انتحاری در استان کربلا و شهادت و زخمی شدن شماری از افراد بر اثر این حادثه گزارش دادند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۹    
در حالیکه دریاچه بختگان 11 سال را با خشکی سپری کرده تازه مسئولان محیط زیست کشور قصد دارند طرح احیای تالاب را برای بهمن ماه تصویب کنند تا بعد از مرگ تالاب هم هنوز نوشدارو نرسیده باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۶    
شهادت موجب آمرزش گناهان می شود. شهید از سوال قبر محفوظ است و فشار قبر ندارد و در بهشت با حوریان همنشین است. شهید حق شفاعت دارد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۷    
شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان هر یک ماه شاهد واقعه ای آشنا بنام موتورگیری است. در این عملیات ضربتی ماموران راهنمایی رانندگی طی یک روز یا یک شب صدها موتور را توقیف و به پارکینگ منتقل می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۴    
عبدالمجید نام مبارکی بود که او را به خیل بندگان خاص الهی متّصف ساخت . دوران کودکی او با نماز و نیایش و ذکر اهل بیت علیهم السلام گره خورد و تحت توجهات پدر و مادری وارسته احکام و معارف دینی را فرا گرفت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
دانش آموزان استان فارس توانستند در مسابقات بین المللی یو سی مس جهان 7 عنوان را کسب کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۶    
ویژه برنامه های عزاداری دهه سوم صفر از یکم آذر ماه در بقاع متبرکه شیراز و استان فارس آغاز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۳    
8 هزار جلد به کتاب در پویش نذر دانایی شیراز جمع آوری شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۴    
مودیانی که عوارض خود را به طور کامل تا پایان آبان ماه پرداخت کنند از تخفیف 26 درصدی عوارض ساختمانی برخوردار می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۹    
آن هایی که با مشاهده همکاری ایران در برگزاری اربعین حسینی می گویند کشورمان به خاطر اهداف سیاسی و منافع شخصی این حماسه را به وجود می آورد، اگر عدم همکاری ایران را می دیدند چه می گفتند؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸    
نماینده شهرستان شیراز در شورای استان فارس بر لزوم توجه به جاذبه های گردشگری روستایی شمال غرب شیراز تاکید کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۳    
سمینار فناوری نانو با هدف آشنایی دانش آموزان با کاربرد فناوری نانو برای علاقمندان این رشته در مدارس نی ریز برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۵:۳۰    
رئیس پژوهشگاه ابن سینا گفت: تحقیقات انجام شده در فاز حیوانی واکسن سرطان توسط وزارت بهداشت تائید شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۴:۳۰    
امام صادق علیه السلام فرموده اند کسی که خدا بدخواه او باشد، بغض و کینه از زیارت امام حسین علیه السلام را در دل او می نهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۳:۳۰    
اگر حمایت های دولتی نظیر تعرفه های 20 و 32 درصدی بر تایرهای باری و سواری و انواع یارانه های موجود در مسیر تولید، حذف شوند و راهکاری برای ادغام شرکت ها یا توسعه ی آن ها اندیشیده نشود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۲:۳۳    
ابوالقاسم طالبی فیلمساز ایرانی، معمولاً پایش را در منطقه ممنوعه می گذارد؛ این بار نیز سراغ یک منطقه ممنوعه دیگر رفته و یک قتل عام تمام عیار را به تصویر کشیده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۲:۳۳    
دبیر انجمن داروسازان ایران ضمن هشدار درباره رواج خوددرمانی در کشور، گفت: مصرف خودسرانه گیاهان دارویی به ویژه در افرادی که دچار بیماری های مزمن هستند، عوارض زیادی به همراه دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۱:۳۳    
برای این که به صورت مداوم پیاده روی انجام دهید، باید این فعالیت ورزشی را آسان بگیرید. در صورتی که پیاده روی را یک فعالیت عادی و روزانه تصور کنید به راحتی آن را شروع خواهید کرد و ادامه می دهید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۰:۳۳    
120 پزشک در نامه ای به وزیر بهدلشت خواستار اقدام وزارتخاته برای کاهش آمار سقط جنین شدند و برای کاهش این آمار 10 پیشنهاد مطرح کردند.