پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۰۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 3 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۷    
در ادامه ی سریال هجوم سگ های ولگرد به اهالی محلات جنوب شهر، در روز 22 مهرماه، برزگر مستخدم دبستانی در محله دهپیاله نیز قربانی این سریال بود که مورد هجوم ناگهانی چند سگ ولگرد قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۴    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به هجمه های اخیر علیه دستگاه قضایی، میزان و شدت این هجمه ها را معیاری خوب برای سنجش صحت عملکرد قوه قضاییه دانست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۵    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت:این جشنواره با حضور چهار استان کشور و با همکاری سازمان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۳    
تالار اندیشه شورای اسلامی شهر شیراز امروز دوشنبه سوم آبان ماه شاهد برگزاری جلسه علنی این شورا بود که غلام مهدی حقدل رئیس آن به دلیل کسالت برای پنجمین جلسه متوالی حضور نداشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۶    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه معمولا هزینه تملک یک سد 7 تا 8 درصد کل هزینه احداث آن است، گفت: اما امروز به دلایلی تنها هزینه تملک در سد بشار ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۷    
تلاش های گسترده ای توسط گروه های اصلاح طلب برای کسب صندلی های وزارت خانه های خالی شده از وزیر انجام پذیرفته است که همگی این تلاش ها برای به کرسی نشاندن فرد مورد نظر در چند ماه باقی مانده به پایان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
شهردار شهر جدید صدرا تأکید دارد که رویه های اشتباه گذشته را تکرار نکرده و قصدش بهبود بخشیدن اعتماد مردم به این مجموعه است که طی سالهای گذشته با عملکردهای ضعیف از دست رفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
در شیراز بیش از 70 هزار واحد صنفی در این شهر فعال است و هر روز مجتمعهای تجاری تازه ای سر از زمین بر می آورد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
سالانه مبلغی که برای تملیک باغ های قصر الدشت هزینه می شود حدود 100میلیارد تومان که نیم قرن طول می کشد تا 500 هکتار باغ خریداری شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: یادمان شهید خلبان عباس دوران پس از پیگیری های مستمر، در شیراز بازسازی می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم مرتضوی در آینده نزدیک، عدم ارائه اطلاعات فیش های نجومی از سوی دولت، ممنوع الخروجی 16 نفر در پرونده بانک ملت و تایید 64 سال حبس در پرونده روزچنگ ها خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰    
به نظر می رسد پس از ناکارمدی طرح نگاه به بیرون دولت برجام محور، اکنون تلاش دولت بر راضی نگاه داشتن نسبی جوانان و معلمان که از عناصر مهم و تاثیرگذار جمعیتی هستند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۴    
رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: ضایعات مواد غذایی در ایران برابر 60درصد درآمد نفتی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۱    
مراسم سالروز شهادت حضرت علی بن حمزه (ع)ششم آبان ماه در شیراز برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس همزمان با سراسر کشور دراقلید برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۵    
8هزار میلیارد پول زحمت کش ترین قشر جامعه را با تبانی و لابی گری بر می دارند آن وقت هم به راحتی همه چیز تمام می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۲    
خانوارهای غایب هنگام مراجعه مامور سرشماری، موارد زیر را مورد توجه قرار دهند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۲    
نشست هم اندیشی به منظور تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری های بین مدیران محترم حوزهای علمیه خواهران استان فارس و به گسترش بسیج و تربیت طلاب خواهر برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹    
از سوی دپارتمان داوری، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹    
همایش زینبیه فارس صبح امروز با حضور مسئولین در سالن همایش های ولایت آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۶    
تسخیر بخش بزرگی از پیاده روهای شهر اردکان توسط مغازه داران موجب شده است به غیر از آزار مردم این شهر، بسیاری از مسافران و افرادی که وارد این شهر می شوند در نخستین نگاه به آشفتگی مبلمان شهری و عدم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۷    
تحلیلگر مسائل سیاسی بیان اینکه تبیین تهدیدات و دشمنی ها به معنی دشمن تراشی نیست، گفت: دشمن شناسی به معنی دیدن و رصد دقیق واقعیت هاست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۴    
در رقابت های انتخاباتی امریکا برای تعیین رئیس جمهور، فرصتی فراهم می شود تا هر یک از نامزدها برای پیشی گرفتن از رقیب، دست به افشاگری بزنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مشغول شدن کشورهای منطقه به جنگ و درگیری، تأکید کرد که این رژیم دیگر تصمیمی برای ورود به جنگی جدید ندارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۵    
روحانی در فروردین 88 گفته بود: برخی ها فکر می کنند با سیب زمینی می توان ملتی چون مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۳    
در تاریخ 2-4-6-8 آبان تعداد 88 اتوبوس از دانش آموزان به همراه 88 نفر از بسیجیان طلبه به این سفر معنوی اعزام می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰    
یک دوره مسابقه عکس با تلفن همراه ویژه همایش کمانداران شیرازی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شدکه فاطمه مداح به عنوان برنده این مسابقه انتخاب شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۱    
سکوت حامیان دولت پس از افشاء واقعیت فساد 8000 میلیاردی/ علیرغم اظهارات اولیه افرادی نظیر محمود صادقی، دستگیری غندالی که مدیر منصوب دولت یازدهم در صندوق ذخیره فرهنگیان بود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۵    
فرماندار خرامه گفت: بیش از 70 درصد مردم در این مرحله مشارکت داشتند که 47510 نفر در قالب 14349 خانوار به ثبت رسیده و هم اکنون به عنوان یکی از شهرستان های پیشرو در بین سایر شهرستان های استان هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۲    
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان علمی جوان و جمعی از دانشجویان برتر علمی و اعضای بنیاد علمی نخبگان - 1395/07/28
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۳    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96، دولت با تغییر 3 وزیر فعالیت های انتخاباتی خود را رسماً آغاز کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۰    
علیرضا حیدری قهرمان سال های نه چندان دور کشتی ایران و جهان و فعال امروز اقتصادی درخصوص وضعیت بد اقتصادی کشور اظهار نظر کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۵    
چند سالی است که برنامه ای تحت عنوان المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی به ورزش مدارس، حال و هوایی خاص داده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۹    
ستاد تنظیم بازار تقریبا تعطیل شده و جلسات خود را به طور منظم برگزار نمی کند، آیا دولت نمی تواند شخص دیگری را به عنوان مسئول ستاد تنظیم بازار انتخاب کند که به اندازه محمد شریعتمداری پر مشغله نباشد؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۶    
به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی و زیارتی راهیان حرم احمدی و محمدی با عنوان همایش "زینبیون"با حضور 200 نفر از بانوان تحت حمایت این نهاد در سالن ولایت حرم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
این وسیله نقلیه که Toilet Bike Neo نام دارد در اصل یک موتور سیکلت سه چرخ است که سوختش را از پسماندهای حیوانی تامین می کند و هر بار که باک آن از این مواد پر شود می تواند 180 مایل را بپیماید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
طرح بزرگ ملی انتقال پسآب تسویه شده فاضلاب شیراز به دشت سروستان به دلیل بی توجهی مسئولین استانی و کشوری هنوز به پایان نرسیده و این مساله آینده کشاورزی این شهرستان را با چالشی بزرگ و جدی روبرو کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۰    
آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۷    
افراد پس از طلاق در موقعیتی قرار می گیرند که باید برای بازگشت به رابطه قبلی تصمیم بگیرند اما در چه مواقعی بازگشت به رابطه قبلی می تواند گزینه مناسبی باشد؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۴    
امروزه مفهوم جاسوسی بسیار تغییر کرده، شاید دیگر کمتر به حضور فیزیکی یک مامور مخفی برای چندین سال در یک کشور باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۱    
در شرایطی که آمریکایی ها در راه پیشرفت اقتصادی ایران مانع تراشی می کنند و سعی در ضربه زدن به اقتصاد ما دارند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: با غلامحسین پیروانی به توافق کامل رسیدیم و از امروز کارش را به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۵    
همایش زینبیه فارس صبح امروز با حضور مسئولین در سالن همایش های ولایت آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲    
سه متجاوز به عنف که با اقدامات مجرمانه خود در سال 88 دو بانو را در شیراز پس از ربودن مورد آزار و اذیت قرار داه بودند، صبح امروز در شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲    
یک سگ استرالیایی به دلیل موهای بلند و براق خود، توجه مخاطبان شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۰    
نباید از یاد برد که چندماه به پایان دولت یازدهم باقی مانده و بیش از هر حاشیه ای باید به دولت کمک نمود تا در سال پایانی خود نتیجه اقدامات 3 ساله اش را به بار برساند و به جای تحمیل حواشی تغییر وزرا ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۴    
روحانی در حالی با عزل سه وزیر قبلی سه گزینه پیشنهادی خود را به مجلس دهم معرفی کرده است که این افراد پیش از این به دلیل مشارکت در فتنه سال 88 و برخی از مسائل زیر مجموعه مدیریتی شان نتوانستند از مجلس ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۱    
فائزه فرزانه از هنرمندان عرصه شعر و رسانه شهرستان خرامه ضمن حضور در مسابقات کشوری نماز در مشهد مقدس، موفق به کسب مقام اول کشوری انشاء نماز شد؛ وی هم اکنون در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه برخی می گویند حکومت اصلا نباید ایدئولوژیک باشد، هیچ پایه ای ندارد و این رطب خوردگانی که منع رطب می کنند، در کشورشان بر مبنای لیبرال دموکراسی حکومت تشکیل داده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمینه تحقق انتخابات پرشور و اقتدار نظام با فعالیت احزاب گفت: همین رقابت جریان های سیاسی باعث پرشور شدن انتخابات می شود و تاکنون بار آن نیز بر دوش احزاب و جریان های ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۰    
غلام پیروانی سرمربی سابق فجرسپاسی طی جلسه ای با فرمانده سپاه فجر فارس، هدایت این تیم را عهده دار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۸    
در یکی از جدیدترین آگهی های آموزش رقص، چشممان به آگهی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون روشن شد که روی تصویر آگهی که در فضای مجازی آشکارا تبلیغ می شود آمده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۲    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: با هماهنگی به عمل آمده با عراق کپی از مانیفست که ممهور به مهر کنسولگری این کشور در ایران است در صورتی هم که افراد از یکدیگر جدا شوند، معتبر است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۶    
آموزش مقابله با ایدز را باید از دوران مدرسه شروع کنیم. این که فکر کنیم اگر درباره این بیماری حرف نزنیم یا برای صحبت کردن درباره اش، خط قرمز بکشیم، این برخورد درنهایت به سلامت جامعه آسیب می زند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۶    
خرامه از یک طرف به خیر استهبان و از طرف دیگر به دشت کربال و آبادی های اطراف دریاچه بختگان قرار دارد در نتیجه از خرامه در الواح گلی تخت جمشید بنام" پارمیزان" یاد شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
شورای حقوق بشر سازمان ملل، در هیچ یک از پادشاهی های حاشیه خلیج فارس و کشورهایی که زنان حتی حق رانندگی و رفت وآمد بدون همسرانشان را ندارند و همچنان به وحشیانه ترین شیوه ها ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
به همت خانواده زنده یاد ابوالحسن احمدزاده و با حضور جمعی از مسئولین، عملیات احداث مدرسه 9 کلاسه خیّر ساز در سروستان آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۰    
یک خط، یک رهبر و یک دولت بیشتر نداریم؛ مسئولان دوتابعیتی برکنار می شوند؛ ساعت7:30چه کسی تلفن زد؛ اخطار سوریه به متجاوزان ترکیه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۰    
وقتی مربی نامناسب، هیچ هدف و برنامه و تقسیم کار درستی را برای تیم تعریف نمی کند یا اصرار دارد بازیکنان خسته و سالخورده را به خدمت بگیرد و اساساً با اسلوب بازی ناآشنا باشد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۷    
نظری به سخنان برخی مقامات دولت یازدهم نشان می دهد که یا منتقدین دوران پسابرجام دنبال سیب و گلابی نیستند یا برخی مقامات کابینه محترم دنبال سیب و گلابی بوده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۴    
عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن ایران گفت: دولت موقع خصوصی سازی واحدهای تولیدی بزرگی را که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشت ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
این اجلاس با آسیب شناسی چالش های داخلی به ویژه جریان تکفیر و نیز پرده برداری از شگردهای جنگ نرم دشمن ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۱    
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی استان فارس شرکت پالایش گاز پارسیان موفق به لوح و تندیس غرفه برتر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۲    
همه حیوانات دارای ضریب هوشی منحصری به فردی هستندکه گاهی اوقات با برخی حرکاتشان انسان را شگفت زده می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 500 نیک اندیش هدایای خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار سرای فرهنگ مهربانی قرار داده و این هدایا در بین حدود 125 مرکز ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۷    
شهید شاهرخ ضرغام که محافظ کاباره میامی تهران بود،عشق امام خمینی (ره) او را زنده کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۷    
وضعیت ایران پیش و پس از تحریم ها تفاوت چشمگیری نکرده است. سوای از چرایی این موضوع (که دقیقاً به دکترین آمریکایی برخورد با ایران برمی گردد)، چیستی این موضوع بایستی مورد وارسی قرار گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۴    
با شروع فصل پاییز، کشاورزان و باغداران در فراشبند خود را آماده برداشت محصولات باغی و جالیزی می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۵    
متخصص پوست و مو گفت: استفاده از کرم ضد آفتاب برای استخوان ها ضرر ندارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۲    
دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۲    
جعفر بهمنی دوچرخه سوار فراشبندی حامل پیام صلح و دوستی مردم ایران در کشور های گرجستان و ارمنستان شد و جاذبه های گردشگری فراشبند را به مردم این مناطق معرفی نمود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۳    
برخی اصلاح طلبان می گویند شماری از وزرا و معاونین اقتصادی رئیس جمهور باید تغییر می کردند. در عین حال طیف دیگر از اصلاح طلبان از سمت و سوی تغییرات اظهار ناراحتی می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۰    
سلطانی فر معاون رئیس جمهوری گفت: ثبت جهانی راهپیمایی اربعین حسینی به طور جدی در دستور کار قرار دارد
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۴    
آثار سوختگی در اطراف حرم و وضعیت نامناسب آستان مقدس این مامزاده عظیم الشان می تواند روایتگر غفلت مسئولان متولی این امر در شهرستان باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از راه اندازی و تقویت بیش از چهل شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان فارس خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۵    
کاربرداشت پیاز در شهرستان اقلید از اواسط مهرماه شروع شده و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
بازدید از مناطق عشایر نشین سپیدان به منظور انتخاب محل مناسب برای ساخت خانه بهداشت عشایری با حضور مسئولین استانی وشهرستانی صورت گرفت .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۶    
فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه امسال تعداد مواکب به 250 موکب افزایش پیدا کرده است، گفت: امسال زائران در عرض ده دقیقه وارد کشور عراق خواهند شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۶    
یک دوره رقابت های بدمینتون ویژه معلولین به مناسبت روز ملی پارالمپیک در شیراز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
اطلاعات مرکز آمار می گوید تورم قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در مهر ماه سال جاری به 7.9 درصد رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
خلیفه بن حمد آل ثانی امیر پیشین قطر در سن 84 سالگی درگذشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۰    
هفته اول لیگ های کومیته جوانه ها و کاتا و کومیته آینده سازان کشور با برتری تیم ارژن شیراز در تهران پایان یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۷    
شهرستان سپیدان به علت دارابودن آب وهوایی معتدل از وجود باغات وانواع گردو بهره مند است .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۷    
برخی مراکز ثبت نام از زائران با سوءاستفاده از عشق و علاقه مردم جهت حضور در راهپیمایی اربعین، یک بیمه دیگری را به جای بیمه متولی اصلی و انحصاری زائران اربعین معرفی می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۷    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:این قراردادهایIPC به نفع طرف های خارجی است و نگرانی هایی هم به لحاظ مالکیت نفت در طی این مدت به وجود می آورد که نقش ایران را در استفاده از این منابع نفتی محدود می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۴    
یک مارمولک پلنگ در اندونزی که زبانش را برای دوربین بیرون آورده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۱    
یک کارگر چاه کن در سپیدان در عمق 40 متری چاه در همایجان شهرستان سپیدان دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۱    
ترکیه گمان می کند، چندگانگی و توزیع قدرت در بغداد از یکسو و آمادگی عربستان برای ایفای نقش مستقیم در روند تروریستی عراق از سوی دیگر، امکان تحقق اهدافش را فراهم کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۸    
مسابقات بدمینتون بانوان در رده سنی بزرگسالال و خردسالان به مناسبت هفته تربیت بدنی و به همت هیأت بدمینتون شهرستان لامرد برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۸    
مدیر عامل گاز استان فارس گفت: ما گازرسانی شهر مزایجان و 20 روستا را در غالب 420 روز دیده ایم که کمترین زمان برای اجرای چنین طرح عظیمی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۵    
جدول تقسیم بندی استان ها برای خروج و ورود زائرین اربعین حسینی را در زیر مشاهده می کنید:
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۶    
دبیر کارگروه پدافند غیرعامل آموزش وپرورش فارس از اجرای مانور پدافند غیر عامل ،همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مدارس فارس خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۰    
خطر خروج تخت جمشید و نقش رستم در فهرست آثار جهانی با کوتاه شدن سیلوی بتنی برطرف شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۷    
براساس آمار بانک مرکزی در سه ماهه دوم امسال نیز اجاره بهای مسکن در استان فارس با افزایش روبه رو بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۴    
اگر مبلغ 8 هزار میلیارد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را که در پرونده اتهامات وارده به مدیران این مجموعه مطرح شده است به تعداد کل اعضای این صندوق تقسیم کنیم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۹    
نوزاد عجول جهرمی در پایگاه اورژانس این شهرستان به دنیا آمد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۹    
بنابر آمار سامانه سازمان پزشکی قانونی کشور استان فارس رتبه دوم گاز گرفتگی در پنج ماهه نخست امسال در کشور است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از برگزاری جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در هفته آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد.
  • ۱