پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۴۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 2 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم مرتضوی در آینده نزدیک، عدم ارائه اطلاعات فیش های نجومی از سوی دولت، ممنوع الخروجی 16 نفر در پرونده بانک ملت، عدم بازداشت یکی از قضات برجسته، مفتوح بودن پرونده هودفر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۰    
درپی نشست مطبوعاتی مدیرکل بهزیستی استان فارس که قراربود ساعت 10 صبح امروز برگزار شود بایک ساعت و15 دقیقه تاخیر روبرو گردید ودرنتیجه این تاخیر اتفاق عجیب وغریبی که درنوع خود کم نظیربود را به همراه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهور در سی ودومین سفر استانی دولت به استان مرکزی گفت: معضل اصلی جامعه امروز ما نبود رونق اقتصادی و بیکاری است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم مرتضوی در آینده نزدیک، عدم ارائه اطلاعات فیش های نجومی از سوی دولت، ممنوع الخروجی 16 نفر در پرونده بانک ملت، عدم بازداشت یکی از قضات برجسته، مفتوح بودن پرونده هودفر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۳    
مسوول ستاد نماز جمعه بخش چنارشاهیجان گفت: روز جمعه هفتم آبان ماه مراسم معارفه امام جمعه جدید بخش چنارشاهیجان حجت الاسلام حسین انصاری برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۳    
تیم کیوکوشین کاراته چنارشاهیجان در اولین دوره ی مسابقات لیگ آینده سازان کاراته ی استان فارس خوش درخشید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۲    
یک گروه 30 نفره متشکل از دانش آموزان 8 تا 12 ساله مدرسه فرهنگیان خرامه، گروه تعزیه قاسم بن الحسن (ع) را تشکیل دادند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۹    
عملیات برداشت کنجد در سطح 135 هکتار اراضی بخش دهرم آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۳    
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین مسئولین شهرستان، در رشته های والیبال، دو و میدانی، طناب کشی، شطرنج، تنیس و .. ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۷    
هفته دوم مسابقات والیبال سروستان گرامیداشت هفته تربیت بدنی با تداوم صدرنشینی تیم اتحاد عشایر پایان یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از تنبلی چشم 247 هزارکودک 3 تا6 سال توسط اداره کل بهزیستی فارس مورد معاینه تنیلی چشم قرارمی گیرند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۸    
در اقدامی نادر و عجیب بیش از 1000 درخت پسته در باغات روستای دولت آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سروستان توسط افراد ناشناس قلع و قمع شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۲    
صبح امروز با حضور استاندار فارس دو زمین چمن مصنوعی در جهرم و خفر افتتاح شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۶    
صبح امروز دومین گروه 200 نفری دانش آموزان شیرازی به همت سپاه ثارالله شیراز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت : باید به شکلی برنامه ریزی شود که یک تیم لیگ برتری از استان فارس در رقابت های فوتبال کشور حاضر باشد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۶    
نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت :مشکل بزرگ امروز استان فارس، آب و بحران خشکسالی است که به طور حتم این مشکلات بیشتر می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۳    
مردی که در یک قنات 60 متری گیرافتاده بود به کمک اتش نشانان جهرم نجات یافت .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مدیران نظارت و عقیدتی نمایندگی ولی فقیه نقش حساس نظارت بر افراد و فرآیند امور اجرایی و همچنین تذکر به مسئولان را بر عهده دارند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۲    
امسال بیش از 3 هزار متر مربع تابلو در نقاط مختلف شهر شیراز نصب می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
تکلیف باغ جنجالی فرزانه واقع در بولوار زند شیراز که در یکی دو سال اخیر تغییر کاربری آن به طرحی پر مناقشه بین شهرداری و دوستداران محیط زیست تبدیل شده بود، مشخص شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶    
گردشگری اندونزی در جهرم در گفتگویی صمیمی گفت: جهرم، شهر کوچک ولی دوست داشتنی، جهرم رو خیلی دوست دارم، چون در اینجا می توان یک زندگی واقعی ایرانی همراه با یک خانواده ایرانی را تجربه کرد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۵    
تصادف دلخراش در محور کنارتخته-برازجان دو کشته و زخمی برجا گذاشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۵    
یک استاد دانشگاه تهران در یادداشتی این پرسش که تراریخته خوب است یا بد؟ را به چالش کشید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۲    
این آرزو بر دل ما ماند که دولت محترم مدیران نجومی متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کند یا لااقل مانند قالیباف از دستگاه قضایی بخواهد کشف جرم کرده و با متخلف در هر سمت و جایگاهی برخورد کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۲    
محققان با اضافه کردن اندکی جلبک دریایی به خوراک دام میزان تولید گازهای گلخانه ای را که عامل گرمایش زمین هستند، 70 درصد کاهش دادند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۲    
آیین افتتاح المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان فارس صبح امروز در مجتمع آموزشی انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
در شرایطی که شماره گذاری حدود 400 دستگاه خودروی وارد شده از آمریکا از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی متوقف شده است، یک کارشناس خواستار بازگشت این خودروها به کشور مبداء صادرکننده شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
محمد علی نجفی در حالی به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی می شود که رئیس ستاد انتخابات رئیس جمهور فعلی کشورمان در سال آینده خواهد بود!وزارتخانه ای که ازبیشترین نیروی انسانی برخوردار است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۰    
ایران دارای مزیت مواد اولیه در صنعت نساجی و پوشاک است، اما نگاه نادرست و برنامه ریزی و مدیریت نامناسب سبب شده تا این صنعت در ایران بسیار عقب تر از جایگاه حقیقی خود باشد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۷    
یک دستگاه خودرو مزدا در جایگاه CNG خرامه منفجر شد و علاوه بر خسارت شدید خودرو، به جایگاه CNG نیز خسارت زیادی وارد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۴    
کدخدایی :درباره ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از طرف رهبر معظم انقلاب باید منابع تبلیغات در انتخابات مشخص شود و اگر این ضابطه مند نباشد عدالتی نمی توان در انتخابات دید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس شورای شهر کوار در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا جلسه با رؤسای شورای شهرستانها در اوایل دوران خدمت دولت صورت نپذیرفت و این اواخر عمر دولت که صراحتاً جنبه تبلیغاتی می تواند داشته باشد خاطر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۲    
فرماندار فیروزآباد گفت:امروز دشمن جنگ خود را عوض کرده و نبرد امروز با دشمن نبرد اقتصادی است و امروزه جهاد ، جهاد علمی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ثبت نام داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۷    
چهار تن از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته کرکوک عراق از طریق مرز پرویزخان وارد کشور شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۷    
نقش فروشی سال هاست در سینمای ما رواج پیدا کرده و کسی هم نمی تواند منکر آن شود. این روزها هم که دیگر رسما علنی شده و تحت عنوان بازیگر اسپانسر در آگهی های تبلیغاتی از افراد علاقه مند و البته مرفه در ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۱    
آتش سوزی گسترده یک باغ در بولوار چمران و حریق ارتفاعات شهرک سعدی، بیش از 50 اصله درخت را به آتش کشید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۱    
در صدر لیست یکی از پزشکان حوزه زنان و زایمان در طول یک سال رقمی بالغ بر یک میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون تومان کارانه دریافت کرده که میانگین ماهانه آن رقمی معادل 165 میلیون تومان خواهد شد که بازهم به ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۹    
پلیس به عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار، وظیفه خطیری را بر عهده دارد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مدیر اورژانس آباده طشک از بروز حادثه در مسیر مواصلاتی روستای حسن آباد کوشکک از توابع بخش آباده به سمت نی ریز با 5 مصدوم خبرداد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۷    
شبکه های فارسی زبان پرخرج ترین پروژه های دیپلماسی عمومی آمریکا علیه ایران محسوب می شود و بیش از 10 درصد بودجه سال 2015 برای سرویس فارسی شبکه صدای آمریکا و رادیو فردا هزینه شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۷    
فرماندار شهرستان سپیدان گفت : هدف ازتشکیل اتاق فکرشهرستان استفاده از توانایی هاوظرفیت های فکری وتلاش برای گسترش وتوسعه واشتغال زایی در شهرستان می باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۸    
رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان گفت: امکان بازدید از جاذبه های گردشگری سپیدان با استفاده از اسب فراهم شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۸    
سال 85 رهبر معظم انقلاب طی بازدیدی که از مناطق عملیاتی نفت داشتند بخاطر شرایط سخت کارکنان این وزارت دستورات وِیژه ای برای رفع مشکلات موجود صادر کردند که در نهایت مجلس لایحه ارائه شده را ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۵    
پرواز های هواپیمایی کی ال ام هلند شامگاه یکشنبه 2 آبان ماه پروازهای خود را به تهران از سرگرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۲    
آمار وزیر کار دولت یازدهم را می توان مصداق آمارهای غلطی دانست که رهبر معظم انقلاب از ضربه سنگین این آمارهای غلط به کشور ابراز نگرانی کرده بودند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۶    
پس از ادعای مردی مبنی بر آتش سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون 7 و همان طور که سامسونگ به دلیل باتری های لیتیوم-یونی موجود در گلکسی نوت 7 فراخوانی داده بود، آیفون 7 نیز مورد بررسی قرار گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۶    
با گذشت چندماه از استعفای شهردار سابق ؛کرسی شهرداری هماشهر همچنان منتظر است تا آخرین شهردار منتخب دور چهارم شورای اسلامی بر روی آن تکیه زند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۳    
برخی از نمایندگان لیست امید با نامه نگاری های عجیب و دلسوزی برای یک عنصر ضدانقلاب به کشورهای غربی درخصوص اتهام زنی علیه ایران کمک می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۷    
فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز از درگیری و تعقیب و گریز طولانی با قاچاقچیان مواد مخدر، یک محموله بزرگ تریاک و دو وسیله نقلیه کشف و ضبط شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت مالی این فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر 20 میلیارد تومان از فیفا و AFC طلب دارد که تا هفته آینده بخشی از طلب این فدراسیون از فیفا محقق می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۴    
مردم روستای قصریعقوب شهرستان خرم بید بر اساس یک سنت دیرینه، مراسم شکرگزاری و دورهمی خود را در جوار امامزاده شهدا برگزار کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۱    
سرمربی شهید چمران لارستان گفت: در بازی مقابل قم ثابت کردیم که خیلی بهتر از آنها هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز از دستگیری پسری از اهالی استان مرکزی که قصد اخاذی از دختر نی ریزی را بواسطه عکس های شخصی وی که در اختیار داشته خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۹    
هفته سوم رقابت های فوتبال برتر باشگاه های فارس در شهرهای مختلف دنبال شد و تیم های باقری گویم شیراز، شهید وفایی شیراز و امیرکبیر نورآباد ممسنی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۶    
نکته های کلیدی سخنان رهبر انقلاب در قالب عکس نوشته در صفحه اینستاگرام نقل قول های ایشان می تواند در بهبود زندگی های مادی و معنوی بسیار تأثیرگذار باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۰    
یک شرکت چینی به تازگی گوشی وی فون اس 8 را تولید کرده و مدعی شده این گوشی، کوچکترین گوشی لمسی هوشمند در جهان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۰    
هفته چهارم رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور، با برتری تیم فوتبال قشقایی شیراز برابر استقلال خوزستان پایان یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در جلسه شورای اداری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرح نسیم محبت را شرح داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۷    
یکی از مبلغان شیعه انگلیسی طی سخنانی، ضمن حمایت از قمه زنی، این اقدام را دفاع از تشیع دانسته و گفته است تعجب آور است بعضی ها از اینکه در راه امام حسین(ع) خون ریخته شود، وحشت دارند !
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۴    
تنها با فشار این نقاط در کف دستتان به آن که به دکتر مراجعه کنید بسیاری از دردها و بیماری های شما درمان شده و معجزه آن شما را حیرت زده می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۱    
تیم بیمه رازی عنوان قهرمانی رقابت های لیگ کشتی آزاد را به خود اختصاص داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۸    
تیم سپک تاکرای ایران در بخش تیم ایونت مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۸    
در حالیکه زمانی افغانستان، بهشت تروریست ها محسوب می شد، عراق پس از اشغال آمریکا، زمینه ای را مهیا ساخته بود تا پدرخوانده های القاعده در این کشور، قدرت بگیرند
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۵    
رهبر انقلاب اسلامی بر تصمیم جدی دولت جمهوری اسلامی ایران در افزایش همکاریها با ونزوئلا تأکید کردند و نقش مهم مسئولان و وزیران دو کشور در پیگیری و اجرای دقیق توافقات را یادآور شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۲    
از دولتی که معاونت اقتصادی وزارت خارجه به عنوان یکی از کلیدی ترین دستگاه های متولی توسعه صادرات را در ابتدای کار خود منحل کرده است، جز این انتظار نیست که راهکارش برای توسعه صادرات ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۲    
اگر هنگام خرید کیف تنها به زیبایی یا قیمت آن فکر می کنید و هرگز داخل کیف خود را ضد عفونی نمی کنید با این کار می توانید در معرض ابتلا به بیماری هایی سخت و حتی مرگبار قرار گیرید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۳    
رهبر انقلاب اسلامی بر تصمیم جدی دولت جمهوری اسلامی ایران در افزایش همکاریها با ونزوئلا تأکید کردند و نقش مهم مسئولان و وزیران دو کشور در پیگیری و اجرای دقیق توافقات را یادآور شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۷    
چند بازیگر ایرانی کمتر از یک سال پیش، فریب پول و شهرت در شبکه جم را خوردند و به قیمت بدنام کردن خود جهت دستیابی به فضای کار رویایی به ترکیه مهاجرت کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۷    
وزیر ارتباطات در حاشیه دیدار با وزیر تجارت خارجی و صنعت گردشگری مالزی، با حضور در بین خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
پلیس پاکستان خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی آن کشور را هنگام پوشش خبری و پخش زنده برنامه با سیلی به زمین انداخت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
یکی از مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح ایران موشک "هرمز" است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان سینمایی گفت: قرار نیست فرش قرمز پهن کنیم برای کسانی که مرتکب خطا شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۲    
در این فیلم آرزوی جالب سردار سلیمانی برای قالیباف را مشاهده می کنید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۶    
در یکی از بازی های مهم هفته یازده لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجرشهیدسپاسی شیراز از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه از خیبر خرم آباد پذیرایی خواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۳    
دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شکست خانگی کارا شیراز پیگیری شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۹    
نویسنده مطرح دفاع مقدس استان فارس با اشاره به نگارش رمانی درباره شهید عبدالله اسکندری گفت: این کتاب از بیان خاطره فاصله گرفته و به بیان لایه های پنهان شخصیت این شهید مدافع حرم می پردازد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۳    
فجر شهیدسپاسی و خیبر خرم آباد در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال روز یک شنبه 2 آبان ماه با یکدیگر رقابت می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۰    
خانم مسنی که به همراه دختر جوانش است می گوید: زمان ما می گفتند فرزند کمتر، زندگی بهتر فرزندمان کمتر شد اما زندگی مان بهتر نشد.