پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۰۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 19 آبان 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 آبان 1395 شیرازه 2 آبان 1395 شیرازه 3 آبان 1395 شیرازه 4 آبان 1395 شیرازه 5 آبان 1395 شیرازه 6 آبان 1395 شیرازه 7 آبان 1395 شیرازه 8 آبان 1395 شیرازه 9 آبان 1395 شیرازه 10 آبان 1395 شیرازه 11 آبان 1395 شیرازه 12 آبان 1395 شیرازه 13 آبان 1395 شیرازه 14 آبان 1395 شیرازه 15 آبان 1395 شیرازه 16 آبان 1395 شیرازه 17 آبان 1395 شیرازه 18 آبان 1395 شیرازه 19 آبان 1395 شیرازه 20 آبان 1395 شیرازه 21 آبان 1395 شیرازه 22 آبان 1395 شیرازه 23 آبان 1395 شیرازه 24 آبان 1395 شیرازه 25 آبان 1395 شیرازه 26 آبان 1395 شیرازه 27 آبان 1395 شیرازه 28 آبان 1395 شیرازه 29 آبان 1395 شیرازه 30 آبان 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۷    
شاید بعد انسانی قضیه که دوست داشتن آدمها و احترام گذاشتن به خود انسان است به نوعی در حال کمرنگ شدن است و هر روز در حال دورتر شدن از "خود" انسانی مان هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۳    
وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان فسا در جمع خبرنگاران در مورد انتقاد نماینده های شیراز به ایمانیه؛ از وی با قاطعیت حمایت کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۴    
19 آبان ماه یک روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری امریکا روزنامه خبر جنوب براساس پیش بینی های اشتباه تیتر زد کلینتون رئیس جمهور آمریکا شد و باعث شد تیتر خبر بسیاری از شبکه های اجتماعی شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۸    
رقابت های شطرنج نابینایان و کم بینایان جوانان کشور در شهرستان بابلسر برگزار شد و طی آن ورزشکار شیرازی سکوی سوم را فتح کرد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۹    
تیم رستمی شیراز در هفته سوم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور در شیراز میزبان تیم های گروه الف است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۶    
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در گروه الف به میزبانی شیراز آغاز شد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مردم استان فارس در صبح اربعین با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) عزاداری باشکوهی را برگزار کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۷    
خیر شهرستان پاسارگاد خانه خود را برای برپایی کلاس به دانش آموزان اهدا کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور کشته شدن تعدادی از زائران ایرانی در اثر واژگونی اتوبوس در جاده اقلید را تسلیت گفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۷    
شهردار بافت تاریخی وفرهنگی منطقه 8 شیراز گفت: 24 پروژه عمرانی وفضای سبز با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال تاپایان امسال به بهره برداری می رسد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۵    
چهار سوره سجده، فصلت، نجم و علق در قرآن دارای سجده واجب تلاوت است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰    
یک متخصص بیماری های مغز و اعصاب گفت: اختلالات خواب و کاهش حافظه گوشه ای از عوارض بیشمار استفاده مداوم از تلفن همراه است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۱    
پلیس به عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۴    
خبر جنوب متعلق به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد که قبل از اعلام رسمی نتایج انتخابات، کلینتون را رئیس جمهور آمریکا دانسته بود، مجبور شد در چاپ دوم خود تیتر را اصلاح کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۱    
از 4 مربی کتابدار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در سومین نشست متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس تقدیر به عمل آمد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۶    
در حقیقت، دستان پشت پرده آمریکا در همان چاهی افتادند که تاکنون خودشان، مخالفین را در آن می انداختند و صحنه انتخابات را مهندسی می کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۴    
آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۴    
کمبود اعتبار یکی از دلایل اصلی تاخیر در ساخت موزه بوانات است و نیاز به 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این موزه است کمبود اعتباری که گریبان تاریخ بوانات را گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۹    
طی چند سال اخیر و به دنبال موج مدرک گرایی و تلاش در جهت ارتقای مدرک تحصیلی در مجموعه کارکنان دولت و به دنبال آن عدم حضور افراد یاد شده در محیط کاری آن هم بدون توجیه قانونی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
کانال تلگرامی منتسب به مقام معظم رهبری تحلیل ایشان را درباره دلیل اقبال مردم آمریکا به ترامپ منتشر کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
مدیر کل دامپزشکی استان فارس از اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور در استان فارس خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۲    
این روزها زیر آسمان این شهر پدران و مادران زیادی هستند که فرزندانشان در جبهه ها به شهادت رسیده اند و در این میان مادران و پدارنی هستند که هنوز چشم به راه پیکر فرزند جاوید الاثر خود هستند و چشمانشان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۶    
شایعاتی که در روزهای اخیر در مورد بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت شنیده می شد توسط مدیرکل حراست محیط زیست تأیید شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰    
مأموران اِف بی آی در روزهای اخیر مسلمانان آمریکا را در خصوص ارتباط احتمالی با عناصر القاعده یا اطلاع از هرگونه طرح تروریستی مورد بازجویی قرار داده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۸    
حد الهی اعدام یک متجاوز به عنف صبح چهارشنبه در شیراز در ملاء عام اجرا شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: برای کمرنگ کردن حماسه 9 دی ماه تا کنون تلاش های زیادی صورت گرفته است اما 9 دی برای همیشه 9 دی باقی خواهد ماند و هویت خود را حفظ خواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۳    
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: برای جذب هر چه بیشتر دانش آموزان به برپاداشتن نماز باید متولیان تعلیم و تربیت، گفتار و رفتارشان در زمینه های مختلف به ویژه آموزش آموزه های دینی، یکسان باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۱    
دیدار تیم های المهدی کوار و فاروق مرودشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۰    
رئیس شورای شهر کوار به پیشنهاد فروش بخشی از زمین دانشگاه علمی کاربردی جهت تأمین هزینه ساخت بیمارستان واکنش نشان داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۷    
صندوق ذخیره فرهنگیان ؛ کلماتی که این روزها جامعه فرهنگیان را متأثر کرده است و هر روز ابعاد جدیدی از زاویه پنهان این فساد مالی 8هزار میلیارد تومانی آشکار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۴    
جانشین فرمانده سپاه گفت: برای ما تفاوت معناداری ندارد که کدام یک از کاندیداها رأی بیاورند چون نه در سیاست های منطقه ای و نه در سیاست های جهانی و نه در سیاست های کلی آمریکا برای تعامل با بخش های جهان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۸    
چون بادام تلخ دارای اسید سیانیدریک است در مصرف آن باید نهایت دقت را بعمل آورد. مغز بادام تلخ ازنظر طب قدیم ایران خیلی گرم و خشک است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵    
یادواره شهدای روستای باغان با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان کوار برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۲    
موهای بلند پیمان حسینی مانع از حضور او در یک برنامه تلویزیونی شد!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۶    
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز شایعه خداحافظی آندرانیک تیموریان از تیم ملی را تکذیب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
اولین مدال آور زن ایران در المپیک گفت: سربلندی کشورم برایم مهمتر از هرچیز است و بعد از آن خوشحالی مردم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
ترامپ تاکنون دو بار در صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حضور داشته است. او در سال 2000 برای کسب نامزدی حزب رفرم در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رحیم هودی،بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، چهره ماندگار استان فارس؛ معلم کلاس چهارم دبستان خرامه در سال 1335 است که امروز پس از گذشت 60 سال از آن زمان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
نشریه گاردین مدعی است باشگاه لیورپول برای رفع نگرانی های یورگن کلوپ مبنی از دست دادن سادیو مانه و دنی اینس، شرایط جذب سردار آزمون در ماه ژانویه را زیر نظر گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۱    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفته است که برجام سایه جنگ را از سر کشورمان زدوده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۸    
کربلایی نجم علی مرادی جابری پدر شهید اسماعیل مرادی جابری در سن 90 سالگی به علت کهولت سن درگذشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۵    
نشریه آمریکایی "فارین افرز" (Foreign Affairs) با انتشار گزارشی به بررسی رویکرد دولت جدید آمریکا در قبال ایران پرداخته و نسبت به عواقب رویارویی غیر ضروری با تهران هشدار داده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۶    
به دنبال اعلام نتایج شمارش آراء در چند ایالت باقیمانده انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ رای الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بی نتیجه خواندن تلاش دشمنان در ایجاد اختلاف بین ایران و اقلیم کردستان گفت: امنیت ملی ایران و اقلیم کردستان به هم پیوند خورده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۳    
همزمان با انتخابات آمریکا، تصاویر موجود نگاهی کوتاه بر زندگی دو نامزد انتخابات آمریکا از کودکی تا به امروز می اندازد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۳    
خط بسته بندی محصولات سبز کشاورزی با همکاری شهرداری و علوم پزشکی شیراز در میدان مرکزی میوه و تره بار مجتمع سورت و بسته بندی شهید ثنایی نژاد افتتاح شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۷    
دو بازیگر سینمای هند که در حال بازی در صحنه ای از یک فیلم اکشن بودند در رودخانه Arkavathy هند غرق شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۷    
به منظور کمک به کودکان مناطق دورافتاده ومحروم، جهت آمادگی در سال تحصیلی جدید، طرح ارمغان مهرهلال احمر شهرستان سپیدان با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی شروع شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۴    
مجلس به پیشنهاد و درخواست دولت برای حذف یارانه نقدی ثروتمندان بله گفت و الزام قانونی جرم بودن پرداخت یارانه نقدی به گروه های تعیین شده در قانون بودجه امسال را برداشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۹    
تابستان امسال بود که ده ها هکتار از اراضی و جنگل های بکر منطقه خلار سپیدان طعمه آتش شد و خسارات شدیدی به این ثروت طبیعی ملی وارد آمد تا جایی که برآورد خسارت ها به سادگی امکان پذیر نبود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۹    
به جای خرید انواع دئودورانت ها که می توانند باعث ایجاد حساسیت پوستی ، احساس گرگرفتگی و ابتلا به انواع بیماری های مزمن مرگبار شوند از میوه ای طبیعی استفاده کنید و زیبایی وسلامت را به پوست خود هدیه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۶    
وب سایت اینتراَکتیو در گزارشی به توضیح روند انتخاباتی آمریکا و وظیفه مجمع گزینندگان پرداخت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۴    
شامپانزه باهوش بسیار به نظافت محوطه خود اهمیت می دهد و آن را هر روز تمیز می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۵    
مسئول بهداشت حرفه ایی شبکه بهداشت شهرستان سپیدان از توقیف یک کارخانه غیرمجاز تولید لواشک و آلوچه غیربهداشتی توسط کارشناسان این شبکه خبرداد .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۹    
فصل کاشت محصولات زراعی در شهرستان بوانات هر ساله از نیمه مهرماه آغاز و تا نیمه آبان ماه ادامه می یابد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۹    
مسئولان گمرک ورود آب معدنی های لاکچری به کشور را تکذیب می کنند و مثل همیشه توپ مدام بین زمین تکذیب کنندگان و تأییدکنندگان می چرخد تا بالاخره پاره شود یعنی دست آخر توپ از رو برود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۳    
این بود آنکه بهش می گفتید تدبیر ؟! که بروید وقت رئیس قوه قضائیه مملکت را بگیرید که چرا با روزنامه منتقدی که از قضا، حرف حساب زده ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۰    
آمریکا در عرصه خاورمیانه نشان داد که دیگر از آن اثرگذاری لازم برای پیشبرد اهداف خود در کانون های بحرانی خاورمیانه برخوردار نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۷    
آزادی رسانه ها که دیگر نیازمند رابطه با غرب نیست! نیازمند پر بودن خزانه نیست! نیازمند آواربرداری از خرابه های دولت قبل نیست ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۱    
ارائه 90درصد وام ها به شرکت های صوری؛ صف بیکاری طولانی تر شد؛ موج انتقادات از رفتار دوگانه رئیس جمهور نسبت به رسانه ها؛ انعقاد بزرگترین قرارداد گازی ایران ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۸    
شمار کشته های واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در محور اقلید به یاسوج در استان فارس به 28 تن رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۸    
روزنامه شرق در صفحه یک امروز خود عکس کلینتون را کنار روحانی با تیتر پس از اوباما آورده است!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۵    
دادستان دیوان محاسبات گفت: غار علیصدر طبق تصمیمات مسئولان استان همدان به طور غیرقانونی به شرکتی سیاحتی با نام علیصدر واگذار شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۹    
فدراسیون بدمینتون 17بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان پسر فراخواند که در بین آنها چهار بازیکن شیرازی حضور دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۹    
آسمان کرسنت همچنان غبارآلود است؛ به موازات وزش نسیمی ملایم خبرها و اظهارنظرها همه چیز را تحت تأثیر خود قرار می دهد و در این میان تنها چیزی که دیده نمی شود شفافیتی است که هر یک از طرف های جنجال رسانه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۷    
رئیس هیات جودو استان فارس گفت: رئیس فدراسیون جودو با صدور احکامی، 2 نفر از مربیان شیرازی را به عنوان مربیان تیم های ملی بزرگسالان و نوجوانان منصوب کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۸    
بازار خودرو، همواره یکی از پرسودترین بازارها در ایران بوده است. بازاری که سودهای کلان را در خلاء نظارت دستگاه های مسئول و سوء استفاده از کم اطلاعی مصرف کنندگان، به جیب دلالان سرازیر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۲    
12 هزار متر مربع درختکاری غیرمجاز در روستای جلیان و ورودی مجموعه جهانی تخت جمشید با حکم قضایی، قلع و قمع شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۹    
در بخشی که از درب یخچال که کاغذ کنار رفته بود، لاشه پرندگان، سر یک قوچ، و اگر اشتباه تشخص داده باشم سر یک پازن را مشاهده کردم و توانستم تعدادی عکس بگیرم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۸    
ستوان سوم علی اکبر کشتکار سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد، شب گذشته در راه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۵    
400 مدیر نجومی که دریافتی غیرمتعارف داشتند برای بازگرداندن پول های بیت المال مقاومت می کنند!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۴    
لحظاتی قبل اتوبوس زائران کربلا در محور اقلید یاسوج دچار سانحه شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۰:۵۶    
لحظاتی قبل اتوبوس زائران کربلا در محور اقلید یاسوج دچار سانحه شد.