پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۰۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 27 تیر 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 تیر 1395 شیرازه 2 تیر 1395 شیرازه 3 تیر 1395 شیرازه 4 تیر 1395 شیرازه 5 تیر 1395 شیرازه 6 تیر 1395 شیرازه 7 تیر 1395 شیرازه 8 تیر 1395 شیرازه 9 تیر 1395 شیرازه 10 تیر 1395 شیرازه 11 تیر 1395 شیرازه 12 تیر 1395 شیرازه 13 تیر 1395 شیرازه 14 تیر 1395 شیرازه 15 تیر 1395 شیرازه 16 تیر 1395 شیرازه 17 تیر 1395 شیرازه 18 تیر 1395 شیرازه 19 تیر 1395 شیرازه 20 تیر 1395 شیرازه 21 تیر 1395 شیرازه 22 تیر 1395 شیرازه 23 تیر 1395 شیرازه 24 تیر 1395 شیرازه 25 تیر 1395 شیرازه 26 تیر 1395 شیرازه 27 تیر 1395 شیرازه 28 تیر 1395 شیرازه 29 تیر 1395 شیرازه 30 تیر 1395 شیرازه 31 تیر 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۵    
در گذشته فقر با اعتیاد رابطه نزدیکی داشت اما امروزه اعتیاد از پله های نردبان اجتماعی بالا می رود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۹    
مهاجم ایرانی پانیونیوس با شرکت در فیلم تبلیغاتی ویژه این باشگاه از هواداران تیمش برای خرید بلیت های فصل آینده دعوت به عمل آورد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۹    
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس گفت: حجاب و عفاف منحصر به خانم ها نیست و باید آقایان هم در همایش های عفاف و حجاب دعوت شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۷    
با برون سپاری بخشی از خدمات قضایی به دفاتر خدمات الکترونیک در حوزه های قضایی استان خدمات رسانی به مردم تسهیل می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۸    
نخستین همایش دبیران اقامه نماز شهرستان های فارس سی و یکم تیرماه برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۹    
توقیف 38 موتورسیکلت متخلف در کازرون، کشف محموله های میلیونی کالای قاچاق در پاسارگاد، برداشت میلیونی پسر 14 ساله از حساب پدر ظرف 5 روز بخشی از اخبار پلیسی امروز در استان فارس است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس پلیس فتای استان گفت: بیشترین تاثیر شبکه های اجتماعی بر جوانان، عادی سازی روابط دختر و پسر است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۸    
امام جمعه مهر گفت: لباس های قدیمی باید حفظ شود و لباس های قدیمی نوعی نماد عفاف است و لباس های ملی ما لباس هایی بسیار پوشیده و مناسبی هستند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۹    
سبک کیوکوشین کاراته تزوکا نی ریز به نمایندگی شیهان مجید حقیری در شهرستان نی ریز بیش از 250 ورزشکار را تحت آموزش خود دارند و تا کنون موفق به کسب مقام های کشوری و استانی و همچنین حضور در مسابقات جهانی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مسابقات تکواندو چند جانبه جنوب استان فارس، گرامیداشت سرداران و 56 شهید بخش اسیر در سالن شهدای این بخش برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۹    
آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای خانواده، شانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی عشق کتاب را به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۹    
سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در نی ریز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۷    
افعی 3متری در شهرستان فیروزآباد 40 راس دام را تلف کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با تأکید بر لزوم شناسایی موقوفاتی که به هر دلیلی متروک مانده اند، گفت: باید برای حیای این موقوفات برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴    
روزنامه الوطن قطر از سفر کاپیتان تیم ملی ایران به دوحه جهت مشخص کردن وضعیت فصل آینده اش خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴    
شب گذشته و در ابتدای بلوار خلیج فارس سروستان کامیون حامل مرغ زنده که عازم کشتارگاه شیراز بود پس از برخورد با یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۴    
تیم ملی والیبال نشسته ایران که در اردوی تدارکاتی آلمان به سر می برد، در چهارمین دیدار خود و در جدال با تیم چین باز هم به پیروزی دست یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۱    
امیر اسماعیلی در خصوص رزمایش های موشکی سال جاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در سال جاری رزمایشات مختلفی را در نقاط گوناگون کشور برگزار می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۸    
تیم فارس با 337 امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری کوهستان دست یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: متولیان موقوفات متصرفی برای برخورداری از معافیت های مالیاتی باید نسبت به اخذ مفاصاحساب از ادارات تحقیق و ارائه به ادارات امور مالیاتی اقدام کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تلاش می کنیم در لیگ برتر از لحاظ فوتبالی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و در جدول رتبه خوبی را کسب کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۶    
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس گفت: در گفتگوی یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان با رسانه ها این مسئله مطرح شد که این عضو در جریان بررسی صلاحیت خبرگان نیست ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۳    
سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو از نماینده وزن 80- کیلوگرم ایران در المپیک برزیل به عنوان بخت نخست کسب مدال طلای این وزن نام برد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۳    
درحالی که معاون وزیر ورزش تاکید داشت استقلال و پرسپولیس باید مدیر عامل انتخاب کنند، مدیر حوزه وزارت گفت: این دو تیم چون هنوز از وزارت اقتصاد برنگشته اند نمی توانند مدیر انتخاب کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۰    
هافبک فرانسوی جدید تیم فوتبال چلسی پس از امضای قرارداد پنج ساله ای با این تیم اعتراف کرد که حضور کونته روی نیمکت آبی پوشان لندن یکی از دلایل رفتنش به استمفوردبریج بوده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشستی که با برانکو ایوانکوویچ خواهد داشت، مربی جدید این تیم را انتخاب می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۴    
با وجود اینکه حل معضل بیکاری یکی از کلیدی ترین وعده های رئیس جمهور در زمان تشکیل دولت تدبیر و امید بود ولی در آستانه پایان کار این دولت، وزرا همچنان نسبت به وقوع بیکاری بزرگ هشدار می دهند!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۴    
مهاجم فصل پیش نفت مسجد سلیمان در لیگ یک کشور با حضور در دفتر باشگاه برق جدید با عقد قرارداد رسما نارنجی پوش شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: دریافت کارت هوشمند ملی در حال حاضر جز برای گروه های هدف که در اولویت هستند، برای سایر افراد توصیه نمی شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۸    
در تماس تلفنی "کمیسیون ماده10 طرح حذف یارانه نقدی خانواده های غیرنیازمند" با برخی سرپرستان خانوار اعلام شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۵    
در جریان حمله افراد مسلح به ساختمان پلیس ارمنستان در ایروان یک نفر کشته شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۲    
چندی پیش خبرها حاکی از این بود که با حذف دلالان از بازار مرغ استان فارس قیمت مرغ به ثبات خواهد رسید و حتی کاهش هم خواهد داشت ولی هم اکنون در شهرستان نی ریز شاهد پر کشیدن قیمت مرغ هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۰    
فرماندار خرم بید گفت: با توجه به بافت سنتی و عشایری منطقه، فرش دستباف با دارا بودن ارزش افزوده فراوان، نقش و سهمی مهم در اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۸    
سازمان سنجش و آموزش کشور در پیامی درگذشت داوطلب استان فارسی در کنکور سراسری را به خانواده وی تسلیت گفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام مصوب رهبری مورد تأیید مردم و نظام است اظهار کرد: حتی نیروهای حزب اللهی هم که می خواهند خیلی انقلابی باشند نباید وارد حریم رهبری شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۲    
رونمایی از جدیدترین فیش های حقوقی؛ حباب امپراتوری ترکید؛ تجهیزات قاچاق و تقلبی در برخی بیمارستان ها؛ تبعات کودتای نافرجام در حریم سلطان و...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۳    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدضلله العالی)، گزیده ای از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای(مدضلله العالی) در مورد قطعنامه ی 598 به مناسبت سالگرد پذیرش آن را بازنشر ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۰    
بنا بر اعلام رئیس دادگستری شهرستان نی ریز، حفر یک حلقه چاه آب شرب برای مردم روستای ریزاب در منطقه روستای بنه کلاغی با دخالت سوء استفاده گران به تشنج کشیده شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۰    
رسول ده بزرگی قهرمان پیشکسوت کشتی فرنگی جهان در سن 42 سالگی درگذشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۷    
این گزارش نگاهی است به ملیت و برخی ویژگی های جمعیت شناختی عاملان حملات اخیری که در اروپا و آمریکا انجام شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۸    
معاون جنجالی پلیس دبی، با ابراز تردید در واقعی بودن کودتای نافرجام ترکیه، آن را اقدام ساختگی اردوغان برای آشتی با بشار اسد توصیف کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۵    
پایگاه اورژانس 115 حضرت امام حسین (ع) شهرک جوادیه شیراز صبح امروز آغاز به کار کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۲    
عضو سابق دفتر امام و رهبری می گوید: برای حضرت آقا هم نذورات زیاد می آید که نذر شخصی آقا می کنند؛ که آقا، زندگی شان عمدتا از همین نذورات اداره می شود و از بیت المال و از دفتر، استفاده نمی کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۹    
کلید تصحیح سوالات آزمون عمومی و اختصاصی تمام گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال 95 بعدازظهر امروز یکشنبه 27 تیرماه منتشر می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۰    
یک دستگاه خودرو پژو405که از شهرستان خاتم استان یزد عازم نی ریز بود در جاده مواصلاتی بین آباده طشک و نی ریز واژگون شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۰    
برخی شعب بانک ها و مؤسسات مالی، با اتخاذ راهکارهایی، عملاً مصوبه کاهش نرخ سود 15 تا 18 درصدی را دور می زنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۷    
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از افزایش برنامه ها و جشنواره های ورزشی مانند پیاده روی همگانی با تاکید بر محوریت خانواده در شیراز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۷    
مدیر حرکت های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام 70 گروه جهادی دانشجویی این استان به مناطق محروم، در ایام تابستان سال 95 خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل منابع طبیعی فارس میزان خسارت وارد شده به جنگل های پاسارگاد در آتش سوزی را یک میلیارد و 180 میلیون تومان اعلام کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۱    
مدیر عامل مرکز معاینه فنی خودرو شهر تهران پیشنهاد داد که برچسب معاینه فنی حذف شود و با دوربین خودروها کنترل شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از وقوع تصادف سه خودروی سواری در محور جهرم و کشته و زخمی شدن سرنشینان آنها خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۵    
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان باید با اقدام و عمل همراه باشد تا یک گفتمان و فرهنگ سازی عمومی در جامعه محقق شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۹    
تیم ملی کشتی آزاد ایران درحالی خود را برای حضور در المپیک ریو مهیا می کند که اعضای کادر فنی در کنار نفرات میدان دیده و باتجربه، امید زیادی به درخشش جوانان باانگیزه و تشنۀ مدال این تیم دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۹    
"الی ویزل"، فردی که خود را بازمانده هولوکاست معرفی می کرد و از قضا برنده جایزه صلح نوبل هم شده بود!
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت به پرسپولیس و جبران آنچه روی داد، هر سختی و مشکلی را به جان می خرم و از خدا می خواهم فرصت باشد تا این حوادث با اتفاقات خوبی که برای پرسپولیس رقم می خورد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۳    
تیم شطرنج کشورمان در رقابت های قهرمانی مدارس آسیا با 16 مدال به مقام قهرمانی دست یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۰    
3 هفته دیگر رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آغاز می شود اما هنوز تکلیف سکاندار و مربی تیم فجر شهید سپاسی مشخص نشده است و این تیم در بی خبری و بلاتکلیفی به سر می برد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۹    
دو هنرمند قیروکارزینی نقاشی های خود را با موضوع عفاف و حجاب به تصویر کشیدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۶    
لینک دانلود
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۰    
همه ماشین دوستان فنی نیستند بلکه عموم افراد جامعه بیشتر اوقات فیس یک ماشین رو دوست دارند .ماشین هایی که هر روز در ظاهر خود در رقابتند و نسل جدیدی از بدنه رو برای ماشین دوستان رو می کنند ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۱    
نبود امکانات تفریحی و گردشگری در جهرم سبب شده تا خانواده ها برای غنی سازی اوقات فراغت خود منتظر مسئولان نمانند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: وقتی مدیران به صورت عادی وظیفه خود را انجام نمی دهند و تنها راه چاره اعلام موضع به صورت عمومی است، دست از انتقاد برنمی داریم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۶    
مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 77 رکابزن در قالب 21 تیم به میزبانی شهر شیراز آغاز شد و در پایان مسابقه رشته کراس کانتری نمایندگان استانهای فارس و ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۸    
جلسه کارگروه سرمایه گذاری، و رفع موانع تولید شهرستان نی ریز به ریاست محمدرضا امیری فرماندار و حضورجمعی از مسئولان وسرمایه گذاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۵    
گروه کوهنوری شهرداری اردکان روستای کمهر به سمت آبشار مارگون را پیاده روی کردند .
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۵    
مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان با حضور باشگاه های فارس در سه رده سنی؛ جوانان-بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن حجاب شیراز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۹    
محمدعلی فرود پدر سه شهید بزرگوار شهرستان آباده و نمونه صبر و ایثار در گذشت
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۹    
نیما جمشیدی دو چرخه سوار سپیدانی در رقابت های دو چرخه سواری کوهستان در رشته کراس کانتری جوانان کشور به عنوان نائب قهرمانی دست یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۳    
فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: در سال گذشته با اعتبار 16 میلیارد ریال برای 180 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی انجام شده که خوشبختانه این شهرستان در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۰    
فرماندار سپیدان گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری وجذب توریسم ، واحیای سنت بومی و سنتی و نیز حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد جامعه محلی نخستین فاز اقامتگاه بومی گردی جورگ بیضا به بهره برداری رسید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۴    
آتش سوزی بیستم خرداد ماه سال جاری منطقه خرسی پاسارگاد به عنوان زیستگاه اصلی خرس قهوه ای سه شبانه روز به طول کشید و هزاران هکتار از بهترین درختان و پوشش گیاهی منطقه دود شد و به آسمان رفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۳    
عضو حقوقدان شورای نگهبان تأکید کرد که تمام گفته ها درباره احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گمانه زنی و شایعه است.