یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۱۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 2 مهر 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 مهر 1396 شیرازه 2 مهر 1396 شیرازه 3 مهر 1396 شیرازه 4 مهر 1396 شیرازه 5 مهر 1396 شیرازه 6 مهر 1396 شیرازه 7 مهر 1396 شیرازه 8 مهر 1396 شیرازه 9 مهر 1396 شیرازه 10 مهر 1396 شیرازه 11 مهر 1396 شیرازه 12 مهر 1396 شیرازه 13 مهر 1396 شیرازه 14 مهر 1396 شیرازه 15 مهر 1396 شیرازه 16 مهر 1396 شیرازه 17 مهر 1396 شیرازه 18 مهر 1396 شیرازه 19 مهر 1396 شیرازه 20 مهر 1396 شیرازه 21 مهر 1396 شیرازه 22 مهر 1396 شیرازه 23 مهر 1396 شیرازه 24 مهر 1396 شیرازه 25 مهر 1396 شیرازه 26 مهر 1396 شیرازه 27 مهر 1396 شیرازه 28 مهر 1396 شیرازه 29 مهر 1396 شیرازه 30 مهر 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۴    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۴    
صدا و سیمای مرکز فارس عنوان دستگاه برتر شایسته تقدیر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز را از آن خود کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
محمد صادق فتوحی، تکواندو کار شیرازی در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در رشته پومسه مدال نقره را برگردن آویخت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
تیم برق جدید شیراز در هفته ششم مسابقات فوتبال دسته اول کشور توانست یک امتیاز حساس از کرمان به ارمغان آورد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
در جلسه امروز هیئت دولت، با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران انتخاب و معرفی شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
در این ویدئو شاهد حضور رهبر انقلاب در روستای دزلی کردستان و خاطرات جالب مردم از حضور ایشان در زمان جنگ خواهید بود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
در سلسله گفتگوهای صمیمانه با مسئولین شهرستان استهبان، این بار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دعوت ما را پذیرفت و با ما به گفتگو پرداخت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: بهره برداری از 2900واحد صنعتی درحال ساخت و تعیین تکلیف زمین های واگذار شده بلاتکلیف و قراردادهای راکد در اولویت است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۰    
از سری مسابقات هفته ششم لیگ یک فوتبال کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز برابر ایرانجوان بوشهر به برتری رسید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
بهشت خاکی ، عنوان نمایشگاهی است که در آن هر شب جمعی از کودکان شیرازی در عملیات های بازسازی دفاع از حرم های اهل بیت(ع) شرکت می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: با همکاری فرمانداران و دیگر مسوولان استانی روند خدمات رسانی به دیگر مناطق استان شتاب می گیرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهاد به دولت برای افزایش میزان وام بانک مسکن، کاهش مدت سپرده گذاری و همچنین افزایش مدت بازپرداخت این تسهیلات خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۰    
گروه های دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی در ایام تعطیلات تابستانه فعال شدند و به اروپا، آفریقا و آسیا سفر کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۰    
نمانیده خمینی شهر در مجلس از به تعویق افتادن رسیدگی به دو گزارش ارائه شده درباره مدرک تحصیلی برادر حسن روحانی در کمیسیون آموزش خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در دبستان دخترانه طبرسی واقع در خیابان سبلان جنوبی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
مراسم افتتاح نمایشگاه محرم با حضور امام جمعه شهرستان نی ریز در محل ورودی گلزار شهدا این شهر برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
در نمایشگاه امسال حدود 48 تابلو عکس از آثار 2 هنرمند گروه تجسمی روایت فتح، جهت بازدید عموم مردم داراب به نمایش گذاشته شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه سی ان ان تاکید کرد تنها مرجع برای راستی آزمایی در برجام، آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
تغییرات در آرایش سیاسی کشور محصول انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است؛ اصلاح طلبان و نیروی سیاسی جدید اعتدال و اصول گرایان ازنفس افتاده به همگرایی عمل گرایانه در برابر رقیب رسیدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۰    
امریکا به بهانه حمایت از کشتی های کویتی، ناوگان نظامی خود را به خلیج فارس روانه کرد و در حمایت از عراق و برای جلوگیری از برتری نسبی ایران در جنگ خلیج فارس، وارد عمل شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۰    
این روزها با نزدیکی بازگشایی مدارس در سطح شهر فسا جنب و جوش در فروشگاه های عرضه لوازم و التحریر و شور نو نشاط کودکان برای خرید لوازم و التحریر باعث شده تا فروش اقلام تحریری در بازار از رونق خاصی ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
من مشکلات را عنوان می کردم بنی صدر گردنش روی شانه اش کج شد و غش کرد.دکتر شیبانی بلافاصله بنی صدر را در طبقه زیر زمین بردند و سرم به او وصل کردند.آفتاب هم سر نزده بود سوار هلی کوپتر شد و رفت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
مراسم سنتی برافراشته شدن پرچم سرخ حسینی با حضور مسئولین شهرستان در دوبرجی بخش فورگ شهرستان داراب برگزار شد
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
دبیرکل میز کشور عراق در سازمان توسعه و تجارت گفت: بازار صادراتی کشور عراق یک فرصت استثنایی غیرقابل تکرار برای بازرگانان، تجار و صادرکنندگان ایران است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
گویا دولتی ها حالا بعد از گذشت بیش از چهار سال و در همین آغاز به کار دولت دوازدهم قرار است دوباره همان راه های رفته و شکست خورده قبل را تکرار کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۰    
در غروب اولین شب محرم توسط یکی از پیرمردهای قدیمی که امروزه به آن پیرغلام می گویند چاوش می خواندو به نوعی خبر از شروع ماه محرم می دهد و اهالی را آماده عزاداری برای اهل بیت (ع) می کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۰    
آیت الله خامنه ای: از اوایل انقلاب ما سخت ترین فشارها را پشت سر گذاشتیم و امروز به فضل الهی از همیشه موفق تر و قوی تر هستیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر اجرایی طرح های فاضلاب استان فارس از اجرای طرح های فاضلاب در 23 شهر استان فارس خبر داد که 6 شهر با همکاری بانک توسعه اسلامی انجام می شود و 17 شهر طرح مطالعاتی آن انجام شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۰    
احسان فرنام عکاس لارستانی، برگزیده فستیوال عکس سوئد با محوریت حیات وحش ایران شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آموزش و پرورش هنوز به تقاضای ما برای بازدید از همه مدارس پاسخ نداده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰    
بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، در حال حاضر مبارزه با داعش در اولویت دولت آمریکا قرار داشته، لذا از آن جا که برگزاری این رفراندوم می تواند تاثیری نامطلوب بر مبارزه با داعش داشته باشد ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از آحاد مختلف مردم برای حضور شکوهمند و گسترده در آیین تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید محسن حججی در تهران برگزار می شود، دعوت بعمل آورد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مُهر گفت:علیرضا فتحی در جواب خبرنگار ما گفت: 15 گروه تعزیه خوانی در شهرستان مُهر در دهه محرم به اجرای نقش می پردازند و درمجموع بیش از 160 مجلس تعزیه خوانی در ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۰    
امام جمعه شیراز گفت: خطبا، شعرا و مداحان از مطالبی استفاده کنند که دارای مضامین بلند دینی باشد و ارزش ها در آن تبلور یافته باشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۰    
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری شهر اردکان، معابراین شهر را با نصب تابلوی شهدا تزیین کرد.