پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۰۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 23 مهر 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 شیرازه 1 مهر 1396 شیرازه 2 مهر 1396 شیرازه 3 مهر 1396 شیرازه 4 مهر 1396 شیرازه 5 مهر 1396 شیرازه 6 مهر 1396 شیرازه 7 مهر 1396 شیرازه 8 مهر 1396 شیرازه 9 مهر 1396 شیرازه 10 مهر 1396 شیرازه 11 مهر 1396 شیرازه 12 مهر 1396 شیرازه 13 مهر 1396 شیرازه 14 مهر 1396 شیرازه 15 مهر 1396 شیرازه 16 مهر 1396 شیرازه 17 مهر 1396 شیرازه 18 مهر 1396 شیرازه 19 مهر 1396 شیرازه 20 مهر 1396 شیرازه 21 مهر 1396 شیرازه 22 مهر 1396 شیرازه 23 مهر 1396 شیرازه 24 مهر 1396 شیرازه 25 مهر 1396 شیرازه 26 مهر 1396 شیرازه 27 مهر 1396 شیرازه 28 مهر 1396 شیرازه 29 مهر 1396 شیرازه 30 مهر 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا تغییری در نام خلیج همیشه فارس ایجاد نخواهد کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۰    
عکاسی با موبایل بسیار آسان است و این موضوع در مورد ثبت عکس های بد و بی فایده نیز صدق می کند. شما می توانید با پرهیز از 10 اشتباه رایج، به راحتی با دوربین گوشی هوشمندتان عکس بگیرید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس دانشگاه پیام نور مرودشت گفت: از یک سو آمریکا برجستگی اقتصادی و تاریخی ایران را تصدیق می کند اما فقدان تفکر راهبردی در این کشور منجر به ایجاد وضعیت کنونی نه جنگ و نه صلح شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰    
سرپرست هیأت کشتی استان فارس گفت: جوان لارستانی در رقابت های کشتی آزاد جوانان کشور، تک مدال تیم استان فارس را از آن خود کرد و بر سکوی نخست ایستاد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰    
تیم های قشقایی شیراز و گل ابریشم تهران در هفته ششم رقابت های فوتبال دسته دوم کشور امتیازها را بین خود تقسیم کردند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰    
رقابت های اسکیت سرعت پسران و دختران فارس در رده جوانان و نوجوانان با قهرمانی تیم شیراز پایان یافت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
دبیر سی ودومین شب شعر عاشورا گفت: جریان شعر عاشورایی در استان فارس سی ودومین مراسم خود را با حضور شاعرانی از سراسر ایران در 11 و 10 آبان ماه در تالار حافظ برگزار می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
محققان انگلیسی می گویند: با آنالیز تفاوت های موجود در دی.ان.ای افراد، می توان روش هایی را برای کمک به افزایش طول عمر ارائه داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۰    
دولت می تواند با حذف دلار مبادله ای اختصاص یافته برای مسافران و تخصیص مابه التفاوت آن با نرخ آزاد به هزینه های اخذ ویزا ، حمل و نقل و... به کاهش هزینه های سفر اربعین اقدام کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
امام زین العابدین علیه السلام فرمودند چگونه گریه نکنم، در حالی که یزیدیان آب را برای وحوش و درندگان بیابان آزاد گذاشتند ولی به روی پدرم بستند و او را تشنه به شهادت رساندند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
در هفته های اخیر که بحث خروج آمریکا از برجام یا کنار کشیدن غیرمستقیم این کشور از اجرای تعهداتش، داغ شده است، شاهد مواضع انتقادی از سوی برخی کشورهای اروپایی درباره پیامد این اقدام آمریکا بوده ایم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۰    
مدل استیشن پژو 206 ، خودرویی که ایران خودرو ساخت آن را از قلم انداخت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۰    
جهانگردان تایوانی در کوار گفت: عکس هایی که باحجاب و چادر گرفته ام را برای خانواده و دوستانم در تایوان فرستاده ام همه گفته اند چه زیبا شده ای.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۰    
منوچهری گفت: صنعت ساختمان با 50 درصد از مشاغل در ارتباط است و در شرایطی که کشور با معضل شدید بیکاری روبرو است تسهیل در پرداخت وام مسکن باعث رونق اقتصاد کشور می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۰    
جمعی از اساتید حوزه روانشناسی با راهپیمایی در شهر نیویورک خواهان برکناری رئیس جمهوری آمریکا شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
فصل جدید لیگ برتر ووشوی جوانان کشور در بخش پسران با برتری نماینده شیراز برابر هیات البرز پیگیری شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ جعل روادید عتبات عالیات و کشف 100 هزار روادید جعلی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۰    
یکی از آزدگان کازرون در بیان خاطرات خود گفت: عراقی ها جاده را بسته بودند و به ما شلیک کردند برگشتیم تا از سه راه کاشی پور به عقب برویم دیدیم عده زیادی ایرانی آن جا مستقر هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
یکی از تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه ای خطاب به مدیریت دانشگاه شیراز در خصوص برخورد این مدیریت با سه استاد دانشگاه؛ خواستار شفاف سازی این برخورد غیر قانی شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
جمعی از مردم و مسئولین سروستانی در واکنش به اظهارات خباثت آلود و مشمئزکننده رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت سرافراز یران اسلامی ضمن اعلام انزجار از این اقدام ظالمانه و جاهلانه ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰    
خداوند در شهادت امام حسین(ع) چهار خصلت و ویژگی را قرار داد که یکی از آنها؛ شفا در تربت اوست.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
سردار غیاثی گفت: نسل نوجوان کشور با حضور در سرزمین های راهیان نور ضمن خودسازی معنوی با جغرافیای مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس و سیرۀ زندگی شهدای شاخص کشور و استان فارس آشنا می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
بیست و یکمین دوره بزرگداشت حافظ در شیراز برگزار شد ولی این آیین هم زمینه ساز شکل گیری گردشگری ادبی در این شهر نبود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز از هفته نهم رقابت های لیگ یک کشور فردا دوشنبه 96/7/24 در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
روزنامه افکار تیتر یک خود را با عنوان ترومپت دهان گشاد به بازتاب صحبت های سخیف ترامپ اختصاص داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۰    
گرچه افق تحولات مربوط به مناقشه امنیتی بین کردستان عراق و دولت مرکزی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما در فضای غبار آلود نیز می توان رد پای برنامه های خارجی برای تنش آفرینی در را مشاهده کرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۰    
در میان نعمت های الهی، نعمت چشم و بینایی از نعمت های بسیار مهم و شگفت انگیز است، و به راستی از دست دادن چنین نعمتی، دنیا را بر انسان تاریک می کند ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
در سفر معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور به شهرستان خرامه مبلغ یک میلیارد تومان جهت بهسازی روستاها اختصاص یافت.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۰    
بیماری سپسیس یا عفونت خونی، واکنش مرگبار بدن به عفونت است که در بافت ها و اندام بدن کمین می کند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
جلسه شورای اداری شهرستان اقلید سال پیش در فاطمیه روستای شهرمیان برگزار شد که مردم مشکلات خود را بازگو و مسؤولان قول حمایت دادند اما پس از گذشت یک سال این جلسه با بیان همان مشکلات تکرار شد و تنها ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
هیلاری کلینتون به شبکه 4 بریتانیا گفت لغو برجام، باعث باز شدن مجدد درها به سوی برنامه هسته ای ایران می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
محمدابراهیم منفردی از شاعران کشور دو سروده خود را به سپاه پاسداران تقدیم کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
به گزارش شیرازه ، زیبایی زنان یکی از قابل توجه ترین و بحث برانگیزترین موضوعات در محافل خبری حیط مد و زیبایی ست . اخیرا فهرستی از کشورهایی با زیباترین زنان ارائه شده است که در ادامه میخوانید. ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
دبیر انجمن روماتولوژی ایران، گفت: آرتروز بیشترین عارضه در مفاصل است و در این بین، آرتروز زانو در ایران بیشتر شایع است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۰    
حسینی خیلی دوست داشت در زمانی که از ایران می رود به او به چشم قهرمان نگاه کنند اما این اتفاق نیفتاد و عقده های درونی اش حالا با رویای لیدری سربرآورده که این هم در نطفه خفه شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۰    
اظهارات دکتر نقیب زاده در حالی است که تبلیغات نظامی از اصول بایسته تمام نظامات حکومتی در دنیا و تضمین کننده راهبردی امنیت مردم در یک کشور نیز محسوب می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۰    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در تمام مدارس شیراز و استان فارس، واحدهای کنترل بهداشت فعال هستند و بر عرضه غذاهایی که ویژگی های غذای سالم را داشته باشند نظارت می کنند.