چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۹    
در راستای اجرایی شدن مصوبه کاهش آلودگی هوای کلانشهرها مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری جلسه ای با حضور تنی چند از شهرداران و معاونان شهرداری ها و روسای سازمان های اتوبوسرانی و روسای شوراهای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
سرپرست معاونت فرهنگی هنرهای شهری سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه 25 درصد مجسمه های شهر تهران برنزی هستند، گفت: اکثر این مجسمه ها در نقاط قابل کنترل، نگهداری می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۹    
رامسر، عروس شهرهای ایران، یکی از زیباترین مناطق گردشگری با مناظری دیدنی است که در غرب استان مازندران قرار دارد و سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
استاندارالبرز با صدور حکمی سید علیرضا مساعد را به عنوان شهردارجدید مشکین دشت منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۵:۰۶    
باید برای شب زنده داری بازیکنان در اردوها فکری کرد! سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۴:۱۵    
کسانی از مسئولین دیپلماتیک و اقتصادی دولت در جریان برنامه آمریکا برای خروج از برجام گفته اند به رغم خروج آمریکا از برجام، اگر طرف های اروپایی بمانند ما هم هستیم!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۴۷    
مسئولیت صدور چک بلامحل، فقط متوجه مدیری است که چک را امضا یا صادر کرده است؛ به این معنا که مسئولیت کیفری متوجه شخص حقوقی نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۳۲    
با حضور نماینده رئیس قوه قضائیه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان تهران انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۲    
لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین حسینی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۲    
در کشورهای پیشرفته مناسب سازی فضای زیست شهری برای معلولان روند شتابانی دارد؛ در ایران نیز قانون جامع حمایت از معلولان چند سالی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده ولی به صورت کامل اجرایی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور از احداث واحد این دانشگاه در بنگلادش برای ادامه تحصیل دانشجویان مسلمان میانمار و جذب دانشجویان از ترم آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی گفت: با مصوبه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل کمیسیونی برای بررسی انواع سهمیه های کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: در جلسات این کمیسیون ابهامات قانونی برطرف می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد از رونمایی چاپ دوم کتاب "منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای" خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
سیدامیر محجوب، مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آیت الله هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، پیرامون اتفاقات اخیر این مجتمع به گفت وگو پرداخت و درباره حواشی ایجاد شده توضیحاتی را ارائه کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۹    
هندوانه یا گوجه فرنگی؟! پاسخ این سؤال بستگی به این دارد که چه کاره باشید. اگر از یک کشاورز بپرسید، قطعاً بهتر می تواند پاسخ دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۳    
مرگ شوهر، 16 سال است که سرنوشت شان را به هم گره زده. مادر 110ساله و دختر 70 ساله اش. مادر، موهای جوگندمی اش را کوتاه کرده و چند تار موی حنایی در موهای سرش هویداست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۸    
بودجه مصوب دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده، اما تاکنون در اختیار بانک های استان قرار نگرفته است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
یکی از اصول مطالعه کسب وکار این عقیده است که مدیریت یک علم است و تصمیمات در حوزه کسب وکار باید با تحلیل عمیق داده اتخاذ شوند. انفجار داده های بزرگ نیز این ایده را تقویت کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان میاندوآب در ساعت 2:40 بامداد گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: بناشده برای تأمین پایدار گاز موردنیاز مرکز استان البرز از سال 97 یک رشته خط لوله انتقال گاز با قطر 36 اینچ و طول تقریبی 65 کیلومتر حدفاصل کیلومتر 1009 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۲    
مسئول بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان اینکه آمار بیماران دیالیزی در خوزستان سرسام آور است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۴    
برخی خبرها از بازرسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی خانه های پرسنل اداره برق یکی از شهرستان ها خبر داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه خود نیازمند سرمایه گذاری های جدید با هدف افزایش تولید پروپیلن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۳    
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمریکا برای اعمال تحریم های مالی علیه ایران روی دلار یا هر ارز دیگری نیازی به حتی یک دست خط هم از اروپا ندارد چه برسد به قانون یا همراهی عملی.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۹    
هزینه مسکن بزرگترین بخش از هزینه های خانوار را تشکیل می دهد اما وقتی پای اجاره نشینی به میان می آید، وضعیت در شهرهای مختلف کشور متفاوت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بقعه قیدار نبی، نیازمند نجات بخشی و حفاظت اضطراری است .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۹    
معاون آموزشی وزارت علوم از اعلام نتایج نهایی سطح بندی دانشگاه های دولتی تا هفته آینده (پایان مهرماه جاری) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۸    
مراسم توریع و معارفه 12 مدیر شهرداری خرم آباد به ریاست وحید رشیدی شهردار خرم آباد برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۸    
روستاهای پز شهرستان الیگودرز از داشتن راه، آب، گاز، برق، معلم و آنتن دهی مناسب تلفن محروم اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۳    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را که ایجاد محل هایی تحت عنوان اتاق عقد در مجاورت دفترخانه ازدواج، خلاف شئون دانسته بود، غیرقانونی دانست و ابطال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان ها گفت: 60 درصد زندانیان زن به نحوی درگیر اعتیاد هستند، به طوری که وقتی وارد زندان می شوند، با بیماری های مختلفی همچون کم خونی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۱    
دردها و زخم های کهنه بر پیکر نحیف زنان و دختران روستایی و عشایر کهگیلویه وبویراحمد انگار تمامی ندارد و هنوز با گذشت سالیان متمادی در این روزگار ناخوش نیز زنان این دیار از سرناچاری باری از هیزم را در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان گفت: این مرکز در طول چهار سال فعالیت خود توانسته به 350 نفر خدمات ارائه دهد که 70 نفر از این جمعیت دانش آموزان بودند که پس از عمل توانستند در مدارس عادی حاضر شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار سابق رشت به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
برداشتن شرط معدل برای انتخاب رشته دانش اموزان دبیرستانی تکذیب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام از ساماندهی پارکینگ های مرز مهران خبر داد و گفت: برای تامین امنیت این پارکینگ ها، 30 تیم پلیس آگاهی در نظر گرفته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
بانک مسکن با اجرای طرح ویژه 'همت دو 'شرایط وصول مطالبات غیر جاری را برای مشتریانی که بابت بدهی معوق به این بانک مشمول جریمه شده اند، تسریع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امکان حضور زنان در ورزشگاه زمان بر است ولی اگر شرایط فراهم شود، به مطالبه حضور زنان در ورزشگاه پاسخ مثبت می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
در جریان دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس سازمان خصوصی سازی قرار شد برنامه مشترکی برای واگذاری باشگاههای ورزشی بویژه استقلال و پرسپولیس بررسی و اعلام شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۱    
بررسی گزارشهای عملکرد بودجه نشان می دهد در 6ماهه نخست سال دولت برای تأمین هزینه های جاری خود از تنخواه گردان خزانه استفاده کرده و اعتبارات مربوط به مطالبات فرهنگیان محقق نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی درباره پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی اظهاراتی را مطرح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۰    
فرماندار قم با تأکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر نیاز به هم افزایی و هماهنگی کامل دستگاه های متولی دارد، گفت: بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی با اعتیاد مرتبط است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به حمایت بهزیستی از 2500 نابینا در قم از لزوم اختصاص 10 درصد بودجه ادارات در ارائه خدمات به معلولان تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۱    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر ایجاد کلینیک تخصصی و ویژه بیماران شیمیایی در شهرهای مرزی استان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۵    
انتشار فیلمی از هافبک خلاق و به قول معروف مهندس این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد تا در آستانه دیدار حساس سرخپوشان با الهلال باردیگر حواشی یقه شاگردان برانکو را بگیرد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۵    
استاندار کردستان گفت: مردم استان را باند، گروه و جناح خود می دانم و فارغ از هر گونه خط سیاسی و با مشی اعتدال در خدمت مردم این منطقه هستم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۲    
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان گفت: پروژه ساختمان جدید شهرداری تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۳    
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز از پروژه نیمه کاره مجتمع تجاری فیروزه در خیابان مدرس کرمانشاه بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی توسط صنعت و معدن در این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
در پی کنترل های آنلاین و سیستماتیک سامانه های نظارتی بانک ملی ایران، عملیات برنامه ریزی شده برای خروج حدود 10 هزار میلیارد تومان در یکی از واحدهای بانک در استان گیلان ناکام ماند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
به مناسبت هفته تربیت بدنی، 27 مهرماه (پنجشنبه) استفاده از اماکن دولتی ورزشی کشور و استان تهران برای عموم رایگان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا در گافی تازه در نشستی گفت که با رئیس جمهوری جزایر ویرجین دیدار کرده است ؛ این جزایر جزئی از قلمروی ایالات متحده آمریکا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع برچسب محصولات تراریخته وارداتی را دنبال می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ثبت بیش از سه هزار شرکت سرمایه گذاری داخلی و خارجی در منطقه آزاد چابهار نشان دهنده موقعیت بالای استراتژیکی چابهار پیش صاحبان سرمایه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
پایین بودن بهره وری آب در بخش کشاورزی به دلایل مختلف از جمله تغییرات اقلیمی، مدیریت غیرصحیح آب در مزرعه و کاهش منابع تجدید پذیر، دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
فیلمی از وضعیت نامناسب پل روستای پسنده علیا در شهرستان عباس آباد را مشاهد می نمایید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
رضا مسلمی؛ مهمترین ضعف ساختار آموزشی کشور را کمبود بودجه می داند و می گوید: تنها با تزریق نقدینگی مورد نیاز است که کاروان آموزشی کشور به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه 25 درصد مدارس تهران قدمت بالای 40 و 50 سال دارند و فرسوده شده اند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
در حال حاضر بیش از یک میلیون و 620 هزار خانواده مستمری بگیر کمیته امداد هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به انتقادات وارده به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان گفت: نباید احساسی در این مورد صحبت و عمل کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
بانک مرکزی میزان نقدینگی در مردادماه سال جاری را بیش از یک هزار و 366 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته 9.0 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
متعجبم که این نمودار اشتغال را چگونه ترسیم می کنند که خیلی از جوانان فارغ التحصیل بیکار و مشغول کارگری هستند و آمارها از رشد خیلی خوب حکایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
با تعطیل شدن سفرهای کاروانی هزمان با اربعین، ورود به عراق تنها در صورت داشتن ویزا و ثبت نام در سامانه سماح امکان پذیر است، این حکمی بوده که ستاد اربعین در وزارت کشور صادر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۲    
شهر یاسوج یا همان (پایتخت طبیعت) امروز برای توسعه گردشگری خود به غیر از توسعه زیرساخت ها با مشکلی دیگر روبه رو است که این مشکل بودن زیاد از حد آرماستان های طایفه در مناطق توریستی و تفریحی آن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۹    
کارگروه فرهنگ با هدف تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه فرهنگ شهروندی در این شهرداری تشکیل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به صورت پایلوت در شهرستان لنده با مشارکت بنیاد مستضعفان اجرایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس شورای شهر گرگان گفت: گزینه نهایی سمت شهرداری گرگان پس از 18 جلسه انتخاب شد و جذب و ساماندهی سرمایه گذاری و توجه به توریست و بحث ترافیک مهم ترین نیازهای شهر گرگان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان رتبه خوبی در بین استان های دیگر ندارد گفت: گیلان در رتبه 13 صنعتی در کشور قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
در حالی حکم استانداری آذربایجان غربی به نام محمد مهدی شهریاری زده شده است که وی نیروی بومی این استان نبوده و پیش بینی می شود در انتصاب همکاران خود دچار چالش خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخصیص 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی صنایع کشور و تقسیم استانی این میزان اعتبار خبر داد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از مشاهده شدن پرنده در معرض انقراض خروس کولی دشتی برای نخستین بار در تالاب گندمان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تعطیلی کارگاه های نا ایمن در استان، گفت: کارگاه های نا ایمن در خوزستان باید تعطیل شوند تا از خطراتی که در این کارگاه ها، کارگران را تهدید می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
استاندار ایلام گفت: طرح منطقه آزاد تجاری مهران به طور جدی پیگیری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
معاون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با لطف سلسله مراتب فرماندهی شرایط جذب برای 1000 نفر از فرزندان بومی استان اعم از شیعه و سنی فراهم شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۹    
معاون استاندار لرستان گفت: 21 میلیارد تومان طرح بررسی شده در کمیته کارشناسی در کارگروه تصویب شد که از تسهیلات رونق تولید برخوردار شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۶    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: این استان از نظر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی رتبه چهارم و ازلحاظ معرفی به بانک رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۷    
مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امروز جزیره کیش آماده تحولی بزرگ است، گفت: اگر کیش را بتوانیم به هاب منطقه ای تبدیل کنیم یعنی تحول در این جزیره صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۵    
نخستین دوره سنجش علمی ادبیات ویژه طلاب پایه های دوم تا ششم حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۱    
سامانه ثبت سفارش خودرو همچنان بسته است و همین موضوع باعث شده قیمت خودروهای خارجی در بازار گران شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۳    
درخواست رؤسای سه کمیسیون مجلس شورای اسلامی از دولت برای توقف پرداخت سهام عدالت، در دولتی که در صدرش یک حقوق دان روحانی مصدر امور است وجهه شرعی و قانونی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۹    
به دنبال انتشار خبر کشیدن دیوار یک مترو 20 سانتی در مقابل ساختمان تاریخی مجلس ملی توسط تیتر شهرکه باعث مخدوش شدن حریم این ساختمان و میدان بهارستان که به ثبت سازمان میراث فرهنگی رسیده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۹    
وزیر امور خارجه گفت: آنچه در صحبت های دیشب ترامپ مشهود بود، ادبیات غیرمناسب بود. این ادبیات را در سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل نیز شنیدیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۹    
حداقل 200 مال بزرگ در پایتخت ساخته شده که سبب بروز مشکلات بسیاری برای شهر و شهروندان شده است. محمد علیخانی با بیان اینکه حداقل 200 مال بزرگ در پایتخت ساخته شده که سبب بروز مشکلات بسیاری برای شهر و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۱    
استاندار جدید کردستان گفت: باید دست از حاشیه سازی و مسائل سیاسی برداریم و به مردم استان خدمت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مدیر پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: باید به آموزش شش ساعته هنگام ازدواج منطقی نگاه کنیم و به دنبال تقویت مهارت های نگرشی و ارتقای سبک زندگی زوجین باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۲    
فرش جهیزیه پروین اعتصامی دچار سرنوشت نامعلومی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات فرمانداری تهران در جمع آوری کودکان کار و خیابان که با اعتراض فعالان مدنی حوزه کودک و نمایندگان مجلس روبرو بوده است، اظهار کرد: وزارت دادگستری ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه شرکت توتال همچنان به صورت جدی مشغول فعالیت در فاز 11 پارس جنوبی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
اهداف پشت پرده فعالیت رسانه ای حزب دموکرات کردستان عراق حکایت از سناریوی دیگری دارد که بارزانی ها در این مقطع برای اکراد و دیگر قومیت های عراق تدارک دیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رییس انجمن سینماداران اعلام کرد هنوز جشنواره ملی فیلم فجر با سینماداران تسویه حساب نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهور گفت: معتقدیم ضربه به برجام، ضربه به امنیت و ثبات منطقه و جهان است و امیدواریم اتحادیه اروپا جلوی حرکت های ناصحیح که مخل صلح و همکاریهای بین المللی است، بایستد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در مراکز عمده فروشی به زیر 6 هزار تومان رسیده است گفت: قیمت این کالا تا آذرماه گران نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
کاخ الیزه اعلام کرد که رئیس جمهوری فرانسه موضوع دعوت همتای ایرانی خود برای سفر به این کشور را بررسی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مشکل انبوه نیروی انسانی در شهرداری حاد است، گفت: براساس آمار بیش از 130 هزار نفر از شهرداری تهران حقوق می گیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین مهلت ثبت نام کارت های ملی هوشمند را تا پایان اسفند 96 اعلام کرد و با بیان اینکه هزینه ثبت نام کارت های ملی هوشمند31 هزار تومان است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
طرح الزام خودروهای دوگانه سوز به داشتن معاینه فنی ویژه در حالی از ابتدای شهریور ماه اجرا شد که زیرساخت های موردنیاز برای اجرای این طرح در پایتخت به طور کامل تامین نشده و همین امر منجر به تعویق سه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۷    
رییس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، استخدام معلمان حق التدریس در این وزارتخانه را بحران و یک معضل بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر طرح استخدام معلمان حق التدریس اجرایی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۷    
با ابلاغ رسمی رأی دیوان عدالت اداری و با اعلام اینکه "مشخصاً قانون خاصی برای اخذ آبونمان وجود ندارد"، آبونمان از قبوض گاز حذف می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۷    
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ترانزیت کودکان اتباع بیگانه برای تکدی گری به تهران خبر داد و گفت: 90 درصد از کودکان کار مورد آزار جنسی در پاتوق ها قرار گرفته اند.