پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 23 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: بررسی و تصویب آیین نامه استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به مبلغ 110 هزار میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر در دستور کار امروز ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
شورای اسلامی شهر 500 هزار نفری فردیس استان البرز که نخستین دوره فعالیت خود را تجربه می کند، اعضای 9 نفره آن پس از حدود یک ماه از انتخاب اولین شهردار بر سر رفتن یا ماندن وی دچار اختلاف شده و در پیشبرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
گوگل برای کودکان موتور جستجوگری را طراحی کرده تا تنها مطالب مورد نیاز سن آنها برایشان نمایش داده شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۸    
تفاهم نامه سه جانبه در زمینه ترویج محصولات سالم و استاندارد با مشارکت زنان روستایی و عشایری، بین وزارت جهاد کشاورزی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۳    
مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی امروز برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۳:۴۹    
معاون استاندار لرستان گفت:در تغییرات آینده مدیریت دستگاه های اجرایی از ظرفیت بانوان لرستانی بیشتر استفاده می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۵    
مدیر تنظیم بازار و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کاهش 20 هزار تنی برداشت گندم نسبت به سال گذشته در سطح استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۶    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با ابراز نگرانی از شناسایی کودکان بی هویت در برخی از مناطق این استان، برلزوم جمع آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۳    
معاون مسکن شهری گفت: طرح مسکن اجتماعی از سوی دولت تصویب شده، اما تاکنون هیچ یارانه ای برای اجرای آن به بنیاد مسکن، پرداخت نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی پروین داداندیش را به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی در سمت خود ابقا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۰    
خودروسازان کشور در شرایطی ارتقای استاندارد محصولات خود را گاهی به بهانه افزایش هزینه های تولید، به تاخیر انداخته یا منتفی می کنند که به نظر می رسد مشتریان ایرانی حاضرند بابت ایمنی و رفاه هرچه بیشتر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
رقابت های جریانی و سیاسی باعث بزرگ نمایی برخی ضعف ها و گاهی سیاه نمایی واقعیت های درخشان مدیریت قبلی شهرداری تهران شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
صنایع مختلف در ایران به ویژه در سال های اخیر به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی برای ارتقای وضعیت صنعت بوده اند؛ صنعت حمل ونقل ریلی نیز از این موضوع مستثنی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین اطلاعات طرح رجیستری موبایل، تعرفه اینترنت ثابت و برنامه های این وزارتخانه در قبال موتورهای جست وجوگر به ارائه توضیحاتی پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۵    
یک کارشناس مسکن در برنامه ثریا تصریح کرد: تنها کاری هم که دولت کنونی در چندسال اخیر انجام داده است ارائه وام خرید بوده است که این هم سیاست دولت یازدهم نیست بلکه همان سیاست سال 72 است و با همان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
در هفته های اخیر که بحث خروج آمریکا از برجام یا کنار کشیدن غیرمستقیم این کشور از اجرای تعهداتش، داغ شده است، شاهد مواضع انتقادی از سوی برخی کشورهای اروپایی درباره پیامد این اقدام آمریکا بوده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به علت تعلیق پروانه واردات برنج تایلندی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
در حالی که برخی شهرهای کلانشهر و مراکز استانهای کشور به سمت حمل و نقل جدید از جمله قطار شهری، اتوبوس های ویژه و خط سریع و حتی اتوبوس برقی می روند اما متاسفانه یاسوج سال های سال است که ناوگان عمومی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۲    
اخیرا مجموعه ای نفیس از اسناد و تصاویر دوره قاجاری نزد فردی بلژیکی یافت شده است که قرار است در بهار سال آینده، نمایشگاهی از این آثار در ایران برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۹    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: آمارهای ارائه شده توسط دولت در خصوص نرخ بیکاری کشور صحیح است اما روش محاسبه این آمار و داده های اندازه گیری شده مورد قبول نیست و باید اصلاح شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۰    
در حالی که دو هفته از ثبات قیمت اوراق تسهیلات مسکن در کانال قیمتی 75 تا 77 هزار تومان می گذشت، امروز به طور ناگهانی قیمت اوراق به 81 هزار تومان افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۷    
مدیر سرویسهای آپارات، فیلیمو، میهن بلاگ، صباویژن و کلوب اعلام کرد: نگهداری سایت کلوب دات کام با شرایط فعلی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۵    
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا دیروز بار دیگر از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۵    
محققان دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نانوسامانه هدفمند و هوشمند انتقال همزمان دارو و ژن به سلول های سرطان استخوان شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۲    
هیات وزیران در جلسه امروز به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، آیین نامه تشخیص قراردادهای مهم نفتی و نحوه انعقاد آنها را با هدف شفاف سازی اقتصاد تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۲    
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: به عنوان مشاور نهاد ریاست جمهوری مسئولیتی پیدا کردم و حکم مرا آقای واعظی زده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۹    
شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد که تورم نقطه به نقطه که روندی افزایشی را در پیش گرفته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۱    
چندی پیش بود که خبر دستگیری فعال حقوق زنان که ممنوعیت رانندگی زنان را به چالش کشیده بود منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
فرماندار همدان با بیان اینکه 25 روستا در شهرستان همدان در معرض تنش آبی هستند گفت: برخی روستاهای شهرستان همدان تنها یک ساعت در 24 ساعت آب دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: شش قرارگاه حاضر در اجتماع اربعین امسال در استان باید به نوعی برنامه ریزی کنند تا تدابیر لازم برای خدمات به زوار فراهم شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
استاندار فارس از روند تکمیل خط یک و احداث خط دوم قطار شهری شیراز بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: صنعتی شدن نانوایی ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۵    
استاندار ایلام گفت: باید زیرساخت های گردشگری در منطقه تفریحی گردشگری ارغوان واقع در شهر ایلام ایجاد شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۳    
پیاده روی طولانی و سخت می تواند باعث ایجاد زخم در پاهای افراد دیابتی شود و به همین دلیل، مبتلایان به قندخون بالا مجاز به انجام این پیاده روی نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۰    
وزیر نفت درباره استخدام دختر یکی از نمایندگان مجلس در وزارتخانه متبوعش توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از ابطال و تعلیق 14 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد طی شش ماه نخست امسال در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۶    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: بهترین راهکار برای توجه به مسائل جهانی و ملی محیط زیست و منابع طبیعی کشور این است که منابع طبیعی کشور تبدیل به یک وزارتخانه شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۶    
با پرداخت آخرین قسط از بدهی فدراسیون هندبال ایران به کنفدراسیون آسیا، هندبال کشورمان از خطر تعلیق نجات یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۶    
نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن همچنین نشان می دهد در سال 1395 شهرهای سومار در استان کرمانشاه با 180 نفر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۲۳    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه استانداری اردبیل که در فضای مجازی به صورت قطعی نام برده شده، فعلاً قطعی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۱۴    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات موجود در کلانشهر اصفهان از جمله آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی آب و.... لزوم تغییر در سیاست گذاری ها در مدیریت شهری احساس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۵    
مدیرکل گمرک تمرچین گفت: مرز تمرچین پیرانشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۲    
رئیس پیش بینی اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: به دلیل کاهش دمای هوا سرمازدگی باغات استان طی هفته جاری پیش بینی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۶:۳۲    
بخشدار بخش مرکزی شهرستان هشترود گفت: تقویت و حمایت از مهد کودک های روستایی لازم وضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۶:۲۳    
با وجود اینکه گرمایش مدارس کانکسی دغدغه همه ساله در زمستان های سرد اردبیل است، همچنان 37 مدرسه کانکسی در این استان دایر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
درگیری شدید هاجر چنارانی نماینده نیشابور با معاون استاندار خراسان رضوی، سید جواد حسینی و حمله به وی با پایه بلندگو!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۵    
اینفوگرافیک تعداد چک های برگشتی ایرانیان در مرداد ماه 1396
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
روزعصای سپید شاید بهانه ای باشد تا در سال حتی برای یکبار هم شده به یادآوریم افرادی در جامعه هستند که به دلیل ندیدن آنچه ما می توانیم ببینیم دشواری های زیادی را متحمل می شوند و تلنگری باشد برای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
در 6 ماهه نخست امسال بیش از 200 دستگاه سوناتای هیبریدی فاقد مجوز و گارانتی وارد کشور شده که هنوز مشخص نیست این تعداد خودرو براساس کدام قانون نانوشته امکان ترخیص پیدا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
با تشدید جریان خرید و فروش سپرده های برخی موسسات اعتباری و سوء استفاده دلالان از این فضا بانک مرکزی تاکید کرده که انتقال سپرده صرفا به بستگان درجه یک ممکن بوده و سپرده گذاران برای جلوگیری از تضییع ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۲    
رییس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت اعلام کرد: در حال حاضر 61 درصد سل های مقاوم به درمان در کشور شناسایی نمی شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: براساس نتایج پایش های ماهواره ای از سال 80 تا 95، تالاب و هورهای کشور حدود یک میلیون هکتار کاهش یافته و تبدیل به کانون های تولید گرد و غبار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات هایی توسط این مقام ایرانی با مسئولان عراق درمورد موضوع همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
خبرگزاری رویترز انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد: واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه سپتامبر (شهریور- مهر) به بالاترین سطح در 6 ماه گذشته رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رییس انجمن علمی اپتومتری ایران با اشاره به رشد اختلالات بینایی در جنوب و جنوب شرق کشور، نبود متخصص اپتومتریست، بی توجهی مردم و گرانی قیمت عینک را از دلایل افزایش شیوع این اختلالات برشمرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از رایزنی برای حل مشکل اخذ روادید آلمان برای دانشجویان ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در خصوص زمان طولانی اخذ ویزای دانشجویی گله مند بودیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نظارت بر اقلام موجود در بازار، نظارت بر واردات و کنترل بازار وظیفه سازمان ملی استاندارد ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۷    
در حالی که بیش از دو سال از رأی بریتانیایی ها به خروج از اتحادیه اروپا می گذرد، به دست نیامدن نتیجه روشن باعث شده بسیاری از شهروندان انگلیسی نسبت به این تصمیم مردد شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
از بررسی مواضع امام و رهبری در خصوص آمریکا به خوبی می توان دریافت که این دیدگاه دقیقاً منطبق با آموزه های دینی ما در نحوه برخورد با مستکبران است و درواقع علت دشمنی ما با آمریکا و سایر مستکبران همانا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای به غلامحسین شافعی، در خصوص چگونگی ایفای تعهدات ارزی گذشته، تفاوت ریالی ناشی از تعهدات ارزی با دلار مبادله ای تا نرخ روز ارز را تعیین تکلیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که حجم نقدینگی در ماه میانی تابستان، با افزایش 4/ 2 درصدی نسبت به ماه پیشین به رقم 1366 هزار میلیارد تومان رسیده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
یک متخصص اورولوژی، بر ضرورت انجام آزمایش PSA در مردان برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۴    
اصلاحیه سوم تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1396 منتشر شد. داوطلبان تا 25 مهر می توانند انتخاب رشته کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۹    
فدراسیون جهانی بوکس با ارسال نامه ای خواستار توضیحات ایران در خصوص استعفای ناطق نوری و سرپرستی افشین داوری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۹    
تشدید حملات هوایی آمریکا پس از اعلام استراتژی ترامپ بار دیگر جان غیرنظامیان بسیاری را گرفته و در تازه ترین گزارش دفتر سازمان ملل نیز افزایش 52 درصدی این تلفات تایید شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اظهارات ضدایرانی ترامپ و حکم تعلیق عضو زرتشتی شورا واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰    
نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن خوشنویسان به اختلاف میان اعضای این صنف اشاره کرد و گفت: اعضای این صنف در بسیاری از موارد باهم اختلاف دارند که اگر رقابت و حسادت میان افراد از بین برود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰    
ریگ جن یکی از شگفت انگیز ترین مناطق ایران با باتلاق های سهمگین است . تپه های عظیم ماسه ای که ده هاکیلومتر ارتفاع و دهها کیلومتر طول دارداتفاقات بی پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۷    
به دنبال مزاحمت هایی که اعضای گروهک منافقین در چهارمین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای اهالی نشر و غرفه داران غرفه ایران به وجود آوردند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۷    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در صد و سی و هفتمین نشست بین المجالس در شهر سن پترزبورگ گفت: توافق تهران، مسکو و آنکارا برای ایجاد مناطق امن در سوریه، حمایت بسیاری از کشورهای جهان را جلب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۴    
نشست خبری هجدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی تجربه صبح امروز در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه تهران با حضور مجید سرسنگی و دبیر این جشنواره برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۴    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه 80 درصد نابینایان در کشور بیکار هستند، گفت: در طرحی، برای خانوارهای 5 معلول به بالا خدمات حمایتی ویژه ای در نظر گرفته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق هسته ای به صورت مکرر از سوی آمریکا نقض می شود، گفت: کشورهای 1+5 مخالف اقدامات آمریکا هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
محمدعلی دادخواه؛ حقوقدان و پژوهشگر تاریخ و فرهنگ معتقد است که این جشن ها و سنت های ایرانی است که کشور و اقوام مختلف را در کنار هم قرار داده و باعث ایجاد وحدت شده است و به نظر می رسد بهترین کار این ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
به اعتقاد سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، ترامپ یک اقدام بزک نکرده ای انجام می دهد که کلینتون بیست سال پیش انجام داد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۶    
انتخابات آینده ریاست جمهوری از هر زمان دیگری به ما نزدیک تر است. از هم اکنون که چهار سال تا برگزاری آن زمان باقی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
عبدالله رمضان زاده به سخنان علی اکبر حیدری فرد از متهمان پرونده کهریزک و قاضی و دادیار سابق دادگاه انقلاب اسلامی پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۷    
ریاض در ادامه اجرای سیاست اصلاح طلبانه و درهای باز در حوزه اجتماعی به خصوص بازنگری در سیاست های سخت گیرانه پیشین که مانع حضور زنان این کشور درعرصه های مختلف اجتماعی بود برای نخستین بار یکی از بانوان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۱    
نبود سرویس مدارس در شهرستان جرگلان خراسان شمالی برای دانش آموزان ایجاد اشکال کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
در بخش اول آیین نامه و در ماده یک عنوان می شود: انجمن های علمی دانشجویی متشکل از دانشجویان علاقه مند به مشارکت در فعالیت های علمی در یک دانشکده یا گروه آموزشی است البته در هر دانشگاه متناظر با هر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
در پی اعلام اسامی شرکت های غیرقانونی پیش فروش خودرو از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، یکی از این شرکت ها این سازمان دولتی را متهم به ایجاد انحصار ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۶    
معاون رییس جمهور در امور زنان گفت:زنان و مشاغل سبز و فناوری می توانند مشکلات زیست محیطی را حل کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۳    
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: پس از چندین ماه پیگیری مستمر، شعبه پاریس این بانک به صورت مستقیم به عضویت سیستم پرداخت اروپا (تارگت 2) متصل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۳    
تحلیلگر اقتصاد بین الملل می گوید: معمولا بازارهای ایران اخبار را پیش خور می کنند و بخش عمده افزایش قیمت دلار در هفته های اخیر ناشی از پیش بینی بازار از مواضع رئیس جمهور آمریکا در برابر برجام و پیش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
شبکه راشادتودی و کانال پنجم تلویزیون روسیه از کشف انبار بزرگ تسلیحات داعش ساخت آمریکا و فلسطین اشغالی در شهر آزاد شده میادین سوریه خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس صندوق بین المللی پول گفت، هیچ تغییری در سیاست صندوق در زمینه اعطای وام به ایران در پی فشارهای اعمال شده از سوی دولت آمریکا ایجاد نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
هیچ برنامه مشخصی از سوی وزارت نفت برای کنترل مصرف افسارگسیخته بنزین که به طور متوسط از ابتدای سال جاری بیش از 80میلیون لیتر در روز است وجود ندارد و تنها راهکار دولت در مقابل افزایش مصرف بنزین ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۴    
معارضان آل سعود در شبکه های ارتباط اجتماعی با ابراز نگرانی از تشدید فضای سرکوبگری در عربستان از نامعلوم بودن سرنوشت شاهزادگان معارض پادشاهی محمد بن سلمان خبر داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۱    
بانک جهانی پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال جاری به 3.6 درصد برسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس اتاق ایران و عراق گفت: اولین انتظار ما این است به همان نسبتی که در حوزه های امنیتی و سیاسی همکاری داریم، در حوزه اقتصادی هم این مساله لحاظ شود زیرا الان یک عدم همخوانی در این خصوص احساس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۸    
اگر همکاری ایران با کره شمالی در موضوع مورد اشاره ترامپ واقعیت داشت تا به حال بارها آنها از آن استفاده تبلیغاتی کرده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان کرمان می گوید مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور که چندی پیش به خاطر مسائل مالی بازداشت شده، همچنان در بازداشت به سر می برد و هنوز آزاد یا وثیقه ای برای وی صادر نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: تا پایان مهرماه طرح رجستری موبایل با هدف بالا بردن کیفیت گوشی های وارداتی در بازار با میزان امواج الکترومغناطیسی استاندارد اعمال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۵    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط بهره مندی از سنوات ارفاقی برای دانشجویان مشمول را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آستانه اربعین حسینی(ع) عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری اعضای باند 6نفره جعل ویزا گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۳    
رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، مبارزه با تروریسم باید بدون استاندارد دوگانه ، بدون ارسال سری تسلیحات و بدون استفاده از گروه های افراطی برای رسیدن به اهداف سیاسی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا پس از هفته ها لفاظی سرانجام جمعه شب از استراتژی جدیدش درخصوص ایران و برجام رونمایی کرد و ضمن تایید نکردن پایبندی ایران به تعهداتش در برجام ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
روسیه از زرهی برای سربازان رونمایی کرده که عملکرد سربازان در ماموریت های نظامی را 1.5 برابر ارتقا می دهد.