چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 25 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان گفت: قطار زاهدان - اصفهان علاوه بر جابه جایی مسافر از ابتدای آبان امسال خودرو ها را نیز در این مسیر ریلی حمل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
در جلسه اخیر اعضای جامعه روحانیت مبارز با حسن روحانی یکی از جدی ترین خواسته های نمایندگان جامعه روحانیت از رئیس جمهور، شرکت در جلسات این مجموعه بود اما آن طور که مصباحی مقدم خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۶    
نوربالا با اشاره به اینکه حدود 22 درصد از افراد دارای همسر به اختلال روانی دچار هستند گفت: مجردها از سلامت روانی بهتری نسبت به متاهل ها برخوردارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۸    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طبق اطلاعات رسیده به احتمال زیاد "منصور غلامی" گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی بر وزارتخانه علوم خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۸    
یک سال کمبود سیب زمینی و یک سال فراوانی آن، داستان بی تدبیری وزارت جهاد کشاورزی را به روشنی نشان می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۵    
مسئولان آموزش و پرورش بارها اعلام کرده اند که گرفتن وجه از دانش آموزان در مدارس دولتی ممنوع است، اما کو گوش شنوا، و همچنان از دانش آموزان پول دریافت می شود و هیچ مسئولی پیگیر نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۹    
در حال حاضر 14درصد از تولید متانول دنیا در اختیار صنعت پتروشیمی ایران است که در دو سال آینده با بهره برداری از طرح های متانول این میزان به رقم قابل توجه 20 درصد می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۲    
نخستین گردهمایی سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه ترویج علم در 25 مهر 1396 به پایان رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۹    
پوشش های بیمه زلزله در ژاپن، نیوزیلند و ترکیه چگونه است
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از خشک شدن 90 درصدی تالاب گری بلمک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بدهی چند ده میلیاردی آموزش و پرورش تهران به وزارت نیرو خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
معاون نظارتی بانک مرکزی از بازنگری دستورالعمل ناظر بر ضمانت نامه های بانکی خبر داد و گفت: در جلسه شورای پول و اعتبار امروز ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۴    
در حالی که مدت هاست سیاست ادغام موسسه ثامن و بانک مهر اقتصاد با موسسه اعتباری کوثر و تشکیل بانک کوثر مطرح شده که آخرین اخبار حاکی از آن است که این موضوع منتفی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۴    
بر اساس آمارهای اعلام شده توسط شرکت ملی پالایش میانگین مصرف بنزین کشور در شش ماهه نخست سال 96 رشدی بی سابقه در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۳:۴۳    
دونالد ترامپ در سخنرانی خود برای اعلام رویکرد جدید آمریکا در قبال ایران، ایران را دلیل همه مشکلات در خاورمیانه و جنوب غربی آسیا معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۴۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ پراید را پرسرقت ترین خودرو در تهران دانست و تصریح کرد که بیشترین سرقت خودرو در تهران متعلق به شرکت های خودروسازی است که به ایمنی خودروها توجه نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان توضیحاتی درباره واکنش تند نماینده سمنان در مجلس در یادواره شهدای مدافع حرم ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اقدام نماینده سمنان اهانت به مجلس ،شهدا و خانواده شهدای مدافع حرم بود و من ایرادی در سخنان مجری ندیدم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
وزیر جهاد کشاورزی در جشنواره سیب دماوند مهم ترین مشکل تولید کنندگان سیب را بازار فروش دانست و گفت: مذاکراتی برای صادرات سیب دماوند به اوراسیا و روسیه صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۱    
سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از 30 فعالیت فرهنگی و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس راه استان البرز از فعال بودن 25 دوربین ثبت تخلف رانندگی در سطح استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۰    
کارتون تنسی تاکسیدو و چاملی خاطره ای برای کودکان دهه شصت است. تنسی (پنگوئن) و چاملی (گراز دریایی) در باغ وحش زندگی کسالت باری دارند و تلاش می کنند کارهایی انجام دهند که برای شان مفرح یا حلّال مشکلات ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۴    
چگونه از وجود شکایت علیه خودمان مطلع شویم؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۸    
سیناپرس: روزنامه لس آنجلس تایمز به عنوان یکی از پرتیراژترین روزنامه های آمریکایی با گزارشی از بازار داغ فروش اعضاء بدن در ایران توجه همه را به خود جلب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل ارشاد استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۳    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس ضمن اعلام علل عدم گشایش 40 نماد بورسی و فرا بورسی،زمان تصمیم گیری درباره این نمادها را به پس از عملیاتی شدن دستورالعمل جدید موکول کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۷    
دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و سرخپوشان در مجموع با حساب 6 بر 2 از رسیدن به فینال بازماندند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مشکلاتی که برای کارگران پارک پردیسان که با واگذاری آن به شهرداری پیش آمده بود حل خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آمریکایی ها به دنبال پاره کردن برجام نیستند بلکه می خواهند الگوی برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی ملت ایران تعمیم دهند و با کاهش قدرت کشور به خیال خود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۹    
شرکت توتال فرانسه اعلام کرد: با وجود رد پایبندی ایران به برجام از سوی رئیس جمهوری آمریکا، حتی اگر ایالات متحده تحریم های یکجانبه علیه ایران اعمال کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۹    
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه استفاده از گیاهان دارویی برخلاف تصور عامه مردم، بی خطر نیست، گفت: با افتتاح سلامتکده ها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای مبلغ 10 میلیارد ریال به عنوان کمک به آوارگان مظلوم و بی پناه میانمار اختصاص دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
در حقیقت برجام نه به عنوان عاملی برای لغو تحریم ها، بلکه نقشه راهی برای نرمال سازی ایران است. به همین دلیل است که تاکنون تقریبا و تحقیقا هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۱    
مطابق گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی، به نظر می رسد که سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۸    
دادستان تهران وضعیت محکومان امنیتی و پرونده مالی جاسوس تیم هسته ای را تشریح کرد و گفت: فرد محکوم به جاسوسی در پرونده مالی، 62میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 11 میلیارد و 501 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان اختصاص یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: یک قطعه گونه منقرض شده خروس کولی دشتی در خوزستان مشاهده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
استاندار بوشهر گفت: در دوران خدمتم در مسئولیت استانداری بوشهر، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکیدهای رئیس جمهوری را نصب العین وظایف خود قرار خواهم داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: نان خانگی بدون کد بهداشتی و مشخصات تولید در واحدهای صنفی ممنوع و از بازار جمع آوری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: امسال 16 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خرید تضمینی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: درنیمه نخست امسال 20 هزار و 615 مسافر با پروازهای این فرودگاه جابه جا شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: غذا تنها برای سیر کردن نیست و صاحبان صنایع غذایی باید به موضوع سلامت غذا بیش از پیش توجه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تهیه پرونده ثبتی هفت اثر تاریخی در روستای ابیانه و یک اثر تاریخی در شهرستان چادگان برای ثبت ملی این آثار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
استاندار البرز با بیان اینکه چهار شورای شهر هنوز به جمع بندی انتخاب شهردار نرسیده است، گفت: با توجه به ضرورت انتخاب شهرداران باید این موضوع سریع تعیین تکلیف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل ثبت احوال استان البرز گفت: البرز متراکم ترین جمعیت کشور و نیروهای فعال و پویا را در خود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان گفت: در سیزدهمین جلسه اعضای شورای اسلامی این شهر 'شاپور هادیزاده' با کسب پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید آبدانان معرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال 367 هزار تن گندم مازاد بر مصرف زارعان در استان آذربایجان غربی خریداری شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۹    
انتشار فیلمی که در آن حجت الاسلام محسن قرائتی فردی به نام آقای دوربینی را از محفلش اخراج میکند با واکنشهای فراوانی در فضای مجازی روبرو شده و حتی عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما از جانب قرائتی در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: بسیاری از کسانی که استارتاپ های موفق داشته اند جزو افرادی هستند که از خارج از کشور بازگشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۳    
جدول برنامه زمانی آزمون های سال 1397 شامل آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی منتشر شد و کنکور سراسری 97 در 8 تیرماه 97 برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران باید قوانین دو کشور ایران و عراق را در سفر معنوی اربعین رعایت کنند و بدون ویزا به مرزها نروند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۳    
قائم مقام وزیر بهداشت که به منظور حضور در نهمین مجمع جهانی سلامت به آلمان سفر کرده است، در پانل پوشش همگانی سلامت و مشارکت اجتماعی، تجربیات ایران در این زمینه با سایر کشورها را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۶    
رئیس کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی گفت: قیر تهاتری و ترانزیت قیر از عراق به اسم قیر ایران صورت می گیرد که با توجه به پایین بودن کیفیت قیر عراق از ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۳    
فرماندار شهرستان زابل گفت: برای رفع مشکلات سیستان که اساسی و دانش بنیاد بوده، نقش دانشگاه ها حائز اهمیت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۳    
استاندار البرز با اشاره به تصمیم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تلاش ها برای برطرف کردن موانع و مشکلات فرا روی تولید مضاعف شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۳    
تصویر کمتردیده شده از جنگنده اف 5 ایرانی منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۳    
رئیس اتاق ایران و چین با بیان این که افزایش نرخ دلار ناشی از بی برنامگی دولت بوده است گفت: دولت نتوانسته قیمت دلار را کنترل کند چرا که هزینه های بی موردی را بر خود تحمیل کرد که یکی از آنها پرداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که گزارش قلیان کشیدن بازیکنان روی میز او است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
استاندار قزوین گفت: با کمک واحدهای صنعتی و تولیدی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان پیگیری لازم را انجام می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در کنار اقدامات انجام شده در گذشته در دوره جدید هم مناسب سازی معابر شهری برای تردد آسان معلولان در دستور کار شورا قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: سالانه 1.4 میلیارد مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی کرمانشاه برداشت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از ارزان ترین استان های کشور از نظر قیمت فروش زمین و مسکن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: طی سه سال گذشته به مقوله معیشت و ایجاد نشاط بانوان روستایی کم توجهی شده است و در راستای اهمیت این موضوع طی این سه سال بنا را بر توجه بیشتر و استفاده از توان زنان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: استان قم ظرفیت های غنی برای جذب گردشگران دارد و با حضور هدفمند گردشگران داخلی و خارجی می توان بستر توسعه قم را فراهم ساخت و ابعاد ظرفیتی قم توان پاسخگویی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، بر لزوم و ضرورت ایجاد دفتر مشترک همکاری های جهاددانشگاهی قم و منطقه اقتصادی سلفچگان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۹    
بررسی آمارها نشان می دهد گوشت وارداتی به کشور معادل حدود 6 میلیون گوسفند در سال است؛ اخبار واصله نشان می دهد دولت محترم برنامه هایی برای جبران این شرایط در نظر گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۶    
مدیر عامل تلگرام، پاول دروف در رابطه با انتشار جدیدترین آپدیت پیام رسان تلگرام از قابلیت های نسخه جدید و اضافه شدن زبان فارسی در تلگرام در آینده ای نزدیک خبر داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۶    
آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به هر دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۶    
نمایش دونالد ترامپ و بحث برجام، توجه دنیا و علاقه مندان به نفت را به خود جلب کرده است. اما جهت این توجهات بسیار زیاد، باید به سمت غرب ایران تغییر یابد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۶    
عملکرد رسانه ها در انعکاس رویدادهایی که پای منافع ملی در میان است، همواره یکی از مهمترین دغدغه های اهالی قلم و کارشناسان رسانه محسوب می شده و می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: با توجه به سرد شدن و افزایش آلودگی هوا در فصل سرما باید تردد خودروهای تک سرنشین در سطح شهر محدود شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۷    
نکته ای کلیدی که اگر ریشه در واقعیت نداشت، شهردار به صراحت از کارگران معترض نمی خواست شکایت کنند و دست کم بابت پیگیری های وزارت کار یا حساب و کتاب پس دادن در دادگاه نگران می بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۴    
سن و سال که بالا برود، حوصله آدم کمتر می شود. در پخش مستقیم هم اقتضائات و شرایطی است که آقای قرائتی به آن عادت ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۱    
وزیر صنعت در پاسخ به اینکه برنامه وزارت صنعت برای ساماندهی خودروهای وارداتی و گشایش ثبت سفارش چیست ، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۸    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی علت بررسی نشدن ماهواره مصباح در جلسات این شورا را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۵    
دقایقی پیش حمید بقایی پس از خروج از ساختمان شماره 2 قوه قضاییه از پایان جلسه رسیدگی به پرونده اش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۵    
در عراق و برخی از کشورها به عنوان یک شخصیت دیپلمات از قاسم سلیمانی یاد می شود و او را تمام کننده کارهای مهم توصیف می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه سد تنها یک واژه و سازه است و نیز سد باید شناسنامه سیاستی و هدف داشته باشد، گفت: باید مشخص باشد که زنجیره ماقبل و بعد سد چه زنجیره ای است و برای چه ساخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۶    
آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر با حضور وزیر کشور برگزار شد و عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر معرفی و از زحمات مصطفی سالاری تقدیر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۶    
رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان از مذاکره دولت با وی برای مسئولیت وزارت علوم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۷    
ظرف چند دقیقه، تلویزیون ایران، اخباری را پخش کرد که به موضوع نام گذاری اشتباه خلیج فارس و نیز گزیده ای از سخنان قبلی ترامپ که ایرانیان را "ملت تروریست" نامیده بود، می پرداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۷    
با وجود آنکه سازمان هواپیمایی با همکاری شرکت های ایرانی برای سفرهای اربعین امسال نیز نرخ مصوبی مانند سال های گذشته تعیین کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۱    
استاد ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مطبوعات ایران توان رقابت در سطح بین المللی را ندارد ونمایشگاه مطبوعات می تواند به بهبود کارکرد رسانه در بخش محتوایی، فنی و درآمدزایی کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۸    
به نظر می رسد، تکلیف معرفی گزینه های وزارت نیرو و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشخص شده و رئیس جمهور قطعا تا آخر مهر ماه که چند روزی تا انتهای آن بیشتر فرصت باقی نیست چهره های مورد نظر خود را برای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۶    
وکیل مدافع علی مطهری گفت: رای پرونده آمران حمله به علی مطهری در شیراز صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۷    
اروپا و ایالات متحده در چند اتحادیه رسمی و غیر رسمی نظامی و اقتصادی و تجاری و ... با هم متحد هستند که به این سادگی ها آن اتحاد را نمی توانند ترک کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۴    
تأثیر سفر به ترکیه در رضاشاه به حدی است که بعدها خطاب به محمود جم اظهار می دارد: ...از وقتی که به ترکیه رفتم و زن های آن ها رادیدم که حجاب را دورانداخته اند... دیگر از هرچه زن چادری است بدم آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
اسراییل خواستار تعیین خط قرمز و تضمینی از جانب آمریکا و روسیه برای نزدیک نشدن نیروهای وابسته به ایران به 60 کیلومتری مرزهای اسراییل و سوریه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۳    
وزیر نفت با اشاره به ناراحتی ترامپ از اینکه اروپایی ها با ایران همکاری کرده و پول می گیرند، گفت: خود ترامپ مانع آمدن شرکت های آمریکایی شده است، ما که راه را نبسته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
ماموران پلیس پایتخت موفق شدند یک سارق حرفه ای که میلیاردها تومان چک بانکی را از انبار یکی از بانک های کشور به سرقت برده بود دستگیر کنند و این در حالی است که بانک مذکور اطلاعی از به سرقت رفتن این چک ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۷    
وزیر ارتباطات از حمله شب گذشته به تعدادی از وب سایت های ایرانی خبر داد و در عین حال گفت: این حملات شناسایی و دامنه آنها کنترل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۴    
یک بنگاه خبری فرانسوی معتقد است که آزادی کرکوک و ورود ارتش عراق به این منطقه حاصل توافق میان اتحادیه میهنی کردستان و بغداد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۱    
توییت اخیر ظریف خشم نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت برانگیخت تا جایی که او خواستار حذف حساب کاربری وزیر خارجه در توییتر شد!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
تنش کنونی در مناسبات میان آنکارا و واشنگتن، در نتیجه تراکم پرونده های اختلافی موجود بین دو طرف، از موضوع فتح الله گولن گرفته تا اتفاقات مربوط به استقلال طلبی کردها به وجود آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۵    
من سوپاپ اطمینان هستم و جنسم هم آلیاژ زنگ نزن است. فقط این را به شما بگویم که من دو سری دشمن دارم؛ یکی تندروهای خودمان و یکی هم تندروهای بیرون کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۶    
عملیات موشکی ارتش رژیم اشغالگر قدس علیه پایگاه های ارتش و مقاومت اسلامی در حومه دمشق و پیشروی نیروهای مقاومت در شرق فرات از مهم ترین اخبار تحولات سوریه طی 12 ساعت گذشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۳    
افشاگر معروفی که اسرار و خبرهای پشت پرده آل سعود را هر از چند گاهی در شبکه مجازی فاش می کند،اطلاعات جدیدی درباره بن سلمان و شرایط این روزهای وی فاش کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۳    
در این میان نباید شعارهایی را که بعضا از سوی برخی حاضران در نمازجمعه با اغراض سیاسی بیان می شود، نادیده گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۰    
وزیر امور خارجه ژاپن در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران، حمایت توکیو از برجام را اعلام کرد.
  • ۱