سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 خرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 خرداد 1397 شعار سال 2 خرداد 1397 شعار سال 3 خرداد 1397 شعار سال 4 خرداد 1397 شعار سال 5 خرداد 1397 شعار سال 6 خرداد 1397 شعار سال 7 خرداد 1397 شعار سال 8 خرداد 1397 شعار سال 9 خرداد 1397 شعار سال 10 خرداد 1397 شعار سال 11 خرداد 1397 شعار سال 12 خرداد 1397 شعار سال 13 خرداد 1397 شعار سال 14 خرداد 1397 شعار سال 15 خرداد 1397 شعار سال 16 خرداد 1397 شعار سال 17 خرداد 1397 شعار سال 18 خرداد 1397 شعار سال 19 خرداد 1397 شعار سال 20 خرداد 1397 شعار سال 21 خرداد 1397 شعار سال 22 خرداد 1397 شعار سال 23 خرداد 1397 شعار سال 24 خرداد 1397 شعار سال 25 خرداد 1397 شعار سال 26 خرداد 1397 شعار سال 27 خرداد 1397 شعار سال 28 خرداد 1397 شعار سال 29 خرداد 1397 شعار سال 30 خرداد 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۹    
چگونه از اعتبار وکالتنامه مطلع شویم؟ کارشناسان حقوقی به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۹    
خردادماه همزمان با زادروز توران میرهادی، اکران اینترنتی مستند توران خانم به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و مجتبی میرتهماسب آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۹    
گاه تصور می شود در طول زمان از سوی ایران نوعی گرایش به سمت وسوی روسیه (و شوروی سابق) یا آمریکا (و انگلستان) وجود داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
کاوه راد، وکیل دادگستری طی یادداشتی در شبکه های اجتماعی خود، به راهکارهایی برای حفظ مدارک و آثار جرم تجاوز برای قربانیان این دسته از جرایم جنسی پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که عربستان توان افزایش تولید روزانه یک میلیون بشکه نفت را ندارد تا بتواند جایگزین تولید نفت ایران شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۹    
رسانه های عربستانی گزارش دادند یک تبعه آسیاسی در مسجدالحرام اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
دانشمندان نروژ،سوئد،امریکا و ژاپن در تحقیقاتی مشترک ، فهرستی از شهرهای آلوده جهان بر پایه تولید گازهای کربنی را منتشر کردند و بر اساس یافته های آنان تهران چهاردهمین شهر آلوده جهان است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
کمبود جسد برای مطالعات پزشکی در جهان سبب شده است که محققان فرانسوی روش جدیدی را برای تربیت پزشک در آینده در نظر بگیرند و با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، "جسد مجازی" بسازند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
شرکت مدیریت منابع آب اعلام کرد : اگر چه بارندگی های مناسب سال 97 به ویژه در اردیبهشت باعث شده تا افت 45 درصدی بارش ها در ابتدای سال جاری هم اکنون به منفی 27 درصد برسد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
حدود یک میلیون فقره چک به ارزش 90 هزار میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 31.9 درصد و 51.4 درصد کاهش نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۹    
خانواده مشت زن مسلمان آمریکایی با اشاره به مختومه شدن پرونده سال ها پیش محمد علی کلی، پیشنهاد عفو رئیس جمهوری آمریکا را در این زمینه مضحک دانسته و آن را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۹    
روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد اعلام کرد:مهلت ثبت نام الکترونیکی کتاب درسی تا 8 تیر تمدید شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۱۹    
رئیس جمهور، افغانستان امن و باثبات را لازمه امنیت و توسعه منطقه دانست و با تاکید بر اینکه تهران همواره حامی صلح و ثبات در افغانستان است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۵:۲۰    
سواد تغذیه ای نقطه تلاقی بین دو حوزه امنیت غذایی اجتماعی و مهارت های غذایی است و در هر حوزه با روش های پیچیده ارتباط برقرار می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۵:۰۰    
اسکناس های کرواسی از ترکیباتی ساخته شده که باکتری های روی آن در کمتر از 4 ساعت از بین می روند، بنابراین بهداشتی ترین اسکناس های جهان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۵۲    
عضو کمیسیونICT اتاق بازرگانی ایران بر لزوم حمایت از پیام رسانهای بومی تاکید کرد و گفت: باید با حمایت مالی، تخصصی و تبلیغاتی مردم را به سمت استفاده بیشتر از پیام رسان های بومی سوق داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه شناسایی، درمان و مددکاری دانش آموزان در معرض خطر و دارای اختلال سوء مصرف مواد مخدر از سال تحصیلی 93-92 در مدارس کشور با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۴۰    
تهران کلانشهری است که حالا با شبکه مویرگی خیابان ها، میدان ها و بزرگراه ها، تونل ها و پل های متفاوتش و البته ترافیکی که در آنها جریان دارد، شهرت پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
گزارش مرکز آمار ایران از میزان تصادف های سال 1395 نشان می دهد 20 درصد تصادف ها در تهران رخ داد و چهارمحال و بختیاری با 0.0044 درصد (4,4 درهزار) کمترین سهم را داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستاد احیای دریاجه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: حجم آب موجود در دریاچه 30 میلیون متر مکعب کاهش یافته و به رقم 2 میلیارد و 220 میلیون متر مکعب رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 80 درصد از واحدهای مسکونی مختص خانواده های دارای دو معلول به واجدان شرایط واگذارشده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۲    
گزاره رایجی در میان عموم وجود دارد با این مضمون که بالابودن نرخ سود بانکی در نقطه مقابل حمایت از تولید داخلی است . اما این گزاره تا چه اندازه واقعی است؟ با بررسی این ادعا، سؤالاتی مطرح می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۲    
دبیرکل انجمن آب های معدنی و آشامیدنی گفت: یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدکننده ما به دلیل عدم رسیدن مواد اولیه از ماهشهر در آستانه تعطیلی قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رئیس اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به استقرار 361 معدن ( فعال و غیرفعال) در استان گفت: فعالیت های معدنی از سوی منابع طبیعی استان رصد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۲    
منطقه دق پترگان که روزگاری از بهترین زیستگاه های هوبره بود؛ امروز به دلیل اشتیاق اعراب به این پرنده و درخواست برای شکار آن با کاهش جمعیت این پرنده در حال انقراض روبه رو شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۲    
استفاده از طراحی خطی، الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهمترین مشخصات امنیتی چک های صیاد است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۲    
امانی از تاسیس نمایندگی لوازم ید کی خودرو و لاستیک محلی در تمامی پایانه های بار و مسافربری برای حل مشکل کامیون داران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۲    
گوگل دور جدیدی از تحریم های خود را برای ایران آغاز کرده و این بار دسترسی API نقشه خود را برای وب سایت ها با دامنه ir مسدود نموده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۲    
بانک ملی ایران با پرداخت تسهیلات خرید دین، نقدینگی را پیش از موعد مقرر به دارندگان اسناد و اوراق تجاری باز می گرداند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۲    
یک نماینده عضو کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس گفت: مجازات بر مبنای کارهای عام المنفعه مدتی است که در قانون تصویب شده است و همچنین خبری احتمالا صحیح است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: برخی موارد ذکر شده در بند "و" تبصره 16 قانون بودجه سال 1397، نیازمند بازنگری و تعریف مجدد برخی مفاهیم است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
کارتخوان های جدید سوخت از 15 تیرماه رونمایی می شود و خبرها می گوید که کارت سوخت برگشته است، اما این دقیقا چه معنایی دارد؟ آیا همه مجبورند از کارت سوخت استفاده کنند؟ آیا قرار است دوباره بنزین سهمیه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
مسئول بهره برداری محصولات مرتعی و جنگلی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از ممنوعیت برداشت آنغوزه در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۱:۳۲    
صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 31 شهریور ماه 1396 بانک دی، نشان می دهد که اوضاع این بانک چندان مساعد نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال پایدار روستایی گفت: این استان علاوه بر کسب رتبه دوم کشوری در این خصوص ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: پیش بینی می شود کلانشهر مشهد تابستان آتی در طول ماههای گرم سال با کمبود 17 درصدی آب روبرو شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹    
شرکت ملی پست حمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی برای انطباق و اصلاح نشانی استاندارد و کدپستی مودیان بویژه ظرفیت ها و قابلیت های سامانه جی.نف (GNAF) به تفاهم رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش خشکسالی و خشک شدن چاه های آب روستایی در این استان اظهارنگرانی کرد و گفت: خطر بی آبی، 60 هزار روستایی این منطقه را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۹    
بررسی وضعیت شاخص های نیروی کار در استان های کشور نشان می دهد، استان چهارمحال و بختیاری با نرخ بیکاری 23.7 درصدی بالاترین نرخ بیکاری استانی را به خود اختصاص داد و جایگزین کرمانشاه شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اداره کل دامپزشکی مازندران اعلام کرد که یکی از واحدهای تولید لبنیات استان امسال تاکنون حدود سه هزار کیلوگرم بستنی به آمریکا صادر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۹    
فرسودگی اماکن مسکونی منطقه شهریار ارومیه در بافت مرکزی شهر ضمن آنکه مشکلات متعدد اجتماعی پدید آورده با کوچک ترین تلنگری به ویرانه تبدیل می شود بنابراین این موضوع امنیت روانی و جانی شهروندان را تهدید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تغییر در میزان نور و رنگ استاندارد چراغ های وسیله نقلیه مصداق بارز نقص فنی محسوب می شود و جریمه 50 هزار تومانی را برای فرد متخلف در پی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۹    
آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران درباره رشد اقتصادی 9 ماه منتهی به پایان آذرماه 1396 نشان می دهد رشد اقتصادی ایران به روایت بانک مرکزی 3.4 درصد و به روایت مرکز آمار 4.4 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مدیر موسسه مطالعات بین المللی و راهبردی انرژی نپتا با اشاره به نظریه ایمانوئل والراشتاین ، از صاحب نظران حوزه بین الملل ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس با بیان این که پرداخت ارز 4هزار و 200 تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تأکید بر این که شرایط پرداخت وام به سازندگان توسط بانک مسکن از محل اوراق تسه بسیار ظالمانه است، گفت: نرخ واقعی سود این تسهیلات زیر 34درصد نیست
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
جایگاه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط در کلان اقتصاد بخصوص در زمینه اشتغالزایی غیرقابل انکار است و کشورهای توسعه یافته تلاش می کنند هرچه بیشتر از این امتیاز به نفع رونق اقتصادی خود و ایجاد اشتغال ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
علی اصغر پورمحمدی قائم مقام معاون سیما می گوید امتیاز پخش بازی ها را با تلاشی طاقت فرسا به نصف قیمت خریداری کردیم تا بتوانیم علاقه مندان را از تماشای بازی ها راضی کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درخصوص تاثیر میزان سوابق تحصیلی در کنکور 98 توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان را منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد بابیان اینکه روندتصویب لایحه مربوط به FATFدر مجلس به خوبی در حال طی شدن است، گفت:مجلس به عنوان نهاد قانونگذار حق دارد نسبت به وضع قانون نگرانی داشته باشد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رونق تورمی در بازار مسکن هستیم گفت: اثر وام مسکن در خرید خانه کم رنگ شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
به گزارش پزشکی قانونی استان تهران، در فروردین سال جاری 156 نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال 96 که ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
دبیر ستاد توسعه فضای مجازی معاونت علمی از برنامه ریزی برای شناسایی شرکت های خلاق که ماهیت دانش بنیان ندارند خبر داد و گفت: این شرکت ها مشمول قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
به تازگی الگوریتم هوش مصنوعی ساخته شده که پست ها و اظهار نظرهای توهین آمیز را در شبکه های اجتماعی ردیابی و به جای آن ها جایگزین های مودبانه تری پیشنهاد می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۹    
اگر خصیصه اصلی دولت های بعد از انقلاب را خلاق و انقلابی بودن بدانیم، دولت های بعد از انقلاب اسلامی 57 در این زمینه و در فرایندی 40ساله سیری نزولی داشته اند و دولت ها در هر مقطع و به دلایلی پاره ای از ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل زندگی خوب از برگزاری طرح بازنشسته کردن کودکان خیابانی از کار در تاریخ 22 خرداد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دیگر کودکان خیابانی کار نخواهند کرد و تحت حمایت مؤسسه زندگی خوب قرار می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۹    
حجت الاسلام دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها دیشب به علت بیماری قلبی در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از آغاز سنجش سلامت نوآموزان حداکثر تا 15 روز آینده توسط ادارات استانی خبر داد و گفت: هزینه سنجش سلامت نوآموزان 25 هزار تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۹    
مدیر کل فرهنگی، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش گفت: در مدت هشت هفته تابستان، دانش آموزان می توانند در اردوها و پایگاه های تابستانی در مدارس ثبت نام و شرکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: حدود 75 درصد از کودکان معتاد در کشور از والدین معتاد متولد می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
به دنبال بازدیدهای شبانه وزیر بهداشت از مراکز درمانی پایتخت در ماه مبارک رمضان، نشست بررسی مشکلات بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران شامل بیمارستان های امام خمینی(ره)، شریعتی، امیراعلم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
فرماندهان نظامی ارشد نیرو های مسلح روز گذشته دوشادوش و همگام با مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
بسیاری از مردم و کارشناسان معتقدند کشت هندوانه نیاز به آب زیاد دارد و با توجه به خشکسالی های پی درپی و تداوم آن این محصول آب بر را نباید کاشت، اما احمد دهقان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۹    
مدیر کنسرسیوم بین المللی پرگس* (پی.آی.سی) اعلام کرد: این کنسرسیوم برای پر کردن جای خالی شرکت هایی که به علت تشدید تحریم ها، ناگزیر به خروج از صنعت نفت ایران شده اند، آمادگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به سردادن شعارهایی توهین آمیز از سوی عده ای به رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
رئیس نظام مهندسی شهرستان بروجرد گفت: کنترل کیفیت مصالح در بروجرد انجام نمی شود و هیچ آسانسوری در این شهرستان استاندارد کامل را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
برای خانه های واقع در بافت های ناکارآمد شهری با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران، اسناد مالکیت صادر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
روزنامه های جوان و کیهان علیه جمیله دارالشفایی موضع گیری تند و تیزی داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
رئیس جمهور، روابط تهران - مینسک را رو به توسعه و پیشرفت خواند و تاکید کرد که باید از همه ظرفیت ها و فرصت های فراوان موجود در دو کشور برای تعمیق مناسبات مشترک در همه زمینه ها استفاده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
جمعی از طلاب در اعتراض به FATF و بررسی لایحه تامین مالی تروریسم در مجلس مقابل دفتر رئیس مجلس در قم تجمع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
یک فوق تخصص ژنتیک ضمن ارائه اسناد جدید علمی در کذب بودن ادعاهای "یاسمن اشکی"، عوارض واکسن HPV و ممنوعیت تزریق آن در بسیاری از کشورها را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایع شهر رشت زمین خورده است تصریح کرد: هنوز کسی برای سرپا شدن آن کاری نکرده است و دخانیات گیلان نیز متاسفانه به همین سمت میرود و با بحران روبرو ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
سازمان جهانی بهداشت، قرن 21 را قرن مبارزه جدی با قلیان می داند؛ زیرا امروز قلیان به صورت یک اپیدمی جدی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از کمبود و فرسودگی تجهیزات هنرستان ها، اعلام کرد: تجهیزات برخی هنرستان ها متعلق به دوره جنگ جهانی دوم است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت محیط و حرفه ای و حوزه غذا و دارو در دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۴۹    
مدیرعامل بانک صادرات گفت: سازمان بورس اطلاعاتی از ما خواسته است که در صورتی که ارائه نکنیم بار دیگر نماد بانک بسته می شود اما ما با معذوریت هایی رو به رو هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۴۹    
جنتی معتقد است که برخی وزرا با دولت همراه نیستند، با نمایندگان مجلس معامله و کسانی را انتخاب می کنند که کارایی چندانی ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۴۹    
با توجه به گذشت 6 سال از شروع ساخت مسکن مهر پردیس به عنوان مهم ترین بخش پروژه مسکن مهر، مسئولین متولی ساخت این واحدها در حال پاس کاری مشکلات بین یکدیگر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۷:۳۹    
سخنگوی انجمن صنفی تایر با بیان اینکه با توجه به افزایش هزینه های تولید، تایرسازان را ملزم به فروش با قیمت سال 93 کردند، گفت: به دنبال افزایش قیمت هستیم و این درخواست را به سازمان حمایت ارائه دادیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
باید بپذیریم که بخش مهمی از خریداران و مشتریان انواع خودروهای سواری در بازار داخلی کشور را افراد میان سال و مسن تشکیل می دهند. طبیعی است که این دسته از اشخاص بیشترین سهم را در خرید فروش خودروها دارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و دانشمند حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: نخستین خودروی مبتنی بر پلت فرم SP100 توسط گروه خودروسازی سایپا به زودی رونمایی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا از اجرای طرح مشترک ارائه خدمات و قطعات رایگان به کامیونت الوند قبل از آغاز تابستان سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
میزان زکات فطره از سوی دفتر رهبر انقلاب اعلام شد که بر اساس آن، حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر 8 هزار تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
مدیرعامل بانک صادرات عنوان کرد: عملکرد مالی این شرکت بورسی در پایان سال مالی قبل با زیان حدود 3 هزار میلیارد تومانی محقق شده و این در حالی است که همچنان مشمول ماده 141 قانون تجارت هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاثیر کنونی قیمت زمین در قیمت واحدهای مسکونی را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
یک مقام مسئول از تصمیم جدید برای ارایه خوراک ارزان به پتروشیمی ها خبر داد و گفت: شرکت های پتروشیمی در قبال دریافت خوراک با نرخ دلار 3800 تومانی، ارز خود را 4200 تومان به دولت می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۹    
این روزها خانه انصاری ارومیه در وضعیت بسیار نامناسبی به سر می برد و نزدیک است که در سایه بی توجهی نهادهای متولی فرو ریخته و از بین برود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۰:۴۹    
آیت الله سیستانی به شبهه ای درباره فتوای وی درباره جویدن علک (آدامس یا سقز یا صمغ مصطکی) پاسخ گفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی(پالرمو) را تصویب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۳    
پژمان فر ، نماینده مردم مشهد در مجلس از احتمال آبستراکسیون جلسه علنی فردای مجلس از سوی 100 نماینده برای تصویب احتمالی FATF خبر داد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۳    
از پانزده سالگی، شاید هم کمی زودتر قلم به دست گرفت و نوشت، از تفاوت ها، از رنج و دغدغه هایی که از همان سن و سال کم گریبانش را گرفت و هیچگاه رهایش نکرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۳    
بهترین میزان برای دریافت توفیق یک حکومت، میزان عدالت در آن حکومت است، یعنی اینکه یک حکومت چگونه استحقاق ها را در همه امور رعایت می کند و تبعیض ها را می زداید، آنجا که باید مساوات را پاس بدارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۳    
دکتر پویا محمودیان اردیبهشت امسال معاون صنایع دستی کشور شد. نقش او در ثبت شهرهای ایران در شورای جهانی صنایع دستی انکار نشدنی است. او در کسوت مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور هم پرونده موفقی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۴    
اخیراً خبری از قول سایت salary.com در یکی از روزنامه ها منتشر شد که نشان می دهد درآمد ماهانه تولید محتوا در کشورهای خارجی نزدیک به 5 هزار دلار است و سهم کشور ما از این درآمد به یک پنجم می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۴    
90 سال پیش با خانواده و هم روستایی های مان از منقشلاق قزاقستان به ایران مهاجرت کردیم. آن زمان من 6 - 5 سال بیشتر نداشتم. همه اسباب و وسایل زندگی را بار اسب و قاطر کردیم و راه افتادیم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۰    
کلاف سر در گم تحریم ها، این عبارتی است که برای قراردادهای اقتصادی ایران با شرکت هایی چون توتال، بوئینگ و پژو و... می توان تفسیر کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۰    
نهم خرداد بود که خبر رسید مهدی تاج، رئیس فدراسیون سکته کرده است. تاج به استانبول رفته بود تا به اردوی تیم ملی سر بزند که ناگهان دچار سکته قلبی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۰    
خط پایان نزدیک است؛ پس از 4سال، سوارکاری ایران دوباره در وقت انتخابات باید رئیسی جدید را برگزیند. 4سال پیش در حالی انتخابات برگزار شد که بیش از چند سال سوارکاری ایران مدیریت مشخصی نداشت و هر از چند ...