سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۴:۱۲May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 20 خرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 خرداد 1397 شعار سال 2 خرداد 1397 شعار سال 3 خرداد 1397 شعار سال 4 خرداد 1397 شعار سال 5 خرداد 1397 شعار سال 6 خرداد 1397 شعار سال 7 خرداد 1397 شعار سال 8 خرداد 1397 شعار سال 9 خرداد 1397 شعار سال 10 خرداد 1397 شعار سال 11 خرداد 1397 شعار سال 12 خرداد 1397 شعار سال 13 خرداد 1397 شعار سال 14 خرداد 1397 شعار سال 15 خرداد 1397 شعار سال 16 خرداد 1397 شعار سال 17 خرداد 1397 شعار سال 18 خرداد 1397 شعار سال 19 خرداد 1397 شعار سال 20 خرداد 1397 شعار سال 21 خرداد 1397 شعار سال 22 خرداد 1397 شعار سال 23 خرداد 1397 شعار سال 24 خرداد 1397 شعار سال 25 خرداد 1397 شعار سال 26 خرداد 1397 شعار سال 27 خرداد 1397 شعار سال 28 خرداد 1397 شعار سال 29 خرداد 1397 شعار سال 30 خرداد 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۹    
پیکر حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی عضو فقید شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۹    
در این مقاله، ابتدا سلسله مراتب شهرهای جهانی بر مبنای شاخص های مطالعاتی مورد بررسی قرار می گیرد و فضای خطی و یکپارچه جهانی ترسیم می گردد و سپس بازتاب فضایی آن در کلانشهر تهران که دارای بهره گیری اندک ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۰    
حسین راغفر در تشریح وضعیت اقتصادی کشور به کتابی با عنوان هنر تحریم ها اشاره می کند که در توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز ترجمه شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۹    
استان کرمان در زمینه راه اندازی اقامتگاه های بومگردی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
حدود 200 تشکل دانشجویی از سراسر کشور طی نامه ای از نمایندگان مجلس خواستند تا آراء و نظرات خود راجع به لایحه FATF را به صورت شفاف منتشر کنند تا فضای هرگونه نفاق و دورویی از بین برود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۹    
در حاشیه سومین کنگره بین المللی آموزش های فنی و حرفه ای سوئیس ، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر کار کشورمان و مائورو دلمبریجو معاون وزیر آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس دیدار و گفت وگو کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۹    
طبق اعلام قبلی گوگل، دسترسی به خدمت گوگل مپس از فردا با پرداخت هزینه و یک کلید آ پی آی معتبر ممکن خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۱۹    
شهریار افندی زاده، قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رایگان بودن مترو تهران در روز عید فطر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۳:۱۲    
چند وقتی است فرهنگیان بازنشسته پیگیر دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند. آنها در ماه های اخیر چندین بار مقابل وزارت آموزش و پرورش اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات شان اعلام کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۲:۵۲    
15 شهر اول جهان که با توجه به ساعت کاری کمتر، حقوق بیشتری را به کارمندان در مقایسه با دیگر کشورها پرداخت می کنند، مشخص شد و لوکزامبورگ در صدر قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۹    
تصویب نامه هیئت وزیران درباره مجوز تنظیم ساعت کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و مؤسسات عمومی غیردولتی به استانداری ها ابلاغ شد و ساعت کار دستگاه های اجرائی مناطق گرمسیری از نیمه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۹    
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:طرح تابستانه پلیس راهور از 24 خرداد سال جاری آغاز می شود و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۹    
صبح یکشنبه بررسی دو دستور رفع ایراد شورای نگهبان به پالرمو و لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس حاشیه ساز شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۹    
فقط چهار روز تا اولین بازی ایران در جام جهانی 2018 روسیه مانده است. یوزهای ایرانی که در این روزها خود را در مسکو برای حضور پرقدرت در جام جهانی آماده می کنند، جمعه در سن پترزبورگ به مصاف مراکش می روند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۰    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود ظرفیت خوب معدنی در مناطق مختلف کشور از اجرای طرح تکمیل زنجیره صنایع معدنی در سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
در حکمی از سوی محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی، سیدضیاء هاشمی، دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش 1600 میلیارد تومانی درآمد دولت در اثر اجرای یکی از زیر پروژه های دولت الکترونیک در اجرای طرح ثبت گوشی های همراه گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از رد لایحه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان خبر داد. در این لایحه آمده بود به کلیه جرائم افراد کمتر از 18سال تمام خورشیدی در دادگاه اطفال و نوجوانان رسیدگی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از افتتاح آزمایشگاه تشخیص محصولات تراریخته شمال شرق کشور در این موسسه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: شرط بندی در فضای مجازی جرم است و شرط بندها به مقامات قضایی تحویل داده می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در نطق امروزش به شدت از اینکه هر کسی برای خودش اجناس را قیمت گذاری می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
شهردار تهران گفت: انتصابات و تغییر مدیران در شهرداری تهران از این هفته به صورت موردی آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
داروها در عین تسکین درد و بهبود بیماری، با عوارضی همراه هستند که می توانند مشکلات جدی برای بیماران ایجاد کنند و حتی آنها را به کام مرگ بکشانند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارشی درباره آسیب های اجتماعی در مدارس ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
جراح و متخصص ارولوژیک گفت: اولین جراحی سرطان پروستات در مرکز سرطان جزیره کیش انجام شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
اعضاء هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۰    
تفاهم نامه احداث و تامین منابع مالی مرکز بزرگ آموزشی، پژوهشی، تشخیصی و درمانی سرطان با حضور وزیر بهداشت و رییس سازمان انرژی اتمی به امضا رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۲:۴۰    
ممکن است مسلمانی در زمان عید فطر در خانه فرد دیگری مهمان باشد که در این صورت باید احکامی را بداند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید 102 میلیون و 300 هزار دستگاه لوازم خانگی منتخب در سال گذشته خبر داد و گفت: حقوق ورودی این محصول از 40 به 55 درصد افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۱    
فرماندار رشت با بیان اینکه در حال حاضر مردم منطقه سراوان رشت از آب آشامیدنی مناسب برخوردارند، گفت: تا ماه آینده ماشین آلات سنگین مورد نیاز سایت دفن زباله سراوان تهیه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱    
رییس اداره بازاریابی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون 15میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: زنان فاقد درآمد و خانواده زندانیان در صورت انجام کار تولیدی یا مشاغل خانگی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
جمعی از دانشگاهیان و نخبگان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
مدیر گالری مژده ضمن تقدیر از تلاش معاونت هنری ارشاد، از عدم برپایی غرفه عکس هنرمندان ایران در آرت فر گرجستان به دلیل نبود هماهنگی در نظام بانکی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه از کراسنودار واقع در جنوب غربی روسیه به عنوان یکی از مناطق پرپتانسیل در تجارت با این کشور نام برد که می تواند مقصد جدیدی برای تجار و بازرگانان ایرانی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۲    
شرکت آب منطقه ای مازندران نسبت به کشت دوم برنج هشدار داد و اعلام کرد به دلیل کمبود آب سطحی و ممنوعیت قانونی برداشت آب های زیرزمینی ،کشاورزان باید امسال از کشت دوم برنج خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه برای کاهش قیمت مسکن و رونق این بازار باید فکر اساسی کرد و سیاست کلان تدوین شود گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس معلمان مرد در دبیرستان های دخترانه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
محمد علی افشانی، شهردار تهران دیروز با حضور در شورای شهر تهران از تغییر معاونت های خود طی این هفته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از کاهش میانگین مدت زمان حضور کودکان بی سرپرست در شیرخوارگاه ها به 12 روز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی می گوید: مقدمات راه اندازی پیشران های هسته ای به شدت شروع شده و الان تعداد زیادی از مهندسان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی مشغول این کار هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از راه اندازی خط تولید کاغذ روزنامه در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
سردار تقی مهری در شصت ودومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درخواست کرد که هر چه زودتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری را منتشر کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران از نصب برچسب های نرخ جدید کرایه ها تا هفته جاری بر روی 80 هزار تاکسی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی مهم ترین محور و حوزه اجتماعی شاکله اصلی برنامه بازآفرینی شهری در محلات هدف است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: جنگل های مازندران در حال از بین رفتن است و اگر وضعیت به این شکل ادامه پیدا کند اعلام خطر می کنیم که مازندران سرسبز را تا 15 سال دیگر از دست خواهیم داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
در سایر شهرها، شوراهای تأمین برای شهرهای با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر، یک محل و با جمعیت بیش از آن، دو محل را با لحاظ شرایط ایجابی و سلبی تعیین می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
یک مقام مسئول در شرکت توزیع برق تهران گفت:علت قطع برق یکی از ساختمان های راهبردی ایستگاه راه آهن تهران،بدهی 460 میلیون تومانی بوده که البته خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۲    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای با مشاهده و رصد فضای سایبری در روزهای اخیر، از شروع فعالیت نمونه های جدیدی از باج گیران سایبری (باج افزار) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی اظهار کرد بالا رفتن هزینه سفر منجر به حذف گردشگری داخلی از برنامه خانواده ها خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
هر ساله در ماه آخرفصل بهار عشایر در سنتی دیرینه اقدام به شستشو و چیدن پشم گوسفندان خود می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۲    
سال 1379 بود که پروژه ساخت ریل راه آهن از تبریز به میانه آغاز به کارکرد؛ از آن روزها 18 سال می گذرد اما قطار این طرح همچنان به مقصد نرسیده هرچند که مسئولین وعده افتتاح کامل این پروژه را می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با اشاره به تنوع و تعدد طرح ها و پروژه های در دست اقدام این شرکت، تاکید کرد: رسیدن به اهداف به ویژه در شرایط خاص کنونی حاکم بر کشور، نیازمند تلاش مضاعف ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۲    
پدیده بیابان زایی و افزایش کانون فرسایش بادی به دلیل کاهش محسوس آب های زیرزمینی در نواحی بیابانی ایران و استان سمنان به مرز هشدار رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۲    
منظور بدی ندارم، اما از کسی که از اون محله بیرون اومده انتظار دیگه ای هم نمی شه داشت ، ببخشیدها! اما به هرحال شهرستانیه دیگه.. ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۲    
علی لاریجانی تاکید می کند که مجلس جای این کارها نیست. شما حقوق می گیرید که حرف بزنید با زور که نمی شود بقیه را قانع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۲    
روی پنجه پایش قد می کشد تا راحت تر تابلوفرش دستباف را به دیوار غرفه اش در نمایشگاه فرش دستباف برج میلاد تهران نصب کند. کارش که تمام شد داستان زندگی اش را تعریف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با اقدام مناسب و اصولی حوزه مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل، تمام اطلاعات لازم در بخش ساخت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
هرچند دیگر خبری از فرجه های گذشته نیست، اما هنوز هم دانشجویان روی این بازه حساب ویژه ای دارند، همین موضوع ما را بر آن داشت تا سراغ چند تن از اساتید و معاونان آموزشی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
ایرانیان بیش از هر چیز برای خودرو و درمان پول بیمه پرداخت می کنند. سرانه بیمه هر ایرانی براساس آمار سال 95، 267 هزار تومان برای انواع بیمه هاست و سرانه خسارت بیمه ای 223 هزار تومان برآورد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۲    
افزایش 10 درصدی عوارض و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در حالی به گمرکات ابلاغ شده که سود حاصل از این افزایش تعرفه احتمالا به جیب قاچاق چیان خواهد رفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۲    
خرداد امسال 110 سال از زمانی می گذرد که اولین چاه نفتی ایران در شهر مسجد سلیمان حفر شد. آن زمان کمتر کسی تصور می کرد که این ماده سیاه و بدبو بتواند سرنوشت یک ملت را در قرن بعدی رقم بزند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۲    
کواکبیان به عنوان موافق پیوستن به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم صحبت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۲    
جانشین معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عدم رعایت تقدم، تجاوز وسایل نقلیه به گذرگاه عابر پیاده یا توقف در این محل ها 20 هزار تومان جریمه را برای راننده متخلف به ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۲    
بانک جهانی اعلام کرد: هنوز 10 درصد مردم ایران دسترسی به آب سالم و بهداشتی ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۲    
در میان اصولگرایان تجربه حضور در شورای شهر برای دوستان هفکر آنقدر جذاب نبوده تا از ظرفیت این افراد در اداره شهرهای دیگر استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۲    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: خریداران واقعی مسکن تا حد امکان در شرایط فعلی نسبت به خرید اقدام نکنند چرا که روند فعلی حاکم بر بازار مسکن نمی تواند دوام داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۲    
سد گتوند از معدود پروژه های بزرگی است که 20 سال پشتوانه مطالعاتی دارد. با این حال با گذشت حدود 7 سال از آبگیری این سد، سایه سازند گچساران با عناوینی چون کوه نمکی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۳:۰۲    
پژوسیتروئن در شرایطی اعلام کرده به دلیل خروج آمریکا از برجام، فعالیت هایش را در ایران به حالت تعلیق در خواهد آورد که خبر می رسد در حال حاضر مشغول مذاکره با مقامات دولت فرانسه و همچنین لابی با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
یکی از قوی ترین نهادهای مالی که طی چند سال اخیر ظهور و توسعه قابل توجهی داشتند، صندوق های سرمایه گذاری هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
قیمت ها کالاهای اصلی در بازار کامپیوتر همچنان با افزایش همراه است. این درحالی است که تجهیزات جانبی قیمت هایی به نسبت متعادل داشته و افزایش قیمت در این بازار چندان دیده نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در تشریح آخرین وضعیت پرونده شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۱:۳۲    
سپرده گذاران تعاونی منحله افضل توس که دارای سپرده بیش از یک میلیارد ریال بوده اند می توانند طبق جدول زمان بندی اعلام شده از سوی بانک آینده در قالب اطلاعیه شماره 12 ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۱:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای موفق طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه گفت: نیمی از موهای من در اجرای این طرح سفید شد اما این طرح 400 میلیون دلار پرداختی های به خزانه کشور را از محل ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹    
استاندار کرمانشاه طی بخش نامه ای از کلیه دستگاه های اجرایی استان خواست که سریعاً نسبت به اجرای طرح ملی" احراز اصالت هویت برخط" و حذف اخذ کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تلاش خود را بکار گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از پیش بینی تولید 25 میلیون تن سبزی و صیفی در سال زراعی جاری خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۹    
چهاردهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و حضور مسؤولان ذی ربط استانی در سالن جلسات تدبیراستانداری برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۹    
استاندار قم از مدیران دستگاه های اجرایی این استان خواست برای جذب حداکثری اعتبارات ملی جهت اجرای طرح های عمرانی اهتمام بیشتری داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۹    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی نوش آباد از رونمایی نماد مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد همزمان با هفته صنایع دستی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۹    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاههای دولتی باید مشوق های لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان را فراهم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۹    
بعد از استفساریه مجلس در خصوص حداقل حقوق کارمندان دولت، هیئت دولت حداقل حقوق کارمندان دولت را 42 هزار تومان افزایش داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
خروج آمریکا از برجام، با وجود اینکه برای بسیاری از کشورها و شرکت های بین المللی به ویژه اروپایی که در ایران فعالیت می کنند یا به حضور در ایران علاقه مند هستند، سخت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، خطاهای دارویی در نسخ کشورهای توسعه یافته حدود پنج درصد و در کشورهای در حال توسعه تا 60 درصد است که از این میزان نزدیک به 16 درصد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
شرکت ها گرفتار کمبود ایده نیستند. بیشتر آن ها از بسیاری از ایده های خوب برخوردارند. ولی مشکلشان تبدیل ایده به محصولی قابل فروش در بازار است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
اواخر سال گذشته بازار ارز با التهاب بالایی مواجه شد. دلایل متعددی را می توان به عنوان عوامل ایجاد این تلاطم، مطرح کرد. از مهم ترین آن ها سرکوب نرخ ارز طی سال های متمادی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
گزارش های مسوولان دولتی نشان می دهد که درخواست ثبت سفارش برای واردات کالا در دو ماه اخیر به شدت و به گونه نامتعارفی بالا رفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۹    
معمای مکعب های مربعی که در گوشه و کنار پیاده روهای پایتخت سبزشده حسابی پیچیده و مبهم است. این اتاقک های فلزی درمیزان درآمد، اجاره بها، ارزش و حتی در قدمت فوق العاده مرموزند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور از تشکیل 2کارگروه تعیین تکلیف بدهی های شهرداری تهران و کارگروه تخصصی انجام پروژه های شهری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
گذراندن زمان پای تلویزیون و غرق شدن در سکانس های سریال های بیگانه ای که با فرهنگ و رسوم دیرینه مان سنخیتی ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۹    
بحران ها طیف گسترده ای دارند. ممکن است وقوع حادثه ای، یک محله در شهری بزرگ یا شهری کوچک را تحت تأثیر قرار دهد اما در صورتی که توسعه یابد مشکلاتی را در سراسر یک کشور به وجود آورده یا حتی امنیت یک کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۹    
مراکز استانی صداوسیما، وظیفه بزرگ پاسداشت و حفظ فرهنگ اقوام ایرانی را برعهده دارند، این مراکز، به دلیل ارتباط مستقیم با مردم استان ها، در بعد محلی اهمیت بیشتری از شبکه های سراسری نیز پیدا می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۹    
آشفتگی، ناهماهنگی، بلاتکلیفی و سراسیمگی در ذات بحران است. هنگام وقوع زلزله، سیل، آتش سوزی و... سازمانی باید باشد که مانع این آشفتگی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۹    
مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از جمع آوری تخت های وی آی پی در بیمارستان های خصوصی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۹    
در آخرین روزکاری سال گذشته، در اثنای تردد به سازمان برنامه و بودجه برای حل و فصل مسائل مالی وزارتخانه و پرداخت مطالبات همکارانم که تا آخرین ساعات نیز به درازا کشید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت باید هر چه سریعتر فعالیت هسته ای را آغاز کند، گفت: نمایندگان بزودی از سایت های هسته ای فردو و تهران بازدید خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
بعد از افزایش قیمت ارز و راه اندازی سامانه نیما برای ثبت واردات و صادرات، پتروشیمی ها به عنوان دومین منبع صادراتی بعد از نفت، اعلام کردند حاضر نیستند ارز حاصل از صادرات خود را به بانک مرکزی بفروشند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
منظور از کار کودک فعالیتی است که کودک به اجبار و عمدتا به علت نیاز و فقر خانواده انجام می دهد و به دلیل پرداختن به آن از حقوق اساسی خود از جمله آموزش، بهداشت، شادی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
این روزها که در سوگ امنیت کودکانمان در خانه و مدرسه و کوچه و خیابان نشسته ایم و در سایه نبود قوانین کارآمد حمایتی از کودکانمان کاسه چه کنم در دست گرفته ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۹    
سهم صنایع کوچک و متوسط از سبد صادراتی در سال گذشته به مرز 7/ 2 میلیارد دلار رسید. گزارش رسمی از روند صادرات این بخش بیانگر آن است که سه استان آذربایجان شرقی ...
  • ۱