جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۲۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 20 آذر 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 فروردین 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 آذر 1398 شعار سال 2 آذر 1398 شعار سال 3 آذر 1398 شعار سال 4 آذر 1398 شعار سال 5 آذر 1398 شعار سال 6 آذر 1398 شعار سال 7 آذر 1398 شعار سال 8 آذر 1398 شعار سال 9 آذر 1398 شعار سال 10 آذر 1398 شعار سال 11 آذر 1398 شعار سال 12 آذر 1398 شعار سال 13 آذر 1398 شعار سال 14 آذر 1398 شعار سال 15 آذر 1398 شعار سال 16 آذر 1398 شعار سال 17 آذر 1398 شعار سال 18 آذر 1398 شعار سال 19 آذر 1398 شعار سال 20 آذر 1398 شعار سال 21 آذر 1398 شعار سال 22 آذر 1398 شعار سال 23 آذر 1398 شعار سال 24 آذر 1398 شعار سال 25 آذر 1398 شعار سال 26 آذر 1398 شعار سال 27 آذر 1398 شعار سال 28 آذر 1398 شعار سال 29 آذر 1398 شعار سال 30 آذر 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصول گرا می گوید: پایداری چی ها عِده و عُده ای نیستند که بخواهند برای اصول گرایان خط و نشان بکشند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۷    
دو اثر از پیمان بیرانوند کارگردان میبدی به اختتامیه سومین جشنواره کشوری فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد راه یافت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۱    
برق رسانی به دهکده ییلاقی جهان نما درحالی به تصویب شورای اداری کردکوی رسیده که به عقیده کارشناسان تکرار فاجعه ویلاسازی زیارت با این اقدام رقم خواهد خورد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱    
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: زمان ثبت نام مشمولین متقاضی امریه اعزامی اسفند ماه در سامانه امریه قوه قضاییه آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۱    
یکی از مشکلاتی که بشر از آغاز زراعت روی زمین با آن مواجه بوده، فرسایش سریع خاک است. فرسایش خاک هنوز هم در آمریکا و بسیاری از مناطق حاره ای و نیمه خشک دنیا از معضلات به شمار می رود و در کشورهایی که آب ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۱    
رشد کنونی جمعیت جهان و نیاز روزافزون به پروتئین، مستلزم تعیین راهکارهای بهینه در تأمین این ماده غذایی است و در همین راستا آبزی پروری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند یکی از محورها و ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تحصیل 72 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در مدارس فراگیر کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۵    
وریا غفوری بعد از انتقاد از جواد ظریف، وزیر امور خارجه، بود که بیشتر در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۵    
محمود سریع القلم در یادداشتی می نویسد: طی سه دهه اخیر ورود چین، هند و برزیل به فرایندهای تولید و خدمات، اقتصاد کشورهای غربی را دچار بحران های جدی کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
پخش سریال وارش از شبکه 3 با اعتراض بسیاری از گیلانی ها در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد در جلسه هماهنگی ایجاد آزمایشگاه مرجع ملی زیتون و روغن زیتون در رودبار گفت: این سازمان از دو سال قبل جلوی روغن زیتون تقلبی را گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از خرید 1500 کامیون با پلاک منطقه آزاد برای جابجایی کالا در بندر چابهار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
جمعی از مدیران شرکت های بیمه در نامه ای به رئیس جمهور خواستار استمرار معافیت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در بخش بیمه های درمان و زندگی شده و همچنین معافیت از پرداخت مالیات برارزش افزوده در بخش بیمه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
بنا به برخی روایت ها نخستین اتومبیل ها بیستم آذرماه 1279 در جریان سفر مظفرالدین شاه به اروپا، وارد ایران شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
عدم شفافیت و یا ورود سیاسیون و یا عملکرد سیاسی در جمعیت هلال احمر موجب خدشه دار شدن اعتماد نسبت به نهادی است که بخش عمده ای از پول آن توسط مردم و با هدف کمک رسانی به هم میهنان در حوادث و رویدادهای ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
حجت الاسلام عمادی گفت که مختار نامه ای برای دعوت امام ننوشت و پای نامه ای را هم امضا نکرد چون به مردم کوفه اعتمادی نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی مبنی بر هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسراییل در قبال ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
مانور بیژن زنگنه روی بابک زنجانی در شرایط بحرانی ب.ز یا همان بیژن زنگنه در دولت صورت می گیرد به همین دلیل است که دولت سعی می کند پرونده بابک زنجانی همیشه باز بماند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۲    
هیات عمومی دیوان عالی کشور، با صدور رای وحدت رویه خود اعلام کرد که رانندگان متخلف نیز در تصادفات دیه خواهند گرفت، زیرا شخص ثالث محسوب می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۱    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی وضعیت بیمه ای شرکت های دانش بنیان را تشریح کرد و گفت: تامین اجتماعی بدون اعمال ضریب برای شرکت های دانش بنیان مفاصاحساب صادر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۱    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای بار دیگر بر وظیفه بانک ها مبنی بر ارائه نسخه ای از قرارداد به تسهیلات گیرندگان پس از انعقاد و امضای قرارداد اعطای تسهیلات بانکی تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۷    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت بدهکاری ها چنانچه توسط کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شود، به صورت 60 قسط به مدت 5 سال تقسیط می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۷    
به منظور ساماندهی استعلام از اداره حقوقی و پاسخگویی به آن، دستورالعمل نحوه استعلام حقوقی و پاسخ به آن در قوه قضائیه به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۵    
دکتر محمدحسین قربانی در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بجنورد تاکید کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۵    
سید مناف هاشمی، معاون پیشین برنامه ریزی شهرداری در دوره قالیباف قرار است به عنوان معاون امور مناطق شهرداری تهران منصوب شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۵    
مبلغ 30 میلیارد تومان توسط مدیرعامل یک پتروشیمی و از حساب ارزی خارج از کشور این پتروشیمی، بدون اخذ مصوبه هیات مدیره به ویلموتس سرمربی تیم ملی پرداخت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: انجمن علمی مربوط به هر کدام از رشته های پزشکی می تواند صلاحیت لازم برای وارد کردن تجهیزات پزشکی مورد نیاز بازار داخلی را تایید کند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
10 انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم طی نامه ای نسبت به ناکارآمدی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سه بخش سیاست گذاری، تدوین ضوابط و نظارت انتقاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۱    
پس از گذشت 253 روز از سیل بهار پلدختر هم چنان مشکلات سیل در این شهرستان برطرف نشده و با آغاز بارندگی های پاییز روستاییان راه ارتباطی ندارند تا خاطرات تلخ سیل دوباره در آوار خسارت تکرار شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۵    
مدتی است جنگل های زاگرس که به نوبه خود نقش ریه های زمین را دارند از یک طرف دچار قلع و قمع و از سوی دلالان زغال و از سوی دیگر دچار آتش سوزی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از راه اندازی مرکز استارتاپ این سازمان تا پایان آذر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۰    
اصطلاح سندروم سیندرلا، اولین بار در سال 1981 میلادی توسط نویسنده ای به نام کولت داولینگ استفاده شد. او این اصطلاح را در کتابی که درباره استقلال زنان نوشته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
آمار همسران ناصرالدین شاه معلوم نیست؛ از 50 تا 112 نفر را به عنوان همسر دایمی یا موقت او نام برده اند، اما به نظر می رسد آمار زوجه های قبله عالم، بیشتر از این تعداد باشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
کیفیت برنج کلات بر هیچ کس پوشیده نیست، اما باتوجه به مصوبه ابلاغی جهاد کشاورزی باید با آن خداحافظی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
ارزیابی جهانی از میزان انتشار گازهای گلخانه ای در کشورهای مختلف نشان داده است این دو کشور از جمله تولید کنندگان اصلی آلاینده ها هستند که به سختی می توان نشانه ای از کاهش تولید گازهای گلخانه ای در آن ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
بعیدی نژاد نوشت: آفکام، نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس، در پاسخ به شکایت ایران علیه شبکه های معاند، ضمن تایید دریافت شکایت ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی با ارسال نامه ای به سازمان های ناظر بر بازار درج قیمت و الصاق برچسب نرخ کالا را اجباری اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۴۲    
برخی از نامزدهای ورود به قوه مقننه با شعار کنترل قوه مجریه وارد کارزار انتخاباتی شده اند بی آنکه پاسخگوی این دو ابهام در اذهان جامعه باشند که نقش دولت در پایین نرفتن آب خوش از گلوی مردم چقدر بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۴۲    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت: از 25 آذر، محصولات گلخانه ای استان های مختلف کشور به بازار عرضه خواهد شد و بر این اساس، شاهد کاهش قیمت گوجه در بازار خواهیم بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۴۲    
رفتار با یک نوجوان با روحیه و شرایط فیزیولوژیک طبیعی که دارد، همواره صبر و حوصله والدین را به چالش می کشد. وقتی نوجوان چیزی را به شما گفت، به جای جنگ و مقابله با او گفتگو کنید.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۳۶    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یک هزار و 800 واحد صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد و ویژه فعالیت می کنند و 500 هزار نفر اشتغالزایی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۳۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهایی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در اردیبهشت ماه سال 1399 ابلاغ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۰:۵۱    
دکتر سید حامد برکاتی مدیر کل دفتر سلامت جمعیت،خانواده ومدارس وزارت بهداشت گفت: واگیری آنفلوانزا در منازل بیش از مدارس است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۰:۲۷    
محمد ایمانی فر رییس HSE و پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به سوالات مکرر شهروندان درباره استفاده از بخاری ژاپنی گفت: در مورد بخاریهای ژاپنی اطلاعات مناسبی در دسترس نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۳:۲۷    
همزمان با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، دولت تصمیم گرفت مابازای مبلغ افزایش قیمت بنزین را به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز کند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۳:۱۲    
سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی گفت: از نظر اطلس ملی علم، سهم استان مرکزی از تولیدات علمی کشور دو درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۵۷    
ادوارد فیلیپ، نخست وزیر فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که طرح جنجالی اصلاح قانون بازنشستگی، با این هدف طراحی شده است تا سیستمی عادلانه تر را برای همگان به اجرا بگذارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۴۵    
حسن ضیاءالدینی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از ارسال نامه توسط این وزارتخانه به وزارت بهداشت در خصوص وجود قرص در بسته های کیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۶    
بانک تجارت در پاسخ به محمدحسین دادگان درباره پیگیری مطالبات معوق این بانک از باشگاه پرسپولیس در سال 1383 تاکید کرد که این تسهیلات با بازپرداخت شش ماهه بوده که با گذشت 15 سال از پرداخت تسهیلات مذکور و ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۰    
از فردا جمعه 22 آذر 1398 آثار شماری از هنرمندان شاخص در تهران به فروش می رسد. وجه مهم تر این اتفاق این است که درآمد حاصل از فروش به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان اختصاص می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۷    
پارلمان هند قانون اعطای شهروندی به اقلیت های غیرمسلمان از کشور های همسایه را تصویب کرد. منتقدان می گویند این قانون علیه مسلمانان است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۷    
خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از برخی "منابع آگاه سوئیسی و آمریکایی" از راه اندازی کانال تبادلات بشردوستانه میان ایران و سوئیس برای ارسال مواد غذایی و دارویی در عرض ماه های آتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۷    
مسعود سلیمانی استادتمام خون شناسی دانشگاه تربیت مدرس روز شنبه 16 آذر جاری بعد از 14 ماه حبس غیرقانونی در آمریکا با سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به زوریخ، آزاد و تحویل مقامات ایرانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۱    
فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تایید این تصاویر و ابراز بی اطلاعی از این مسأله اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۱    
محمد شریفی مقدم،با بیان اینکه کارانه پرستاران نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، گفت: قبلا در طرح تحول سلامت گفتند کارانه را از نظر میزان اضافه کرده ایم الان میزان کارانه کم شده علیرغم اینکه در سال ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۱    
یکی از گله های رایج مردان از زنان این است که هیچ وقت گوشی شان را جواب نمی دهند. زن ها گوشی شان را ته کیفشان می اندازند و اگر با آن ها کاری داشته باشی، صد بار هم که زنگ بزنی، متوجه نمی شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۱۵    
حسین صفوی، با اشاره به فراهم بودن دسترسی مردم به استعلام قیمت تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی در سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، به خبرنگار مهر ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۱    
این احتمال مطرح شده است که سرمربی ایتالیایی استقلال در دیدار هفته پانزدهم این تیم برابر شاهین بوشهر روی نیمکت خواهد نشست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۵    
عسل لرستان به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد می تواند به یک برند جهانی تبدیل شود اما متاسفانه وجود دلالان و نبود بازار مناسب صادراتی و از طرفی عرضه عسل های دست ساز و بی کیفیت با نام عسل لرستان موجب ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰    
معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به ادعای دروغ خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰    
در جریان تحولات روز گذشته بازار ارز بهای دلار نزول کرد و به دنبال آن شاهد اصلاح قیمت سکه و طلا بودیم، در همین راستا رئیس بانک مرکزی خطاب به مردم و اشخاصی که در بازار ارز دلالی می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه ها و برنامه های آنهاست و قرار است بزودی جانشین امیرحسین فتحی را انتخاب و معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۵    
وزیر ارتباطات گفت: اخیرا یک حمله سازمان یافته علیه زیرساخت های کشور انجام گرفت که توسط سپر امنیتی دفع شد و حمله بسیار بزرگی هم بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۲    
چراکه برای ردّ اشخاص دلیل قاطع عدم صلاحیت لازم است و اگر چنین دلیلی نبود شورای نگهبان باید به حکم اصل برائت اعلام صلاحیت کند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۷    
اگرچه آمریکا با بهره گیری از کشورهای اروپایی در حال گسترش فعالیت های نظامی خود در قطب شمال است اما روسیه نیز قصد استقرار انواع سامانه های پدافندی و شناورهای خاص در این منطقه را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۲    
پرواز همای پس از لغو کنسرتش در خرم آباد، با انتشار مطلبی به شرح ماجرا پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۵۱    
هم اکنون گروه های تفحص شهدا در حال کاوش پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس در منطقه برون مرزی میمک هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۵    
استاندار گلستان گفت: تمامی چادرها در مناطق سیل زده برچیده شده و فقط 5 چادر در شهرستان آق قلا وجود دارد که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی این خانواده ها نیز تحویل داده خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل پیشگیری های امنیتی و انتظامی قوه قضاییه از شناسایی 1500 منطقه پرخطر و خشن در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور در دیدار استانداران سراسر کشور ضمن تشریح و تبیین وضعیت سیاسی، اقتصادی و مناسبات بین المللی، بر ضرورت هماهنگی، تلاش و تقویت ارتباط استانداران با مردم، نخبگان و جوانان تاکید نمود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۶    
ابوالفضل ابوترابی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی با قید دو فوریت به دنبال شفافیت مالی نمایندگان هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۱    
تالار جابربن حیان دانشگاه شریف ،میزبان علی ربیعی ، سخنگوی دولت دوازدهم بود تا به سوال ها و انتقادهای دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نباید هیچ چیزی از مردم مخفی بماند و باید هر کاری که انجام می شود، برای مردم توضیح داده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۰    
دشت سوسن یکی از جاذبه های طبیعی استان خوزستان است که در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۰    
سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت و قوه قضائیه ایران از هیچ کس توصیه نمی پذیرد. دخالت در امور داخلی ایران هم برای ما غیرقابل تحمل است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی می گوید به طور متوسط فرم ج 40 درصد از ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن قرمز است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۲    
بر اساس آمار بانک مرکزی بیش از 6 میلیارد تومان سفته و برات در مهر 1398 در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل، به ترتیب 14.6 و 36.1 درصد افزایش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۲    
ارزیابی اوضاع فعلی اقتصاد ایران، کار دشواری است؛ به این دلیل که محاسبه خسارت های وارد شده به اقتصاد ایران از زمان اعمال تحریم ها، در نوسان است؛ با این حال ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶    
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با موضوع مجلس در رأس امور است؟ برگزار شد در پاسخ به گفته های یکی از دانشجویان و انتقاد از ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶    
این روزها در دایره بزرگ حوزه پزشکی، اتفاق تازه ای از سوی دکترنماها در حال رخ دادن است. بر اساس آخرین آماری که معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور می دهد در یک سال گذشته بیش از 10 هزار پرونده تخلف در ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی از ورود بیش از 400 دستگاه خودروی مجهز برای مسیرهای اصلی به ناوگان پلیس راهور خبر داد و اعلام کرد که به زودی تعداد بیشتری خودرو به مجموعه پلیس وارد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
با وجود اینکه وزیر صمت بار ها تاکید کرده که مشکلی در واردات قطعات گازسوزکردن خودرو ها وجود ندارد، اما سازمان استاندارد همچنان در این زمینه مانع تراشی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۱    
حسین مدرس خیابانی، قائم مقام وزارت صنعت، روز گذشته طی نامه ای به استانداران کل کشور، خواستار راه اندازی میادین میوه و تره بار استانی شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: هر فرد بازنشسته در مشاغل سخت و زیان آور دارای 9 سال سابقه ارفاقی، 800 هزار تومان مستمری بیشتر، 10 سال سن کمتر در زمان برقراری است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
معاون وزارت ورزش و جوانان گفته است به دلیل افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان، در مناطق فقیر برخی استان ها، خانواده ها در حال فروش دختران خود هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
پس از سال ها پیگیری فروردین ماه سال 96 طرح پیاده راه سازی چهارباغ عباسی اصفهان کلید خورد. طرحی که اجرا آن نه تنها نتوانست شکوه و زیبایی این خیابان تاریخی را به آن بازگرداند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: پیش بینی می شود 350 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آبرسانی به عشایر کشور اختصاص یابد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۷    
چندی پیش شایعه ای مبنی بر اینکه تعرفه واردات خودرو قرار است تا پایان آذر ماه کاهش پیدا کند در فضای مجازی دست به دست چرخید ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۵    
مدیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار با بیان اینکه در بودجه سال 99 مبلغ 100 میلیون یورو به سازمان حفاظت محیط زیست برای مقابله با پدیده گرد و غبار اختصاص داده شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه صادره در چهلمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض و برخی اظهار نظرها در آن نشست ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۶    
اخیراً محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی گفت وگویی بدون ارائه هیچ سندی، مدعی شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۵    
سخنگوی ستاد بودجه، 11 اقدام پیش بینی شده در لایحه بودجه 99 برای تولید و اشتغال را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۲    
مجتبی جباری هافبک پیشکسوت و محبوب استقلالی ها در واکنش به توهین ها به جواد زرینچه که ناشی از انتشار فایلی صوتی از علی فتح الله زاده درباره این پیشکسوت استقلال بود، واکنشی تند نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۲    
رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح ترافیکی ویژه زمستان 98 از امروز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۲    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفت: افرادی که توانایی پرداخت اقساط وام با سود 18 درصدی را ندارند در طرح ملی مسکن ثبت نام نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۶    
حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و چهره نزدیک به عارف می گوید:با کمال تاسف مرز اجرا و نظارت اصلا وجود خارجی ندارد و روز به روز میزان دخالت حوزه نظارت در بخش اجرایی تحت تاثیر قانون ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۴:۰۰    
مراسم تشییع پیکر تورج شعبانخانی آهنگساز پیشکسوت کشورمان در تالار وحدت برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۳:۵۷    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: به علت آنکه میزان تولید پنبه پیش بینی نشده بود، برای برطرف کردن نیاز صنعت نساجی، مقدار زیادی نخ و پنبه وارد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۳:۵۷    
نیویورک تایمز در گزارش خود نوشته است یک نقص امنیتی باعث انتشار اطلاعات بانکی بیش از 15 میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی شده و آن را "جدی ترین" نقص امنیتی بانکی ایران خوانده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۳:۵۷    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری های صورت گرفته با ترفند دریافت رمز دوم یکبار مصرف به شهروندان هشدار داد و گفت : مراقب پیامک های جعلی ارسال شده در این خصوص باشید.