جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۵:۵۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 آذر 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 فروردین 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 آذر 1398 شعار سال 2 آذر 1398 شعار سال 3 آذر 1398 شعار سال 4 آذر 1398 شعار سال 5 آذر 1398 شعار سال 6 آذر 1398 شعار سال 7 آذر 1398 شعار سال 8 آذر 1398 شعار سال 9 آذر 1398 شعار سال 10 آذر 1398 شعار سال 11 آذر 1398 شعار سال 12 آذر 1398 شعار سال 13 آذر 1398 شعار سال 14 آذر 1398 شعار سال 15 آذر 1398 شعار سال 16 آذر 1398 شعار سال 17 آذر 1398 شعار سال 18 آذر 1398 شعار سال 19 آذر 1398 شعار سال 20 آذر 1398 شعار سال 21 آذر 1398 شعار سال 22 آذر 1398 شعار سال 23 آذر 1398 شعار سال 24 آذر 1398 شعار سال 25 آذر 1398 شعار سال 26 آذر 1398 شعار سال 27 آذر 1398 شعار سال 28 آذر 1398 شعار سال 29 آذر 1398 شعار سال 30 آذر 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰    
نشست اخیر سران کشور های شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نشاندهنده انزوای بیشتر عربستان و آغاز فروپاشی این شورا بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پرسش از وزیران حق نمایندگان مجلس است، اما استیضاح وزیر نفت که تسلط کامل به حوزه فعالیت خود دارد به صلاح کشور نیست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۱    
در انگلیس اگر حین رانندگی صدای ضبط خودرو به شکل نامتعارفی بلند باشد، با جریمه سنگینی معادل 84 میلیون تومان مواجه خواهید شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۱    
هنوز دلایل تلفات انسانی اغتشاشات آبان ماه از سوی مراکز رسمی به درستی باز نشده است، اما ده ها رقم متفاوت از تعداد کشته ها ازسوی جریانات معاند، رسانه ها و شخصیت های غربی عنوان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۲    
قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تحریم یا نژاد پرستی علمی و به عبارت دیگر آپارتاید علمی علیه محققان ایرانی توسط غرب در حال انجام است که این کار برخلاف قوانین و ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۶    
کاخ سفید دسترسی مقام های دولتی به محتوای مکالمات تلفنی "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا با رهبران خارجی را محدود کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۲    
سفیر ایران در روسیه گفت : دو کشور در این مدت در عرصه های مهمی همچون اقتصادی و بازرگانی، انرژی و حوزه های علوم و فناوریهای پیشرفته و روابط بین دانشگاهی و انسانی ساختار همکاریهای خود را گسترش داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۶    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با بیان اینکه عملکرد تولیدکنندگان نشان می دهد الگوی کشت با جدیت اجرا نشده است،گفت:باید فرهنگ سازی های لازم در این حوزه انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۵    
رییس امور مالی پتروشیمی پارس با اشاره به برنامه های توسعه ای این پتروشیمی برای افزایش سود، از افزایش 82 درصدی ارزش فروش محصولات پتروشیمی پارس تا پایان آبان ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۳:۰۰    
محمدعلی برنو عکاس ویژه رییس جمهور در یک لایو اینستاگرام ادعای شبکه ی منوتو که مدعی در بازداشت بودن او بود را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۲:۵۷    
هیات آمریکایی در سی و سومین کنفرانس بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، مانع تصویب بند پیشنهادی ایران راجع به آثار منفی تحریم ها بر ارائه کمک های بشردوستانه به انسان های متاثر از بلایای طبیعی شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۲:۵۷    
واگذاری اراضی و سواحل دریا در جزیره قشم، تنها ژئوپارک ایران را در خطر خروج از یونسکو قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۱:۱۵    
محمدحسن متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر گفت: میزان صادرات برق در کشور نسبت به گذشته افزایش داشته، به گونه ای که در سال 1398 شاهد افزایش 120 درصدی رشد خالص صادرات برق هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بررسی ها نشان می دهد بازار ارز ایران مستعد جهش تازه ای نیست و در نتیجه می توان انتظار داشت که قیمت ها از محدوده های فعلی عقب نشینی کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۶    
ناظم سعید احمد و صالح عاصی افراد جدیدی هستند که وزارت خزانه داری آمریکا آنها را در لیست تحریم های خود قرار داده و مدعی است که این دو به شبکه مالی حزب الله لبنان کمک می کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۰    
محمدرضا ظفرقندی، بعد از ظهر جمعه در پنل اقتصاد سلامت که در حاشیه بیست و هفتمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی کشور برگزار شد، گفت: بررسی ها نشان می دهد که تورم در حوزه سلامت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۷    
قاسم صادقی رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به آخرین وضعیت توزیع کارپول در کشور اظهار کرد: در حال حاضر بازار کارپول در کشور آرام شده و از تب و تاب چند ماه گذشته کاسته شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۰    
عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: فرایند بررسی صلاحیت ها در هیأت های اجرایی آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۷    
پنج روزی می شود که آندره آ استراماچونی از ایران رفته و تکلیف نیمکت سرمربیگری تیم استقلال نامشخص است. در فاصله یک روز تا بازی استقلال و شاهین، خبری از استراماچونی در ایران نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۷    
"جیمز ماتیس"وزیر دفاع سابق آمریکا گفته است: آمریکا باید "نوعی اقدام تلافی جویانه" در واکنش به اقدام ایران در سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان می داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۵    
صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نظر ایشان درباره تخت جمشید را بازنشر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۲    
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: پشتیبانی ریاست قوه قضائیه از بخش تولید موجب شده تا از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی از جمله شرکت نیشکر هفت تپه که دارای مشکل مالی و بدهی اند جلوگیری شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۵    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت که آمریکایی ها به اعتراضات مردمی در کشور های منطقه، به چشم ابزاری برای اعمال فشار به ایران نگاه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۶    
این روزها در هر محفلی که رنگ وبوی کشاورزی دارد، سخن از جانشین محمود حجتی، وزیر مستعفی جهاد کشاورزی است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۵    
معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با انتقاد از وجود خلاء ارتباطی بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی گفت: سیل گلستان را در سال 93 پیش بینی کرده بودیم، کسی باروش نمی شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۱    
یک مسافر پرواز تهران-مشهد هواپیمایی ایران ایر در نامه ای سرگشاده به مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ضمن اشاره به حقوق مسافران در پرواز ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۲    
معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش آلایندگی هوا توصیه می شود که دانش آموزان و سالمندان در فضای باز فعالیت ورزشی نداشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۰    
موشه دایان یکی از معروف ترین فرماندهان نظامی رژیم اشغالگر قدس بود؛ او در جریان اشغال فلسطین و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم این سرزمین نقش موثری داشت و بعد ها به فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی رسید و ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۶    
انتخابات ، پیش روی ملت بزرگ ایران قرار دارد و اصلاح وضعیت مطالبه ای است که بدون تردید هر شهروند ایرانی دنبال می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۶    
اوپک پیش بینی کرده که تقاضای جهانی نفت در سه ماهه چهارم به 102 میلیون بشکه در روز می رسد. میانگین تقاضا در 2020، روزانه 100 میلیون و 880 هزار بشکه در روز خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژوزنال روز جمعه در گزارشی نوشت که عربستان سعودی به دنبال کاهش تنش با ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰    
مجیدرضا حریری، رئیس اتاق ایران و چین، گفت: اگر من در این مملکت که مملکت خودم است، نتوانم کالایم را با یک کالای خارجی که وارد می شود رقابت دهم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۰    
آمارها حاکی از این است که بیشترین متوسط مزد روزانه در میان مردان با رقم 770435 ریال به کارگر "بیل زن باغ" و کمترین متوسط مزد روزانه به کارگر "میوه چین" با رقم 573330 ریال، اختصاص داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۶    
لایحه بودجه سال 99 از سوی هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. در این لایحه بودجه دانشگاه ها بر اساس در آمد جاری مشخص شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
این روزها، دولتمردان و سیاستگذاران در ایران علاقه عجیبی به استفاده از اصطلاح و رویکرد سوت زنی (whistle blowing) برای مبارزه با فساد پیدا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۵    
نگاهی به جداول بودجه لایحه 1399 نشان دهنده، ثبات یا کاهش در بودجه برخی واحدهای ستادی و افزایش قابل توجه (10 هزار میلیارد تومانی) بودجه آموزش وپرورش استان هاست که یک نقطه قوت و رویداد مثبت در بودجه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۲۵    
سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پس از گذشت پنج سال نخستین کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۶    
دومین بار است که استیضاح بیژن زنگنه، وزیر نفت دولت دوازدهم، به اصرار اصولگرایان ولایی مجلس دهم کلید می خورد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: طرح پیمایشی شدن عوارض آزادراهی باید در راستای عدالت اجتماعی اجرایی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۱    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استاد رمضان سلمانی (بردری) استاد دوتار نواز شمال خراسان رضوی سالها در صحنه موسیقی قد کشید و در نهایت پس از ابتلای به فراموشی و ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۱    
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: هشت الی 9 سال است که سند تحول بنیادین اجرا شده و آن چیزی که تاکنون از سند اجرا شده ساختاری است و در این بخش ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۵    
پدیده ای به شدت منفی و مذموم شده در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ، راه اندازی یک صفحه مخصوص برای کودکی است که سن بسیار کمی دارد، شاید در حد و اندازه های یک نوزاد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
ایران با وجود دارا بودن حدود 34 تریلیون مترمکعب ذخایر گاز اثبات شده و در حالی که سومین تولیدکننده گاز جهان است، نتوانسته در زمینه تجارت جهانی گاز سهم قابل توجهی به دست آورد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
یکی از مجری های تلویزیون مدعی شد که عده ای از مجریان می گویند روی آنتن بخورید زمین یا بزنید زیر میز که بیننده در شبکه های اجتماعی بالا برود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار امروز (جمعه) بعد از پیروزی قاطع در انتخابات سراسری این کشور، مجددا وعده داد انگلیس را در اوایل سال 2020 از اتحادیه اروپا خارج می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۲    
حجت الاسلام محمد رضا زائری؛ فعال سیاسی درباره شرکت در انتخابات اظهارنظر کرد و گفت: بی انگیزه شده ام.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
تا سال 1397 ذخیره صندوق توسعه ملی در کشور رقمی در حدود 170 میلیارد دلار بود که از این میزان حدود 150 میلیارد دلار طی بودجه های مختلف از صندوق برداشت شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
غلامعلی رجایی، مدرس تاریخ در دانشگاه در تحلیل ناآرامی های آبان ماه گذشته گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و قاعدتا جمعیت نسبت به ابتدای انقلاب فرق کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
مردم استان گیلان در اعتراض به سریال وارش و آنچه اهانت به خود خواندند، تجمع کردند. نمایندگان این استان و سایر مقامات آن منطقه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
دبیر کل انجمن اسلامی جامعه پزشکان خاطرنشان کرد : یک بیانیه نوشته می شود اما تحمل نمی شود و در مقابل عده ای از دیوار سفارت عربستان بالا می روند کشور را با چالش های غیر قابل جبرانی مواجه می کنند اما ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: وجود قرص و کپسول کاملا سالم و دست نخورده و بدون تغییر رنگ یا تغییر در قوام آن در بسته بندی برخی محصولات کیک، ویفر و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۶    
براساس نامه جدید شرکت گاز به کارخانجات تولید سیمان به دلیل محدودیت مصرف، گاز این بخش به مدت 3 ماه محدود خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۷    
هادی حق شناس گفت: برخی از خانوار های حادثه دیده سانچی مبلغ دیه را دریافت نکردند و ما اعلام کردیم که این رقم در حسابی محفوظ است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: 303 نفر در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۵    
به شهر دورود استان لرستان که وارد می شوید، به طور حتم همچون هر مسافر و گردشگر دیگری تلاش می کنید که در وهله نخست با جاذبه های تاریخی و طبیعی آن شهر آشنا شوید و از آن ها بازدید کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۵    
فردی که قرار بود جانشین زنگنه شود سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران و رئیس بنیاد ملی نخبگان است که در نهایت با پادرمیانی یکی از شخصیت های برجسته جریان اصلاحات ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۰    
بوشهر دارای 624 روستاست .باوجوداین، روستاییان این استان نیز با چالش هایی دست وپنجه نرم می کنند که با حل آن ها می توان جلوگیری از مهاجرت امیدوار بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۱    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور کاشمر به سه راهی شادمهر ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۵    
مرجعیت عالی قدر عراق امروز (جمعه) اظهار کرد نبرد اصلاح در عراق بسیار دیر شروع شد. آیت الله سیستانی با درخواست برای تحقیق در خصوص جنایت صورت گرفته در الوثبه که طی آن یک نوجوان به دار آویخته شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۰    
اهالی خیابان امام خمینی(ره) از مشکلات شان به چهل ودومین تریبون محله خراسان رضوی می گویند
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۵    
بر اساس لایحه بودجه 99،سهم اعتبارات عمرانی حوزه ریلی کشور نسبت به مصوب سال 98 افزایش 40 درصدی داشته اما میزان این رشد برای استان حدود 5درصد بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۵    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت برای تکمیل و افتتاح دو طرح ملی فرهنگی استان مرکزی در اراک شامل تالار و کتابخانه مرکزی اهتمام جدی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
مهرداد نجفی کمک داور زنجانی فوتبال کشورمان که فصل گذشته در بازی های زیادی پرچم زده بود چند روز پیش اقدام به خودکشی کرد و این روزها این کمک داور جوان در بیمارستان و در کماست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۵    
حدود 15 درصد از پروژه های ساختمانی استان، به دلیل نداشتن مهندس ناظر بلاتکلیف مانده است. موضوعی که یکی از دلایل آن رغبت نداشتن مهندسان ناظر به پذیرش پروژه های ساختمانی با متراژ پایین یا قرار داشتن در ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۶    
پس از ورود بازار مسکن به دورهٔ رکودی در نیمه دوم سال 92، در اوایل سال 93 در رسانه ها خواندم یکی از رؤسای انجمن انبوه سازان مسکن در مصاحبه ای گفته بودند در سال جاری (یعنی سال 93) سونامی 300 درصدی قیمت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۱    
احمدی گفت: کمبودی در بازار آجیل برای استقبال از شب یلدا فعلا وجود ندارد؛ مردم گرانفروشان را به تعزیرات معرفی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۶    
وزیر نیرو گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تغییر رویکرد به صنعت آب و برق و همزمان با تداوم تولید در تلاش برای توسعه مدیریت مصرف، می تواند تعامل تأثیرگذارتری با صنعت آب و برق داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره روند فسخ قرارداد مارک ویلموتس اعلام کرد کسانی که مبلغ قرارداد این مربی را 3 میلیون دلار عنوان کردند عذرخواهی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۱    
یکی از کارشناسان بازار مسکن می گوید: افزایش سه برابری قیمت بنزین هر چند تاثیر مستقیم بر ساخت و ساز مسکن ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
نوسان نرخ ارز در سال 97 و کاهش ارزش پول ملی باعث شد، علی رغم سیاست های حمایتی دولت شاخص رفاه اجتماعی و شکاف طبقاتی افزایش یابد که این نشان از ناکارآمدی سیاست های مسئولان است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۲    
برای جامعه ایرانی بودن یا نبودن ترامپ در کاخ سفید در 4 سال 2020 تا 2024 بسیار اهمیت دارد. رهبران سیاسی ایران امیدوارند با رای نیاوردن ترامپ بگویند این اتفاق به دلیل ایستادگی ایران بوده است و منتظر ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
یک کارشناس خودرو درباره اینکه افزایش قیمت در بازار خودرو تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد گفت: افزایش قیمت بنزین تاثیر خود را در افزایش قیمت خودرو گذاشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۲    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه خود را پیمانکار نمی داند و به دنبال سود نیست، بلکه خادم مردم و پاسدار منافع انقلاب است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۲    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مسئولان گوشتان باز باشد چه می گویید. خیال کردی حال که مسئولیتی داری کسی هستی. وای بر آن کسی که فکر کند کسی هست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
علی مطهری می گوید: متاسفانه هوای نفسانی در بروز اتفاقاتی مثل معطل نگاه داشتن لوایح پالرمو و CFT نقش دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی، 55 نفر نام نویسی کردند که استان های البرز و تهران بیشترین نسبت و استان های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، کمترین نسبت را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی، با اشاره به پیشنهاد فروش 80 هزار میلیارد تومان اوراق مالی توسط دولت در سال 1399 گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۱    
برخی مسئولان معتقدند با توجه به آلوده شدن کیک ها در استان های مرزی، احتمالا انجام این کار به قصد قاچاق قرص های روانگردان وجود داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۱    
تولید و اشتغال از ویژگی های لایحه بودجه 1399 است و در این لایحه استمرار برنامه های گذشته و تدوین برنامه های جدید مورد توجه قرار گرفته و پیش بینی شده 955 هزار فرصت شغلی در سال 1399 محقق شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
دولت در لایحه بودجه 99 با در پیش گرفتن سیاست عدم تامین هزینه ها با پول پرقدرت و همچنین عدم افزایش قیمت کالاها و خدمات دولتی به ویژه کالاهای اساسی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۶    
جانسون در اظهارنظری پس از اعلام نتایج اولیه گفت: نتیجه انتخابات به معنی تحقق برگزیت است. او همچنین در نطق پیروزی حزب محافظه کار نتیجه انتخابات را به پایان بن بست تعبیر کرد و قاطعیت بُرد حزبش را از ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۰    
عراق پس از جنگ آمریکا ضد این کشور در 2003 با بحران های گوناگونی مواجه بوده که همواره برخی طرف های خارجی در تلاش برای جهت دهی به این بحران ها بوده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۷    
بند نهم قانون اساسی ژاپن ورود به جنگ را منع کرده است. حتی در صورتی که نیرو های دفاعی ژاپن در خلیج فارس مستقر شوند، با محدودیت های زیادی روبرو خواهند شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۰    
شبکه ملی اطلاعات بنا به تعاریفی که برایش ذکر شده، شبکه ملی متشکل از زیرساخت های ارتباطی با مدیریت مستقل کاملاً داخلی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۰    
قیمت دلار بعد از بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر محدودیت جدید تراکنش های بین بانکی رو به کاهش است و اجرای این بخشنامه و محدودیت سیستمی انجام نقل و انتقالات، تحرک دلالان را متوقف کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۰    
تحریم های تازه آمریکا علیه خطوط کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، حتی صادرات دارو و اقلام غذایی به ایران را ممنوع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۷    
ما هیچ اطلاعی از گرانی بنزین نداشتیم، آقای لاریجانی به ما نگفت، حداقل اگر می دانستیم، تدبیری اندیشیده می شد که گرانی ها اینقدر نباشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
دولت در بودجه 99، "بدون وضع پایه جدید مالیاتی" و "کاهش معافیت ها"،درآمدهای مالیاتی را 195 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد!!
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
براساس لایحه بودجه دولت پول حاصل از درآمد تبلیغات در حین پخش مسابقات ورزشی به صورت مساوی بین صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان توزیع خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
نماینده عالی دولت در گیلان به مشکلات استان در حوزه تجارت خارجی پیرامون استاندارد اشاره و خاطر نشان کرد: نمونه برداری حین پهلوگیری کشتی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
پیروز حناچی در رابطه با توسعه موتورهای برقی در پایتخت گفت: بناست موتورهای برقی در پایتخت توسعه پیدا کند و از زیر ساخت های دوچرخه برای این امر سود خواهیم برد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
دولت ها از کدام مردم رای می گیرند و منافع کدام مردم را نمایندگی می کنند؟ فرض ضمنی این سوال آن است که باید منطق نمایندگی (Representativeness) بر رفتار دولت ها حاکم باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۰    
پرواز همای قرار بود در روزهای 18 و 19 آذر 1398 کنسرتش را در خرم آباد برگزار کند که این اجراها لغو شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۳:۳۶    
بهلولی گفت: نفت داریم و مفت و مجانی آن را می فروشیم و به همین دلیل نیازی نمی بینیم به پرورش سرمایه انسانی توجه کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۰:۵۷    
حمید کلانتری ، استاندار سابق یزد، در خصوص استیضاح های زنجیره ای وزیران دولت دوازدهم از سوی نمایندگان مجلس گفت: مجلس قانونا حق دارد تا آخرین روزهای دوره چهار ساله اش، وظایف خود را انجام دهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۰:۵۱    
سعید لیلاز، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: گران کردن بنزین در سال جاری بیشتر از اجرای هدفمندی یارانه ها در دولت گذشته به نفع مستضعفین بود، زیرا این بار به همه مردم یارانه داده نشد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۰:۳۶    
فتح الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در شرکت ایران ترانسفو برگزار شد گفت ...